Connect with us

AUDIENȚE TV

Concubina regelui bate ,,Observatorul” şi ,,Acces direct” (vezi cifrele de audienţă)

Published

on

 

Cele două episoade (47 şi 48) ale serialului coreean Legendele palatului: Concubina regelui, difuzate luni, 18 aprilie, între orele 18.27 şi 19.38, au plasat postul TVR 1 pe locul 2 în topul audienţelor la nivel urban şi naţional, înaintea Antenei 1 şi după ProTv. Cu o audienţă medie de 3,6% şi o cotă de piaţă medie de 13,9% (722.000 de telespectatori) la nivel naţional, respectiv cu o medie de 3,9% rating şi 13,4% cotă de piaţă medie la nivel urban, TVR 1 a întrecut pe intervalul menţionat Antena 1 (672.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 3,3% şi unei cote de piaţă de 13% la nivel naţional şi 404.000 de telespectatori la nivel urban, adică 3,5% rating mediu şi 12% cotă de piaţă medie) care difuza, emisiunea Acces direct, iar apoi ,,Observatorul”.

Faţă de săptămâna trecută, când serialul coreean se impunea în faţa principalei emisiuni informative a postului Antena 1 la nivel urban, în această săptămână, Legendele palatului: Concubina regelui mai adaugă un succes: bate Observatorul şi la nivel naţional.

Pe intervalul de difuzare a episodului 48 al serialului (19.05 – 19.38), TVR 1 a fost urmărit de o medie de 760.000 de telespectatori la nivel naţional (3,8% rating mediu şi 13,4% cotă de piaţă medie), în timp ce Observatorul Antenei 1 aduna în faţa micilor ecrane 713.000 de telespectatori (3,5% rating mediu şi 12,6% cotă de piaţă medie). Şi la nivel urban, Legendele palatului: Concubina regelui a întrecut clar Observatorul: 469.000 de telespectatori (rating mediu au preferat, în medie, serialul coreean de la TVR 1, faţă de 415.000 de telespectatori (3,6% rating mediu şi 11,5%) care urmăreau Observatorul Antenei 1.

Minutul cel mai urmărit al serialului Legendele palatului: Concubina regelui s-a înregsitrat la ora 18.57, când 507.000 de telespectatori din mediul urban aveau televizoarele deschise pe TVR 1 (rating 4,4%, share 15,7%), principalul post al televiziunii publice devansând toate celelalte televiziuni la capitolul audienţă. Antena 1 înregistra la acel moment 404.000 de telespectatori (3,5% rating şi 12,5% share), iar ProTv era urmărit de 504.000 de telespectatori (4,4% rating şi 15,6% share).

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Reportajul prezentat la România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, la România, te iubesc!, telespectatorii au văzut pe larg poveștile cutremurătoare ale femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu și pierderea statutului social pe care îl aveau în țară, a primit de la specialiști denumirea Sindromul Italia și din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.7 puncte de rating și 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2,  ANTENA 1, care a obținut 1.9 puncte de rating și 9.4% share.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă din țara nostră. Giganții din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: 1.2 milioane de români au urmărit aseară show-ul Ninja Warrior România!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Români din toate colțurile țării au sfidat limitele aseară, în cea de-a treia ediție Ninja Warrior România. 10 dintre ei au reușit să supraviețuiască celui mai provocator traseu cu obstacole din lume și acum ocupă un loc în semifinale.

Bogdan Pascal, Rareș Paraschivu, Bogdan Boboc, Victor Drăgoi, Viorel Pălici, Doru Moiș, Szilard Deak, Emanuel Gavriluț, Ionuț Trandafir și Andrei Covrig sunt cei care merg mai departe și vor încerca să pună mâna pe marele premiu în valoare de 100.000 de euro, dar și pe titlul de Ninja Warrior.

Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat 6.7 puncte de rating și 18.2% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 5.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, peste 1.2 milioane de români au urmărit competiția, iar în minutul de aur de la ora 20:44, peste 1.7 milioane de telespectatori trăiau alături de concurenți emoțiile competiției.

Alți 45 de războinici se pregătesc să sfideze limitele în ediția din această săptămână, însă doar 10 dintre aceștia vor ocupa un loc în semifinalele Ninja Warrior România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

„Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul „Te cunosc de undeva!”, care le-a desemnat știgătoare pe Raluka și Ana Baniciu cu o transformare în Romică Țociu și Cornel Palade, a fost sâmbătă seara lider de audiență la orașe și în toată țara.

Cea de-a treia gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.395.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 21.12.

            Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sambătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.10), o audiență medie de 6,6 puncte de rating și o cotă de piață de 18,2%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 4,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,4%.

            Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 rămane lider cu o audiență medie de 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 15,6 %, urmată de Kanal D, cu 5,7 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%.

Concurenții celui de-al 13-lea sezon al show-ului “Te cunosc de undeva!”, prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan, și-au pregătit cu multă atenție transformările pe care le-au avut de realizat sambata aceasta. Alexandra Velniciuc a fost extrem de sexy și provocatoare în rolul celebrei J.Lo, provocând “victime” în rândul colegilor ei de sex masculin, iar  Romică Țociu a cântat “Rise Up” și și-a etalat cu mândrie pletele demne de invidiat pe care le-a avut pentru transformarea sa în Jaba.

Lui Mihai Trăistariu i-a fost teamă să se dezbrace la bustul gol pentru rolul său, Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub, însă a făcut-o, Jean de la Craiova a cântat în travesti și a însuflețit atmosfera precum Viorica de la Clejani, iar Alin Gheorghișan a interpretat o piesă de top, “Kisses Back”, în rolul lui Matthew Koma. Barbara Isasi, solista trupei Mandiga, a fost cântăreața britanică originară din Kovovo, Rita Ora, Connect-R ne-a întors pe toți în timp, în anii ’60, cu transformarea sa în Howard Kaylan, solistul trupei The Turtles, pe când Carmen Rădulescu a încercat primul său travesti, unul foarte dificil, căci a trebuit să-l imite pe juratul Aurelian Temișan, cu recenta sa piesă, “Cântă toată mahalaua”. Dacă rolul în travesti care i-a picat la ruletă nu a avantajat-o deloc pe Carmen, nu același lucru s-a întâmplat cu Ana Baniciu și Raluka. Și asta pentru că transformarea lor în cuplul umoristic Romică Țociu și Cornel Palade a fost desemnată, la finalul galei, cea mai bună transformare a serii.

Gala de sâmbăta aceasta a avut și un moment special, plin de emoție, căci pe scena de la “Te cunosc de undeva!” au urcat, cu ajutorul transformărilor, trei prieteni, trei artiști excepționali: Gheorghe Dinică, Ștefan Iordache și Nelu Ploieșteanu. Dacă juratul Cristi Iacob a intrat pentru câteva minute în rolul lui Gheorghe Dinică, iar Raluka în cel al lui Ștefan Iordache, celebrul interpret de muzică lăutărească Nelu Ploieșteanu și-a jucat propriul rol pe scena de la “Te cunosc de undeva!”.

Ca de fiecare dată, momentele coregrafice ale show-ului au fost susținute de Furnix Team, extraordinara trupă de balet condusă de Furnica. Iar imaginile și întâmplările de culise le-au fost arătate telespectatorilor de Gianina Corondan care, de altfel, în încheierea ediției, a ales cine vor fi protagoniștii momentului special de sâmbăta viitoare: prezentatorii show-ului, Alina Pușcaș și Cosmin Seleși. Cine sunt personajele pe care le vor imita Alina și Cosmin, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 29 septembrie, de la ora 20.00, într-o nouă ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!”.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                     

Perioada 22 septembrie 2018                       

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending