Connect with us

Analize

Confruntările s-au încheiat, urmează knockout-urile la Vocea României! Fiecare antrenor are în echipă nouă voci extraordinare! Ce audienţă a înregistrat show-ul?

Published

on

Prev1 of 2

 

Vineri seară, Vocea României le-a adus telespectatorilor un spectacol extraordinar, suspans, decizii neaşteptate şi foarte multe emoţii. În ultima rundă de confruntări, concurenţii au realizat duete magice, iar antrenorii au ales cele mai bune voci cu care vor intra săptămâna viitoare în etapa knockout-urilor.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Ultima rundă de confruntări a celui de-al şaselea sezon Vocea României a înregistrat 9.5 puncte de rating și 22.8% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. La nivel național, în minutul de maximă audiență de la 21:17, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 2 milioane de români.

 

Luptă, distracţie, voci formidabile şi surprize de proporţii

Ultima etapă a confruntărilor a completat vineri echipele pentru etapa knockout-urilor. Emoţiile concurenţilor au fost mari, iar antrenorii au avut de luat decizii dificile, deoarece mai aveau foarte puţine locuri disponibile şi multe voci bune.

Loredana le-a făcut o surpriză culinară lui Tudor, Smiley şi Moga şi o surpriză de neuitat unui concurent, atunci când a decis să-l salveze după ce acesta părăsise scena, dezamăgit de rezultat. Românii au avut parte de o seară incredibilă, plină de distracţie, decizii neaşteptate, momente muzicale de excepţie şi reacţii fabuloase ale celor patru antrenori şi ale gazdei emisiunii, Pavel Bartoş.

 

Sebastian Seredinschi şi Elena Munteanu, din echipa Smiley, au deschis ultima seară a confruntărilor. Concurenţii au intrat în ring hotărâţi să-şi demonstreze calităţile vocale şi au cântat melodia Red. Cei doi s-au completat perfect şi au realizat un moment emoţionant, lăudat de antrenori, care au apreciat reprezentaţia lor. Pentru Smiley, însă, a fost cel mai dificil, deoarece a fost nevoit să ia o decizie: “Vă mulţumesc că v-aţi implicat atât de mult în momentul vostru. Le-aş recomanda colegilor mei să salveze pe oricare dintre ei, pentru că sunt foarte buni, implicaţi şi foarte pasionaţi. Ar câştiga o voce redutabilă. Nu uitaţi că am mână bună! Am să merg mai departe cu Sebastian.” Sebastian Seredinschi merge mai departe în echipa Smiley.

 

Următorul cuplu de duelişti a fost format din Bogdan Negroiu şi Eduard Santha, din echipa Loredana. Concurenţii au interpretat piesa Beggin’ în stil reggae, au avut energie şi au creat o atmosferă senzaţională. Chiar dacă vocile lor sunt diferite, cei doi au găsit o cale de mijloc şi au reuşit să obţină felicitări din partea antrenorilor. Loredanei i-a fost foarte greu să aleagă cu cine va merge mai departe, însă la final a spus: “A fost un moment extraordinar, care va fi memorabil aici, la Vocea României. Mă bucur tare mult că am reuşit să facem împreună acest moment şi vă felicit din tot sufletul. Aţi dat dovadă în această seară că vă potriviţi şi că aveţi acelaşi vibe. Voi merge mai departe cu Eduard Santha.” Cu Eduard ne revedem în etapa knockout-urilor.

 

Tudor i-a trimis vineri în ring pe Evelina Vîrlan şi Adrian Corlaciu să creeze un moment de neuitat. Cei doi au cântat piesa Maybe I’m amazed, iar părerile antrenorilor au fost împărţite. Vocile lor au sunat bine, însă reprezentaţia lor nu i-a convins foarte tare pe Smiley şi Moga. Însă decizia i-a aparţinut lui Tudor, care a spus: „Lui Adrian nu i-a fost foarte confortabilă această piesă şi el a muncit foarte mult, deşi când am ales această piesă m-am gândit că-i va fi mai greu Evelinei să o cânte. În niciun caz pentru frumuseţe… am să merg mai departe cu Evelina.”. Drumul Evelinei Vîrlan continuă la Vocea României.

 

Beatrice Apostu şi Alina Mocanu au reprezentat foarte bine echipa Loredana vineri seară. Fetele au interpretat melodia Can’t remember to forget you, au dansat şi au transmis multă energie. Antrenorii au fost încântaţi de moment şi le-au lăudat pe cele două concurente, iar Loredana le-a spus: „Vă felicit din tot sufletul. Aţi făcut un moment extraordinar, ne-aţi ridicat adrenalina şi pot să vă zic că a fost cea mai bună interpretare a voastră de până acum. Sunteţi superbe amândouă! Vreau să lucrez în continuare cu amândouă, vă iubesc, dar voi merge mai departe cu Beatrice.”. Beatrice Apostu continuă competiţia în echipa Loredana.

 

 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Serialul “Fructul oprit” înregistrează un debut modest în audiențe! Vezi care au fost televiziunile cu cele mai mari cote de piață ale serii!

Published

on

Luni, 15 ianuarie, premiera serialului românesc “Fructul oprit” a clasat Antena 1 pe locul doi in targetul comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile de referință cu filmul de acțiune „Prințul”. Kanal D, care a difuzat emisiunea „Exatlon Romania”  a obținut locul 2 în targeturile național si urban. Primele şase ediții de pană acum ale „Exatlon Romania” confirmă succesul de care se bucură acest format de televiziune.
Serialul “Fructul Oprit” a fost urmărit in medie pe minut de peste un milion (1.332.000) de telespectatori. Minutul de aur, atins la 19:59, a adunat in fata televizoarelor 1.793.000 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV17.39.21639.5
Kanal D16.08.51515.9
Antena 114.17.51332.0
Antena 37.64.0720.0
Romania TV5.02.6472.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV16.68.3804.3
Kanal D13.97.0673.9
Antena 112.76.4616.4
Antena 310.05.0485.3
Romania TV6.43.2309.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-22:47
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.610.0445.8
Antena 117.06.9307.4
Kanal D15.26.2275.4
Prima TV3.61.565.8
Antena 33.61.464.5

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Foto Credit: ANTENA 1

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Jeremy Ragsdale caştigă finala celui de-al şaptelea sezon “X Factor”! Vezi cine a câştigat bătălia audiențelor!

Published

on

Vineri, 22 decembrie, gala live a finalei “X Factor” de la Antena s-a clasat pe locul doi in audiențe, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Legenda călărețului singuratic” şi „Viața secretă a lui Walter Mitty”. Pe locul trei s-a aflat Kanal D care e difuzat serialele turcesti „Steaua sufletului” şi „In bataia inimii”.
Finala “X Factor” a fost urmărită in medie pe minut de aproape un milion (977.200) de telespectatori. Minutul de aur al Antenei, atins la 22:31, a adunat in fata micilor ecrane 1.303.300 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.98.41505.6
Antena 112.95.5977.2
Kanal D11.74.9884.6
Romania TV4.92.1371.0
National TV4.21.8315.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV18.77.6732.4
Antena 114.96.0583.6
Kanal D10.14.1395.5
Romania TV5.52.2216.6
Antena 35.02.0196.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-24:18
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.69.6429.4
Antena 119.46.8301.6
Kanal D8.42.9129.9
Prima TV2.91.044.6
Romania TV1.90.729.8

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Sursa foto: www.infomusic.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Gala Live a semifinalei “X Factor” înfruntă competiţia! Vezi care au fost cele mai vizionate programe de duminică!

Published

on

Duminică, 17 decembrie, gala live a semifinalelor “X Factor” de la Antena 1 a întâlnit o competiţie acerbă, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

PRO TV, a fost lider de audiență în toate targeturile analizate cu filmele „Viaţa lui Pi” şi „Cum s-o dai sa fie bine?”. Pe locul secund la nivel naţional s-a aflat Kanal D care e difuzat programul special cu Ţociu si Palade „Taxi Don Titi” şi finala live a showului „Bravo, ai stil!” Antena 1 s-a clasat pe locul doi în target urban şi comercial cu gala semifinalei live „X Factor” care s-a desfasurat pe aproape cinci ore si jumătate.
Alte programe care au acumulat o audiență notabilă au fost reality show-ul „Schimb de Mame” de la Prima TV cu o medie de 803.000 de telespectatori şi meciul de Liga I: FCSB – Viitorul Constanţa de pe DigiSport 1 care a înregistrat în medie 645.000 de telespectatori la nivel național.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>Naţional All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5985.0
Kanal D10.44.0720.0
Antena 19.43.7652.8
Prima TV6.72.6464.5
Romania TV5.32.1369.4

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV14.25.5532.3
Antena 112.24.7456.8
Kanal D8.93.5334.5
DigiSport 15.82.3218.3
Antena 35.72.2211.7

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>19:59-01:22
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV19.96.9307.2
Antena 116.05.5246.3
Kanal D9.43.2144.9
Prima TV6.32.296.7
DigiSport 16.12.194.0

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni sau interval orar de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending