Connect with us

Industria online

Connected castiga competitia Young Marketers pentru Cannes

Published

on

Florentina Dumitru si Stefania Bugan– cele doua membre ale echipei Connected –   castiga competitia Young Marketers, in urma unei perioade de training intens si selectie exigenta ce a avut loc la The Alternative School for Creative Thinking, sezonul 13.

 

Cele doua vor reprezenta Romania in competitia cu acelasi nume de la Cannes, unde vor concura cu echipe similare din toate tarile lumii. Sub presiunea unui deadline strans, ele vor trebui sa creeze brieful perfect, care sa-I inspire pe cei mai talentati directori de creatie si strategi prezenti in juriile de seniori de la Festivalul Leilor.

 

Aventura e cuvantul ce descrie cel mai bine ceea ce a insemnat pana acum The Alternative School for Creative Thinking pentru noi. Un roller coster care ne-a condus printr-o explozie de idei, un vartej de insight-uri, o senzatie de bungee jumping la fiecare brief, pentru diferite concepte. Emotiile au fost prezente inainte de fiecare apasare a butonului de „trimitere”.

Esenta echipei Connected se afla in diversitatea de pasiuni si experiente profesionale. Pentru noi brainstormingul a avut gust de limonada si tiramisu, am incercat sa lucram la aer si-n medii cat mai boeme. Poate aici a fost formula magica pentru noi, in gasirea conceptelor potrivite”, au declarat castigatoarele. 

 

La The Alternative School – editia a 13-A au fost admisi peste 40 de competitori de la companii precum Albalact, Altex, Golin, GSK, Electrecord, Henkel, Philips, Rogalski Damaschin, Vel Pitar, Skin, dar si studenti de la SNSPA si Jurnalism, care au primit burse in urma competitiei anterioare inscrierii.

 

Timp de aproape doua luni, Alternativii au avut acces la continut curatoriat via Dubai Lynx, Eurobest, Cannes Lions si Spikes, au avut intalniri cu lideri din mediul de marketing si business din tara si din strainatate (WGSN, Publicis Paris), precum si acces la doua evenimente de industrie – The Future of Marketing si The Best of FMCG, unde sunt inrolati peste 20 de speakeri romani si straini.

 

In competitie au ramas 9 echipe, ale caror aplicatii au fost evaluate de nume cu rezonanta in industrie.

 

Printre evaluatori s-au numarat Elena Markos – Business Development Manager – UK, IRL & CEE, WGSN, Hande Guler – Director de creatie DDB Berlin, Tahaab Rais, Head of Planning & Strategy F7 MENA, Nicoleta Padure –fost jurat roman la Eurobest si Dubai Lynx, Alexandru Haidamac – castigator de gold la competitia Young Lions Design, Alexandra Bombita, Andrei Chirisi – veterani ai The Alternative School si membri in Above 106, grupul de elita al Scolii, Vera Gavrila – Strategy Director la Media Concept Store, Filip Gonzacenco art director Publicis Paris, Vesna Vlasic–Managing Director, McCann Serbia, Tamara Kostro, PR Director at McCann Adriatics, Alina Damaschin, juratul roman la Cannes Lions PR 2017 si Managing Partner la Rogalski Damaschin, Mara Cristina – brand manager MiniPrix si Florentina Taudor – CEO Renania, compania care e suporterul de cursa lunga al The Alternative School si endorserul castigatorilor la competitiile internationale.

 

Clasamentul final a aratat astfel: Connected – 4,,06, Deep Watermark – 3,72, Ineratio – 3,67, Chicas Bombillas – 3,47, Elision – 3,39, Kaleidonorm – 3,17, The Antlers – 3,01, aIRPLANE – 2,80, ImaginAd – 2,78.

 

La incheierea semestrului cei prezenti au fost invitati sa evalueze la randul lor calitatea experientei de la The Alternative School.

 

Campurile de evaluare au fost „Oportunitati de learning cu conectare la trendurile internationale”, „Transparenta in evaluare”, „Value for Money”, „Ati recomanda The Alternative School?”, „Oportunitati de Networking”. Notarea s-a facut de la 1 la 5, 5 reprezentand nota maxima.  Raspunsurile au scorat cu 5 din 5 la primele 4 intrebari, in vreme ce la a 5-a, legata de oportunitatile de networking, a fost o singura evaluare cu 4, iar restul cu 5.

 

Opinia detaliata a studentilor finalisti, despre The Alternative School in randurile urmatoare:

 

“Eu am avut sansa sa studiez in Londra si regasesc in sistemul de la The Alternative School stilul britanic de predare, mod de lucru, exigenta. Foarte bine alesi speakerii, informatiile de la WGSN – foarte interesante” (Stefania Bugan, membra a echipei castigatoare)

“E o scoala care te conecteaza la viitor. Idei, noi, trenduri care abia se contureaza.”, (Florentina Dumitru, GSK, membra a echipei castigatoare).

“Well, cred ca mai vin si semestrul viitor, deci chiar as recomanda” Iulia Boloaca, finalist.

 

“A fost cea mai tare experienta de invatare la care am participat vreodata. Super profesionalism si implicare. Un loc in care te simti apreciat si incurajat, un loc in care se deschid usi la care doar visai”, Ruxandra Besciu, finalist.

“O scoala cu emotie, suflet si inspiratie” – Maria Popa, finalist.

“Voi recomanda aceasta scoala celor care chiar doresc sa se conecteze la industriile creative,  imi doresc sa revin”. Tudor Neagu, finalist.

 

Finaliștii Premiilor RADAR DE MEDIA 2017 vor fi anuțați în cadrul celui mai mare eveniment media al verii RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published

on

În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.

“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.

 

Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate –  și a avut următoarea structură:

6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.

 

Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.

Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.

Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.

Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.

Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

iCEE.fest: Giganți globali si experți în Internet si tehnologie din toată lumea revin în România

Facebook, Google, YouTube, LinkedIn, CNN, Netflix, Financial Times si mulți alții, vor fi prezenți pe scena iCEE.fest 2018.

Organizatorii anunță si o surpriză: sute de prezentări din edițiile precendente ale « Interactive Central and Eastern Europe Festival » sunt disponibile gratuit, începând de azi, pe site-ul academy.

Published

on

Foto Credit: Think Digital

Organizatorii iCEE.fest au anunțat azi primii speakeri pentru ediția 2018 si teme noi, abordate în premieră pe cele 6 scene ale festivalului.

Peste 130 de companii majore din digital & tech vor trimite la Bucuresti experți de top care vor susține prezentări si workshopuri.

Lista companiilor care au confirmat deja conține nume importante precum Facebook, Google, YouTube, LinkedIn, CNN, Netflix, Financial Times, Kiip, Techstars, Holition, Meta AR, Ryan Air, Global Data, Social Chain, Fortune 500, The Digital Insurer, Rethink IoT, Trend Watching, BBH London, Unruly si mulți alții.

 

Profesioniști si jucători consacrați sau nou veniți, startup-uri care generează schimbări ale modelelor tradiționale de business dar și experți care facilitează înțelegerea noilor transformări vor fi, din nou, la Bucuresti, în 14 si 15 iunie.

Ca de obicei, iCEE.fest va conține categorii diverse de conținut, sub umbrela conceptului « UPGRADE to your best version » – lansat anul trecut ca o metaforă a nevoii specialistilor din digital si a liderilor din business de a fi la curent cu toate transformările generate de tehnologie.

Pe lângă zonele de conținut cunoscute (de la creativitate / campanii virale, până la tehnologii de marketing si conținut, e-commerce, e-health, realitate virtuală si augumentată, până la antreprenoriat, startups si investments), evenimentul-satelit dedicat fintech, lansat anul trecut, își extinde anul acesta sfera de acoperire, abordând subiecte importante, precum blockchain si cryptomonedele.

De asemenea, va fi tratat în premieră subiectul agritech (care studiază impactul tehnologiei în agricultură) iar proiectul de succes iCEE.health (care analizează modul cum tehnologia schimbă medicina) va continua cu o mai mare amploare.

 

În această perioadă este valabilă oferta promoțională de achiziție a cel puțin două bilete la prețul de numai 150 de euro/bucata, ofertă disponibilă până la data de 25 aprilie.

Începutul comunicării noii ediții a iCEE.fest marchează încă un moment important pentru cei care nu au mai participat la festival până acum: toate prezentările publicate în platforma iCEE.academy sunt disponibile gratuit, accesul la toată arhiva festivalului nemaifiind condiționată, până la începutul lunii iunie, de achiziția unui bilet.

ICEEfest va avea loc în perioada 14-15 iunie la Grand Cinema & More din Bucuresti și este organizat de ThinkDigital România, în parteneriat cu Orange si cu suportul interațional al IAB Europe. 

 

Printre partenerii confirmați ai festivalului se mai numără BCR, GLO, Boiron și Bayer (companiile interesate de parteneriate au detaliile necesare online, pe site-ul iCEE.fest).

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

Published

on

Foto Credit: IAA ROMANIA

IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XV-a ediție a Romanian EFFIE Awards.

Înscrierile în competiția Effie 2018 se vor putea face până în data de 21 mai 2018, cu trei deadlineuri diferite: early bird deadline, on time deadline şi last chance deadline.

Pentru a celebra eforturile de comunicare și rezultatele excepționale obținute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii în competiție și a redefinit o parte din categoriile deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2018 este acum structurată în 15 categorii de bazǎ reprezentând diferite zone de piaţǎ şi 16 categorii speciale.

Categoriile nou introduse sunt din secţiunea categoriilor speciale şi încurajeazǎ conţinutul original creat de branduri, dar şi folosirea tehnologiei în dezvoltarea campaniilor de comunicare: Branded Content, Branded Utility, Data-Driven/Programmatic, Media Idea care preia locul categoriei de anul trecut de Media Innovation oferind o definiţie mai amplǎ şi Business to Business, care se reîntoarce în festival.

 “Effie rǎmâne pentru industria de comunicare din România una dintre cele mai relevante competiţii, o validare incontestabilǎ cǎ marketing-ul de calitate aduce rezultate în business. Pentru 2018 Comitetul de Organizare şi-a propus în primul rând sǎ aducǎ încǎ şi mai multǎ prestanţǎ fiecǎrui premiu acordat, rafinând atât structura, cât şi definiţia categoriilor. Ne-am dorit o evoluţie a acestora în linie cu standardele internaţionale Effie, dar şi cu dezvoltarea industriei, încurajând astfel zone precum content şi digital.

 Claritatea şi rigoarea procesului de evaluare au fost alte douǎ subiecte cheie, aici Comitetul lucrând la un sistem mai eficient de informare a participanţilor, a juraţilor şi a moderatorilor cu privire la regulile categoriilor şi la standardele internaţionale de evaluare.“, declarǎ Mihai Trandafir, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2018 şi Managing Director UM România.

Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2017, respectiv 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2017 pentru Sustained Success, care premiazǎ eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. Entry Kit-ul şi toate informaţiile legate de înscriere se gǎsesc pe site-ul competiţiei: www.effie.ro.

Comitetul de Organizare Effie 2018 este format din: Bogdan Nițu – Managing Director, Webstyler, Dana Nae Popa –  Managing Director, pastel, Irina Pencea – Managing Partner, Jazz Communications, Laura Barbu – Director Brand and Marketing Communication, Vodafone, Oana Petroff – CEO Mediacom, Raluca Mihalcea – Senior Brand Manager, Rompetrol, Roxana Baias – Marketing Director – Residential Segment, Telekom România, Ștefan Chirițescu – Head of Strategy, Kubis Interactive, Ștefan Teodorescu – Head of Strategy and Innovation, Ursus Breweries şi Victor Stroe – Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett România.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending