HomeAUDIENȚE TVAnalizeCooking show-ul CHEFI LA CUŢITE a fost din nou lider de piaţă. Iată ce cifre a obţinut concurenţa!

Cooking show-ul CHEFI LA CUŢITE a fost din nou lider de piaţă. Iată ce cifre a obţinut concurenţa!

„Chefi la cuțite” și-a adjudecat și seara de marți, 18 aprilie, astfel că un nou battle i-a ținut în fața televizoarelor pe cei mai mulți români.

AAșa se face că în intervalul orar 20.28-23.30, emisiunea de la Antena 1 a fost lider de piață, cu un vârf de audiență pe publicul comercial de 13,3 puncte de rating și 31,7 procente din cota de piață, atins la 21.37, tot atunci când aproape 1,8 milioane de români din toată țara se uitau la „Chefi la cuțite”.

 

Un nou battle i-a provocat pe concurenți și chefi să gătească pe culori, astfel că proba a generat și multe momente amuzante, pentru că fiecare chef a trebuit să decidă ce să gătească echipa celuilalt coleg al său. Emisiunea a fost urmărită de cei mai mulți telespectatori, astfel că Antena 1 a fost lider de piață cu o medie pe publicul comercial de 10,4 puncte de rating și 26,5 % cota de piață, pe locul doi clasându-se Pro Tv cu o medie de 9,1 puncte de rating și 23,2 procente din cota de piață.

Antena 1 a condus și la orașe cu o medie de 8,1 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 7,5 puncte de rating și 16,5 % cota de piață.

 

Ediția de marți a adus o nouă eliminare la „Chefi la cuțite”. După ce battle-ul a fost câștigat de echipa portocalie a lui chef Dumitrescu, echipele verde și mov intrate la duel au avut de gătit paste. Deși la prima vedere tema impusă părea simplă, se pare că pastele bune nu se fac tocmai ușor, astfel că chefii nu au fost deloc mulțumiți de farfuriile jurizate. La final, Roxana Pârjol a fost cea eliminată, spre surprinderea tuturor, mai ales că aceasta are experiență de bucătar în Italia, acolo unde a și absolvit o școală de gastronomie. Rămas cu trei oameni, chef Bontea are acum emoții și mai mari pe măsură ce se apropie finala, iar amenințarea din partea celorlalte două echipe este tot mai mare.

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Cifrele prezentate in acest articol sunt furnizate de Antena 1 si au caracter pur informativ.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, National si Urban

Perioada 18 aprilie 2017                   

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Written by

elen.milea@radardemedia.ro

elen.milea[@] radardemedia.ro

No comments

Lasă un răspuns