Connect with us

Industria online

Creste-ti vanzarile, dupa metoda lui Lorand Soares-Szasz (preluare de pe CNN)

Published

on

Lorand Soares—Szasz este primul business coach din Transilvania, format la cea mai mare firma de business coach din lume.  La cursul sau anterior, care a avut loc in data de 20 februarie la Cluj am invatat care sunt cei 21 de pasi prin care sa ne crestem afacerea.

Saptamana aceasta este continuarea: Workshop-ul “Vanzari eficiente pentru afacerea ta”, workshop in care vom invata tehnici utile pentru cresterea vanzarilor.  Oare de cate ori nu am pierdut un client pentru ca nu am stiu sa intoarcem “nu”-ul lui in favoarea noastra? De cate ori nu am pierdut un client pentru ca am incercat sa facem o vanzare prin telefon, dar nu am gasit cuvintele potrivite? De cate ori nu am finalizat o vanzare pentru ca nu am revenit cu al doilea telefon?

Pana acum,  toate acestea au reprezentat o bariera intre noi si banii pe care noi ii meritam.  Daca nu facem incheierea unei vanzari si vanzarea efectiva, nu primim cmision. Oricare ar fi motivul pentru care nu finalizam vanzarea, putem intelege care este acesta si il putem ameliora. Deoarece el este efectul uneia sau mai multor cauze. De cele mai multe ori aceste cauze sunt de natura psihologica si sunt adanc inradacinate in subconstient. Cu putina munca le putem identifica si ameliora.

La Workshop-ul “Vanzari eficiente pentru afacerea ta”, vom afla despre: prima impresie si manierele in vanzari, identificarea nevoiilor clientului, tratarea obiectiilor, cum sa asiguram servicii de post-vanzare sau cum sa facem o vanzare prin telefon.

Mai multe detalii gasiti aici.

Traducerea si adaptarea: Carmen Moraru.

Textul original il puteti vedea aici.

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

Published

on

Foto Credit: IAA ROMANIA

IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XV-a ediție a Romanian EFFIE Awards.

Înscrierile în competiția Effie 2018 se vor putea face până în data de 21 mai 2018, cu trei deadlineuri diferite: early bird deadline, on time deadline şi last chance deadline.

Pentru a celebra eforturile de comunicare și rezultatele excepționale obținute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii în competiție și a redefinit o parte din categoriile deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2018 este acum structurată în 15 categorii de bazǎ reprezentând diferite zone de piaţǎ şi 16 categorii speciale.

Categoriile nou introduse sunt din secţiunea categoriilor speciale şi încurajeazǎ conţinutul original creat de branduri, dar şi folosirea tehnologiei în dezvoltarea campaniilor de comunicare: Branded Content, Branded Utility, Data-Driven/Programmatic, Media Idea care preia locul categoriei de anul trecut de Media Innovation oferind o definiţie mai amplǎ şi Business to Business, care se reîntoarce în festival.

 “Effie rǎmâne pentru industria de comunicare din România una dintre cele mai relevante competiţii, o validare incontestabilǎ cǎ marketing-ul de calitate aduce rezultate în business. Pentru 2018 Comitetul de Organizare şi-a propus în primul rând sǎ aducǎ încǎ şi mai multǎ prestanţǎ fiecǎrui premiu acordat, rafinând atât structura, cât şi definiţia categoriilor. Ne-am dorit o evoluţie a acestora în linie cu standardele internaţionale Effie, dar şi cu dezvoltarea industriei, încurajând astfel zone precum content şi digital.

 Claritatea şi rigoarea procesului de evaluare au fost alte douǎ subiecte cheie, aici Comitetul lucrând la un sistem mai eficient de informare a participanţilor, a juraţilor şi a moderatorilor cu privire la regulile categoriilor şi la standardele internaţionale de evaluare.“, declarǎ Mihai Trandafir, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2018 şi Managing Director UM România.

Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2017, respectiv 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2017 pentru Sustained Success, care premiazǎ eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. Entry Kit-ul şi toate informaţiile legate de înscriere se gǎsesc pe site-ul competiţiei: www.effie.ro.

Comitetul de Organizare Effie 2018 este format din: Bogdan Nițu – Managing Director, Webstyler, Dana Nae Popa –  Managing Director, pastel, Irina Pencea – Managing Partner, Jazz Communications, Laura Barbu – Director Brand and Marketing Communication, Vodafone, Oana Petroff – CEO Mediacom, Raluca Mihalcea – Senior Brand Manager, Rompetrol, Roxana Baias – Marketing Director – Residential Segment, Telekom România, Ștefan Chirițescu – Head of Strategy, Kubis Interactive, Ștefan Teodorescu – Head of Strategy and Innovation, Ursus Breweries şi Victor Stroe – Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett România.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Damian Nuñez a fost numit Chief Creative Officer al Lowe Group România

Published

on

Lowe Group face o nouă mutare de top pentru piața locală de advertising, aducându-l în poziția de Chief Creative Officer pe Damian Nuñez, un creativ cu peste 14 ani de experiență internațională și +60 de premii la festivalurile din industrie. În noul rol, Damian coordonează echipele creative ale agențiilor din grup.

 

„Ambițiile noastre încep și se termină cu oamenii și cu clienții noștri, așa că ne-am dorit un CCO care să se potrivească acestei abordări de business: orientat spre soluții, îndrăgostit de produs și preocupat de echipă. Damian are o experiență internațională impresionantă și o mare pasiune pentru creație, este foarte matur, strategic și fun to work with. Sunt absolut convinsă că este perfect pentru a conduce inimile creative ale echipelor noastre #octopusteams”, spune Hortensia Năstase, Vice President Creative Services, Lowe Group România.

 

Damian a lucrat în trecut pentru agenții din piețe complet diferite, de la buticuri creative de mici dimensiuni la companii cu peste 500 de angajați. Și-a început cariera în agenții prestigioase din Argentina, unde a predat, de asemenea, cursuri de Creativitate și Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios din Buenos Aires și la Universitatea Siglo XXI din Córdoba. Apoi a lucrat pentru mai mulți ani în Miami, Los Angeles și Dallas, iar în 2016 s-a mutat în Europa, în dorința de a experimenta mediul creativ din Milano, înainte de a accepta provocarea de a veni în România.

 

„Știam că MullenLowe este un brand internațional cunoscut și respectat, dar recunosc că am fost impresionat de București, de cât de familiar este totul și cât de calzi sunt oamenii. Vibe-ul de aici este similar celui din agențiile din Buenos Aires și, când am cunoscut top management-ul Lowe Group, m-am bucurat să descopăr că împărtășim aceeași viziune, energie și pasiune. Talentul este aici, brief-urile sunt aici. Sunt norocos că am lucrat cu unii dintre cei mai buni directori de creație din lume, iar obiectivul meu este să valorific suma experiențelor pe care le-am avut și să ajut echipa din România să-și maximizeze potențialul imens în excelență creativă”, spune Damian Nuñez, CCO, Lowe Group România.

 

Damian a colaborat cu clienți cunoscuți la nivel internațional din industrii precum auto, telecom, bancar, retail & FMCG. Activitatea lui a fost recunoscută la festivaluri regionale și globale precum CCA (Argentinian Creative Circle), CLIO Awards, Effie Awards, El Sol (Ibero-American International Advertising Festival), El Ojo de Iberoamérica, FIAP (South American International Advertising Festival), Gramado (Festival Mundial de Publicidade de Gramado), LIA (London International Awards) sau New York Festival. A făcut parte din juriul unor festivaluri precum ADDYS Awards, FIAP, FICE Creativity and Strategy Ibero-American Festival sau WINA Awards în Buenos Aires. Damian este absolvent de Art Direction la Escuela Superior de Creativos Publicitarios, Buenos Aires și Graphic Design la Universidad de Morón, Buenos Aires.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Alina Damaschin, în 2018, în juriul a două festivaluri internaționale dedicate creativității în comunicare: D&AD Awards și New York Festivals

Published

on

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, va face parte în 2018 din juriul a două festivaluri internaționale: New York Festivals Advertising Awards și D&AD Awards. În cadrul New York Festivals Advertising Awards ce își va desemna câștigătorii în luna mai a anului viitor, Alina Damaschin va face parte din Grand Jury, un juriu alcătuit din lideri ai industriei de comunicare din întreaga lume, cu competențe în advertising, media și PR, care vor evalua campaniile înscrise în baza a trei criterii: Idee, Execuție și Relevanță pentru Brand

 

În ceea ce privește D&AD Awards, festivalul ce oferă recunoaștere ideilor creative, executate excepțional, Alina va juriza categoria de PR alături de reprezentanți ai industriei din țări precum UK, Spania, Australia.  Festivalul își va desemna câștigătorii pe 24-26 aprilie, la Londra.

 

„D&AD Awards este un festival iconic, cu standarde extrem de ridicate, idei fantastice și execuții aproape de perfectțiune. Un Black Pencil înseamnă o idee care nu s-a mai văzut, nu s-a mai făcut, care te lasă fără cuvinte, pur și simplu, o recunoaștere pe care nu mulți dintre creativii lumii o au in portofoliu. E o mare onoare sa fiu alături de colegi din industria de comunicare internațională și să premiem nu doar cele mai creative idei din lume, dar și cele mai riguros și cu precizie realizate” a declarat Alina Damaschin.

 

Cu o experiență de 19 de ani în comunicare, Alina Damaschin este la ora actuală unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați profesioniști din România. După ani de publicitate, în agenții precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi și Lowe, unde a coordonat zeci de proiecte de comunicare integrată pentru branduri internaționale si locale, Alina a intrat în PR mai întâi ca Managing Director, apoi ca partener în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations. Din acest rol a creat si coordonat campanii câștigătoare la cele mai importante festivaluri de profil din lume: Cannes Lions, Effie, Digital Communication Awards, SABRE, European Excellence. Alina are un MBA în Comunicare și Leadership de la Quadriga University of Applied Sciences din Berlin.

 

Este pentru prima oară în cei zece ani de existență ai agenției Rogalski Damaschin Public Relations când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul celor două festivaluri. Pe de altă parte, atât Alina Damaschin cât și Eliza Rogalski au fost membri ai juriului în cadrul unor festivaluri internationale de creativitate precum Cannes Lions (Eliza Rogalski- 2009, Alina Damaschin- 2017) sau Eurobest (Alina Damaschin- 2012).

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending