The Lovers vs The Dreamers este o poveste despre emotie, curaj, responsabilitate, dedicare, devotament si valoare relatata intr-un cadru feeric cu fundal sonor eclectic.
“Am fost Dreamers, am gasit o cale sa ne afirmam curajos. Designerii romani au crezut in noi, am construit o comunitate puternica de Lovers si impreuna am creat o lume in care totul este autentic: lumea Molecule F. Molecule F este complet doar cu voi. Astazi sarbatorim cea mai frumoasa, curajoasa, responsabila si devotata comunitate. Molecule F este al vostru si despre voi!”, a declarat Mirela Bucovicean.
6 reprezinta perfectiunea intruchipata, simbolul responsabilitatii si al misiunii duse la bun sfarsit, an de an, cu dragoste, indreptarea catre prosperitate frumusete, creativitate, noutate si inovatie.
Sa te indragostesti de designul romanesc nu este greu. Sa iti iei un angajament fata de designerii romani este un act de responsabilitate. Sa faci cunoscuta valoarea romaneasca inseamna devotament. Sa creezi un business creativ intr-un mediu ostil necesita curaj. sa strangi o comunitate fidela care sa gandeasca la fel ca tine este unitate.
Multumim tuturor celor ce au facut posibil The Lovers vs The Dreamers pentru 6 ani de Molecule F: Campari, Aqua Panna si S. Pellegrino distribuite de PPD Romania, Stella Artois, Nespresso, Privileg Catering, Harper’s BAZAAR, Intel, TLC, Mega Image, Quadra, fiecarui designer care ne-a calcat pragul, fiecarui stilist si reprezentant media cu care am lucrat pana acum si celor cu care vom lucra de acum inainte si voua tuturor! #molecule6
Credit foto: Alberto Grosescu, Cristian Duminicioiu, Valentin Denischi. Regie evenim
ent: Adrian Horobet. Entertainment: Pietonu Cristian. Moment de dans contemporan realizat cu elevi ai Liceului de Coregrafie Floria Capsali. Proiectie Video: Valentin Ionescu. Layout invitatie: Mihai Lacatusu