Connect with us

ALL MEDIA

Cum moartea face, din nou, rating

Published

on

 

Inca o data moartea face rating. Un rating gros, o promovare parca prea opulenta, in antiteza cu umanitatea simpla, pioasa, a gesturilor oamenilor apropiati celor doua victime din accidentul aviatic din Apuseni.

Sigur, toata tevatura, provocata de o lipsa clara si fatisa de organizare a autoritatilor merita sa fie promovata. O tragedie cu doi morti si 5 raniti merita fara indoiala aratata pe toate posturile TV, impreuna cu tot misterul, toate greselile, toate gafele in lant care au dus la o cautare de peste 7 ore a unor oameni inghetati de frig.

Ieri, in ziua inmormantarii lui Adi Iovan, majoritatea posturilor de stiri erau intens ancorate de acest eveniment, ignorand parca ziua importanta din punct de vedere istoric, si anume Ziua Unirii Principatelor. Cu mici exceptii, e adevarat..

La fel s-a intamplat si in ziua inmormantarii Aurei Ion, tanara studenta de 23 de ani, care s-a inaltat catre cer. O floare care a inghetat (la propriu, din pacate) prea devreme, avand un singur vis in inima, acela de a salva vieti.

Saptamana in curs a fost una turbulenta si aceasta s-a vazut si pe ecranele TV. Subiectul tragediei din Apuseni a fost intens mediatizat. De la editii speciale ale posturilor de stiri, la editiile de stiri ale marilor posturi generaliste, la editii speciale ale Happy Hour, Acces Direct sau chiar Teo Show.

Editii care toate au adus rating important, probabil mii, sute de mii, milioane de oameni au stat alaturi, cu sufletul la gura, mai ales in prima seara, cand s-a produs accidentul, pentru a afla unde, cum s-a produs accidentul si cati oameni s-au salvat.

Ramane in final doar moartea unor oameni, din nou intens mediatizata, ca in cazul atator oameni de valoare, de care poate ca ne aducem aminte mult prea tarziu, si anume cand numele lor sta scris pe un monument funerar. Trist, dar real in Romania…

O imagine insa, e demna de retinut. Cei trei moti din Apuseni care au salvat acei 5 oameni, inca vii, din ghearele frigului salbatic. Ei nu vroiau promovare, media, aparitii la TV. Ei au vrut doar sa ajute. Sa salveze vieti, precum biata Aura.

Si mai ramane sa ne luam ramas bun de la cei doi eroi, pentru ca eroi sunt, Adi Iovan si Aura Ion. Liber, Capitane…si Ramas Bun, Aura. Poate ca acolo, intr-o stea, intr-o lume cu siguranta mai buna, ne vei putea veghea..

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending