vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalIndustria onlineCurs de vanzari cu singurul business coach din Transilvania format la cea...

    Curs de vanzari cu singurul business coach din Transilvania format la cea mai mare firma de business coach din lume – azi, la Cluj

    Astazi a avut loc in ambnata deosebita de la Hotelul Golden Tulip din Cluj seminarul “”21 de metode prin care sa ne crestem afacerea”, sustinut de Lorand Soares-Sasz de la firma Coaching4u, singurul business coach din Transilvania format la cea mai mare firma de business coach din lume.

    Sala unde s-a tinut acest seminar a fost de-a dreptul neincapatoare pentru cei peste 130 de cursanti, printre care s –a numarat si Eusebiu Burcas. Seminarul a durat trei ore si a avut o pauza de trei minute de networking.

    De la seminariile lui Lorand pleci intotdeauna insufletit, incurajat, cu noi abordari care te ajuta in viata si in cariera. Printre 21 de strategii de crestere a afacerii pe care le aplica firmele de succes se numara: au o atitudine pozitiva (1); oameni cu responsabilitate (response ability) (2); dau 100% in tot ceea ce fac (disciplina) (3); sunt recunoscatori si sarbatoresc (4);  au multiple surse de venit (5); invata inainte de a castiga (6); au grija de clientii lor (underpromise, overdeliever) (7); viseaza, tintesc, planifica, actioneaza (8); aplica formula succesului: BE x DO = HAVE (9); construiesc o echipa fantastica (10); folosesc parghii (11); testeaza si masoara fiecare campanie de marketing (12); calculeaza Cost achizitie client vs. Timp de viata client (13); utilizeaza sasiul afacerii (14). Si lista ar putea continua.

    Cursul lui Lorand te ajuta sa constientizezi anumite lucruri le gate de afacerea ta, sa privesti lucrurile dintr-o noua perspectiva.  Inveti cum sa iti dai seama de perioadele economice prielnice si de cele mai putin prielnice. Lorand a prezentat anotimpurile economiei: vara, toamna, iarna si primavara. El ne arata care sunts emnele care indica sosirea iernii (a crizei economice) si anume: “bamcile dau credit doar cu buletinul si vecinul de la etajul 5 devine brusc dezvoltator imobiliar”. Iar vara (adica iesirea din criza): “traficul greu de pe strazi creste si nu se mai cauta lucruri gratis”.

    Acest seminar va fi urmat de unul intensiv, pe data de 6 martie, unde participantii vor putea invata cum sa trateze obiectiile potentialilor clienti, cum sa transforme un Nu intr-un da (Nu inseamna “Nu aici, nu acum”), cum sa faca o vanzare prin telefon sau cum sa utilizeze inflexiunile vocii pentru a influenta o vanzare. Mai multe detalii despre acest curs gasiti aici.

     

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttp://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente