Connect with us

Spectacolul a fost la superlativ în cea de-a treia ediție a noului sezon Românii au talent. Concurenți plini de ambiție, expresivitate, pasiune și dornici să obțină cât mai multe DA-uri au urcat aseară pe scena talentului și i-au impresionat pe cei patru jurați, dar și pe Smiley și Pavel Bartoș, care i-au încurajat pe toți din culise.

Cea de-a treia ediție Românii au talent a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:07, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:50, peste 4.5 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul Românii au talent a înregistrat 20.6 puncte de rating și 44.5% share, de peste trei ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi Kanal D, care a obţinut 6.3 puncte de rating și 13.5% share.

 

Concurenți spectaculoși, emoții și cel de-al doilea semifinalist

Românii au avut parte aseară de o ediție senzațională Românii au talent, cu momente inedite, reacții și replici neașteptate, emoție, dar și foarte multă distracție. Concurenți care au venit pentru prima dată la preselecții, care s-au întors într-o nouă formulă sau care ne încântă în fiecare sezon cu prezența au creat un adevărat spectacol, reușind să stârnească imaginația celor din sală. Cel de-al doilea golden buzz a fost apăsat aseară de Mihaela Rădulescu și, astfel, am aflat cel de-al doilea semifinalist al sezonului șase.

Primele concurente care au încântat publicul au fost membrele grupului Kalokagathia. Costumate în Charlie Chaplin, cele cinci micuțe au fost grațioase, carismatice, pline de energie și au arătat juriului că sunt și foarte talentate. În momentul jurizării, încântată de prezența fetițelor, Andra le-a spus la final: “Mergeți în etapa următoare cu 4 de DA!”. Grupul Kalokagathia își continuă drumul în competiție.

Corul Belcanto este unul dintre cele mai mari grupuri de la Românii au talent, cu 44 de membri. Au cântat melodia Super trouper pe 4 voci, au transmis multă fericire și voie bună și i-au impresionat pe cei patru jurați. “Mă întreb dacă a mai rămas cineva în Sărmaș sau dacă ați venit toți aici. Este aproape un gospel ce ați făcut voi aici. Sunteți îmbrăcate ca în gospel-urile americane. De data asta, DA!”, a spus Florin Călinescu. Corul Belcanto și-a împlinit misiunea la preselecții și merge mai departe cu 4 de DA.

Ianoși Levente a transformat un hobby în sport de performanță, biketrial. Concurentul a demonstrat aseară că acest sport nu are niciun secret pentru el, i-a ținut pe toți cu sufletul la gură în timpul momentului prezentat și a primit aplauze de la toți cei prezenți în sală. “La nivelul lui, asta a fost încălzire ce ne-a arătat azi. Sunt ferm convins că poate să facă spectacol oricând! DA!”, a spus Andi Moisescu. Ianoși Levente merge în etapa următoare cu 4 de DA.

La numai 9 ani, Eduard Stoica a interpretat melodia House of the rising sun și a impresionat cu tehnica lui vocală de excepție. Băiatul a transmis foarte multă siguranță, iar Mihaela i-a spus: “Noi căutăm oameni talentați, iar tu ai, din punctul meu de vedere, un talent în care cred foarte tare. DA!”. Cu Eduard ne reîntâlnim în etapa următoare, unde merge cu 4 de DA.

Cei 12 membri ai Teatrului de umbre Verba din Ucraina au creat un moment artistic extraordinar, original, care a spus perfect o poveste. Concurenții au primit aprecierile juriului și aplauze din partea publicului. “Un moment foarte bun, pe care-l văd având loc aici, la Românii au talent, chiar dacă ei sunt din Ucraina. DA!”, a spus Andi Moisescu. Membrii teatrului de umbre Verba merg mai departe cu 4 de DA.

Nadia Buduruși este acrobat, iar la preselecțiile Românii au talent a adus un moment incredibil de dans la bară, demonstrându-și mobilitatea și talentul prin elemente extrem de dificile, executate perfect. Concurenta a transmis senzualitate, eleganță și feminitate, iar juriul a aplaudat evoluția ei. “Bravo! Sunteți aproape perfectă. Nu văd până acolo, dar… Bravo!”, a spus Florin Călinescu. Nadia Buduruși merge în etapa următoare cu 4 de DA.

Grupul Dreams Drums Druum a făcut din muzică un adevărat spectacol. Membrii grupului au avut ritm, au zâmbit pe toată durata momentului și au transmis foarte multă bucurie și emoție. Cei 13 concurenți au ajuns la sufletele juraților, care au fost impresionați de performanța lor. “Pentru mine a fost o mare plăcere și o onoare să vă ascult aici, la Românii au talent. Bine ați făcut că ați venit la noi!”, a spus Andra. Grupul Dreams Drums Druum merge mai departe în competiție cu 4 de DA.

Cinara Madimkulova a venit la preselecțiile Românii au talent din Kyrgyzstan. Concurenta a prezentat un număr riscant de acrobație cu săgeți, care necesită foarte multă mobilitate și precizie. S-a descurcat foarte bine și i-a cucerit pe toți cu frumusețea ei, dar mai ales cu reprezentația sa inedită. “Mi-a plăcut foarte tare momentul, foarte diferit, deci, DA!”, i-a spus Mihaela. Cinara a obținut 4 de DA și ne revedem cu ea în etapa următoare.

Cezara Blioju a transmis prin dans un mesaj al lui Charlie Chaplin din 1940. Concurenta a adus pe scenă un moment de dans contemporan plin de emoție și expresivitate și a primit multe aplauze și laude. “Eu n-am nicio îndoială, eu cred că ai venit în locul potrivit. Ne-ai prezentat o altă definiție a dansului și mă bucur foarte tare că ai ales să vii aici să ne-o arăți. DA!”, a spus Andi Moisescu. Chiar dacă Florin nu a fost impresionat de numărul prezentat pe scenă, Cezara Blioju a primit 3 de DA și merge în etapa următoare.

Doi dintre membrii trupei 3,14ȚA & Band Over au participat și anul trecut la Românii au talent, dar s-au reîntors sezonul acesta într-o nouă formulă. Concurenții au cântat melodia Drink the water, iar jurații au fost încântați de apariția lor și de momentul prezentat. “Știi care a fost reacția mea anul trecut. Crede-mă, acum zâmbesc, sunt liniștită, sunt fericită că ai venit într-o formulă care cred că te avantajează mai mult!”, i-a spus Andra solistului trupei. Trupa 3,14ȚA & Band Over a primit 4 de DA și merge mai departe.

Cel mai emoționant moment al serii a fost prezentat de Duo Cris & Lori. Cei doi concurenți au dansat și i-au lăsat pe toți fără cuvinte. S-au completat perfect, au transmis sensibilitate, iubire și eleganță, toți au fost impresionați, iar Mihaela nu a ezitat să apese butonul auriu și să-i trimită direct în semifinale. “E un număr foarte original! Am făcut ce am simțit eu. Și am simțit foarte tare că oamenii ăștia au ce să caute în semifinală și sunt foarte mândră. Ei sunt un moment artistic de semifinală, de finală și, de ce nu, de marele premiu!”, a spus Mihaela, încântată de alegerea făcută.

Doi instructori de kung-fu, Maria și Remzi Karatașoglu, au adus pe scena de la Românii au talent un număr riscant, la care juriul cu greu s-a putut uita. Toate elementele periculoase executate de Remzi au fost aplaudate de public, iar la final Andi a spus: “Aș vrea să le dăm ocazia să spună teșekkurler (mulțumesc). DA și de la mine!”. Cei doi concurenți merg în etapa următoare cu 4 de DA.

Marius Gheorgiu a surprins juriul, dar și publicul, cu apariția sa nonconformistă. Concurentul a adus un moment de stand-up comedy, pe care a decis să-l prezinte nud, acoperit doar de o chitară. “Eu zic că e destul ca să ne menții într-o notă pozitivă. Are conținut, ai ales o formă îndrăzneață pentru unii. Mie mi se pare firească. DA!”, a spus Florin Călinescu. Marius a obținut 4 de DA și merge mai departe în competiție.

Resciebelle Santiago a venit la Românii au talent din Filipine. Frumoasa concurentă a interpretat perfect melodia I will always love you și a ridicat sala în picioare. Calitățile sale vocale și maniera în care a transmis piesa i-au impresionat pe jurați, care au aplaudat-o îndelung și au spus la unison: “Mergi în etapa următoare cu 4 de DA!”.

Cea de-a treia ediție Românii au talent a fost una memorabilă, plină de momente indite care au impresionat, energie, lacrimi de fericire, dar și numere amuzante.

Noi concurenți sunt gata să-și demonstreze talentul și să impresioneze juriului, vinerea viitoare, de la 20:30, numai la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending