Connect with us

ALL MEDIA

CYBER MONDAY: Vânzările online din SUA au crescut cu 20%, la aproape 2 miliarde de dolari

Published

on

 

Vânzările online din SUA au crescut cu 20% de Cyber Monday faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la aproape 2 miliarde de dolari, marcând un nivel record pentru al patrulea an consecutiv, traficul prin aparatele mobile reprezentând 32% din totalul vizitelor pe site-urile de Internet.

De la 1 noiembrie, peste 23,9 miliarde de dolari au fost cheltuiţi online doar prin intermediul PC-urilor, reprezentând o creştere cu 8,4% faţă de intervalul similar din 2012, potrivit datelor companiei de analiză a pieţei ComScore, relatează Bloomberg.

Comerţul electronic va reprezenta, potrivit estimărilor, doar 14% din totalul vânzărilor de retail în perioada noiembrie-decembrie, dar companii ca Amazon.com şi Ebay atrag clienţii cu discount-uri zilnice şi livrări rapide.

„Discount-urile sunt mari, iar Amazon a câştigat cotă de piaţă, ca de obicei. Ratele lor de creştere sunt cu mult peste evoluţia generală a pieţei”, a declarat preşedintele ComScore, Gian Fulgoni, la CNBC, scrie Mediafax.

Visa, cel mai mare operator de reţea de carduri de credit la nivel mondial, a anunţat că clienţii din SUA au cheltuit 7,8 miliarde de dolari începând cu Thanksgiving şi până pe 2 decembrie, cu 30% mai mult faţă de anul trecut. De Cyber Monday, clienţii Visa au cheltuit 2,6 miliarde de dolari, în creştere cu 28%.

Wal-Mart Stores, cel mai mare retailer din lume, a consemnat pe 2 decembrie cele mai mari vânzări online din istoria companiei. Un record similar a fost atins şi pentru perioada de cinci zile dintre Thanksgiving şi Cyber Monday.

Între cele mai bine vândute produse de Cyber Monday s-au aflat televizoarele LG Electronics cu ecrane de 50 de inci şi aparatele iPad 2 ale Apple.

Vânzările de Cyber Monday ale Amazon au crescut cu 46%, iar cele ale Ebay cu 32%, potrivit ChannelAdvisor. Divizia PayPal ca Ebay a înregistrat creşterea de peste două ori a volumului plăţilor, faţă de anul trecut.

Retailerii care au introdus aplicaţii şi site-uri pentru smartphone-uri şi tablete au avut de câştigat. Traficul de pe aparatele mobile a reprezentat 32% din totalul accesărilor de site-uri, reprezentând o creştere de 45%, potrivit IBM. În privinţa vânzărilor, 17% dintre acestea au avut loc prin intermediul dispozitivelor mobile.

Cheltuielile online au crescut cu 15% în ziua de Black Friday, la 1,2 miliarde de dolari, potrivit ComScore. În schimb, vânzările prin magazinele tradiţionale au scăzut în cele patru zile începute cu sărbătoarea de Thanksgiving, pe 28 noiembrie, astfel că achiziţiile totale s-au redus cu 2,9%, la 57,4 miliarde de dolari, potrivit National Retail Federation, mai scrie sursa citata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Măruță revine la ”prima iubire”, radioul, ca prezentator al matinalului ProFM, ”Dimineața blană”

Published

on

Foto Credit: PRO FM
 

Matinalii Sebastian Coțofană, Radu Țibulcă și Ramona Dumitrescu vor pleca în misiune la Bonțida, la Electric Castle, și ”îi cedează” lui Cătălin Măruță butoanele matinalului ProFM,”Dimineața Blană”, în zilele de 18, 19 și 20 iulie, de la 7.00 la 10.00.

După cum Măruță însuși a povestit, la 25 de ani de ProFM, că și-a dorit mereu să se întoarcă la prima dragoste, radioul, iată că visul împărtășit a devenit vis implinit. Cătălin se întorce în studioul radio, la ProFM!

El o va avea alături pe DJ-ița ProFM  Mădălina Vintilă și împreună vor duce mai departe momentele preferate ale ascultătorilor ProFM: vor învârti Roata Vacantzatziki, trimițând fanii norocoși direct în Grecia (Corfu, Thasos, Zakynthos, Halkidiki), vor da invitații la film și vor oferi vinuri speciale. Tot în studioul ProFM vor veni și ”Noaptea Târziu”, Liviu Teodorescu, Speak și Raluca. După toate semnalele, se anunță trei zile cu surprize foarte plăcute la ProFM!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending