Connect with us

AUDIENȚE TV

Dan Negru şi Dan Capatos, din nou lideri de audienţă (vezi cifrele)

Published

on

Antena 1 a fost aseara, 31 martie, lider de piaţă cu două show-uri incendiare: „Plasa de stele” şi „Un show păcătos”. Dan Negru şi Dan Capatos au reuşit să ţină miercuri seara în faţa televizorului sute de mii de telespectatori.

„Plasa de stele”, show-ul cu farse de la Antena1, moderat de Dan Negru s-a impus aseară lider de audienţă cu un  rating de 5.5 %  şi share de 14. 7% pe publicul 15-54 urban, surclasând PRO TV şi TVR 1 care, în acelaşi interval orar, au înregistrat 5.4% şi respectiv 4.7% rating.

Cei care au căzut în plasa lui Dan Negru aseară au fost, spre deliciul publicului, Raluca Lăzăruţ şi Ovidiu Cuncea.

Crezând că va filma un promo pentru Antena 1, Raluca a trăit una dintre cele mai hilare experienţe care i-a adus în faţă cei mai neobişnuiti oameni. Rolul ei ar fi trebuit să fie simplu: intervievarea unor trecători despre obiceiurile lor de a urmări postul Antena 1. Nu a fost însă deloc aşa şi frumoasa brunetă de la Super Bingo Metropolis s-a confruntat cu cele mai stupide replici din partea celor intervievaţi.

Ovidiu Cuncea s-a convins şi el la „Plasa de stele” că o faptă bună nu rămâne niciodată nepedepsită. După un prânz liniştit la restaurant, petrecut în compania unui bun prieten, acesta s-a trezit prins într-o serie de evenimente din care oricât şi-a dorit, nu a mai putut să scape. Ineditul situaţiei a fost că personajul central era un…mort.

În timpul farsei sale, al ora 22.20 s-a înregistrat şi minutul de aur care a adus în faţa televizorului 1.013.000 telespectatori din mediul urban, postul Antena 1 atingând la acea oră 8.8 procente de rating şi 20.5% share.

Seara a continuat în aceeaşi notă bună pentru Antena 1, Dan Capatos şi al său show păcătos înregistrând pe targetul 15-54 urban 3.2% rating şi 18.6% share, ceea ce l-a plasat în fruntea programelor difuzate în intervalul orar 23.46 – 01.09. Pe locul al doilea s-a aflat şi de această dată PRO TV cu 2.2 % rating şi 13 % share, urmat de Prima TV cu 0.9% rating şi 5.2 % share.

Subiectele păcătoase care au ţinut telespectatorii cu ochii aţintiţi asupra ecranului au fost conflictul dintre Sexy Brăileanca şi iubita lui Kamara şi scandalurile Bianca-Cătălin Botezatu şi Adelina şi Liviu Vârciu. În platoul emisiunii pentru a dezbate aceste subiecte s-au aflat Sexy Brăileanca, iubita lui Kamara, Adriana Bahmuţeanu, Mara Bănică şi Mihai Mitoşeru. Minutul de aur a fost atins la ora 24 şi 18 minute, cand postul Antena 1 a fost urmărit de 481.000 de telespectatori din mediul urban.

Sursa:GfK Romania S.R.L.

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1

Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban

Perioada:31 martie 2010

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

EXATLON. Victoria Romaniei in meciul cu Turcia a facut din Kanal D lider absolut de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

            Echipa Romaniei a stralucit aseara, la „Exatlon”, in competitia fabuloasa Romania-Turcia, aceasta reusind sa isi invinga adevarsara, echipa Turciei, cu scorul de 10-8. Lupta plina de tensiune, in care romanii au reusit sa intoarca scorul in favoarea lor cu evolutii absolut spectaculoase, a facut din Kanal D lider de audienta, in intervalul difuzarii competitiei.

            Statia s-a clasat pe primul loc, pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 20,6% cota de piata, pe Comercial, cu 9,1% Rating si 18,7% cota de piata, in randul publicului de la orase, si cu 11,1% Rating si 22,5% cota de piata, pe targetul National.

            Minutul de aur, inregistrat la 20:54, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,2. 511.000 de fani ai reality-ului. (tabel audiente, atasat)

            A fost o adevarata inclestare a titanilor in competitia de aseara, romanii au avut drept competitori nume grele din Turcia, precum Umit Karan, fotbalist valoros, Sema Apak, o atleta exceptionala, sau Hilmi Cem, un sportiv si actor in care telespectatorii l-au putut recunoaste pe Yavuz, personaj din serialul „Suleyman Magnificul”.  

Giani Kirita si Umit Karan au avut o intreaga istorie impreuma, fotbalistul turc fiind si cel din cauza caruia Kirita a incasat in trecut un cartonas rosu. Cuvinte de lauda au venit reciproc, din partea ambelor echipe, turcii s-au inclinat in fata valorilor romanesti, amintind nume de aur ale fotbalului romanesc, precum Gica Hagi, Mircea Lucescu, Gica Popescu.

           Purtam un respect deosebit si si o mare dragoste pentru romani!„, a spus si Nihat Dogan, cantaret si actor celebru in Turcia.

           

 

            Competitia a fost una dramatica, scorul de 6-1, in favoarea Turciei, a fost rasturnat in cele din urma de jocul exceptional al romanilor. La scorul de 8-8,  Roxana si Ionut au fost alesi de echipa ca fiind cei mai buni sa reprezinte Romania. Precizia si indemanarea Roxanei, dobandite in cei 12 ani de handbal de performanta, dar si determinarea si agilitatea lui Ionut au adus ultimele doua puncte de care avea nevoie echipa Romaniei pentru a castiga.

            Emotiile au fost coplesitoare la final, membrii echipei galbene s-au imbratisat, au dansat si au parut sa fie mai uniti ca niciodata pana acum, indiferent ca erau Razboinici sau Faimosi. O victorie superba si asteptata, ce a mai adaugat o experienta extraordinara atat echipei Romaniei, cat si milioanelor de telespectatori care au trait emotiile competitiei din fata micilor ecrane.

 

Tabel audiente tv toate segementele de public: Comercial, Urban si National:

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D8,720,6391
Pro TV8,219,3365
Antena 15,312,5237
EXATLONDigiSport 12,55,9112
20:21-23:30National TV1,22,954
Romania TV1,12,649
DigiSport 20,92,242
Prima TV0,81,936
Antena 30,81,834
TVR 20,71,733
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,118,7875
Pro TV6,613,7640
Antena 13,98,1380
EXATLONRomania TV3,06,1287
20:21-23:30Antena 33,06,1287
DigiSport 12,55,2245
National TV1,42,9137
Prima TV1,22,6121
DigiSport 21,22,5118
TVR 21,22,5116
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D11,122,51992
Pro TV7,314,81313
Antena 13,77,4657
EXATLONRomania TV2,75,4477
20:21-23:30Antena 32,44,8428
National TV2,24,5397
DigiSport 11,73,4299
Prima TV1,32,6228
TVR 21,22,5222
TVR 11,12,2194
Source: Kantar Media Romania
Date: 24.02.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

A doua ediție Românii au talent, lider de audiență!

Published

on

Milioane de zâmbete sau lacrimi de emoție au fost aseară pe chipurile românilor care au urmărit cea de-a doua ediție a show-ului suprem, Românii au talent!

Surprizele au venit vineri atât din partea concurenților, cât și din partea juraților, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol complex, în care au trecut rapid prin diverse stări și sentimente, au cunoscut oameni speciali cu povești de viață uluitoare și s-au bucurat de frumusețea talentului autentic.

Cea de-a doua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.6 puncte de rating și 46.8% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, peste 4.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Aplauze, talent autentic desăvârșit, emoție și energie

Povestea talentului a continuat vineri seară cu un show care a încântat publicul. Concurenții au urcat pe scenă cu încredere și determinare, au prezentat momente în care au crezut foarte mult și au făcut tot posibilul să impresioneze jurații și să treacă în etapa următoare. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu mare atenție fiecare număr, au dansat, s-au transformat și s-au bucurat de fiecare reprezentație. Andi a răspuns rapid provocării de a se costuma în Pantera Roz, Florin, pentru prima dată la Românii au talent, a rămas în picioare aplaudând o concurentă, iar toți jurații, împreună cu Smiley și Pavel Bartoș, i s-au alăturat unei concurente pe scenă și au dansat vals. A fost un spectacol impresionant, o ediție care a adus un amalgam de trăiri și manifestări.

Aseară am urmărit momente de canto, dans, folclor de comunicare, aerial net, belly dance, culturism sau forță, care au creat o atmosferă plină de energie sau de visare în sală. Adrian Mihai – strongman; Antoaneta Neuvirt – canto clasic; Bianca Mihai – solist jazz; Don Con – solist vocal și chitară; Gabriel Vizitiu – contorsionism și dans; Igor și Maria Gheorghiu – aerial act; Mihaela Duma – pian, compoziție proprie; Mirela Louis –  aerial net; Mistah White – rap; Natalia Lukiv și Bogdan Boie – dans sportiv: rumba și tango; Nicolae Lupșor – culturism; Roman Ciuganschi – saxofon; Ronin Terente – doină urbană; Roxana Zorzolan – post-modern rap; Sorin și Nuți Dorobanțu – dans cu păpușă supradimensionată; Suzana Popescu – folclor de comunicare; Vlad Jucan – belly dance; Vlad Zapu și DJ ES.T – hip-hop sunt cei 18 concurenți care au primit aseară 3 sau 4 DA din partea juraților și merg mai departe la Românii au talent.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.319.83533.3
Kanal D13.76.61174.1
Antena 34.22.0357.1
Antena 13.51.7302.9
Romania TV3.11.5265.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV37.417.31668.2
Kanal D11.65.4517.2
Antena 35.52.6246.3
DigiSport 14.21.9186.3
Antena 14.01.8176.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV46.917.7791.4
Kanal D8.33.1140.3
Antena 16.22.3103.8
DigiSport 14.81.880.3
Antena 32.00.733.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending