HomeAUDIENȚE TVDe 1 decembrie, Ziua Nationala a Romaniei, Pro TV a fost lider de audienta

De 1 decembrie, Ziua Nationala a Romaniei, Pro TV a fost lider de audienta

De 1 Decembrie, romanii au sarbatorit atat Ziua Nationala cat si majoratul Pro TV-ului. Majoratul ProTV le-a oferit mai mult ca oricind motive de sarbatoare, celebrate cu programe speciale dedicate telespectatorilor. 

La nivelul publicului comercial din mediul urban (cu varste cuprinse intre 18-49 ani)  si national Pro Tv a fost lider de audienta.

  • La nivelul intregii zile, pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTV s-a situat pe prima treapta a podiumului cu 6,8% puncte de rating si 24,9% cota de piata, aproape dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, care  a inregistrat 3,8 puncte de rating si 13,7% cota de piata.

 

  • La nivel de Prime Time (intervalul cel mai vizionat al unei zile cuprins intre orele 19.00-23.00), ProTV a inregistrat tot audiente duble fata de urmatoarea clasata, cu 14,3% puncte de rating si 28,2% cota de piata,fata de 7,6 puncte de rating si 15,1% cota de piata cit a inregistratAntena 1.

 

  • Editia speciala “La Maruta” difuzata intre 17.59-19.00 a obtinut o medie de audienta de 10,8% puncte de rating si 26,1% cota de piata, de trei ori mai mare fata de cea inregistrata de Antena 1 care a obtinut doar 3,5 puncte de rating si 8,5% cota de piata.

 

  • La nivelul intregului public din Romania, ProTV a inregistrat o audienta medie de 11,4 % puncte de rating si 20,7% cota de piata, fiind urmarit de peste 2.100.000 de telespectatori, in timp ce Antena 1 a obtinut mai putin de jumatate din audienta ProTV, adica 5,5 puncte de rating si 9,9% cota de piata. In minutul de maxima audienta de la 18.59, cea de-a treia editie “La Maruta” a fost urmarita de peste 3.100.000 de romani.

 

  • “Vocea Romaniei” a rasunat de 1 Decembrie mai tare ca oricind in casele romanilor care timp de aproape 5 ore au ascultat cintecele special pregatite pentru aceasta zi festiva. Difuzata intre 20.30 – 01.05, emisiunea de la ProTV a obtinut audiente aproape duble fata de Antena 1. Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, “Vocea Romaniei” s-a situat pe prima treapta a podiumului cu o audienta medie de 12,4 puncte de rating si 28,5% cota de piata, in timp ceAntena 1 a inregistrat doar 6,8 puncte de rating si o cota de piata de 15,7%.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

adrian.popa@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns