Connect with us

TELEVIZIUNE

De Sarbatori, ACASA se fac ”Dezvaluiri din lumea telenovelelor”

Published

on

De sarbatori, nicaieri nu e ca ACASA!  Si pentru ca cele mai frumoase sarbatori sunt ACASA, timp de o saptamana, publicul se va delecta cu “Dezvaluiri din lumea telenovelelor”, vor afla secrete din viata vedetelor pe care le admira in cele mai bune telenovele latino americane.

 

Se intampla de multe ori ca filmarile sa fie amanate! Telespectatorii vor afla motivele in “Conflicte din culise”, editie care este difuzata vineri, 28 decembrie, de la ora 19.30, ACASA.  Publicul va patrunde in spatele camerelor de luat vederi si va afla ca Itati Cantoral petrece mult timp in cabina de machiaj lasandu-se asteptata. Conflicte ale actorilor Mauricio Islas si Gabriela Spanic sunt dezvaluite in aceasta editie.

Sambata, 29 decembrie, de la ora 19.30, ACASA sunt dezbatute “Rivalitati” ale vedetelor Adela Noriega, Adriana Fonseca si Chantal Andere. Tot atunci telespectatorii vor afla ce trucuri au folosit Angelica Rivera, Eduardo Capetillo sau Daniel Elbittar pentru ca unele secvente dificile sa iasa foarte bine.

Publicul de ACASA va afla ca “Si actorii sufera…”, duminica, 30 decembrie, de la ora 19.30, intr-o alta editie a emisiunii “Dezvaluiri din lumea telenovelelor”.Ninel Conde vorbeste despre drama pe care a trait-o cand era pe punctul de a-si pierde fiica intr-un proces de custodie, iar Aylin Mujica marturiseste lucruri impresionante care ii provoaca suferinta. Pe de alta parte, telespectatorii vor afla ca Eduardo Capetillo aproape a ramas surd intr-o secventa cu impuscaturi, iar Harry Geithner dezvaluie motivul pentru care Mauricio Islas a fost evacuat din locuinta sa in timp ce filma pentru o telenovela.

In Ajunul Anului Nou, de la ora 19.30, ACASA, publicul va afla ce “Controverse si coflicte” exista intre actori, chiar din spusele acestora. Actritele Adriana Fonseca si Geraldine Bazan au avut certuri zdravene in timpul filmarilor unei telenovele in care ambele erau iubitele lui Gabriel Soto, iar Hector Soberon l-a pus la punct pe Sergio Mayer in pauza de la filmari.

Ziua de Anul Nou, pe 1 ianuarie 2013, la ora 19.30, ACASA, sunt prezentati “Actori intre dispute si iubiri”. Adela Noriega, Ernesto Laguardia si Sebastian Ligarde au avut mai multe certuri in timp ce filmau impreuna pentru o telenovela, in timp ce David Zepeda a fost lovit grav de catre un coleg de-al sau.

De sarbatori, de la ora 19.30, ACASA, emisiunea “Dezvaluiri din lumea telenovelelor” vine cu marturisiri socante si povesti de viata impresionante ale actorilor preferati.

confesiones_de_novela_2229_resize confesiones_de_novela_2138_resize confesiones_de_novela_0153_resize confesiones_de_novela_0011_resize confesiones_de_novela_0118_resize

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Seriale

Ce spune actorul Kerem Bürsin, despre serialul “Inima orașului” de la Happy Channel

“Inima orașului”, din 27 februarie, de luni până joi, de la ora 21.00, în premieră și în exclusivitate la Happy Channel! Intră în poveștile Happy!

Published

on

Foto Credit: HAPPY CHANNEL

Din 27 februarie, Happy Channel aduce în fața telespectatorilor “Inima orașului” (”Heart of the City”), un nou serial turcesc, lansat anul trecut în țara de proveniență.

Producția, care îi are în rolurile principale pe actorii Kerem Bürsin și Leyla Lydia Tugutlu, va putea fi urmărită în premieră și în exclusivitate la Happy Channel, de luni până joi, de la ora 21.00.

În această primăvară, Happy Channel invită telespectatorii să se aventureze în “Inima orașului”! Începând de marți (27 februarie), aceștia vor putea găsi în grila stației tv un nou serial turcesc, în care dragostea, acțiunea și drama se vor îmbina armonios, dând naștere unei povești pline de emoție. Producția, pe care Happy Channel o va difuza în premieră și în exclusivitate de luni până joi, în intervalul orar 21.00-22.00, îi are ca protagoniști pe Kerem Bürsin și Leyla Lydia Tugutlu.

Pentru personajul său din “Inima orașului”, actorul Kerem Bürsin a făcut pregătiri intense. “Înainte cu un an ca filmările să înceapă, eu deja mă antrenam pentru acest proiect. Este un serial pe care știam că-l vom face. A existat multă pre-producție. A fost un proiect și un personaj la care ne-am gândit cu toții.” , a mărturisit Kerem Bürsin,  în cadrul unui interviu difuzat în exclusivitate la Happy Channel.

 

Serialul, care are lansarea pe 27 februarie, de la ora 21.00, la Happy Channel, îi are în centrul atenției pe Ali Smith (Kerem Bürsin) și Derin Mirkelamoglu (Leyla Lydia Tugutlu). La vârsta de patru ani, Ali asistă la moartea propriei mame, iar tragedia îi marchează viața. După nenorocirea petrecută, Ali ajunge în grija lui Rauf (Osman Alkas) și crește convins că tatăl lui a fost cel care a omorât-o pe femeia care i-a dat viața. Tânărul își trăiește viața pe mare, alături de Rauf, la bordul unui vapor care transportă marfă.  Ani mai târziu, el revine în Istanbul, orașul în care I-a fost ucisă mama, iar atunci o întâlnește pe Derin Mirkelamoglu, o tânără frumoasă care provine dintr-o familie bogată. Aceasta iubește dansul și visează să devină balerină, însă aspirațiile sale nu sunt întotdeauna în concordanță cu voința părinților ei. Deși, urmează să se căsătorească cu Yigit (Ali Yorenc), viața lui Derin se va schimba total după ce îl va cunoaște pe Ali. Totodată, întoarcerea în Istanbul îl aduce pe Ali aproape de tatăl său – Sahin (Gurkan Uygun), fost campion de box, și îl poate ajuta să descopere adevărul despre moartea mamei sale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Reality Show

Asia Express: Vica și Daniela Crudu i-au cucerit pe asiatici

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Nu a fost deloc ușor pentru vedetele din Asia Express, show difuzat de Antena 1 în fiecare luni și marți de la ora 20.00, să se descurce cu un Euro pe zi, să-și găsească singuri mâncare, cazare și transport.

Chiar dacă asiaticii sunt mai mult decât prietenoși, nu toate vedetele care au intrat în cursă s-au bucurat de aceleași privilegii. Dacă pentru frații Moroșanu a fost un adevărat chin să găsească mașini, Vica și Daniela Crudu i-au cucerit în mod clar pe asiatici. Ba mai mult, au reușit să se împrietenească cu mai toți șoferii care au acceptat să le ajute în mod gratuit. După ce ajungeau la destinașie, aproape toți își doreau să se fotografieze alături de ele, chiar dacă nu știau cine sunt.

Pentru că buna dispoziție e un lucru care caracterizează această parte de lume, Daniela Crudu și-a găsit imediat un limbaj comun cu oamenii locului: râsul. Chiar dacă de cele mai multe ori au reușit să călătorească în cele mai bune condiții, s-a întâmplat să ajungă și într-o remorcă plină cu capre, în portbagaj sau în niște vehicule artizanale. Ediția din aceastã searã va fi o mare provocare și pentru ele. De data aceasta au de parcurs pe jos un traseu accidentat, prin munți, contracronometru. Daca vor face sau nu față, telespectatorii urmează să descopere în aceastã searã, de la 20:00, la Antena 1.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

INTERVIU

INTERVIU EXCLUSIV. Katharina Behrends (NBCU): „Televiziunea este cea mai mare pasiune a mea”

Published

on

Katharina Behrends este Managing Director al NBCUniversal Germania din 2008 iar începând cu acest an ea va controla şi staţiile NBCU din Benelux (Belgia, Olanda şi Luxemburg), Europa Centrală şi de Est.

Katharina Behrends şi-a început cariera în 1995 activând în reţele mari de televizune precum Premiere (actualul SKY) şi MTV înainte de a se alătura NBCU în 2005 .  Cu o vastă experienţă în televiziune, Katarina este pregătită pentru următoarea provocare profesională şi a acceptat cu multă amabilitate un interviu în exclusivitate pentru Radar de media.

Ați intrat în televiziune având studii juridice. Cum a fost tranziția Dvs. de la aspectul juridic al activităţii în televiziune la cel operațional și executiv?

În calitate de avocat în această industrie, atunci când te ocupi de chestiuni juridice, eşti implicat automat și în partea operațională. În felul acesta, de-a lungul anilor te implici din ce în ce mai mult în partea operațională precum și în cea administrativă. Este o tranziţie firească, iar eu ador provocările.

În ce mod experienta Dvs. profesională din televiziunea liniară (tradiţională n.red), cum este Premiere sau MTV, v-a fost de folos în a face faţă provocărilor pe care le ridică în ziua de azi ascensiunea televiziunii digitale?

De vreme ce am pus bazele carierei mele încă din perioada de început a reţelei Premiere (SKY zilele noastre), sunt obişnuită cu schimbările dinamice din lumea mass-media. Lucrul cel mai important este capacitatea de adaptare și evoluție. De exemplu, oferim brandurile noastre atât ca servicii liniare cât și digitale; acestea sunt deja branduri hibride.

Cum credeți că cei zece ani de experiență personală că director pentru NBC-Universal din Germania v-ar putea fi de ajutor pentru crearea unor noi branduri media în Europa de Est?

De-a lungul ultimilor ani, am stabilit cele mai de succes branduri de televiziune cu plată în teritoriile vorbitoare de germană și ne-am extins portofoliul nostru liniar și digital în această regiune. Am lansat de asemenea trei branduri SVOD – SYFY HORROR, Studio Universal Classics și E! Entertainment – alături de partenerul nostru Amazon Channels. Eu cred că motivul principal pentru succesul nostru este ascultarea cu atenție a nevoilor locale și am învăţat, de asemenea, că trebuie să personalizăm diferitele branduri în funcţie de preferinţele locale.

Îmi permiteţi să restrâng întrebarea pentru România? Aici, cele mai populare canale NBCU sunt Diva și E Entertainment. Ce alte canale aţi dori să fie larg cunoscute în țara noastră?

Recunoaștem unicitatea fiecărei piețe și vom continua să adoptăm o abordare personalizată pentru evaluarea pieței românești, concentrându-ne atenţia pe canalele de nişa care se adresează publicului feminin.

Mai mult decât atât, privind cu admirație la producția proprie care s-a bucurat de un enorm success în germania ‘’Culpa – Nimeni nu este fără de vină” pentru canalul 13th Street, credeți că este posibil să aveți o producție internă aici, în România?

Suntem întotdeauna interesați de idei de program inovatoare, cum ar fi “Culpa” pentru 13th Street și, de asemenea, “Riccardo’s Dream Date” pentru E! Entertainment în Germania. Sunt un fan al producțiilor locale. Să spunem că în acest stadiu nu avem anunțuri de făcut, dar pot exista șanse în viitor, dacă simțim că aceasta este strategia potrivită pentru canalele noastre, DIVA și E!

Cum intenționați să răspundeți ascensiunii platformelor de streaming prin abonament, cum ar fi Netflix sau Amazon, care concurează cu canalele de televiziune clasice de pe piața românească?

Vedem aceste platforme de streaming mai mult ca o ofertă complementară și suntem conştienţi că unicitatea brandurilor de canal este punctul nostru forte.  Continuăm să investim în calitatea brandurilor de nişa: DIVA, televiziunea de divertisment cu design feminin şi E! Entertainment brandul pop-cultural. Suntem deosebit de mândri de faptul că DIVA are o cotă de audiență solidă în România, situându-se în 2017 pe primul loc în rândul statiilor internaţionale de divertisment.

V-ați dovedit a fi un manager care se concentrează pe obiective bine stabilite. Intenţionaţi să operaţi schimbări radicale în calitate de MD al NBC-Universal pentru Benelux și Europa de Est?

La începutul anului 2018, împreună cu echipa mea, cu sediul la München, am preluat responsabilitatea pentru furnizarea serviciilor cheie incluzând marketing, echipa de creaţie, PR/Comunicare şi vânzări de publicitate, către canalele din Europa Centrală și de Est, precum și E! în Benelux (Belgia, Olanda și Luxemburg), pe lângă controlul prezent avut asupra rețelelor NBCU din teritoriile vorbitoare de limbă germană. Aceasta este o oportunitate fantastică pentru noi toți, care nu numai că ne-a permis să ne extindem echipa, ci ne oferă ocazia de a experimenta noi piețe, inclusiv în România, unde sperăm să construim pe baza puternică pe care NBCU a stabilit-o deja aici cu DIVA – destinația de divertisment preferată a femeilor – şi E! Entertainment. Având în vedere rezultatele noastre solide din Germania, este clar că eu şi echipa mea suntem cu toții foarte motivaţi și încântați de această extindere a domeniului nostru de activitate.

Este cunoscut faptul că oferta dvs. Amazon „SYFY HORROR” din Germania nu există în această formă la compania mamă din SUA. V-ați gândi să încercați așa ceva și pentru Europa de Est?

Am fost foarte mândri să fim un partener de lansare pentru canalele Amazon în Germania în 2017 și toate cele trei mărci de streaming – SYFY HORROR, Studio Universal Classics și E! HD – au cunoscut o creștere constantă de la lansare.

Vom continua să explorăm oportunități de a optimiza afacerea rețelelor noastre și să completăm canalele noastre liniare cu servicii digitale şi vom evalua oportunitățile din România în conformitate cu strategia noastră generală.

Munca și responsabilitățile dvs. necesită cu siguranță modalități de relaxare. În afară de televiziune, care sunt modalitățile dvs. preferate de petrecere a timpului liber?

Desigur, televiziunea este cea mai mare pasiune mea și îmi place să merg la film în timpul meu liber. Alături de interesele mele pentru activități culturale, apreciez cu adevărat petrecerea timpului în natură și orice activități în aer liber. Îmi place să fac drumeții în Alpii bavarezi ori de câte ori timpul îmi permite acest lucru. Din acest motiv, München este locul ideal pentru a trăi; munții sunt literalmente la doar o ‘aruncătură de băț’.

În cele din urmă, dar nu în ultimul rând, vă rugăm să trimiteți un mesaj cititorilor noștri „Radar de media” care urmăresc cu mare interes schimbările rapide ale pieței mass-media din România.

Sunt foarte impresionată de spiritul care se poate simți  în industria media din Bucureşti şi din România. Industria mass-media de aici este un sector atât de vibrant și suntem cu adevărat bucuroși să avem ocazia de a face parte din acest spirit de optimism și dezvoltare!

Vă mulţumim.

 

Foto Credit: © Gert Krautbauer for NBCUniversal

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending