Connect with us

AUDIENȚE TV

De ziua sa, ProTv a fost lider absolut de audienta (vezi cifre)

Published

on

Pe 1 Decembrie, ziua tuturor romanilor si ziua in care ProTv a aniversat 15 ani de existenta, telespectatorii au ales sa spuna Romania DA impreuna cu  ProTv.  In aceasta zi speciala, Pro Tv a fost lider absolut de audienta la nivelul intregii zile, atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani.

Astfel, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o cota de piata de 27%, mai mult decit dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, care a avut pe publicul din mediul urban o audienta medie de 2,7 puncte de rating si 10,6% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 2,2 puncte de rating si 10,6% cota de piata.

ProTv a fost lider nu numai la nivelul intregii zile, ci si in prime-time (intervalul de maxima audienta cuprins intre 19.00-23.00) cind ProTv a inregistrat pe publicul din mediul urban o audienta medie de 11,7 si 25,1% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care inregistra doar 5,9 puncte de rating si 12,7% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv obtinea 11,3 puncte de rating si 30,2% cota de piata, iar Antena 1 inregistra 4,2 puncte de rating si 11,3% cota de piata.

Telespectatorii s-au lasat cuceriti de vedetele ProTv care imbracate in ciobanasi si miorite au cintat si au dansat in superbele lor costume create special pentru aceasta zi festiva. Fie ca a fost vorba despre stiri, despre editiile speciale de Happy Hour si Dansez pentru tine sau marea finala in care Ella si Octavian Strunila au reusit sa cistige marele premiu de 60.000 de euro, toate aceste programe au facut deliciul telespectatorilor care s-au lasat purtati in lumea povestilor implinite, a dansului si a sperantei.

Programele speciale de stiri care au deschis ziua aniversara (07.00 – 10.00), dar si editia de stiri difuzata intre 14.00-15.00 au adus in prim-plan povestile unor oameni care au spus DA initiativei si actiunii. Andreea Esca a prezentat Stirile de la ora 19.00 imbracata in deja celebrul sacou rosu, program care a adunat in fata micilor ecrane in minutul de maxima audienta inregistrat la ora 19.47 peste 3 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, inregistrind in acel minut 15,7 puncte de rating. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost lider absolut de audienta atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Astfel, audienta medie a Stirilor ProTv a fost de 12,3 puncte de rating si 26,9% cota de piata pe publicul din mediul urban, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care a obtinut doar 6,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata. Diferenta este si mai mare intre liderul Pro Tv si urmatoarea clasata, Antena 1 cind se face referire la publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv inregistrind o audienta medie de 11,2 puncte de rating si 31,2 % cota de piata, iar Antena 1 doar 4,5 puncte de rating si 12,6% cota de piata.

De 1 decembrie, platoul emisiunii ”Happy Hour” s-a transformat intr-o veritabila stana romaneasca, cu accente moderne si cosmopolite: cu ciobani autentici veniti tocmai din Apuseni, cu doi ciobanesti mioritici si un mielusel, cu o defilare de miorite aratoase si cu multi artisti romani care au ales sa ramana in Romania si sa faca lucruri utile aici, dar si sa duca peste hotare renumele tarii noastre. Sub indemnul “Hai la Marea Urnire”, cele doua editii speciale ”Happy Hour” din 1 decembrie si-au propus sa arate o alta fata a tarii noastre, una optimista si increzatoare, in care schimbarea incepe cu fiecare roman care spune ”Romania, DA!”.

Emisiunea lui Catalin Maruta a fost de 1 decembrie lider de audienta atat cu prima editie de dimineata, cat si cu cea de-a doua. Astfel, imediat dupa Stirile Pro Tv de la ora 7.00, emisiunea lui Catalin Maruta a atras in fata micilor ecrane pe cei mai multi romani, aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmarind ”Happy Hour” in minutul de aur 10.19. In intervalul 10.01-11.11 ”Happy Hour” a fost lider de audienta cu o medie pe publicul din mediul urban de 5,4 puncte de rating si 21 % cota de piata, in vreme ce programele Antenei 1 se clasau doar pe locul al treilea, dupa TVR 1, cu o medie de 2,2 puncte de rating si 8,5 procente din cota de piata. Si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a condus topul cu o medie de 4,7 puncte de rating si 22,6 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 2,2 puncte de rating si 10,7 % cota de piata.

Si cea de-a doua editie speciala a emisiunii ”Happy Hour” a lasat la mare distanta in urma programele celorlalte posturi de televiziune. Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul intregi tarii au stat cu ochii pe Maruta si invitatii sai in minutul 17.23, atunci cand Pro Tv inregistra pe publicul urban un varf de audienta de 11 puncte de rating si 29,3 % cota de piata, de patru ori mai mult decat Antena 1 (2,6 puncte de rating si 7 % cota de piata). ”Happy Hour” a fost lider incontestabil de audienta in intervalul orar 15.01-17.24, cu o medie pe publicul din mediul urban de 7,2 puncte de rating si 21,7 % cota de piata, dublu fata de Antena 1 cu numai 3,5 puncte de rating si 10,6 procente din cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul comercial, Pro Tv fiind lider cu o audienta medie de 6,3 puncte de rating si 24,4 % cota de piata, fata de Antena 1 care aduna doar 2,7 puncte de rating si 10,5 % cota de piata.

Show-ul lui Maruta i-a adus in fata telespectatorilor Pro Tv pe baietii de la Akcent, pe DJ Sava si Raluka, pe Edward Maya si Vika Jigulina, dar si pe Inna, toti autorii unor hituri care au cucerit vara aceasta piata de muzica internationala si care au aratat ca ora exacta in muzica se poate da si din Romania. Cu un album care s-a vandut mai bine decat cel al lui Kylie Minogue, Inna si-a facut o intrare spectaculoasa in platoul de la Pro Tv, in sunet de fanfara si in costum militar, in cinstea zilei tuturor romanilor. Inna a facut super show la ”Happy Hour” si a aratat ca nu doar muzica dance i se potriveste, ci si cea tarditionala romaneasca.

Din programul special de 1 decembrie al lui Maruta nu au lipsit nici veselii Clejani, care au povestit de pe Happylica de ce iubesc Romania si de ce nu ar da niciodata tara lor pe una din strainatate. La randul sau, Nicolae Furdui Iancu a vorbit chiar de la casa parinteasca din poiana Sohodol (Alba) despre cat de mult isi iubeste tara: a ales Romania si a investit in ferma sa de capre pe care si-a deschis-o langa casa parinteasca veche de sute de ani, desi ar fi putut oricand sa gaseasca succesul in strainatate. A ramas in tara, pe-un picior de plai, pe-o gura de rai, unde a inceput sa faca minuni deoarece crede cu tarie ca romanii pot face lucruri utile pentru tara lor, atata timp cat isi doresc sa munceasca. Furdui Iancu nu isi doreste fabrici, prelucrari sofisticate si linii de preparare moderne, ci doar produse naturale, asa cum stie sa faca taranul roman in gospodaria sa. Tot ”made in Romania” a fost si intalnirea echipei ”Happy Hour” cu tatal celui mai cunoscut colindator al romanilor, Stefan Hrusca. Batranul traieste intr-un sat din Maramures, la Ieud, locul unde s-a nascut si a crescut Stefan Hrusca. Romania sa este una curata, plina de traditii, dar si de colindele fiului sau, care rasuna de ani de zile nu doar aici, ci si peste hotare.

Acordurile muzicii populare nu puteau lipsi dintr-o sarbatoare a romanilor, asa ca dupa o intrecere de zile mari, in spiritul ”happy”, la volanul unui brand 100% romanesc, Dacia 1300, Laura Lavric si Petrica Matu Stoian au cantat si au jucat romaneste si i-au povestit lui Maruta de ce numai in Romania isi gasesc linistea. Defilarea mioritelor moderne si aratoase a fost inca o mostra de frumusete romaneasca, intr-o prezentare de moda in care mireasa colectiei a fost Adelina Pestritu.

Editia specialaDansez pentru tine” difuzata de ProTv  intre 17.27 si 18.56 a facut ca scena sa devina neincapatoare pentru marea familie „Dansez pentru tine” reunita in aceasta zi de sarbatoare. In ziua speciala de 1 decembrie cind Pro Tv a sarbatorit 15 ani de existenta si a spus cu optimism Romania DA, “Dansez pentru tine” a aniversat 10 sezoane de visuri implinite, de vieti schimbate, de zambete readuse pe chip. “Dansez pentru tine” a rememorat in direct cei 5 ani de destine salvate impreuna cu aproape toate perechile care au concurat vreodata in competitia visurilor.

Peste 50 de perechi au venit la reintalnirea cu telespectatorii Pro Tv sa povesteasca despre cum li s-a schimbat viata dupa “Dansez pentru tine”, ce s-a mai intamplat cu visul pentru care au luptat, ce mai fac familiile lor si oamenii pentru care au intrat in ringul visurilor. Emisiunea a fost urmarita in momentul de maxima audienta inregistrat la ora 18.36 de peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara, virful de audienta atins in acest moment fiind de 12,5 puncte de rating si  30% cota de piata pe publicul urban.

Marea finala a celui de-al zecelea sezon al emisiunii „Dansez pentru tine” in care publicul a ales ca premiul cel mare in valoare de 60.000 de euro sa ajunga la Ella si Octavian a fost urmarita in minutul de maxina audienta inregistrat la ora 20.57 de aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei cand Pro Tv a inregistrat 16,6 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban si 42,8 procente din cota de piata pe publicul comercial. Pro Tv a fost lider absolut de audienta atat pe parcursul intregii zile, cat si pe parcursul finalei emisiunii, atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala EXATLON a fost lider de audienta pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Show-ul “Exatlon”, reality-ul fenomen care a tinut in fata micilor ecrane milioane de romani, timp de patru luni, si-a desemnat miercuri marele castigator al primului sezon. In urma voturilor telespectatorilor, Vladimir Draghia a fost ales castigatorul “Exatlon”, editia difuzata aseara fiind urmarita, in cele peste trei ore de difuzare, de peste 1.7 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, in fiecare minut al difuzarii.

Finala “Exatlon” a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape patru milioane si jumatate (4.454.000) de romani, care au vizionat cel putin un minut cel mai iubit reality sportiv televizat din tara.

Aseara, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia inregistrand cote de piata de peste 20%, pe toate targeturile monitorizate. Mai mult, la nivelul populatiei de la nivel national, cota de piata inregistrata aseara de Kanal D a fost aproape dubla, comparativ cu cea a urmatorului post TV clasat.

Astfel, in intervalul 19:55 – 23:23, Kanal D a inregistrat 8,0% rating si 26,0% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,8% rating si 25,1% cota de piata, pe targetul National, si 8,8% rating si 22,9% cota de piata, pe targetul All Urban.

Momentele de culise, imaginile in direct cu cei doi finalisti, dar si cu fostii concurenti de la “Exatlon” care i-au sustinut pe cei doi, din platoul special amenajat in studiourile Kanal D, au tinut aseara in fata micilor ecrane, pe intreaga durata de difuzare a show-ului, milioane de fani. In Minutul de maxima audienta, atins la 23:14, cand prezentatorul emisiunii Cosmin Cernat se pregatea sa dezvaluie numele castigatorului “Exatlon”, ales in urma voturilor telespectatorilor, peste doua milioane (2.318.000) de fani asteptau cu sufletul la gura deznodamantul show-ului.

“Exatlon” a fost un adevarat fenomen in Romania, cucerind inca de la prima editie, inimile romanilor. In acea zi, Show-ul revolutionar a obtinut cifre uriase de audienta de-a lungul celor peste patru luni de la debut.

Cea mai vizionata editie “Exatlon” a fost cea din 11 martie, cand la nivelul populatiei din intreaga tara, competitia sportiva a fost urmarita in fiecare minut al difuzarii de 2.259.000 de telespectatori (in minutul de aur, productia a fost urmarita de aproape trei milioane de fani). In acea zi, “jocul de comunicare”, premiul pus la bataie fiind mesajele primite din partea membrilor familiei echipei castigatoare, a tinut in fata micilor ecrane, in medie, aproape cinci milioane de romani care au vizionat cel putin un minut la Kanal D.

 

Target National

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,825,11749
 Antena 15,815,01043
 Pro TV3,910,1705
EXATLONRomania TV2,05,2363
19:55-23:23Antena 31,74,3302
 National TV1,43,6247
 TVR 21,33,4238
 Prima TV1,33,4236
 TVR 11,12,8196
 Realitatea TV0,71,7118
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,026,0357
 Antena 15,718,5254
 Pro TV5,216,8230
EXATLONTVR 21,03,142
19:55-23:23National TV0,92,940
 TVR 10,72,231
 DigiSport 10,61,927
 Pro 20,61,927
 Realitatea TV0,61,825
 Antena 30,61,825
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,822,9851
 Antena 15,614,6544
 Pro TV4,611,9441
EXATLONAntena 32,46,2230
19:55-23:23Romania TV1,84,8178
 TVR 21,43,7139
 TVR 11,23,0111
 National TV1,12,9108
 Prima TV0,92,489
 Realitatea TV0,82,179
Source: Kantar Media Romania    
Date: 23.05.2018    

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Semifinala EXATLON, lider de audienta pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de aseara „Exatlon” a pozitionat Kanal D pe primul loc pe toate targeturile monitorizate, cu 8,7% Rating si 25,4% cota de piata, pe targetul Comercial, 9,1% Rating si 21,8% cota de piata, pe targetul All Urban, si 9,7% Rating si 23,7% cota de piata, la nivelul publicului National (tabel audiente, mai jos).

Minutul de aur, inregistrat la 22:36, cand avea loc una dintre confruntarile dramatice intre Ionut si Stefan, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 2 454. 000 de telespectatori.  3.901.000 de telespectatori, in medie, au vizionat cel putin un minut editia de aseara a emisiunii.

 

Audiente „Exatlon”

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,725,4389
 Pro TV8,123,5360
 Antena 17,020,5313
EXATLONRomania TV0,72,030
20:00-23:13Digi 240,61,726
 Prima TV0,61,726
 Pro Cinema0,61,625
 Antena 30,51,523
 Pro 20,51,523
 Comedy Central0,51,523
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Kanal D9,121,8875
 Pro TV7,918,9759
 Antena 16,114,7590
EXATLONAntena 32,76,4256
20:00-23:13Romania TV1,94,6184
 TVR 10,92,287
 Realitatea TV0,92,183
 Prima TV0,82,080
 National TV0,82,079
 Digi 240,81,975
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,723,71727
 Pro TV7,819,01388
 Antena 15,413,3974
EXATLONAntena 32,25,4391
20:00-23:13Romania TV2,15,2382
 Prima TV1,02,4179
 National TV0,92,1156
 TVR 10,92,1155
 Realitatea TV0,81,9137
 Pro Cinema0,71,7125
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.05.2018    

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Chefi la Cuţite a fost lider de audienţă! Din 120 de concurenți, vor rămâne doar 18!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Ultima ediție de preselecții „Chefi la cuțite” a fost lider de audiență și a adus în fața chefilor ultimele cuțite împărțite celor care merg mai departe.

Emisiunea a fost luni seară, 21 mai, lider de piață în intervalul său de difuzare (20.00-23.04), cu o audiență medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,9 puncte de rating și 26,2% cota de piață. Aproape 1.700.000 de români la nivelul întregii țări au urmărit show-ul în minutul de maximă audiență de la 21.38.

Ultimele farfurii degustate și ultimele voturi de încredere acordate aseară de către chefi au marcat o primă etapă încheiată în sezonul 5 al emisiunii „Chefi la cuțite”, însă emoțiile bucătarilor nu s-au risipit. Luni seară, jurații au avut parte de multe surprize în farfurii, dar și din spatele ușilor, căci multe fețe cunoscute și-au făcut apariția în fața mesei de jurizare. Vali Butnaru și Olivia Păunescu, prezentatorii matinali ai Observatorului, au demonstrat că fac o echipă bună și la bancul de lucru. Preparatul lor i-a lăsat pe chefi cu impresia că în spatele ușilor s-ar afla un bucătar venit special din Italia, însă porția de paste cu creveți a fost doar surpriza pregătită de cei doi, special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu. Și Vlad Roșca, regizorul artistic al emisiunii Chefi la cuțite a trecut din spatele camerelor direct la bancul de lucru. Lucrează cu cei trei jurați de mulți ani și știe exact cum să le impresioneze papilele gustative, motiv pentru care, rețeta sa dulce a primit un cuțit de aur.

Tot aseară, toți concurenții care au primit votul de încredere al chefilor în preselecții au trecut prin emoțiile primei probe de Bootcamp. Din 120, la finalul testărilor din Bootcamp vor rămâne doar 18: ,,Suntem toți în același vis, e extraordinar de frumos. Este intimidant să vezi mulți oameni în jurul tău atât de siguri pe ei. Îți trec sute de mii de gânduri în momentul acela. Stresul e maxim.”, au mărturisit bucătarii. În aparență simplă, prima provocare a celor de la bancul de lucru a fost să pregătească renumitele aperitive canapé. Termenul a ridicat multe sprâncene în rândul bucătarilor, iar libertatea de a folosi orice ingredient din coșurile primite i-a încurcat pe mulți dintre aceștia. Canapelele, aceste gustări prezente la orice eveniment, sunt antreuri ce au în general la bază un foitaj și un topping.  Simțul estetic, inventivitatea, capacitatea de a face combinații de gusturi și mai ales rapiditatea la bancul de lucru, au fost toate parte din prima provocare a Bootcampului. Concurenții au avut la dispoziție 60 de minute, iar juniorii s-au întrecut și ei cu cei a căror experiență în domeniul culinar este mai mare decât vârsta lor. Și cei trei chefi au avut emoții, pentru că după degustarea aferentă primei probe, în care 120 de bucătari s-au întrecut în cele mai savuroase și aspectuoase antreuri, doar 60 vor merge mai departe, iar 18 se vor califica în echipele finale. Tocmai de aceea, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au privit îndeaproape tehnica și modul de lucru al fiecăruia, pregătiți să jurizeze dur și să-I trimită în proba următoare doar pe cei mai talentați: Trebuie să fim foarte atenți, să îi controlăm pe toți, să observăm cum gătesc. Chiar sunt curioși dacă înțeleg conceptul și cum o vor transpune în farfurii. Este, poate, cel mai important moment din emisiune.“, au mărturisit cei trei.

Cine va trece mai departe către următoarele provocări din Bootcamp, care este numele celor 18 bucătari ce se vor califica în cele trei echipe ale chefilor și în ce culori vor străluci șorțurile din sezonul de poveste Chefi la cuțite, telespectatorii pot vedea diseară, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban  si National
Perioada 21 mai 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending