Connect with us

AUDIENȚE TV

De ziua sa, ProTv a fost lider absolut de audienta (vezi cifre)

Published

on

 

Pe 1 Decembrie, ziua tuturor romanilor si ziua in care ProTv a aniversat 15 ani de existenta, telespectatorii au ales sa spuna Romania DA impreuna cu  ProTv.  In aceasta zi speciala, Pro Tv a fost lider absolut de audienta la nivelul intregii zile, atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani.

Astfel, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o cota de piata de 27%, mai mult decit dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, care a avut pe publicul din mediul urban o audienta medie de 2,7 puncte de rating si 10,6% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 2,2 puncte de rating si 10,6% cota de piata.

ProTv a fost lider nu numai la nivelul intregii zile, ci si in prime-time (intervalul de maxima audienta cuprins intre 19.00-23.00) cind ProTv a inregistrat pe publicul din mediul urban o audienta medie de 11,7 si 25,1% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care inregistra doar 5,9 puncte de rating si 12,7% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv obtinea 11,3 puncte de rating si 30,2% cota de piata, iar Antena 1 inregistra 4,2 puncte de rating si 11,3% cota de piata.

Telespectatorii s-au lasat cuceriti de vedetele ProTv care imbracate in ciobanasi si miorite au cintat si au dansat in superbele lor costume create special pentru aceasta zi festiva. Fie ca a fost vorba despre stiri, despre editiile speciale de Happy Hour si Dansez pentru tine sau marea finala in care Ella si Octavian Strunila au reusit sa cistige marele premiu de 60.000 de euro, toate aceste programe au facut deliciul telespectatorilor care s-au lasat purtati in lumea povestilor implinite, a dansului si a sperantei.

Programele speciale de stiri care au deschis ziua aniversara (07.00 – 10.00), dar si editia de stiri difuzata intre 14.00-15.00 au adus in prim-plan povestile unor oameni care au spus DA initiativei si actiunii. Andreea Esca a prezentat Stirile de la ora 19.00 imbracata in deja celebrul sacou rosu, program care a adunat in fata micilor ecrane in minutul de maxima audienta inregistrat la ora 19.47 peste 3 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, inregistrind in acel minut 15,7 puncte de rating. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost lider absolut de audienta atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Astfel, audienta medie a Stirilor ProTv a fost de 12,3 puncte de rating si 26,9% cota de piata pe publicul din mediul urban, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care a obtinut doar 6,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata. Diferenta este si mai mare intre liderul Pro Tv si urmatoarea clasata, Antena 1 cind se face referire la publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv inregistrind o audienta medie de 11,2 puncte de rating si 31,2 % cota de piata, iar Antena 1 doar 4,5 puncte de rating si 12,6% cota de piata.

De 1 decembrie, platoul emisiunii ”Happy Hour” s-a transformat intr-o veritabila stana romaneasca, cu accente moderne si cosmopolite: cu ciobani autentici veniti tocmai din Apuseni, cu doi ciobanesti mioritici si un mielusel, cu o defilare de miorite aratoase si cu multi artisti romani care au ales sa ramana in Romania si sa faca lucruri utile aici, dar si sa duca peste hotare renumele tarii noastre. Sub indemnul “Hai la Marea Urnire”, cele doua editii speciale ”Happy Hour” din 1 decembrie si-au propus sa arate o alta fata a tarii noastre, una optimista si increzatoare, in care schimbarea incepe cu fiecare roman care spune ”Romania, DA!”.

Emisiunea lui Catalin Maruta a fost de 1 decembrie lider de audienta atat cu prima editie de dimineata, cat si cu cea de-a doua. Astfel, imediat dupa Stirile Pro Tv de la ora 7.00, emisiunea lui Catalin Maruta a atras in fata micilor ecrane pe cei mai multi romani, aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmarind ”Happy Hour” in minutul de aur 10.19. In intervalul 10.01-11.11 ”Happy Hour” a fost lider de audienta cu o medie pe publicul din mediul urban de 5,4 puncte de rating si 21 % cota de piata, in vreme ce programele Antenei 1 se clasau doar pe locul al treilea, dupa TVR 1, cu o medie de 2,2 puncte de rating si 8,5 procente din cota de piata. Si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a condus topul cu o medie de 4,7 puncte de rating si 22,6 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 2,2 puncte de rating si 10,7 % cota de piata.

Si cea de-a doua editie speciala a emisiunii ”Happy Hour” a lasat la mare distanta in urma programele celorlalte posturi de televiziune. Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul intregi tarii au stat cu ochii pe Maruta si invitatii sai in minutul 17.23, atunci cand Pro Tv inregistra pe publicul urban un varf de audienta de 11 puncte de rating si 29,3 % cota de piata, de patru ori mai mult decat Antena 1 (2,6 puncte de rating si 7 % cota de piata). ”Happy Hour” a fost lider incontestabil de audienta in intervalul orar 15.01-17.24, cu o medie pe publicul din mediul urban de 7,2 puncte de rating si 21,7 % cota de piata, dublu fata de Antena 1 cu numai 3,5 puncte de rating si 10,6 procente din cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul comercial, Pro Tv fiind lider cu o audienta medie de 6,3 puncte de rating si 24,4 % cota de piata, fata de Antena 1 care aduna doar 2,7 puncte de rating si 10,5 % cota de piata.

Show-ul lui Maruta i-a adus in fata telespectatorilor Pro Tv pe baietii de la Akcent, pe DJ Sava si Raluka, pe Edward Maya si Vika Jigulina, dar si pe Inna, toti autorii unor hituri care au cucerit vara aceasta piata de muzica internationala si care au aratat ca ora exacta in muzica se poate da si din Romania. Cu un album care s-a vandut mai bine decat cel al lui Kylie Minogue, Inna si-a facut o intrare spectaculoasa in platoul de la Pro Tv, in sunet de fanfara si in costum militar, in cinstea zilei tuturor romanilor. Inna a facut super show la ”Happy Hour” si a aratat ca nu doar muzica dance i se potriveste, ci si cea tarditionala romaneasca.

Din programul special de 1 decembrie al lui Maruta nu au lipsit nici veselii Clejani, care au povestit de pe Happylica de ce iubesc Romania si de ce nu ar da niciodata tara lor pe una din strainatate. La randul sau, Nicolae Furdui Iancu a vorbit chiar de la casa parinteasca din poiana Sohodol (Alba) despre cat de mult isi iubeste tara: a ales Romania si a investit in ferma sa de capre pe care si-a deschis-o langa casa parinteasca veche de sute de ani, desi ar fi putut oricand sa gaseasca succesul in strainatate. A ramas in tara, pe-un picior de plai, pe-o gura de rai, unde a inceput sa faca minuni deoarece crede cu tarie ca romanii pot face lucruri utile pentru tara lor, atata timp cat isi doresc sa munceasca. Furdui Iancu nu isi doreste fabrici, prelucrari sofisticate si linii de preparare moderne, ci doar produse naturale, asa cum stie sa faca taranul roman in gospodaria sa. Tot ”made in Romania” a fost si intalnirea echipei ”Happy Hour” cu tatal celui mai cunoscut colindator al romanilor, Stefan Hrusca. Batranul traieste intr-un sat din Maramures, la Ieud, locul unde s-a nascut si a crescut Stefan Hrusca. Romania sa este una curata, plina de traditii, dar si de colindele fiului sau, care rasuna de ani de zile nu doar aici, ci si peste hotare.

Acordurile muzicii populare nu puteau lipsi dintr-o sarbatoare a romanilor, asa ca dupa o intrecere de zile mari, in spiritul ”happy”, la volanul unui brand 100% romanesc, Dacia 1300, Laura Lavric si Petrica Matu Stoian au cantat si au jucat romaneste si i-au povestit lui Maruta de ce numai in Romania isi gasesc linistea. Defilarea mioritelor moderne si aratoase a fost inca o mostra de frumusete romaneasca, intr-o prezentare de moda in care mireasa colectiei a fost Adelina Pestritu.

Editia specialaDansez pentru tine” difuzata de ProTv  intre 17.27 si 18.56 a facut ca scena sa devina neincapatoare pentru marea familie „Dansez pentru tine” reunita in aceasta zi de sarbatoare. In ziua speciala de 1 decembrie cind Pro Tv a sarbatorit 15 ani de existenta si a spus cu optimism Romania DA, “Dansez pentru tine” a aniversat 10 sezoane de visuri implinite, de vieti schimbate, de zambete readuse pe chip. “Dansez pentru tine” a rememorat in direct cei 5 ani de destine salvate impreuna cu aproape toate perechile care au concurat vreodata in competitia visurilor.

Peste 50 de perechi au venit la reintalnirea cu telespectatorii Pro Tv sa povesteasca despre cum li s-a schimbat viata dupa “Dansez pentru tine”, ce s-a mai intamplat cu visul pentru care au luptat, ce mai fac familiile lor si oamenii pentru care au intrat in ringul visurilor. Emisiunea a fost urmarita in momentul de maxima audienta inregistrat la ora 18.36 de peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara, virful de audienta atins in acest moment fiind de 12,5 puncte de rating si  30% cota de piata pe publicul urban.

Marea finala a celui de-al zecelea sezon al emisiunii „Dansez pentru tine” in care publicul a ales ca premiul cel mare in valoare de 60.000 de euro sa ajunga la Ella si Octavian a fost urmarita in minutul de maxina audienta inregistrat la ora 20.57 de aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei cand Pro Tv a inregistrat 16,6 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban si 42,8 procente din cota de piata pe publicul comercial. Pro Tv a fost lider absolut de audienta atat pe parcursul intregii zile, cat si pe parcursul finalei emisiunii, atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Premiera show-ului Cash Taxi, in topul audientelor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Premiera de aseara a show-ului „Cash Taxi”, prezentat de Catalin Cazacu, a tinut in fata micilor ecrane sute de mii de telespectatori din intreaga tara, pozitionand astfel Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Prima editie „Cash Taxi”, filmata la malul Marii Negre, pe strazile Constantei, la volanul taxi-ului aflandu-se simpaticul si generosul Catalin Cazacu, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii Kanal D. Provocarile lansate de prezentator celor care i-au deschis portiera autoturismului, intrebarile pline de umor si neprevazut, dar si povestile de viata ale concurentilor spuse pe parcursul cursei, au starnit interesul telespectatorilor pentru noul show difuzat de Kanal D.

In intervalul de difuzare, 22:30 – 23:45, Kanal D s-a clasat pe locul secund in topul audientelor, la nivel National, cu 3,3% rating si 9,5% cota de piata. Aproape 800.000 de romani au urmarit aseara, in minutul de maxima audienta (atins la 22:37), cel mai indragit show din Romania, „Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,920,11237
 Kanal D3,39,5589
 Antena 13,29,2569
CASH TAXI Romania TV2,88,2508
22:30-23:45Antena 31,95,5338
 DigiSport 11,33,9240
 Prima TV1,23,4211
 Realitatea TV1,03,0187
 National TV0,92,5156
 Pro 20,82,4147
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:30.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending