Connect with us

AUDIENȚE TV

De ziua sa, ProTv a fost lider absolut de audienta (vezi cifre)

Published

on

Pe 1 Decembrie, ziua tuturor romanilor si ziua in care ProTv a aniversat 15 ani de existenta, telespectatorii au ales sa spuna Romania DA impreuna cu  ProTv.  In aceasta zi speciala, Pro Tv a fost lider absolut de audienta la nivelul intregii zile, atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani.

Astfel, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte de rating pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani cu o cota de piata de 27%, mai mult decit dublu fata de urmatoarea clasata, Antena 1, care a avut pe publicul din mediul urban o audienta medie de 2,7 puncte de rating si 10,6% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban o audienta medie de 2,2 puncte de rating si 10,6% cota de piata.

ProTv a fost lider nu numai la nivelul intregii zile, ci si in prime-time (intervalul de maxima audienta cuprins intre 19.00-23.00) cind ProTv a inregistrat pe publicul din mediul urban o audienta medie de 11,7 si 25,1% cota de piata, dublu fata de Antena 1 care inregistra doar 5,9 puncte de rating si 12,7% cota de piata, iar pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTv obtinea 11,3 puncte de rating si 30,2% cota de piata, iar Antena 1 inregistra 4,2 puncte de rating si 11,3% cota de piata.

Telespectatorii s-au lasat cuceriti de vedetele ProTv care imbracate in ciobanasi si miorite au cintat si au dansat in superbele lor costume create special pentru aceasta zi festiva. Fie ca a fost vorba despre stiri, despre editiile speciale de Happy Hour si Dansez pentru tine sau marea finala in care Ella si Octavian Strunila au reusit sa cistige marele premiu de 60.000 de euro, toate aceste programe au facut deliciul telespectatorilor care s-au lasat purtati in lumea povestilor implinite, a dansului si a sperantei.

Programele speciale de stiri care au deschis ziua aniversara (07.00 – 10.00), dar si editia de stiri difuzata intre 14.00-15.00 au adus in prim-plan povestile unor oameni care au spus DA initiativei si actiunii. Andreea Esca a prezentat Stirile de la ora 19.00 imbracata in deja celebrul sacou rosu, program care a adunat in fata micilor ecrane in minutul de maxima audienta inregistrat la ora 19.47 peste 3 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, inregistrind in acel minut 15,7 puncte de rating. Stirile ProTv de la ora 19.00 au fost lider absolut de audienta atit pe publicul din mediul urban, cit si pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani. Astfel, audienta medie a Stirilor ProTv a fost de 12,3 puncte de rating si 26,9% cota de piata pe publicul din mediul urban, mai mult decit dublu fata de Antena 1 care a obtinut doar 6,1 puncte de rating si 13,3% cota de piata. Diferenta este si mai mare intre liderul Pro Tv si urmatoarea clasata, Antena 1 cind se face referire la publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv inregistrind o audienta medie de 11,2 puncte de rating si 31,2 % cota de piata, iar Antena 1 doar 4,5 puncte de rating si 12,6% cota de piata.

De 1 decembrie, platoul emisiunii ”Happy Hour” s-a transformat intr-o veritabila stana romaneasca, cu accente moderne si cosmopolite: cu ciobani autentici veniti tocmai din Apuseni, cu doi ciobanesti mioritici si un mielusel, cu o defilare de miorite aratoase si cu multi artisti romani care au ales sa ramana in Romania si sa faca lucruri utile aici, dar si sa duca peste hotare renumele tarii noastre. Sub indemnul “Hai la Marea Urnire”, cele doua editii speciale ”Happy Hour” din 1 decembrie si-au propus sa arate o alta fata a tarii noastre, una optimista si increzatoare, in care schimbarea incepe cu fiecare roman care spune ”Romania, DA!”.

Emisiunea lui Catalin Maruta a fost de 1 decembrie lider de audienta atat cu prima editie de dimineata, cat si cu cea de-a doua. Astfel, imediat dupa Stirile Pro Tv de la ora 7.00, emisiunea lui Catalin Maruta a atras in fata micilor ecrane pe cei mai multi romani, aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivelul tarii urmarind ”Happy Hour” in minutul de aur 10.19. In intervalul 10.01-11.11 ”Happy Hour” a fost lider de audienta cu o medie pe publicul din mediul urban de 5,4 puncte de rating si 21 % cota de piata, in vreme ce programele Antenei 1 se clasau doar pe locul al treilea, dupa TVR 1, cu o medie de 2,2 puncte de rating si 8,5 procente din cota de piata. Si pe publicul comerical din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Pro Tv a condus topul cu o medie de 4,7 puncte de rating si 22,6 % cota de piata, fiind urmat de Antena 1 cu 2,2 puncte de rating si 10,7 % cota de piata.

Si cea de-a doua editie speciala a emisiunii ”Happy Hour” a lasat la mare distanta in urma programele celorlalte posturi de televiziune. Aproape 2,5 milioane de telespectatori la nivelul intregi tarii au stat cu ochii pe Maruta si invitatii sai in minutul 17.23, atunci cand Pro Tv inregistra pe publicul urban un varf de audienta de 11 puncte de rating si 29,3 % cota de piata, de patru ori mai mult decat Antena 1 (2,6 puncte de rating si 7 % cota de piata). ”Happy Hour” a fost lider incontestabil de audienta in intervalul orar 15.01-17.24, cu o medie pe publicul din mediul urban de 7,2 puncte de rating si 21,7 % cota de piata, dublu fata de Antena 1 cu numai 3,5 puncte de rating si 10,6 procente din cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul comercial, Pro Tv fiind lider cu o audienta medie de 6,3 puncte de rating si 24,4 % cota de piata, fata de Antena 1 care aduna doar 2,7 puncte de rating si 10,5 % cota de piata.

Show-ul lui Maruta i-a adus in fata telespectatorilor Pro Tv pe baietii de la Akcent, pe DJ Sava si Raluka, pe Edward Maya si Vika Jigulina, dar si pe Inna, toti autorii unor hituri care au cucerit vara aceasta piata de muzica internationala si care au aratat ca ora exacta in muzica se poate da si din Romania. Cu un album care s-a vandut mai bine decat cel al lui Kylie Minogue, Inna si-a facut o intrare spectaculoasa in platoul de la Pro Tv, in sunet de fanfara si in costum militar, in cinstea zilei tuturor romanilor. Inna a facut super show la ”Happy Hour” si a aratat ca nu doar muzica dance i se potriveste, ci si cea tarditionala romaneasca.

Din programul special de 1 decembrie al lui Maruta nu au lipsit nici veselii Clejani, care au povestit de pe Happylica de ce iubesc Romania si de ce nu ar da niciodata tara lor pe una din strainatate. La randul sau, Nicolae Furdui Iancu a vorbit chiar de la casa parinteasca din poiana Sohodol (Alba) despre cat de mult isi iubeste tara: a ales Romania si a investit in ferma sa de capre pe care si-a deschis-o langa casa parinteasca veche de sute de ani, desi ar fi putut oricand sa gaseasca succesul in strainatate. A ramas in tara, pe-un picior de plai, pe-o gura de rai, unde a inceput sa faca minuni deoarece crede cu tarie ca romanii pot face lucruri utile pentru tara lor, atata timp cat isi doresc sa munceasca. Furdui Iancu nu isi doreste fabrici, prelucrari sofisticate si linii de preparare moderne, ci doar produse naturale, asa cum stie sa faca taranul roman in gospodaria sa. Tot ”made in Romania” a fost si intalnirea echipei ”Happy Hour” cu tatal celui mai cunoscut colindator al romanilor, Stefan Hrusca. Batranul traieste intr-un sat din Maramures, la Ieud, locul unde s-a nascut si a crescut Stefan Hrusca. Romania sa este una curata, plina de traditii, dar si de colindele fiului sau, care rasuna de ani de zile nu doar aici, ci si peste hotare.

Acordurile muzicii populare nu puteau lipsi dintr-o sarbatoare a romanilor, asa ca dupa o intrecere de zile mari, in spiritul ”happy”, la volanul unui brand 100% romanesc, Dacia 1300, Laura Lavric si Petrica Matu Stoian au cantat si au jucat romaneste si i-au povestit lui Maruta de ce numai in Romania isi gasesc linistea. Defilarea mioritelor moderne si aratoase a fost inca o mostra de frumusete romaneasca, intr-o prezentare de moda in care mireasa colectiei a fost Adelina Pestritu.

Editia specialaDansez pentru tine” difuzata de ProTv  intre 17.27 si 18.56 a facut ca scena sa devina neincapatoare pentru marea familie „Dansez pentru tine” reunita in aceasta zi de sarbatoare. In ziua speciala de 1 decembrie cind Pro Tv a sarbatorit 15 ani de existenta si a spus cu optimism Romania DA, “Dansez pentru tine” a aniversat 10 sezoane de visuri implinite, de vieti schimbate, de zambete readuse pe chip. “Dansez pentru tine” a rememorat in direct cei 5 ani de destine salvate impreuna cu aproape toate perechile care au concurat vreodata in competitia visurilor.

Peste 50 de perechi au venit la reintalnirea cu telespectatorii Pro Tv sa povesteasca despre cum li s-a schimbat viata dupa “Dansez pentru tine”, ce s-a mai intamplat cu visul pentru care au luptat, ce mai fac familiile lor si oamenii pentru care au intrat in ringul visurilor. Emisiunea a fost urmarita in momentul de maxima audienta inregistrat la ora 18.36 de peste 2 milioane de telespectatori din intreaga tara, virful de audienta atins in acest moment fiind de 12,5 puncte de rating si  30% cota de piata pe publicul urban.

Marea finala a celui de-al zecelea sezon al emisiunii „Dansez pentru tine” in care publicul a ales ca premiul cel mare in valoare de 60.000 de euro sa ajunga la Ella si Octavian a fost urmarita in minutul de maxina audienta inregistrat la ora 20.57 de aproape 3 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii a Romaniei cand Pro Tv a inregistrat 16,6 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban si 42,8 procente din cota de piata pe publicul comercial. Pro Tv a fost lider absolut de audienta atat pe parcursul intregii zile, cat si pe parcursul finalei emisiunii, atat pe intreg publicul din mediul urban, cat si pe cel comercial.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

EXATLON: Inca un concurent a parasit competitia, iar sambata Romania se va duela cu Turcia! Show-ul, lider de audienta!

Exatlon”. Editia de aseara, in care inca un Razboinic a parasit Republica Dominicana a adus, din nou, Kanal D, pe primul loc in audiente

Sambata, 24 februarie, fanii „Exatlon” vor putea urmari un meci istoric: Romania- Turcia.

Published

on

Foto Credit: KANAL D

„Exatlon”, cea mai spectaculoasa si intensa competitie difuzata la televizor, continua sa uimeasca si sa cucereasca tot mai multi telespectatori.

Editia de aseara a  adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D,  peste doua milioane de telespectatori (2.020.000), in minutul de aur (20:46), inregistrandu-se 2.658.000 de telespectatori, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Kanal D a fost aseara pe primul loc in audiente, cu 11,3% Rating si 22,3% cota de piata, la nivelul publicului National, si cu 8,8% Rating si 18,0% share, in randul publicului de la orase. Pe comercial, statia s-a pozitionat pe locul secund, cu 9,1%Rating si 22,2% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat.   

 

Aseara, Razboinicii au ramas fara Radu Frandes, acesta a parasit competitia Exatlon in urma votului telespectatorilor. Momentul culminant din Arena, cel care a decis cine pleaca acasa, a fost unul incarcat de tensiune; Anca s-a aparat in continuare in fata coechipierilor sai si i-a facut pe acestia sa traga o concluzie deloc confortabila si pacifista.

Chiar daca in timpul liber incercam sa fugim unii de altii, Jocul si Arena intotdeauna ne vor aduce impreuna”, a declarat Alex cu amaraciune, dupa ce Anca a reafirmat ca ii va ignora pe baietii din echipa sa.

 

Tot in Arena, Cosmin Cernat a facut un anunt care a adus aplauze furtunoase. Sambata, urmeaza un meci istoric, in care Razboinicii si Faimosii vor deveni o singura echipa, luptand sub steagul Romaniei. Meciul Romania-Turcia va fi inca o sansa ca orgoliile sa fie lasate la o parte, iar fairplay-ul sa triumfe.

Sunt convins ca va veti bucura din toata inima, aveti din nou sansa unica de a reprezenta Romania. Va veti uni din nou sub tricolor. Ca adversar veti avea o natiune cu care ne-am intalnit de multe ori, fie la nivel de echipe de club, fie la nivel de echipa nationala. Romania va intalni Turcia! Sper din toata inima sa castigati!”, le-a transmis Cosmin Cernat concurentilor.

 

Momentul eliminarii lui Radu in arena a venit dupa un joc extrem de dificil, in care participantii au fost nevoiti sa reactioneze ca unul singur. Coordonarea, comunicarea, motricitatea buna, calmul au fost punctele forte care le-au adus Faimosilor victoria de aceasta data. In urma jocului, acestia au castigat dreptul de a locui in casa si cinci felii generoase de pizza pentru fiecare concurent, atat de asteptate de Faimosi. Au existat si rabufniri, semn ca presiunea concursului este din ce in ce mai mare, iar unii dintre concurenti incep sa cedeze si sa isi exteriorizeze puternic trairile. Ionut a avut parca momente de agonie in timpul jocului, in momentele in care simtea ca pierde controlul. Foarte bun tactician si jucator pentru echipa sa, acesta a rabufnit de cateva ori, atunci cand lucrurile nu pareau sa mearga cum trebuie.

Nu pierdeti sambata, 24 februarie, de la 19:45, o editie absolut spectaculoasa, un meci istoric, Romania-Turcia, in care concurentii de la „Exatlon” pot demonstra ca sunt o adevarata echipa!

 

Tabel Audiente Tv pentru toate segmentele de public: National, Urban si Comercial:

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,322,32020
 Pro TV8,216,21467
 Antena 15,911,71058
EXATLONPrima TV2,34,6417
20:01-23:04Antena 32,34,5403
 Romania TV1,93,8344
 National TV1,42,9259
 TVR 11,32,7241
 Happy Channel1,02,0182
 Antena Stars1,01,9173
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,818,0850
 Pro TV8,317,0798
 Antena 16,012,4582
EXATLONAntena 33,06,1285
20:01-23:04Romania TV2,24,5213
 Prima TV1,63,3155
 National TV1,53,2149
 TVR 11,22,5119
 Happy Channel1,02,197
 Realitatea TV0,91,885
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV9,423,0421
 Kanal D9,122,2406
 Antena 17,017,1314
EXATLONPrima TV1,33,157
20:01-23:04National TV1,22,954
 Pro Cinema0,92,341
 TVR 10,71,833
 Antena 30,71,732
 Romania TV0,71,731
 Happy Channel0,61,527
Source: Kantar Media Romania    
Date: 20.02.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending