Connect with us

AUDIENȚE TV

Debut cu success pentru “Las Fierbinti”: serialul a fost lider detasat de audienta pe toate publicurile (vezi cifre)

Published

on

Cel de-al doilea sezon al mult asteptatului serial “Las Fierbinti” a debutat joi seara la Pro Tv cu multe intamplari haioase, interpretari magistrale, actori de calibru si audiente pe masura. Fierbintenii s-au dovedit a fi inca o data pe placul romanilor, iar asteptarea acestora a meritat pe deplin! Primele doua episoade difuzate la Pro Tv incepand cu 20.30 au fost lider detasat de audient ape toate categoriile de public, surclasand orice alt program al intervalului. Serialul “Las Fierbinti” a inregistrat joi seara, pe publicul sau tinta, un varf de audienta de 14 puncte de rating si 30,3 % cota de piata (21.07).

In intreg intervalul de difuzare – 20.28-22.31 – “Las Fierbinti” a fost lider absolut de audienta, devansand toate celelalte programe TV. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, serialul de la Pro Tv a condus cu o audienta medie de 10,5 puncte de rating si 23,3 % cota de piata, adica dublu fata de Antena 1 care in acelasi interval obtinea doar 5,2 puncte de rating si 11,5 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban “Las Fierbinti” a fost lider detasat cu o audienta medie de 8,3 puncte de rating si 17,1 % cota de piata, de doua ori mai mult decat Antena 1 care avea doar 4,7 puncte de rating si 9,6 % cota de piata.

Reintalnirea cu personajele din “Las Fierbinti” a fost una plina de voie buna, mai ales ca intamplarile din sat au smuls hohote de ras celor de acasa: nunta Manuelei (Alina Chivulescu) cu primarul Vasile (Gheorghe Ifrim), mireasa uitata in copac de Dorel (Mihai Rait), simpaticul Celentano (Adrian Vancica) care descopera codul lui Da Vinci, magistralii Maia Morgenstern, Gabriela Popescu, Horatiu Malaele si Valentin Uritescu, afacerile puse la cale de trio-ul de success Bobita (Mihai Bobonete), Giani (Constantin Dita) si Dorel (Mihai Rait) si, nu in ultimul rand, muzica lui Margineanu, toate au fost ingredientele unei adevarate seri a comediei. Joia viitoare Pro Tv va difuza cel de-al treilea episod “Las Fierbinti”, care va fi urmat de la 21.30 de o alta premiera: serialul de comedie “Spitalul de dementa”.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Eurovisionul TVR debuteaza slab cu semifinala de la Focşani. Vezi care au fost marii câştigători ai serii de duminică!

Published

on

Foto Credit: TVR

Duminică, 21 ianuarie, prima semifinala din seria de cinci a selecției naționale EUROVISION a avut rezultate de audiență sub aşteptări, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National All cu emisiunea „Exatlon” in care echipa unită a României s-a confruntat cu cea a Mexicului. Pro TV, care a difuzat ultima parte a trilogiei „Stapânul Inelelor: Intoarcerea Regelui”  a obținut primul loc în targeturile urban si comercial. Antena 1 înregistrează audiențe sub media stației cu redifuzarea sitcomului „Baieți de oraş” şi filmul „Cavalerul Negru”. Notabilă este însă performanța Prima TV, care reuşeşte să se mențină sus în topul comercial cu reality-show-ul „Schimb de mame” şi filmul „Jandarmul la New York”.
Cele două părti ale semifinalei “Eurovizion” de la Focşani au fost urmărite in medie pe minut de 194.600 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 21:46, a adunat în fața televizoarelor 332.600 de români.

PUBLICUL NAŢIONAL

Target>>National All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.11454.1
Pro TV16.77.51345.5
Romania TV8.94.0720.1
Antena 17.63.4610.0
Prima TV7.03.2565.2
Antena 36.63.0531.7
TVR 22.81.2221.9
National TV2.61.2208.6
TVR 12.41.1194.6
Realitatea TV2.00.9160.0

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.27.1685.7
Kanal D14.96.9670.6
Romania TV10.04.7451.2
Antena 38.84.1395.1
Antena 17.43.5334.0
Prima TV6.53.0293.3
TVR 22.61.2117.8
Realitatea TV2.61.2116.6
TVR 12.41.1109.8
National TV2.31.1104.0

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>21:10-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV24.210.2456.1
Kanal D16.46.9307.7
Antena 111.74.9219.9
Prima TV7.73.2144.3
Romania TV3.71.669.6
Antena 32.61.149.6
National TV1.90.836.1
TVR 21.80.733.5
TVR 11.70.731.7
Realitatea TV1.70.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Opinia RADAR DE MEDIA, EUROVISION 2018: Eduard Santha- „Me Som Romales” – cea mai buna piesa din prima semifinala!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: TEO SHOW a fost lider de audiente pe segmentul publicului comercial! Iata ce emisiune a mai performat la Kanal D!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Vineri, 19 ianuarie, emisiunea “Te vreau langa mine” a pozitionat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, pe toate segmentele de public monitorizate. Show-ul prezentat de Bianca Dragusanu a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de telespectatori in minutul de maxima audienta.

Vineri, in intervalul 13:00 – 15:00, Kanal D a inregistrat 4,3% rating si 16,9% cota de piata, pe targetul National, 3,0% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,1% rating si 15,0% cota de piata, pe targetul Comercial.

O medie de 768.000 de romani au urmarit vineri show-ul matrimonial prezentat de Bianca Dragusanu si povestile de dragoste infiripate intre cei dornici sa isi gaseasca sufletul pereche.

Si “Teo Show”, difuzat imediat dupa “Te vreau langa mine” a urcat statia in topuri, emisiunea prezentata de Teo Trandafir clasand Kanal D pe primul loc, in randul publicului comercial. In intervalul 15:00 – 16:30, postul TV  a inregistrat 2,4% rating si 14,8% cota de piata, in randul publicului d ela orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

 

NationalChannelsRtg%Shr%
 Pro TV5,320,7
 Kanal D4,316,9
 Antena 13,112,1
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,97,5
13:00-15:00Antena 31,14,5
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV3,416,2
 Kanal D3,014,4
 Antena 12,310,9
TE VREAU LANGA MINERomania TV2,210,2
13:00-15:00Antena 31,46,6
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV3,021,6
 Kanal D2,115,0
 Antena 11,913,8
TE VREAU LANGA MINERomania TV1,07,0
13:00-15:00Disney Junior0,75,1
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Kanal D2,414,8
 Pro TV2,414,6
 Antena 12,313,7
TEO SHOWRomania TV0,95,5
15:00-16:30Disney Junior0,85,1
Source: Kantar Media Romania
Date: 19.01.2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: EXATLON, lider de audienta pe segmentul publicului national si urban! Cum arata situatia in cazul 18-49?

Duminica, 21 ianuarie, Romania a fost alaturi de concurentii de la “Exatlon”, show-ul difuzat la Kanal D care a fost din nou lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Competitia sportiva televizata difuzata aseara, duelul intre cele doua Echipe a pozitionat Kanal D pe primul loc, atat la nivelul intregii tari, cat si in randul populatiei de la orase.

Lider incontestabil de audienta pe cele doua segmente de public amintite mai sus, editia de aseara a reality-ului “Exatlon” a fost urmarita in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste un milion si jumatate (1.690.000) de fani. Pe targetul Comercial, Kanal D s-a clasat pe locul doi, la mica distanta de lider si detasat de postul ce a ocupat a treia pozitie in clasamentul televiziunilor din Romania.

 

Aseara, in intervalul 20:30 – 23:00, Kanal D a inregistrat 9,5% rating si 18,7% cota de piata, pe targetul National, 8,1% rating si 15,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7,6% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

Minutul de maxima audienta inregistrat aseara la 20:56, in momentul in care s-a strigat fluier de start, inaintea confruntarii celor doua tabere,  pentru miza cea mare, a adunat in fata micilor ecrane peste doua milioane (2.023.000) de telespectatori.

Competitia “Exatlon” continua si astazi, de la ora 20:00, la Kanal D, cand Romania va afla cine sunt cei trei nominalizati pentru eliminarea din concurs.

 

Tabel, cifre de audienta pentru publicul national, urban si comercial (18-49): 

NationalChannelsRtg%Shr%
 Kanal D9,518,7
 Pro TV8,015,7
 Romania TV4,38,4
EXATLONPrima TV3,97,7
20:30-23:00Antena 13,97,6
Source: Kantar Media Romania
Date: 21.01.2018

 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%
 Kanal D8,115,9
 Pro TV7,314,4
 Romania TV4,89,3
EXATLONAntena 34,28,2
20:30-23:00Antena 13,87,5
Source: Kantar Media Romania
Date: 21.01.2018

 

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%
 Pro TV10,223,1
 Kanal D7,617,2
 Antena 15,111,4
EXATLONPrima TV3,47,7
20:30-23:00Romania TV1,73,7
Source: Kantar Media Romania
Date: 21.01.2018

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Trending