Connect with us

ALL MEDIA

DECIZIE CNA. Antena 2 nu se va transforma in Antena Stars din cauza Biancai Dragusanu

Published

on

CNA a respins solicitarea societăţii Antena TV Group de transformare a televiziunii Antena 2 în Antena Stars, unii membri ai Consiliului – Narcisa Iorga şi Laura Georgescu – precizând că postul se va tabloidiza prin emisiunile unor prezentatori ca Bianca Drăguşanu în noua grilă a canalului, informeaza Agentia Mediafax.

Societatea Antena TV Group SA a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) modificarea denumirii televiziunii Antena 2 în Antena Stars, modificarea siglei şi a grilei de programe a televiziunii.

„Premisa de la care plecăm este aceea că, de la lansarea sa, în 2007, Antena 2 a fost un post de dezbatere, fie că au fost subiecte sociale, showbiz, talk-show-uri (…) S-a atins potenţialul maxim relativ rapid, însă evoluţia pieţei TV din ultimii ani ne-a demonstrat că, păstrând lucrurile aşa cum sunt, nu mai avem suficientă forţă pentru a creşte cota de piaţă a canalului. Aşa a apărut această nouă repoziţionare a televiziunii, cu sloturi suplimentare de ştiri şi reality show în weekend”, a spus Cristian Ionescu.

Întrebat ce reality-show-uri ar urma să difuzeze noul Antena Stars, Cristian Ionescu a spus că vor fi două astfel de emisiuni: „Academia Biancăi” şi „Asistentele”.

Potrivit lui Ionescu, „Academia Biancăi” o are ca protagonistă pe Bianca Drăguşanu, care îşi prezintă povestea mai multor tinere.

„Dincolo de faptul că vorbim de un personaj care atrage atenţia, Bianca Drăguşanu a reuşit în viaţă. A pornit de la o fată de condiţie modestă, aşa cum sunt cele mai multe tinere din ţara asta, şi care şi-a găsit drumul ei în viaţă, şi-a deschis un business în modă, începe o carieră în televiziune”, a explicat Cristian Ionescu.

El a precizat că reality show-ul „Asistentele” va fi „o producţie care va intra în viaţa asistentelor TV Loredana Chivu şi Ana Maria Mocanu, care sunt asistentele programului „Un show păcătos” (de la Antena 1, n.r.)”.

Întrebat de membrul CNA Monica Gubernat cum garantează respectarea legislaţiei audiovizualului privind protecţia minorilor, Cristian Ionescu a spus că show-ul „Asistentele”, care ar putea pune astfel de probleme, este programat după 23.30.

Monica Gubernat a spus că, din punctul său de vedere, Bianca Drăguşanu nu are o poveste model, care poate fi dată ca exemplu unor tinere.

„Ea nu-şi arogă dreptul de a preda lecţii. Doamna Drăguşanu va fi prezentatoarea emisiunii”, i-a răspus Cristian Ionescu.

Un alt membru al CNA, Narcisa Iorga, a spus că, din punctul său de vedere, Antena Stars va fi o televiziune taboidizată 100%.

„Faptul că dumneavoastră vă ocupaţi de acest post, care sunteţi producător şi la «Acces direct» şi la «Un show păcătos», nu face decât să-mi confirme că acest Antena Stars va fi un post cu 24 de ore de «Acces direct» şi «Un show păcătos» (…) Nu voi susţine niciodată tabloidizarea unui post de televiziune, aşa cum o propuneţi dumneavoastră”, a spus Iorga.

Întrebată de Laura Georgescu, preşedintele CNA, de ce au ales-o pe Bianca Drăguşanu să facă parte din echipa de prezentatori a noului Antena Stars, Cristian Ionescu a spus:

„Pentru noi este un foarte bun instrument de marketing şi este şi un experiment şi sperăm noi să ajungem la o concluzie fericită şi la o altă imagine legată de personajele care de obicei au o imagine negativă aprioric (…) Eu am avut experienţa să constat că este un om cu totul şi cu totul altfel şi sunt convins că şi telespectatorii vor avea o surpriză plăcută”

În urma discuţiilor, CNA a decis să respingă solicitarea Antena TV Group de modificare a denumirii televiziunii Antena 2 în Antena Stars, de modificare a siglei şi a grilei de programe a televiziunii.

Membrul CNA Cristina Trepcea şi-a motivat votul negativ la cererea Antenei 2.

„Votul meu este dat astăzi şi sub impresia semnalului de alarmă dat de 25 de organizaţii nonguvernamentale, care au cerut ieri CNA să facă gesturi de autoritate în favoarea demnităţii femeii în audiovizual. Femeia folosită ca decor, redusă la statutul de obiect sexual, antrenată doar să devină mai atrăgătoare şi mai decorativă – lucruri pe care mai multe emisiuni ale postului intenţionează să le promoveze – perpetuează şi legitimează comportamente misogine şi atitudini stereotipe păguboase, pe care nu facem nimic dacă doar le sancţionăm, fără să le dezavuăm când avem ocazia”. Vezi aici articolul.

Lasa un comentariu aici!

3 Comments

3 Comments

  1. daniela

    16 decembrie 2013 at 12:46

    Televiziunea respectiva nu are de suferit pentru ca ei le cauta astfel de personaje, pentru a face rating. Din contra acel post de televiziune ar trebui oprit pentru ca functioneaza doar pe baza acestor programe.

  2. alina

    16 decembrie 2013 at 12:39

    Trebuiesc scoase astfel de programe care degradeaza femeile. Create emisiuni educative care sa ridice femeia la un nivel inalt nu care sa o coboare.

  3. alexandra

    12 decembrie 2013 at 16:35

    foarte bine ati facut! NU SE POATE CA BIANCA SA FACA PARTE DINTR-O EMISIUNE.NU AR FACE FATA. DAR DIN CAUZA EI NU ESTE BINE CA TELEVIZIUNEA RESPECTIVA SA AIBA DE SUFERIT.PUR SI SIMPLU SA O DEA AFARA DE ACOLO.ESTE SIMPLU.
    DE CE SA SUFERE SI CEILALTI DIN CAUZA EI?

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending