Connect with us

ALL MEDIA

DEPECHE MODE se intorc in Romania vor oferi un concert memorabil anul viitor in capitala! Afla mai multe despre formatia ta preferata…..

Published

on

Depeche Mode si lipsa locatiilor de concerte

Depeche Mode se intorc in Romania in luna mai a anului viitor. Asta e fara indoiala cea mai tare veste din ultimele luni.
De ce? Simplu! Pentru ca desi am asistat la un an plin de evenimente, vezi B’estfest, Kylie Minogue, Lenny Kravitz, Metallica sau Maiden, anul 2008 nu a avut niciun spectacol de amploarea Stones-ului din 2007, ca sa nu mai vorbim de show-ul Depeche Mode din 2006. Impreuna, cele doua concerte, organizate pe defunctul Lia Manoliu, au adunat peste
100.000 de platitori de bilet. In 2008 au venit trupe mari, insa nu au avut unde sa concerteze.

Da, ati citit bine. Este o problema pe care organizatorii de concerte au ridicat-o inca din 2007, cand se stia ca Stadionul National va fi demolat. In aceste conditii, Capitala Romaniei a ramas cu locatii de „avarie”: Cotroceni – cu o capacitate de maximum 25.000 de spectatori, Romexpo – la fel, Stadionul Iolanda Balas – 15.000 cu indulgenta, Sala Polivalenta si… cam atat! Trist nu-i asa?

A, am uitat de Arenele Romane, insa ele oricum nu suporta un show Metallica , decat daca defriseaza cineva tot parcul Carol. Si atunci, nu mai mira pe nimeni vestea ca Depeche vor concerta in Parcul Izvor. O alta solutie de avarie, disperata sau cum vreti sa-i spuneti. Bine ca revin si, cu aceasta ocazie, poate canta si ce au omis acum doi ani (sic).
Cat despre James Blunt, aici lucrurile sunt ceva mai clare. El va concerta pe 21 februarie, fie la Polivalenta, fie la Sala Palatului. Alta sala chiar nu vad pentru acea perioada.
Ca un carcotas ce ma aflu, tinand cont de topul britanic, ciudat de altfel, care a desemnat hitul „You’re Beautiful” drept cel mai tare cantec de inmormantare, sper ca show-ul lui James sa nu fie de fapt un parastas cu staif.

MORE about – Depeche Mode

Spre sfarsitul anilor ’70, in oraselul Basildon din Marea Britanie (provincia Essex) se forma o mica trupa, Composition of Sound, alcatuita din trei adolescenti: Martin Lee Gore, Andrew Fletcher si Vince Clarke.
Vince era solistul si compozitorul trupei, Martin se ocupa de sintetizator, iar Andy era
basist. Dupa citeva incercari nu tocmai reusite Fletcher si Clarke au renuntat la ideea de a
mai cinta la chitara si au trecut la sintetizatoare. Realizand ca au nevoie de un solist mai
bun, l-au contactat pe un alt adolescent din Basildon: David Gahan.

Ajunsi in aceasta formula, cei patru au considerat ca ar fi benefica si o schimbare de nume,
iar noul membru, David, a sugerat o expresie in limba franceza vazuta pe coperta unei reviste
de moda si care insemna: moda rapida. Sub noua titulatura: Depeche Mode, formatia a inceput sa cinte in baruri si cluburi de noapte unde au fost descoperiti de producatorul Daniel Miller de la Mute Records. Acesta i-a convins sa semneze primul lor contract.

In 1981 Depeche Mode a lansat primul single: Dreaming of Me, care a reusit sa urce in topurile britanice pina pe pozitia 57. A urmat imediat: New Life care a ajuns pe pozitia 11 si in cele din urma: Just Can’t Get Enough care a fost un mare hit al muzicii dance. Dupa cele trei
single-uri Depeche Mode a lansat primul sau album: Speak and Spell (1981). La incheierea
turneului ce a urmat, prin Marea Britanie, Vince Clarke a anuntat ca paraseste trupa. Ca
urmare, Depeche Mode a contactat un alt tinar muzician: Alan Wilder, cu scopul de a gasi un
inlocuitor pentru Clarke, insa fara ca Alan sa fie declarat membru deplin al formatiei.

Urmatorul single lansat de Depeche Mode, cu Martin Gore compozitor, See You, a demonstrat ca grupul se poate descurca si fara Clarke. Au urmat: The Meaning of Love si Leave in Silence toate de pe albumul anului 1982: A Broken Frame (1982). Alan Wilder a fost declarat membru full-time al formatiei.

Dupa revenirea din turneul mondial, Depeche Mode a lansat un nou single la inceputul anului
1983: Get the Balance Right. Au urmat alte citeva turnee dupa care au inceput inregistrarile la
Construction Time Again (1983) cu o orientare spre un sound mai comercial. Everything Counts si Love In Itself au confirmat aceasta tendinta. Depeche Mode a inregistrat primul hit in topurile americane cu clasicul People Are People. Acest lucru i-a determinat la lanseze un nou album in care erau strinse toate hiturile pe care formatia le inregistrase in Marea Britanie. Titlul albumului a fost acelasi: People Are People (1983).

La scurt timp un nou single, la fel de controversat, a fost lansat: Master and Servant. In
ritmul deja binecunoscut, apare albumul cu numarul 4, Some Great Reward (1984). Martin Gore apare ca vocal pentru prima oara in melodia Somebody.

Continuand seria de single-uri cu o istorie controversata, Blasphemous Rumours si-a cistigat
locul ca ultima lansare de acest gen. Turneele ocupau aproape in totalitate timpul celor patru
Depeche Mode confirmind succesul enorm al trupei. Astfel in scurt timp s-a impus lansarea unui nou album de hituri, pentru care s-au mai inregistrat si Shake the Disease si It’s Called a
Heart. Compilatia lansata in Statele Unite sub titlul de Catching Up With Depeche Mode (1985) s-a numit in Europa: The Singles ’81-’85 (1985).

Dupa lansarea compilatiei, spre sfirsitul anului 1985, Depeche Mode s-a reintors in studio
pentru a inregistra albumul Black Celebration. In 1986, Stipped, A Question of Lust (cu Martin Gore solist vocal) si A Question of Time au fost trei single-uri de succes, ca si albumul de pe care proveneau.

Revenirea a insemnat pregatiri pentru… lansarea unui nou album: Music for the Masses (1987) a fost singurul care a avut lansarea unui single in Franta, Little 15. Nu a fost insa singurul
single al acestui album. Numarul acestora a crescut la cinci: Strangelove, Never Let Me Down
Again, Behind the Wheel si, bineinteles, Little 15.
Depeche Mode a inceput cel mai mare „World Tour” din istoria trupei sustinind concertul cu
numarul 101 pe arena Rose Bowl din Pasadena, California. Mega-concertul a adus in acelasi loc peste 70.000 de fani determinind compania producatoare sa lanseze un nou album intitulat 101 (1989), in versiune audio si video. Concertul care a inceput simplu:”Good evening
Pasadenaaaa!!” s-a terminat cu o superba interpretare pentru Everithing Counts, care a fost
lansat dupa aceea ca single live.

Dupa doi ani in care membrii trupei au stat separati, a inceput lucrul la unul din marile
succese ale formatiei. Cu mult inainte de a fi lansat pe piata Violator (1990), primul din
single-urile acestui album a fost primit de catre public ca unul din cele mai mari hituri:
Personal Jesus. A fost prima melodie a celor de la Depeche Mode in care s-a vazut o apropiere rock, responsabil fiind noul producator al grupului, Flood. In final Personal Jesus a devenit cel mai bine vindut single al trupei, imensul succes deschizind portile catre cei mai mari
producatori.

World Violation (1990) a fost un mega-tour care avea sa schimbe Depeche Mode pentru totdeauna. Imediat dupa terminarea acestui turneu Dave Gahan avea sa divorteze de sotia sa, parasind Marea Britanie in favoarea Orasului Ingerilor. In Los Angeles viata fara nici un fel de organizare, petrecerile care se tineau lant si consumul de droguri, in special heroina, au dus la inceputul unei caderi libere. In 1992, cind Martin l-a contactat pentru a discuta despre inregistarile care trebuiau facute la noul album, Dave s-a dovedit a fi foarte departe de ceea ce era Depeche Mode spunind ca ceea ce cintase pina atunci nu mai este pe gustul sau. Conditia impusa pentru a se alatura trupei din nou a fost aceea de a cinta rock’n’roll. Luind decizia de a da formatiei „o a doua sansa” Dave a venit in Spania pentru a incepe lucrul la Songs of Faith and Devotion (1993). Noile piese compuse de Gore erau in mare parte rock’n’roll fiind astfel pe placul lui Gahan. Alan a
fost convins sa invete tot ce trebuie pentru a deveni baterist, desi inainte nu cintase decit
la clape. Dupa indelungi pregatiri care sa il calmeze pe Gahan, primul single de pe „Songs”: I Feel You a iesit pe piata. Sound-ul si imaginea cu totul noi ale trupei au socat fanii si critica de specialitate. Celelalte single-uri au continuat in aceeasi maniera, Condamnation aducind a
gospel, In Your Room si Walking In My Shoes a rock. Desi se parea ca albumul va fi un mare
crash, Depeche Mode a decis sa plece intr-un imens turneu „Devotional Tour”, mai mare decit tot ce facusera pina atunci, pentru promovarea lui. Cele mai reusite performante live ale grupului in acest turneu au fost grupate in albumul Songs of Faith and Devotion – Live (1994).

Intre timp Andrew Fletcher, care se ocupa de finantele trupei, a facut o severa cadere psihica,
parasind trupa la jumatatea turneului. In 1995, Alan Wilder a anuntat ca paraseste Depeche Mode. Motivele invocate au fost acelea ca nu era apreciat pe masura muncii sale si ca nu mai putea sa lucreze intr-o formatie care are problemele pe care Depeche Mode le avea la acea data. In 1996, Martin l-a adus pe David pentru a incepe ceea ce avea sa fie Ultra (1997). Trioul completet de Andy, care isi revenise dupa depresia suferita, a inceput practic adunarea materialelor. Totul a durat insa foarte putin deoarece datotita starii sale care se agrava in mod vizibil Dave si-a pierdut vocea din cauza drogurilor. Trupa a facut o pauza, suficient
pentru ca Dave sa se intoarca in S.U.A. unde a luat o supradoza care aproape ca l-a omorit.

Din fericire a fost salvat iar autoritatile americane au gasit necesara arestarea sa. A fost insa repede eliberat si obligat sa urmeze un program de reabilitare. Spre sfirsitul lui 1996 David Gahan si-a facut din nou aparitia in Depeche Mode, parind a fi vindecat de droguri, pregatit sa isi recapete viata si cariera. In februarie 1997 primul single de pe Ultra (1997) a aparut, titlul acestuia era: Barrel of a Gun. Au urmat It’s No Good, Home si Useless, devenind evident faptul ca Depeche Mode era din nou pe linia de plutire.

In anul 1998 a fost lansata pe piata o noua compilatie „greatest hits” intitulata The Singles
’86-’98 (1998) impreuna cu un nou single: Only When I Lose Myself. Depeche Mode a pornit din nou intr-un turneu (The Singles Tour), dupa nu mai putin de 4 ani de pauza, pentru a promova noul album.

A venit apoi anul 2000, in decursul caruia cei trei s-au intilnit la Londra, New York si Santa
Barbara pentru a finaliza Exciter (2001). Albumul a ajuns in magazine in mai 2001. Dream On a fost hitul surpriza al lunii Aprilie plasindu-se bine in topuri in majoritatea tarilor. Desi
lansarea lui Exciter nu a fost incununata de un asa succes cum fusesera lansarile altor albume
ale formatiei, Dream On a ajuns „number one” in multe topuri si pentru prima oara in istoria
formatiei a atins in S.U.A. o pozitie mai mare (#8) decit in U.K. (#9).

Imediat dupa lansarea oficiala a albumului, Depeche Mode a pornit in ceea ce ei vor numi:
„turneul mai lung sau mai scurt de 5 luni” Exciter Tour. Inceputul a fost un scurt si foarte
secret „warm up” care a avut loc la The Roxy in Los Angeles in ziua de 4 Iunie 2001. Turneul a continuat in S.U.A. si Canada pina in August dupa care a venit rindul Europei la scurt timp
dupa aceea.

Pe 16 Iulie 2001 a fost lansat I Feel Loved care a devenit un mare dance hit al verii (un remix
facut de Danny Tenaglia a fost nominalizat pentru premiile Grammy). Freelove a avut si el un
remix tocmai din partea fostului colaborator si producator Flood. Remixul a avut succes in
Europa, trecind insa aproape neobservat in S.U.A. Aceeasi soarta a avut si urmatorul single,
Goodnight Lovers, care a fost o alegere ciudata datorita stilului sau delicat si
neconventional. Dupa Exciter Tour, membrii formatiei au luat o binemeritata pauza pentru ca mai apoi, fiecare sa se apuce de dezvoltarea unor proiecte solo. Dave a anuntat ca intentioneaza lansarea unui
album de debut care sa includa compozitii proprii, in timp ce Martin s-a orientat catre
resuscitarea unui proiect mai vechi, Counterfeit.

Daca anul 2003 a fost anul proiectelor solo, 2004 a insemnat o revenire la brand-ul Depeche
Mode. Dupa lansarea in octombrie 2003 a legendarului film 101 pe DVD, Mute a lansat pe
parcursul anului 2004 mai multe titluri care aveau sa-i tina in „priza” pe fanii de
pretutindeni: Depeche Mode Singles Box 1-6 in Martie, Devotional in format DVD in Septembrie si colectia de remixuri Remixes ’81 – ’04 continand 2 discuri+unul bonus in Octombrie. Odata cu albumul de remixuri a fost lansata si o noua versiune a hitului de pe Violator denumita Enjoy The Silence 2004, reorchestrata de catre Mike Shinoda.

Sursa: bestmusic

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

București Fm, de 28 de ani radioul Capitalei

Published

on

Foto Credit: BUCURESTI FM

București Fm a aniversat ieri 28 de ani de emisie. Stația apartine de Radio România, fiind primul şi singurul post de radio dedicat vieţii zilnice a Capitalei. Denumit iniţial Antena Bucureştilor, apoi Radio Bucureşti, parte a reţelei Radio România Regional, Bucureşti FM este un post de radio dinamic, implicat în viaţa comunităţilor, putand fi recepţionat pe frecvenţa de 98,3 MHz în FM şi online, pe bucurestifm.ro.

În același film

Pentru că de 28 de ani joacă în același film cu bucureștenii, București Fm sau, pe numele de alint BFm, și-a răsfățat ascultatorii printr-o seară la film. ”Midnight Sun”, distribuit de Vertical Entertainment, a fost alegerea, iar 28 de ascultători pentru 28 de ani au vizionat în avanpremieră națională o frumoasă și emoționantă poveste. Mai mult, pentru momentul aniversar, echipa BFm a realizat un short movie pe care l-a proiectat pe marele ecran și care poate fi vizionat pe bucurestifm.ro, pe canalul de YouTube al postului și pe pagina de Facebook.

“Pentru noi, Bucureștiul este oraşul în care trăim şi, mai ales, din care trăim. Ne hrăneşte fizic şi spiritual. Ne oferă mereu ceva nou, ceva inedit, ceva cool, „altceva-ul” care ne scoate din rutină. Şi cum orașul se dă pe radio zilnic, asta înseamnă distracţie garantată pe frecvenţa noastră… 98,3! De 28 de ani, personalitatea oraşului se aude tare şi răspicat pe radio! Cu bunele și relele, cu frumusețile și planurile lui… Viu și deștept, ca noi!”, spune Flavia Voinea – Managerul București Fm.

“Dacă la Matinal avem invitați cei mai vogă artiști, muzica postului nu putea să fie altfel. De altfel, mai toți artiștii care se aud acum pe radio au venit pentru prima dată la noi în studio iar multe dintre piesele care au devenit hit-uri s-au auzit pentru prima dată la București Fm. Am inventat multe concepte radio pe care acum oamenii le consideră firești și le regăsesc dezvoltate pe toate posturile de radio din România. Sunt lucruri pe care le confirmă cronologia din online”, spune Răzvan Petre – realizatorul Matinalului (alături de Marius Stoica) și Playlist Manager-ul BFm.

„Fiecare cu filmele lui din cap. Dacă mai adaugi și 28 de fani în ecuație, matematica anilor devine brusc ofertantă. Sunt mândru să fiu #bfm la cei 30 de ani ai mei. Promit să bat eu pasul pe loc și să fiu de-o vârstă cu job-ul. Dar face el cinste! La mulți ani de cel puțin 98,3 ori”, adauga Marius Stoica – celălalt matinal.

28 de ani de evoluție

În 2010, postul a început parcursul a ceea ce este în prezent. A schimbat echipele de realizatori pentru principalele emisiuni, a elaborat desfăşurătoare (Hot-clocks), un pachet audio nou şi unitar şi o campanie de promovare a noului brand, Bucureşti FM (nume şi logo). Postul şi-a definit formatul muzical – Contemporary Hit Radio – CHR, ceea ce presupune difuzarea hiturilor curente, contemporane şi recurente într-o anume succesiune, cu un anume grad de repetitivitate, cu o selecţie a melodiilor realizată prin cercetări calitative. Publicul – ţintă al postului a devenit segmentul cu vârste între 30 şi 50 de ani, cu studii medii şi superioare, uşor preponderent feminin. Temele importante, cu impact, sunt urmărite pe parcursul întregii zile (în emisiuni şi ştiri), autopromovate pe site-ul propriu şi pe reţelele de socializare, prin conturile asociate postului: www.bucureştifm.ro.

În anul 2013, Radio România Bucureşti FM a continuat procesul de repoziţionare, prin obiectivele fixate în grila de programe concepută pentru a îmbunătăţi cota de market-share a postului şi atragerea publicului activ, cu vârste între 30 şi 50 de ani. Noua grilă a adus schimbări majore în structura programelor de ştiri: patru jurnale complexe în fiecare zi.

2014 a fost momentul în care Radio România Bucureşti FM este poziţionat pe piaţa media ca un radio al comunităţilor, dat fiind caracterul eterogen al locuitorilor din capitală. Postul difuzează program propriu 24 de ore din 24, cu o grilă ce cuprinde emisiuni de actualitate, muzicale, culturale (inclusiv cultură urbană), cu realizatori dedicaţi pe fiecare linie de emisiuni, care corespund formatului CHR al postului. Grupajele de ştiri sunt proprii şi difuzate din oră în oră, cu jurnale extinse la orele 8.00, 12.00, 17.00, 20.00. În prime-time, intervalul de difuzare al ştirilor este de 30 de minute.

Radio România Bucureşti FM s-a afirmat pe reţelele de socializare, mai ales pe Facebook, prin: campanii de succes precum „EU aleg ROmania” (prima pagină de Facebook a corporaţiei care a atins 100.000 de vizualizări în cadrul unei singure campanii); implementări tehnice, precum live video stream pe Facebook (fiind prima pagină de FB a corporaţiei Radio România care a implementat această tehnologie).

Activitatea Bucureşti FM s-a concretizat în 2015 în emisiuni şi ştiri în care sunt abordate atât teme de interes pentru publicul-ţintă al postului – conform studiilor de piaţă, publicul este alcătuit cu preponderenţă din femei cu vârsta medie de 35 ani, cu un nivel mediu de educaţie –, cât şi actualitatea bucureşteană. Online, Bucureşti FM a acordat o atenţie specială dezvoltării componentei mediatice de acest gen. Atât pe Facebook, cât şi pe canalul de Youtube Bucureşti FM exista înregistrările emisiunilor “Bună dimineaţa, Bucureşti”, “De 10 X România”, “Pauza de prânz”, “În comunitate”, “Sens unic”, “Linia de noapte” şi “City Break”, precum şi materialele video realizate de reporterii şi redactorii Bucureşti FM.

Din 2016, grila nouă respectă ultimele tendinţe în materie de CHR. Bucureşti FM capătă și „alintul” de Be FM.  Be fresh, be smart, be cool… Be FM! este noul mesaj care se încadrează perfect în dorinţele actuale ale consumatorilor tineri. Be FM e on-air 24 de ore din 24.

Audiențe

Datele de audiență din 2017 arată pentru București un Daily Reach de 20.300 și Market Share de 1.1%.

La nivel național, București FM a ajuns la 103.600 Daily Reach și 0.5 Market Share.

BFm va continua să fie postul destinat și dedicat bucureștenilor pentru că, așa cum spun cei din echipa radioului: „De 28 de ani jucăm în același film!”

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

PRO TV lansează noua platformă PRO TV Plus! Emisiunile, serialele și Știrile PRO TV sunt disponibile online GRATUIT, pe orice dispozitiv

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seara erai în drum spre casă și ai pierdut ediția Românii au talent? Vrei să urmărești aventurile personajelor preferate din Las Fierbinți, în timp ce ești pe plajă? Ești în drum spre serviciu și vrei să fii la curent cu evenimentele care s-au întâmplat la nivel național și internațional? Atunci locul potrivit este platforma PRO TV Plus – protvplus.ro!

 

Cu un design și funcționalități complet noi, platforma le oferă tuturor utilizatorilor gratuit, online, conținut fresh PRO TV, fie că este vorba despre emisiuni, seriale sau Știrile PRO TV.

Relansarea platformei PRO TV Plus reprezintă un pas important pentru strategia video digitală de a avea conținutul PRO disponibil pe orice ecran, într-o platformă care asigură o experiență on-site modernă și simplă pentru utilizatori și, în același timp, un mediu sigur pentru partenerii noștri de advertising. Platforma PRO TV Plus este rezultatul echipei noastre de digital și development și reprezintă un prim pas pe care îl facem, urmând să lansăm și alte produse și conținut fresh în lunile care urmează.”, a declarat Hendrik von der Linden, Chief Operating Officer PRO TV și Co-Coordinator of CME’s digital initiatives.

 

Ca destinație online, pe platforma PRO TV Plus este disponibil atât conținut live, dar și producții proprii PRO TV:

  • Gratuitate – poți vedea sau revedea orice emisiune sau serial PRO TV online, gratuit, oriunde te-ai afla, fără necesitatea unui abonament!
  • Disponibil pe orice device – laptop, tabletă, telefon mobil
  • Live PRO TV – dacă nu ești în fața televizorului, poți urmări PRO TV live, de oriunde te-ai afla
  • Conținut fresh – Conținutul producțiilor de pe canalele PRO TV este actualizat în fiecare zi și este disponibil pentru cel puțin șapte zile de la încărcarea pe protvplus.ro
  • Conținut exclusiv – fie că vorbim despre emisiuni sau seriale, pe protvplus.ro vei găsi video-uri speciale, pe care nu o să le vezi niciodată la TV!
  • Experiența utilizatorului este personalizată – în funcție de conținutul pe care îl urmărești, ai opțiunea de a continua de unde ai rămas și recomandări personalizate, în funcție de producțiile preferate

 

Oriunde ai fi, indiferent de oră, te bucuri gratuit de Românii au talent la o cafea, râzi cu fierbințenii în drum spre casă și trăiești Pe bune?! la înălțime! Show-urile, serialele și știrile tale preferate sunt acum gratuit online, pe platforma PRO TV Plus!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dragoș Bucurenci, dezvăluiri La Radio cu Andreea Esca: Nu stiu dacă o să mă însor cu un bărbat sau cu o femeie

Published

on

Dragoș Bucurenci, consultant și trainer de comunicare, activist civic și jurnalist, și-a spus povestea în emisiunea La Radio cu Andreea Esca, de la Europa FM.

 

Despre Copilărie și Părinți

Sunt născut la București, în cartierul Tineretului, lângă Crematoriu și lângă lac, acolo am făcut și Școala Ion Creangă, iar la 18 ani, ai mei au decis să-și împlinească un vis mai vechi și să se mute la casă, în Rahova și pot să spun că acolo am descoperit București-ul adevărat…

Toate vacanțele din copilărie mi le-am petrecut la țară, la bunici.

Desertul copilăriei era orez cu lapte și scoțișoară pe care ni-l făcea bunica.

Țin minte că îmi doream, copil fiind, să mă fac om mare mai repede. Cea mai mare plăcere a mea era să stau pe lângă părinții mei. Îmi plăcea să ascult discuțiile oamenilor mari. Cred că aveam un grad de înțelegere mai avansat în comparație cu alți copii de vârsta mea.

Când eram mic, îmi era frică de natură: de păienjeni, șopârle etc.

 

Despre iubire, bisexualitate

În liceu tânjeam după niște fete. Prima dragoste a fost cu o fată la 18 ani și ea a fost cea care a făcut primul pas.

Îmi plăceau fetele diafane, aflate într-o oarecare suferință, puțin neajutorate, care să se lase salvate.

Bisexualitatea este o stare naturală. Cred că, de fapt, toți oamenii sunt într-o măsură mai mare sau mai mică bisexuali.

Nu știu dacă o să mă însor cu un bărbat sau o femeie, iar dacă aș vrea să mă însor cu o femeie, aș refuza să o fac într-o țară în care doi bărbați nu pot să beneficieze nici măcar de parteneriatul civil, deci cred că aș refuza să o fac.

 

Citeste mai mult pe Alistmagazine.ro!

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending