Connect with us

BUSINESS

Despagubiri in caz de deces

Published

on

In cazul unui deces survenit peste hotare, angajatul are anumite drepturi, astfel incat familia acestuia poate beneficia de un ajutor pentru a face fata mai usor cheltuielilor aparute in urma acestui eveniment neasteptat. In vederea evaluarii, sunt necesare fotocopiile documentelor in limba in care au fost emise și copiile traduse și legalizate in limba romana ale documentelor care atesta producerea evenimentului. In caz de deces este necesar si Certificatul de deces emis de autoritatile romane ca urmare a transcrierii in Registrul Roman de Stare Civila a actului de deces emis de catre Autoritatile Straine competente.

 

Exista cazuri in care angajatii dispun de asigurare medicala, astfel incat anuntul referitor la dauna trebuie facut de catre asigurator nu mai tarziu de 5 zile calendaristice de la decesul persoanei asigurate, conform legii. Daca decesul a survenit in urma unui accident atunci asiguratorul trebuie sa faca anuntul de dauna in termen de 24 ore de la decesul persoanei asigurate, conform legii.

Toate documentele medicale ce vor fi inmanate asiguratorului trebuie sa fie bine vizibile si lizibile, sa contina semnatura si parafa medicului, stampila institutiei medicale emitente, data emiterii documentului. (consulta servicii funerare sector 1). Facem referire la documente precum : bilet de iesire din spital, certificat medical, fisa medicala, certificat concediu medical, adeverinta medicala)

Reprezentantul legal al asiguratului sau al beneficiarului trebuie sa ii trimita asiguratorului sau sa depuna personal la sediul firmei la care a fost efectuata asigurarea urmatoarele documente:

  • Cerere de deschidere dosar dauna, semnata de catre beneficiar sau in cazul beneficiarului minor, de reprezentantul sau legal,
  • Polita de asigurare in original,
  • Copie certificate de nastere sau copie buletinului de indentitate, sau daca este cazul, copie act de identitate al reprezentantului legal, copie act doveditor al calitatii de tutore, semnate in original, si cu mentiunea „conform cu originalul”,
  • Copie Certificat de deces al persoanei asigurate,
  • Copie Certificat medical constatator al decesului persoanei asigurate,
  • In caz de deces natural: copii ale documentelor medicale din care sa rezulte istoricul bolii cauzatoare a decesului si istoricul medical al asiguratului la data semnarii cererii de asigurare;
  • In caz de deces din accident: Procesul verbal emis de Politie la constatarea accidentului,
  • In caz de deces din accident: rezultatul anchetei Politiei si rezolutia Parchetului,
  • In caz de deces din accident: bulletin examen toxicologic (alcoolemie, substante toxice etc.) daca a fost impus de lege,
  • In caz de deces din accident de munca: rezultatul anchetei Inspectoratului teritorial de munca.

 

Dupa receptionarea documentelor, se va demara procedura de evaluare a evenimentului asigurat produs si de solicitare/obtinere a documentelor suplimentare pe care Asiguratorul isi rezerva dreptul de a le solicita asiguratului si institutiilor medicale unde a fost tratata persoana asigurata. Familia va trebui sa ia legatura cu o firm de pompe funebre Bucuresti in vederea stabilirii costurilor aferente inmormantarii si procedurilor ce neesita efectuate in urma decesului.

 

Asiguratorul are un termen de doua saptamani de la obtinerea tuturor documentelor necesare evaluarii evenimentului asigurat produs de a-l informa pe Asigurat de rezultatul dosarului de dauna. Informarea trebuie facuta in scris, specificandu-se si valoarea despagubirii. Plata pentru despagubire se va face doar dupa ce Asiguratul va confirma ca este de acord cu suma cu care va fi despagubit.

Ultimul pas este cel in care Asiguratorul achita despagubirea. Acesta dispune de un termen de 7 zile de la primirea acceptului clientului cu privire la valoarea despagubirii și furnizarea de catre acesta a datelor cu privire la modul de plata.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

BUSINESS

Singura modalitate de a plati taxa de pod Fetesti – Cernavoda fara niciun risc!

Published

on

Daca vrei sa mergi pe litoralul romanesc, trebuie sa platesti taxa de pod Fetesti – Cernavoda. Aceasta este necesara pentru a traversa podul peste Dunare de pe Autostrada Soarelui, avand o valoare cuprinsa intre 13 Lei si 91 de Lei, in functie de tipul autovehiculului ta

Exista patru variante de a plati taxa de pod Fetesti – Cernavoda, insa trei dintre ele au neajunsuri evidente. Astfel, daca optezi sa achiti la punctele de taxare, vei pierde foarte mult timp. Daca alegi sa platesti in benzinarii, poti avea surpriza neplacuta ca sistemul electronic sa fie temporar nefunctional. Totodata, daca vrei sa achiti prin SMS, vei fi tarifat suplimentar.

Acestea nu sunt, insa, singurele greseli pe care soferii le pot face atunci cand vor sa plateasca taxa de pod Fetesti – Cernavoda. Uneori, se intampla ca acestia sa treaca dus-intors, dar sa achite o singura data taxa, sau sa nu trimita SMS-ul de confirmare cerut de sistemul informatic. In plus, in cazul in care alegi sa platesti pana a doua zi dupa trecere la ora 24.00, asa cum iti permite legea, risti sa uiti.

In oricare dintre situatiile de mai sus te-ai afla, rezultatul va fi acelasi: vei fi amendat pentru neplata taxei de pod Fetesti – Cernavoda. Cuantumul amenzii este de 10-20 ori contravaloarea unei treceri, in functie de tipul autovehiculului. Spre exemplu, daca detii un autoturism, vei plati intre 130 de Lei si 260 de Lei drept penalizare.

Pentru a evita aceste scenarii deloc placute, iti recomandam sa optezi pentru cea mai rapida si eficienta modalitate de a achita taxa de pod Fetesti – Cernavoda: online, pe site-ul taxadepod.ro, autorizat de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Pe taxadepod.ro, poti efectua o plata rapida si sigura, in numai 2 minute, fara taxe suplimentare si fara sa fie nevoie sa iti creezi un cont. Iata in continuare care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a plati taxa de pod Fetesti – Cernavoda:

  1. Alege modalitatea optima de plata – cu cardul sau prin transfer bancar (ordin de plata sau cash);
  2. Introdu datele tale – detaliile de facturare (persoana fizica / juridica, adresa), detaliile autovehiculului (insemnul de stat, numarul de inmatriculare, seria de sasiu) si detaliile clientului (nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail);
  3. Bifeaza casuta „Accept termeni si conditii” si apoi apasa butonul „Plateste”.

Serviciile oferite de taxadepod.ro catre companiile private sau de stat din Romania si din strainatate sunt fara taxe suplimentare. Tariful include TVA si livrare gratuita prin e-mail. Pe langa taxa de pod Fetesti – Cernavoda, nu se percep taxe suplimentare.

Pentru platile cu cardul, este folosit sistemul 3D Secure, care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate precum al celor realizate la bancomat. Prin urmare, alege singura metoda de plata a taxei de pod Fetesti – Cernavoda care nu prezinta niciun risc – online pe site-ul taxadepod.ro!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Prima infatisare intr-o sala de judecata

Published

on

Realitatea ne demonstreaza ca in fiecare zi intram in contact indirect cu legea si cu sistemul judiciar insa situatiile devin putin mai tensionate atunci cand suntem chemati sa ne infatisam pentru prima data in fata instantei de judecata.

Exista o serie de norme procedurale, care invaluie salile de judecata care nu fac altceva decat sa accentueze si mai mult emotiile date de prima zi de infatisare, de prima intalnire cu judecatorul caruia i-a fost repartizat dosarul, asadar solicitati consultanta juridica.

Prima impresie conteaza foarte mult chiar si aici asa ca este indicat sa incercam sa respectam normele si regulile institutiei in care intram precum si toate persoanele cu care interactionam.

Mai mult, e bine sa afli aceste lucruri spuse intr-un limbaj pe care sa-l poti intelege asadar se recomanda sa apelezi la avocati online care sa te ajute in aces sens.

In Romania, lucrurile se petrec in instante altfel decat in filme. Nu exista jurati. Mai mult, faptul ca avocatul tau vorbeste putin si nu face altceva decat sa depuna niste inscrisuri nu inseamna automat ca respectivul e un avocat slab. In penal conteaza martorii, in civil conteaza inscrisurile Adica daca ajungi la un proces penal, va conta ce martori poti aduce pentru a-ti sustine spusele/cauza. Dar si ce martori aduce adversarul. Intr-un proces civil, de baza sunt sunt actele. Inscrisurile. Adica daca ai hartii care sa dovedeasca limpede ce sustii tu, e bine. Daca nu, e rau.

E bine sa ai un avocat bun de partea ta, asa ca, atunci cand optezi penru un anumit avocat, numarul de procese castigate este un criteriu de care sa tii cont. Exista oameni care cred ca sunt mai destepti decat un avocat cand vine vorba de o problema juridica. Totusi, ca regula generala, un avocat bun este un avocat mai bun decat tine.  Iar asta iti va fi de mare ajutor.

Este foarte important sa avem o atitudine corespunzatoare pe tot parcursul desfasurarii procesului si nu doar in prima zi de infatisare. O atitudine aroganta, sfidatoare si total neinteresata de ceea ce se intampla in jur nu este perceputa si acceptata sub nicio forma.

Tinuta cu care te prezinti in fata instantei spune foarte multe despre tine, ca persoana. Niciun judecator nu iti va pretinde cum sa te imbraci, insa tinuta aleasa trebuie sa fie una decenta deoarece toate persoanele trebuie sa aiba o tinuta si o purtare cuviincioasa.

Trebuie sa ai in vedere faptul ca, tot ceea ce declari in fata instantei se va consemna de catre grefier si va trebui sa semnezi la final, cand ti se solicita acest lucru.

            Vorbeste numai cand iti vine randul si doar atunci cand ti se solicita in mod expres acest lucru de catre instanta de judecata. Daca pur si simplu nu stii raspunsul la o intrebare atunci cel mai recomandat lucru ar fi sa spui nu stiu. Obligatia martorului intr-un proces este aceea de a spune numai si numai adevarul.

In functie de calitatea si pretentiile pe care le ai in proces, cel mai bine ar fi sa iti faci temele de acasa, pregateste-ti din timp toate documentele si actele de care ai nevoie astfel incat sa nu fi luat prin surprindere.

Daca esti chemat pentru prima data in fata instantei sa nu cumva sa uiti actul de identitate acasa, instanta de judecata este obligata sa verifice identitatea persoanelor cu care intra in contact atunci cand conduce sedinta de judecata. La urmatoarele termene de judecata e mai putin probabil sa iti solicite din nou actul de identitate insa niciodata nu e gresit sa il ai la tine tot timpul.

Punctualitatea intotdeauna va fi punctul forte al oricarei persoane. Pe citatia pe care ai primit-o va aparea cu siguranta locul, data si ora la care trebuie sa te prezinti. Aceste date nu sunt trecute acolo fara un motiv cat se poate de serios.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Confortul capătă alte conotații la nivelul cazării în regim hotelier prin rocazare.ro

Published

on

Legată cu ideea de călătorie este cea de confort, de relaxare și de destindere, de evadare din rutină și din tot ce presupune aceasta. Indiferent de motivul călătoriei, condițiile de cazare trebuie să se ridice întotdeauna peste nivelul modestiei. Câți conștientizează asta sau mai bine spus câți au în vedere acest aspect atunci când pornesc în căutarea unui loc de cazare? 

Din comoditate, unii încă se limitează strict la varianta cazării în stil tradițional, respectiv într-o unitate hotelieră. A devenit însă pentru cei mai mulți o alternativă de cazare mai avantajoasă cea realizată în regim hotelier, reprezentată fie de garsoniera regim hotelier Bucuresti, fie de apartamente cu diverse tipuri de compartimentare. Mai ales când serviciile sunt furnizate de o agenție de renume precum este ROcazare, cu atât mai mult crește interesul publicului pentru această metodă de cazare. Care sunt motivele pentru care varianta este mai atrăgătoare pentru turiști și călători în general?

Motivul principal pentru care se realizează această reorientare îl constituie faptul că astfel confortul capătă cu totul alte conotații. Iată care sunt câteva dintre cele mai însemnate aspecte ce înclină balanța în favoarea cazării în regim hotelier în prezent:

Costurile avantajoase

În general este primul aspect pe care îl au în vedere cei care se orientează după o variantă de cazare. Preferă fie o garsoniera regim hotelier Bucuresti, fie un apartament cei care doresc sa aiba parte fie de conditii mai bune, fie de costuri mai convenabile.

Avantajele, resimțite mai ales de cei care călătoresc în grupuri, ce vizează partea financiară ajung să fie foarte însemnate. În condițiile în care un apartament închiriat în acest regim oferă nu doar camera de odihnă, dar și bucătărie cu toate dotările, precum și o baie de asemenea, mulți tind să opteze pentru acest tip de cazare. Costurile sunt din start mai mic, iar confortul desigur că este unul cu mult mai mare. Faptul că beneficiile sunt complete în acest regim atrage un segment însemnat de piața consumatorilor.

Accesibilitatea imobilelor

Asta se referă nu atât la partea financiară, cât la cea practică. Este vorba despre localizarea strategică a imobilelor, respectiv acestea fiind dispersate pe întreaga suprafață a orașului. Astfel, în funcție de zonele de interes, clienții pot opta pentru imobilele pe care le consideră cel mai la îndemână. Pentru necunoscători mai ales acesta este un plus pentru că se pot orienta mai ușor, mai ales când au sarcini de îndeplinit și timpul limitat.

În ceea ce privește locațiile imobilelor disponibile pe rocazare.ro, acestea acoperă zone precum Bulevardul Decebal, Piața Muncii, Piața Mihai Eminescu, Bulevardul Barbu Văcărescu etc.

Siguranța oferită

Cei care se orientează spre această metodă de cazare știu că pe durata în care vor beneficia de servicii au parte și de siguranță. Asta se datorează faptului că reprezentanții ROcazare au avut în vedere dotarea spațiilor cu camere de supraveghere, oferind astfel arii sigure clienților. Desigur, aceștia primesc și cheia de la imobil pe care o păstrează până la plecare. Este o metodă potrivită de a evita orice neplăcere, dar și evenimentele neașteptate.

Intimitatea spațiului personal

Un alt avantaj de care au parte cei ce aleg aceste servicii este faptul că spațiul respectiv beneficiază de un nivel ridicat de intimitate și un confort dictat de decorul personalizat.  Au siguranța clienții ROcazare că nu se va întâmpla ca la hotel, spre exemplu, când vecinii din peretele alăturat se simte deranjat de orice mic zgomot. Nu există astfel de situații în cazul cazării în regim hotelier.

Dotările imobilului

Sunt persoane care se confruntă, fără nicio exagerare, cu teama de cazare. De obicei asta se întâmplă din cauza experiențelor neplăcute din trecut. Nu trebuie să se generalizeze însă în această privință pentru că povestea se poate sau nu repeta, în funcție de interesul pe care și-l dă fiecare legat de alegerea cazării.

Elimină din start șansele de a simți vreun disconfort orice imobil oferit pe rocazare.ro faptul că acestea vin cu dotări complexe. Clienții se bucură de condiții maxime, dictate atât de confortul ridicat și de curățenia impecabilă, cât și de dotările constând într-o bucătorie complet echipată sau celelalte electrocasnice puse la dispoziție de către agenție.

Sunt detaliile care fac diferența în confort, iar ROcazare a ținut întotdeauna cont de necesitățile publicului, aducând îmbunătățiri în rândul serviciilor pe care le oferă. Pe site găsesc cei interesați date complete cu privire la imobile, locații și prețuri.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending