Connect with us
 

 

Discovery Communications a anunțat lansarea celei mai recente campanii sociale la nivel global, o inițiativă amplă derulată în întreaga lume ce are ca obiectiv conservarea speciilor.

Din această campanie face parte documentarul Discovery Channel Racing Extinction ce va avea premiera pe 2 decembrie, de la ora 21.00 (ora României).

Programul va putea fi vizionat în 220 de țări din toată lumea, într-un interval de 24 de ore, începând din Noua Zeelandă și încheind cu Statele Unite.

Racing Extinction DISCOVERY (2)

Realizată în parteneriat cu Vulcan Production, compania lui Paul G. Allen, co-producător executiv al documentarului, și Oceanic Preservation Society, campania globală Racing Extinction presupune conținut nou, o platformă digitală dedicată şi o serie de materiale educaţionale, încurajând telespectatorii să facă ”1 lucru” pentru a salva planeta.

De asemenea, iniţiativa include un parteneriat și o campanie media derulată împreună cu U.S. Wildlife Trafficking Alliance (USWTA.ORG), pentru a susține supraviețuirea speciilor. Campania include o serie de șase experiențe originale, disponibile pe DISCOVERY VR, aplicația de realitate virtuală a companiei, care prezintă specii în pericol de dispariție și informează publicul cu privire la eforturile de protejare și conservare a acestora.

“Discovery Communications este o companie cu obiective foarte clare. Explorarea şi salvarea planetei sunt prioritare pentru noi. Difuzarea documentarului Racing Extinction ne ajută să continuăm această tradiţie, insuflându-le telespectatorilor dorinţa de a avea un impact pozitiv asupra lumii. Salvarea planetei face parte din ADN-ul nostru şi, de vreme ce jumătate dintre speciile lumii sunt pe cale de dispariţie, credem că este responsabilitatea noastră să răspândim mesajul acestei campanii şi să trecem la fapte. Începem cu “1 lucru” şi sperăm ca telespectatorii noştri să urmeze exemplul,” a spus David Zaslav, Preşedinte şi CEO Discovery Communications.

Cameraman Tom Fitz documents the assault on Florida’s coral reef system – the 5th largest in the world.

Cameraman Tom Fitz documents the assault on Florida’s coral reef system – the 5th largest in the world.

#StartWith1Thing: împreună putem transforma planeta într-un loc mai bun

Racing Extinction va fi catalizatorul unei campanii mai ample, care se va derula sub hashtagul #StartWith1Thing – apelul Discovery la acțiune, pentru a crea o mișcare globală pornind de la acest eveniment de televiziune.

#StartWith1Thing are menirea de a uni oamenii propunându-le să schimbe lucruri mărunte, care cumulate pot produce schimbări majore în vederea salvării speciilor în pericol de dispariție, pentru mediul înconjurător și pentru omenire. Discovery va promova premiera globală a documentarului şi conţinutul pe platformele adiționale, prin intermediul rețelelor de socializare și elementele digitale și de realitate virtuală, pentru ca alături de partenerii săi să incite curiozitatea publicului și dorinţa de a acţiona într-una din cele patru direcţii ale campaniei, precum: lupta contra traficului cu specii sălbatice sau reducerea emisiilor de carbon prin folosirea energiei regenerabile şi a mijloacelor de transport ecologice.

În plus, campania va scoate în evidenţă acțiuni individuale, pentru a demonstra impactul pe care îl pot avea oamenii când se unesc, într-o comunitate globală. Consumatorii sunt încurajați să-și găsească inspirația pentru acel “1 lucru” pe care îl vor face, vizitând secțiunea “#StartWith1Thing” pe www.racingextinction.com. Fiecare poate alege din mai multe opțiuni acel ”1 lucru” pe care să-l facă în fiecare zi, săptămână sau lună, urmărindu-și progresul alături de întreaga lume prin intermediul rețelelor de socializare. În România, oricine este interesat poate afla de pe site-ul Discovery.ro ce poate schimba în viaţa sa, lucruri mici care la nivel macro pot ajuta la prevenirea extincţiei unor specii, contribuind astfel la salvarea planetei.

 

Experiențe fascinante de realitate virtuală dezvăluie care sunt speciile în pericol de dispariție

Discovery VR, produsul de realitate virtuală al companiei, va iniția șase experiențe originale, axate pe câteva dintre cele mai maiestuoase animale din lume, printre care: specii de elefanți vulnerabile sau aflate în pericol de dispariție, rinoceri, lei, rechini-balenă, pisici-de-mare și girafe. Acest conținut cu elemente de realitate virtuală va fi prezentat în cadrul Conferinței ONU privind schimbările climatice, care va avea loc la Paris, în perioada 30 noiembrie – 11 decembrie 2015.

Discovery VR include și experiențe originale în format de scurt-metraj, cu subiecte și conținut din portofoliul Discovery Communications. Noile experiențe referitoare la speciile în pericol de dispariție sunt disponibile pentru iOS și Android, dar și accesând DiscoveryVR.com. Publicul poate să se bucure de conținut suplimentar VR de la Discovery și pe canalele YouTube ale companiei sau pe Facebook.

 

O lecție pentru elevi: cum pot schimba lucrurile

Campania va fi amplificată și prin intermediul diviziei Discovery Education, cel mai important furnizor de conținut digital și resurse de dezvoltare profesională pentru învățământul public, de la nivel preșcolar până la clasa a 12-a.

În plus, elevii și profesorii din întreaga lume pot accesa o serie de materiale didactice disponibile pe platforma DiscoveryEducation.com/RacingExtinction pentru a afla mai multe despre eforturile de a produce o schimbare în abordarea acestor probleme importante.

[nextpage]

Despre Racing Extinction 

Semnat de regizorul premiat cu Oscar® Louie Psihoyos, documentarul Racing Extinction urmărește problemele dificile cu care se confruntă speciile cele mai periclitate de pe Pământ. În următorii 100 de ani, lumea riscă să piardă 50% dintre speciile actuale. În ultimii 100 de ani, 90% din populația de gheparzi și 97% din populația de tigri a lumii au dispărut. În deceniile următoare, ţestoasele marine, leoparzii, rinocerii și urangutanii sunt doar câteva dintre speciile aflate în pericol de dispariție.

Psihoyos a adunat o echipă de artiști și activiști într-o operațiune sub acoperire, propunându-și să aducă în prim-plan lumea ascunsă a speciilor în pericol de dispariție și lupta pentru protejarea lor și împotriva unei extincții în masă. Cutreierând planeta pentru a se infiltra pe cele mai pericolase piețe negre și folosind tehnologii performante pentru a studia legătura dintre emisiile de carbon și extincția speciilor, Racing Extinction dezvăluie în premieră absolută imagini uluitoare, care vor schimba cu adevărat modul în care vedem lumea.

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, o nouă campanie marca Observator

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Observator demarează campania „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, un demers jurnalistic care își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune si rele, printr-o serie de reportaje care vor putea fi urmărite începând de luni, 16 iulie, la Antena 1.

Vino cu noi în cele mai frumoase locuri din România!”, invită Cristi Popovici, reporterul Observator, telespectatorii să descopere alături de el diferite zone ale țării. Acesta a făcut un tur cu mașina pentru a vizita importante obiective turistice, iar pe parcursul deplasărilor efectuate pe cât de spectaculoasă s-a dovedit destinația, pe atât de dificilă a fost călătoria.

“<<Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?>>” este o idee pornită din experienţa fiecărui turist, român sau străin, care s-a plimbat prin ţara asta. Şi care a strâns din dinţi când a dat cu maşina în gropile ţării. Şi care şi-a jurat că a doua oară nu mai revine, oricât de frumos ar fi. Şi tare frumos este să te plimbi prin România, vă spun sincer! Să descoperi, să întrebi sătenii, să fii uimit de un ochi de apă, de o stâncă, de un om. Am tratat fiecare reportaj cu umor şi inocenţa unui copil care descoperă pentru prima dată lumea, iar acolo unde situaţia a impus-o, am devenit serioşi şi incisivi. Toate problemele pe care le-am întâlnit, toate lucrurile urâte care ne fac să dăm ochii peste cap, le-am luat brute şi le-am prezentat autorităţilor: primari, şefi de consilii judeţene, miniştri. Din 16 iulie, la Observator, vă prezint locurile frumoase din România, pe care mulţi nu le cunosc. Pentru că nu pot ajunge la ele din cauza drumurilor proaste sau pentru că sunt ascunse de autorităţi incompetente.”, spune Cristi Popovici.

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?” își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune și rele, reportajele putând fi urmărite, în această vară, la Observator. Materialele vizează locuri precum: Cheile Nerei, Munţii Buzăului, Maramureş, Bucovina, Transilvania, dar și altele. “Întreabă un străin ce ştie despre România şi primul lucru pe care ţi-l spune este <<Dracula>>. Bat mii de kilometri din toate colţurile lumii pentru a verifica autenticitatea poveştii făcute cunoscută de Bram Stocker. Ajunşi pe plaiurile noastre, îşi pun mâinile în cap când văd pe ce drumuri circulăm. Ba chiar se bucură atunci când schimbă a treia pe un drum unde asfaltul este mai rar ca trufele, că tot e sezonul lor”, completează Cristi.

Imagini cu locuri spectaculoase ale țării, povești cu oameni deosebiți din România, dar și reacţiile autorităţilor în faţa problemei infrastructurii, toate acestea se vor regăsi în campania demarată de Observator, „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, din 16 iulie, la Antena1!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Postul de televiziune DIVA lanseaza campania „Vacanța de vară a lui Moș Crăciun”

Published

on

Foto Credit: DIVA
 

Echipat în uniformă de vară, Moș Crăciun, aflat în vacanță, a vizitat sâmbătă, 7 iulie, parcul Herăstrău alături de două spiridușe pentru a le reaminti trecătorilor să nu stea în căldură la orele amiezii, să meargă acasă și să urmărească Vacanța de vară a lui Moș Crăciun cu filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Cei mai îndrăzneți i-au adus la cunoștință din timp ce își doresc de Crăciun și au fost recompensați cu turtă dulce estivală. Soarele nu a întârziat să se arate spre fericirea Moșului care a venit cu placa de surf si șezlongurile.

Delegația din Laponia a purtat mesajul: Nu sta în căldură la orele amiezii, mergi acasă și urmărește un film de Crăciun la DIVA!

Pe 12 iulie redescoperim filmul Înger de Crăciun (A Heavenly Christmas) cu Kristin Davis (Sex and the City) și Shirley MacLaine. Eve (Kristin Davis) are parte de un destin neaşteptat: devine un înger de Crăciun cu misiunea de a ajuta într-un caz nefericit.

Tot luna aceasta va fi difuzat, pe 16 iulie și filmul 12 zile de sărbătoare (Christmas in the air) cu Catherine Bell și Eric Close, dar și adorabilul film Trei codițe de Crăciun (3 Holiday Tails) cu Julie Gonzalo și Bruce Davison pe 18 iulie.

Vacanța de vară a lui Moș Crăciun aduce filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

„Salvati satele copilariei” – Incepand din aceasta seara, la Stirile Kanal D

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Din aceasta seara, de la ora 18:45, in fiecare zi, de luni pana vineri, echipa Stirilor Kanal D propune telespectatorilor o serie de reportaje inedite: „Salvati satele copilariei”.

Vom intra in lumea satelor care se sting, o lume uitata, cu bunici parca ai nimanui.  Locurile unde multi dintre noi si-au petrecut copilaria au ramas in paragina, cu cativa batrani aproape captivi in casele care stau sa se prabuseasca. Prea putini dintre ei se mai bucura acum de vizitele copiilor sau ale nepotilor.

Ulitele care candva rasunau de glasurile micutilor, de  larma oamenilor care plecau sau veneau de la munca sunt acum inghitite de singuratate si de o liniste nefireasca. Copiii, nepotii au plecat de foarte timp, nimeni nu se mai intoarce acasa, sa se stabileasca acolo.

De ce ne mor satele, unde se duc copiii cand se duc si de ce aleg sa nu se intoarca?  Nu pierdeti o serie de reportaje emotionate, de luni pana vineri, la Stirile Kanal D: „Salvati satele copilariei”. Dincolo de demersul descriptiv, echipa Stirilor Kanal D trage un semnal de alarma si cauta solutii impreuna cu cei care detin parghiile schimbarii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending