Connect with us

Campanie TV

Discovery Communications semneaza un parteneriat cu Olympic Channel in Europa

Published

on

 

Discovery Communications si Olympic Channel anunta semnarea unui parteneriat care isi propune sa aduca publicul tanar mai aproape de Miscarea Olimpica in Europa, prin povesti pline de inspiratie despre marii sportivi ai lumii, disponibile pe mai multe ecrane ca oricand.

 

Acordul acopera 50 de tari din Europa si completeaza transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice de pe Eurosport, prin programe care rezoneaza cu un numar mare de fani, disponibile pe durata intregului an.

Incepand din 2 august, fanii vor putea urmari programe dedicate pe Eurosport si Eurosport Player, marcate cu logo-ul Olympic Channel. De asemenea, acestia vor regasi Eurosport pe Olympic Channel, vor putea urmari campaniile de promovare pe retelele de socializare si vor putea accesa un website dedicat Olympic Channel integrat in Eurosport.com.

 

Eurosport va realiza continut sportiv, original, exclusiv pentru fanii sportului ce va fi disponibil pe toate platformele sale, asigurand totodata si acces la continut local sau programe de stiri. In acelasi timp, Olympic Channel va promova platformele Eurosport care vor gazdui transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice.

Programele dedicate vor fi difuzate pe Eurosport incepand cu data de 2 august si vor cuprinde, printre altele:

 

Programe speciale de 60 de minute:

  • Seria “Hall of Fame”: rememoreaza cele mai importante povesti de la editiile de referinta ale Jocurilor Olimpice – incepand cu Rio 2016 pana la Lillehammer 1994.

 

Programe in format scurt, pentru toate ecranele:

  • “On the Line”: o fascinanta intrare in culisele celor mai importante momente ale Jocurilor Olimpice, prezentata prin imagini de arhiva sustinute de interviuri in exclusivitate.

 

  • “Against All Odds prezentat de Bridgestone”: povestile unor sportivi care au trecut peste obstacole personale si profesionale incredibile, inainte de a obtine succesul la cel mai inalt nivel.

 

  • “The Olympics: On The Record”: recorduri olimpice prezentate intr-un format atractiv prin intermediul animatiei si al altor procedee grafice.

 

 

Saptamana tematica:

 

  • O data pe an Eurosport va crea o saptamana tematica pe parcursul careia vor fi difuzate programe despre sporturile olimpice 24 din 24 de ore.

 

Acest parteneriat consolideaza statutul Eurosport de „Gazda a Jocurilor Olimpice” in Europa, oferind fanilor sport de calitate in direct si la cerere astfel incat sa nu rateze niciun moment din „calatoria” sportivilor catre Jocurile Olimpice, fie ca urmaresc transmisiunile pe TV sau pe Eurosport Player, pe mobil sau tableta. Aceasta oferta este complementara platformei digitale globale a Olympic Channel, lansate de Comitetul International Olimpic (CIO) imediat dupa Ceremonia de Inchidere a Jocurilor Olimpice Rio 2016, platforma ce continua sa se dezvolte prin crearea unor versiuni locale care ofera o experienta personalizata fanilor sportului olimpic din intreaga lume.

 

Jean-Briac Perrette, Presedinte si CEO Discovery Networks International, a declarat: „Acest parteneriat pe termen lung cu Olympic Channel duce la un alt nivel difuzarea celor mai importante povesti ale sportului olimpic catre un public mai variat, prin cele mai accesibile metode. La Eurosport, Jocurile Olimpice au insemnat intotdeauna mult mai mult decat doua saptamani de transmisiuni de sport. Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Olympic Channel pentru productia, distributia si promovarea celui mai bun continut sportiv olimpic va da si mai multa greutate grilei noastre de programe si va mentine vie Flacara Olimpica de-a lungul intregului an.”

 

Mark Parkman, General Manager CIO Olympic Channel, a declarat: „Suntem incantati de parteneriatul cu Eurosport prin care vom aduce publicul mai aproape de Miscarea Olimpica cu ajutorul unei oferte personalizate a Olympic Channel.

Aproape de serbarea primului nostru an de existenta, acest nou parteneriat este un pas important in dezvoltarea continua a platformei noastre, prin intermediul versiunilor locale ce vor permite fanilor sa descopere, sa se conecteze si sa impartaseasca valorile sportului si emotia Jocurilor Olimpice.

 

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat:CIO a fost un partener esential pe parcursul pregatirii primei noastre editii a Jocurilor Olimpice pe care o vom transmite in calitate de ‘Gazda a Jocurilor Olimpice’, PyeongChang 2018. Aceasta noua colaborare va intari relatia noastra si va ridica la un nou nivel expunerea pe care o asiguram sportului olimpic. Cand prezentam povestile olimpice cred ca este important sa aducem ceva nou. De aceea nu ne limitam doar la redifuzarea imaginilor din arhiva olimpica, ci incercam sa le aratam fanilor ceva nou, asa cum i-am adus impreuna la start pe ecran, pentru prima data, pe Usain Bolt, Carl Lewis si Jessie Owens, in Race of Legends (Cursa Legendelor).”

 

Acordul este in vigoare pana in 2024, perioada in care Discovery Communications detine drepturile multimedia exclusive pentru Jocurile Olimpice in Europa*, in calitate de „Gazda a Jocurilor Olimpice”.

 

Foto Credit: DISCOVERY CHANNEL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, o nouă campanie marca Observator

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Observator demarează campania „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, un demers jurnalistic care își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune si rele, printr-o serie de reportaje care vor putea fi urmărite începând de luni, 16 iulie, la Antena 1.

Vino cu noi în cele mai frumoase locuri din România!”, invită Cristi Popovici, reporterul Observator, telespectatorii să descopere alături de el diferite zone ale țării. Acesta a făcut un tur cu mașina pentru a vizita importante obiective turistice, iar pe parcursul deplasărilor efectuate pe cât de spectaculoasă s-a dovedit destinația, pe atât de dificilă a fost călătoria.

“<<Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?>>” este o idee pornită din experienţa fiecărui turist, român sau străin, care s-a plimbat prin ţara asta. Şi care a strâns din dinţi când a dat cu maşina în gropile ţării. Şi care şi-a jurat că a doua oară nu mai revine, oricât de frumos ar fi. Şi tare frumos este să te plimbi prin România, vă spun sincer! Să descoperi, să întrebi sătenii, să fii uimit de un ochi de apă, de o stâncă, de un om. Am tratat fiecare reportaj cu umor şi inocenţa unui copil care descoperă pentru prima dată lumea, iar acolo unde situaţia a impus-o, am devenit serioşi şi incisivi. Toate problemele pe care le-am întâlnit, toate lucrurile urâte care ne fac să dăm ochii peste cap, le-am luat brute şi le-am prezentat autorităţilor: primari, şefi de consilii judeţene, miniştri. Din 16 iulie, la Observator, vă prezint locurile frumoase din România, pe care mulţi nu le cunosc. Pentru că nu pot ajunge la ele din cauza drumurilor proaste sau pentru că sunt ascunse de autorităţi incompetente.”, spune Cristi Popovici.

„Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?” își propune să le arate telespectatorilor România, cu bune și rele, reportajele putând fi urmărite, în această vară, la Observator. Materialele vizează locuri precum: Cheile Nerei, Munţii Buzăului, Maramureş, Bucovina, Transilvania, dar și altele. “Întreabă un străin ce ştie despre România şi primul lucru pe care ţi-l spune este <<Dracula>>. Bat mii de kilometri din toate colţurile lumii pentru a verifica autenticitatea poveştii făcute cunoscută de Bram Stocker. Ajunşi pe plaiurile noastre, îşi pun mâinile în cap când văd pe ce drumuri circulăm. Ba chiar se bucură atunci când schimbă a treia pe un drum unde asfaltul este mai rar ca trufele, că tot e sezonul lor”, completează Cristi.

Imagini cu locuri spectaculoase ale țării, povești cu oameni deosebiți din România, dar și reacţiile autorităţilor în faţa problemei infrastructurii, toate acestea se vor regăsi în campania demarată de Observator, „Avem o ţară frumoasă, cum ajungem la ea?”, din 16 iulie, la Antena1!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Postul de televiziune DIVA lanseaza campania „Vacanța de vară a lui Moș Crăciun”

Published

on

Foto Credit: DIVA
 

Echipat în uniformă de vară, Moș Crăciun, aflat în vacanță, a vizitat sâmbătă, 7 iulie, parcul Herăstrău alături de două spiridușe pentru a le reaminti trecătorilor să nu stea în căldură la orele amiezii, să meargă acasă și să urmărească Vacanța de vară a lui Moș Crăciun cu filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Cei mai îndrăzneți i-au adus la cunoștință din timp ce își doresc de Crăciun și au fost recompensați cu turtă dulce estivală. Soarele nu a întârziat să se arate spre fericirea Moșului care a venit cu placa de surf si șezlongurile.

Delegația din Laponia a purtat mesajul: Nu sta în căldură la orele amiezii, mergi acasă și urmărește un film de Crăciun la DIVA!

Pe 12 iulie redescoperim filmul Înger de Crăciun (A Heavenly Christmas) cu Kristin Davis (Sex and the City) și Shirley MacLaine. Eve (Kristin Davis) are parte de un destin neaşteptat: devine un înger de Crăciun cu misiunea de a ajuta într-un caz nefericit.

Tot luna aceasta va fi difuzat, pe 16 iulie și filmul 12 zile de sărbătoare (Christmas in the air) cu Catherine Bell și Eric Close, dar și adorabilul film Trei codițe de Crăciun (3 Holiday Tails) cu Julie Gonzalo și Bruce Davison pe 18 iulie.

Vacanța de vară a lui Moș Crăciun aduce filme pentru întreaga familie de luni până vineri de la ora 14:00, la DIVA!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

„Salvati satele copilariei” – Incepand din aceasta seara, la Stirile Kanal D

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Din aceasta seara, de la ora 18:45, in fiecare zi, de luni pana vineri, echipa Stirilor Kanal D propune telespectatorilor o serie de reportaje inedite: „Salvati satele copilariei”.

Vom intra in lumea satelor care se sting, o lume uitata, cu bunici parca ai nimanui.  Locurile unde multi dintre noi si-au petrecut copilaria au ramas in paragina, cu cativa batrani aproape captivi in casele care stau sa se prabuseasca. Prea putini dintre ei se mai bucura acum de vizitele copiilor sau ale nepotilor.

Ulitele care candva rasunau de glasurile micutilor, de  larma oamenilor care plecau sau veneau de la munca sunt acum inghitite de singuratate si de o liniste nefireasca. Copiii, nepotii au plecat de foarte timp, nimeni nu se mai intoarce acasa, sa se stabileasca acolo.

De ce ne mor satele, unde se duc copiii cand se duc si de ce aleg sa nu se intoarca?  Nu pierdeti o serie de reportaje emotionate, de luni pana vineri, la Stirile Kanal D: „Salvati satele copilariei”. Dincolo de demersul descriptiv, echipa Stirilor Kanal D trage un semnal de alarma si cauta solutii impreuna cu cei care detin parghiile schimbarii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending