HomeTELEVIZIUNECampanie TVDiscovery Communications semneaza un parteneriat cu Olympic Channel in Europa

Discovery Communications semneaza un parteneriat cu Olympic Channel in Europa

Discovery Communications si Olympic Channel anunta semnarea unui parteneriat care isi propune sa aduca publicul tanar mai aproape de Miscarea Olimpica in Europa, prin povesti pline de inspiratie despre marii sportivi ai lumii, disponibile pe mai multe ecrane ca oricand.

 

Acordul acopera 50 de tari din Europa si completeaza transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice de pe Eurosport, prin programe care rezoneaza cu un numar mare de fani, disponibile pe durata intregului an.

Incepand din 2 august, fanii vor putea urmari programe dedicate pe Eurosport si Eurosport Player, marcate cu logo-ul Olympic Channel. De asemenea, acestia vor regasi Eurosport pe Olympic Channel, vor putea urmari campaniile de promovare pe retelele de socializare si vor putea accesa un website dedicat Olympic Channel integrat in Eurosport.com.

 

Eurosport va realiza continut sportiv, original, exclusiv pentru fanii sportului ce va fi disponibil pe toate platformele sale, asigurand totodata si acces la continut local sau programe de stiri. In acelasi timp, Olympic Channel va promova platformele Eurosport care vor gazdui transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice.

Programele dedicate vor fi difuzate pe Eurosport incepand cu data de 2 august si vor cuprinde, printre altele:

 

Programe speciale de 60 de minute:

  • Seria “Hall of Fame”: rememoreaza cele mai importante povesti de la editiile de referinta ale Jocurilor Olimpice – incepand cu Rio 2016 pana la Lillehammer 1994.

 

Programe in format scurt, pentru toate ecranele:

  • “On the Line”: o fascinanta intrare in culisele celor mai importante momente ale Jocurilor Olimpice, prezentata prin imagini de arhiva sustinute de interviuri in exclusivitate.

 

  • “Against All Odds prezentat de Bridgestone”: povestile unor sportivi care au trecut peste obstacole personale si profesionale incredibile, inainte de a obtine succesul la cel mai inalt nivel.

 

  • “The Olympics: On The Record”: recorduri olimpice prezentate intr-un format atractiv prin intermediul animatiei si al altor procedee grafice.

 

 

Saptamana tematica:

 

  • O data pe an Eurosport va crea o saptamana tematica pe parcursul careia vor fi difuzate programe despre sporturile olimpice 24 din 24 de ore.

 

Acest parteneriat consolideaza statutul Eurosport de „Gazda a Jocurilor Olimpice” in Europa, oferind fanilor sport de calitate in direct si la cerere astfel incat sa nu rateze niciun moment din „calatoria” sportivilor catre Jocurile Olimpice, fie ca urmaresc transmisiunile pe TV sau pe Eurosport Player, pe mobil sau tableta. Aceasta oferta este complementara platformei digitale globale a Olympic Channel, lansate de Comitetul International Olimpic (CIO) imediat dupa Ceremonia de Inchidere a Jocurilor Olimpice Rio 2016, platforma ce continua sa se dezvolte prin crearea unor versiuni locale care ofera o experienta personalizata fanilor sportului olimpic din intreaga lume.

 

Jean-Briac Perrette, Presedinte si CEO Discovery Networks International, a declarat: „Acest parteneriat pe termen lung cu Olympic Channel duce la un alt nivel difuzarea celor mai importante povesti ale sportului olimpic catre un public mai variat, prin cele mai accesibile metode. La Eurosport, Jocurile Olimpice au insemnat intotdeauna mult mai mult decat doua saptamani de transmisiuni de sport. Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Olympic Channel pentru productia, distributia si promovarea celui mai bun continut sportiv olimpic va da si mai multa greutate grilei noastre de programe si va mentine vie Flacara Olimpica de-a lungul intregului an.”

 

Mark Parkman, General Manager CIO Olympic Channel, a declarat: „Suntem incantati de parteneriatul cu Eurosport prin care vom aduce publicul mai aproape de Miscarea Olimpica cu ajutorul unei oferte personalizate a Olympic Channel.

Aproape de serbarea primului nostru an de existenta, acest nou parteneriat este un pas important in dezvoltarea continua a platformei noastre, prin intermediul versiunilor locale ce vor permite fanilor sa descopere, sa se conecteze si sa impartaseasca valorile sportului si emotia Jocurilor Olimpice.

 

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat:CIO a fost un partener esential pe parcursul pregatirii primei noastre editii a Jocurilor Olimpice pe care o vom transmite in calitate de ‘Gazda a Jocurilor Olimpice’, PyeongChang 2018. Aceasta noua colaborare va intari relatia noastra si va ridica la un nou nivel expunerea pe care o asiguram sportului olimpic. Cand prezentam povestile olimpice cred ca este important sa aducem ceva nou. De aceea nu ne limitam doar la redifuzarea imaginilor din arhiva olimpica, ci incercam sa le aratam fanilor ceva nou, asa cum i-am adus impreuna la start pe ecran, pentru prima data, pe Usain Bolt, Carl Lewis si Jessie Owens, in Race of Legends (Cursa Legendelor).”

 

Acordul este in vigoare pana in 2024, perioada in care Discovery Communications detine drepturile multimedia exclusive pentru Jocurile Olimpice in Europa*, in calitate de „Gazda a Jocurilor Olimpice”.

 

Foto Credit: DISCOVERY CHANNEL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns