Connect with us

Campanie TV

Discovery Communications semneaza un parteneriat cu Olympic Channel in Europa

Published

on

Discovery Communications si Olympic Channel anunta semnarea unui parteneriat care isi propune sa aduca publicul tanar mai aproape de Miscarea Olimpica in Europa, prin povesti pline de inspiratie despre marii sportivi ai lumii, disponibile pe mai multe ecrane ca oricand.

 

Acordul acopera 50 de tari din Europa si completeaza transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice de pe Eurosport, prin programe care rezoneaza cu un numar mare de fani, disponibile pe durata intregului an.

Incepand din 2 august, fanii vor putea urmari programe dedicate pe Eurosport si Eurosport Player, marcate cu logo-ul Olympic Channel. De asemenea, acestia vor regasi Eurosport pe Olympic Channel, vor putea urmari campaniile de promovare pe retelele de socializare si vor putea accesa un website dedicat Olympic Channel integrat in Eurosport.com.

 

Eurosport va realiza continut sportiv, original, exclusiv pentru fanii sportului ce va fi disponibil pe toate platformele sale, asigurand totodata si acces la continut local sau programe de stiri. In acelasi timp, Olympic Channel va promova platformele Eurosport care vor gazdui transmisiunile in direct ale Jocurilor Olimpice.

Programele dedicate vor fi difuzate pe Eurosport incepand cu data de 2 august si vor cuprinde, printre altele:

 

Programe speciale de 60 de minute:

  • Seria “Hall of Fame”: rememoreaza cele mai importante povesti de la editiile de referinta ale Jocurilor Olimpice – incepand cu Rio 2016 pana la Lillehammer 1994.

 

Programe in format scurt, pentru toate ecranele:

  • “On the Line”: o fascinanta intrare in culisele celor mai importante momente ale Jocurilor Olimpice, prezentata prin imagini de arhiva sustinute de interviuri in exclusivitate.

 

  • “Against All Odds prezentat de Bridgestone”: povestile unor sportivi care au trecut peste obstacole personale si profesionale incredibile, inainte de a obtine succesul la cel mai inalt nivel.

 

  • “The Olympics: On The Record”: recorduri olimpice prezentate intr-un format atractiv prin intermediul animatiei si al altor procedee grafice.

 

 

Saptamana tematica:

 

  • O data pe an Eurosport va crea o saptamana tematica pe parcursul careia vor fi difuzate programe despre sporturile olimpice 24 din 24 de ore.

 

Acest parteneriat consolideaza statutul Eurosport de „Gazda a Jocurilor Olimpice” in Europa, oferind fanilor sport de calitate in direct si la cerere astfel incat sa nu rateze niciun moment din „calatoria” sportivilor catre Jocurile Olimpice, fie ca urmaresc transmisiunile pe TV sau pe Eurosport Player, pe mobil sau tableta. Aceasta oferta este complementara platformei digitale globale a Olympic Channel, lansate de Comitetul International Olimpic (CIO) imediat dupa Ceremonia de Inchidere a Jocurilor Olimpice Rio 2016, platforma ce continua sa se dezvolte prin crearea unor versiuni locale care ofera o experienta personalizata fanilor sportului olimpic din intreaga lume.

 

Jean-Briac Perrette, Presedinte si CEO Discovery Networks International, a declarat: „Acest parteneriat pe termen lung cu Olympic Channel duce la un alt nivel difuzarea celor mai importante povesti ale sportului olimpic catre un public mai variat, prin cele mai accesibile metode. La Eurosport, Jocurile Olimpice au insemnat intotdeauna mult mai mult decat doua saptamani de transmisiuni de sport. Semnarea parteneriatului pe termen lung cu Olympic Channel pentru productia, distributia si promovarea celui mai bun continut sportiv olimpic va da si mai multa greutate grilei noastre de programe si va mentine vie Flacara Olimpica de-a lungul intregului an.”

 

Mark Parkman, General Manager CIO Olympic Channel, a declarat: „Suntem incantati de parteneriatul cu Eurosport prin care vom aduce publicul mai aproape de Miscarea Olimpica cu ajutorul unei oferte personalizate a Olympic Channel.

Aproape de serbarea primului nostru an de existenta, acest nou parteneriat este un pas important in dezvoltarea continua a platformei noastre, prin intermediul versiunilor locale ce vor permite fanilor sa descopere, sa se conecteze si sa impartaseasca valorile sportului si emotia Jocurilor Olimpice.

 

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat:CIO a fost un partener esential pe parcursul pregatirii primei noastre editii a Jocurilor Olimpice pe care o vom transmite in calitate de ‘Gazda a Jocurilor Olimpice’, PyeongChang 2018. Aceasta noua colaborare va intari relatia noastra si va ridica la un nou nivel expunerea pe care o asiguram sportului olimpic. Cand prezentam povestile olimpice cred ca este important sa aducem ceva nou. De aceea nu ne limitam doar la redifuzarea imaginilor din arhiva olimpica, ci incercam sa le aratam fanilor ceva nou, asa cum i-am adus impreuna la start pe ecran, pentru prima data, pe Usain Bolt, Carl Lewis si Jessie Owens, in Race of Legends (Cursa Legendelor).”

 

Acordul este in vigoare pana in 2024, perioada in care Discovery Communications detine drepturile multimedia exclusive pentru Jocurile Olimpice in Europa*, in calitate de „Gazda a Jocurilor Olimpice”.

 

Foto Credit: DISCOVERY CHANNEL

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

Campanie TV

Ionela Lucan, reporter Observator, vorbește despre violența domestică

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Violența domestică este o problemă socială gravă care afectează atât viața victimei, cât și a celorlalți membri ai familiei. Ionela Lucan, reporterul Observator, a fost invitată în această dimineață la ,,Neatza cu Răzvan și Dani” și alături de un psihoterapeut specializat în acest domeniu, a vorbit despre cauzele fenomenului, dar și despre posibilele modalitățile de soluționare.

Deși 8,5% din români consideră că violența domestică este întâlnită doar în familiile sărace, iar 15,3% din aceștia doar la oamenii needucați, în momentul de față, o femeie din zece este afectată de violența domestică în fiecare an, iar acest abuz nu are legătură directă cu statutul civil, etnia, religia sau trecutul socio-economic. Mai grav este că mai mult de jumătate din români, aproape 60%, tolerează comportamentele violente din familie și chiar le consideră justificate. Din păcate, un număr îngrijorător de femei abuzate nu depun plângere împotriva agresorului, iar teama și procesul greoi prin care se obține un ordin de protecție sunt doar două motive în acest sens. Mandatul de restricție este singurul instrument pe care victima îl are în legislația românească din acest moment, dar până la obținerea și respectarea lui este cale lungă. Durează aproximativ 72 de ore pentru ca ordinul să fie emis, însă ca acest lucru să fie posibil, femeile au nevoie de probe audio, video, de martori, dar și de un certificat medico-legal.

Statisticile arată că, în România, 20% dintre ordinele de protecţie sunt încălcate de agresori, iar judecătorii cred că e nevoie de schimbarea legii. Până atunci, victimele se luptă, de unele singure, cu agresorii și cu procedura greoaie din tribunale. Din anul 2012 au fost eliberate aproximativ 16.000 de astfel de hârtii, dar există și exemple care indică încălcarea lor, din nenumărate motive. Ionela Lucan declară că resursa umană în departamentul de poliție este un aspect de luat în calcul, pentru că în lipsa brățărilor de supraveghere, agenții ar trebui să stea cu ochii permanent pe agresori, situație care este aproape imposibilă.

 

O femeie este bătută la fiecare 30 de secunde, adică aproape 1,2 milioane de românce cunosc violența domestică, iar soluționarea acestui fenomen include atât schimbări în mentalitate, cât și un sprijin concret din partea autorităților. Anca Maftei, psihoterapeutul care a însoțit-o pe Ionela Lucan, a subliniat faptul că există cereri pentru schimbarea legii. Un nou proiect prevede ca femeile agresate să primească un ordin de protecţie pe loc, direct de la Poliţie, iar poliţiştii să poată intra în locuinţa unde are loc abuzul chiar şi fără mandat. Însă până atunci, din nefericire, centrele de protecție sunt singura soluție a femeilor care sunt agresate: ,,Sunt câteva fundații care oferă un spațiu locativ, de siguranță, pentru femeile care se decid să își protejeze copiii.. Chiar și așa, nu sunt suficiente, iar fenomenul devine un aspect extrem de îngrijorător în societatea noastră, care afectează atât persoanele direct implicate, femeile, dar și copiii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Sabrina Preda, reporter Observator, atrage atenția asupra fenomenului de autism virtual

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Autismul virtual este un fenomen îngrijorător de care suferă din ce în ce mai mulți copii în ziua de astăzi.

Sabrina Preda, reporterul Observator, a realizat un reportaj în care a studiat cauzele și efectele privitului excesiv la televizor, iar în această dimineață a fost invitată pe platoul ,,Neatza cu Răzvan și Dani” pentru a trata mai în detaliu problema.

 

Alături de Florina Rad, medic primar în psihiatrie pediatrică, Sabrina a explicat faptul că timpul excesiv petrecut în fața ecranelor, fie ale tabletelor, telefoanelor, sau ale televizorului este dăunător pentru dezvoltarea armonioasă a copilului. Deși se diferențiază de ,,autismul clasic”, autismul virtual este o cauză a expunerii masive la medii virtuale, care îl face pe cel mic să nu mai relaționeze social și să aibă dificultăți în a se dezvolta din punct de vedere cognitiv. Responsabilitatea adultului constă aici în identificarea problemei și înlocuirea stimulului virtual cu un alt fel de activitate, la baza căreia să stea atât comunicarea, cât și interacțiunea cu cel mic.

 

Copiii sunt extrem de receptivi, în special prin imitație, iar la o vârstă fragedă creierul lor se află în dezvoltare. Tocmai de aceea, relația cu adultul este foarte importantă, căci doar el poate filtra accesul celui mic la un exces tehnologic. Medicul pediatru Florina Rad a atras atenția asupra faptului că ,,un copil nu are mecanismele necesare să învețe de la televizor, ca mai apoi să aplice ceea ce vede în viața reală”, astfel încât stimulii auditivi și vizuali nu pot fi procesați. Autismul virtual a devenit un fenomen îngrijorător, real, declanșat de expunerea masivă la medii virtuale, care poate fi, totuși, rezolvat. În cazul copiilor autizați de privitul excesiv la televizor, recuperarea se realizează în aproximativ 6-18 luni, cu program de terapie individuală de minim 2, până la 4 ore pe zi.

 

Mai ales în primii ani de viață, relația cu copilul este extrem de importantă, iar timpul petrecut cu acesta, comunicarea și orele de pe terenul de joacă sunt singurele care pot asigura o dezvoltare armonioasă. Invitatul Sabrinei Preda, medicul specialist Florina Rad, atrage atenția că autismul virtual este mult mai ușor de prevenit, decât de oprit, iar intervenția la timp a părintelui poate face diferența pe viitor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

VIDEO: Iarna visurilor mari și curajoase. Vedetele TVR 2 cuceresc spaţiul cosmic în noile id-uri ale stației!

Published

on

Toamna asta TVR 2 ne-a purtat în anii ’70. Acum, noua identitate vizuală a postului este dedicată celei mai mari și mai curajoase fantezii care a erupt în acei ani: cucerirea spațiului cosmic. Vedetele televiziunii publice s-au reunit într-un decor… spaţial şi invită telespectatorii să viseze alături de TVR 2. Anul acesta, împodobim bradul în spațiul cosmic, filmele și serialele de top aduc căldura și bucuria Sărbătorilor în familie, iar edițiile speciale ale emisiunilor de divertisment și de cultură generală vor ţine telespectatorii aproape de micul ecran.

 

 

„Experiența din timpul filmărilor ID-urilor a fost unică. Ne-am distrat împreună și produsul final va surprinde plăcut. Sunt apariții inedite care sper să aducă zâmbetul pe buze”, a spus Virgil Ianțu.

 

Ca prin magie, Iuliana Marciuc, Virgil Ianțu, Marina Almășan, Stela Popa, Mitică Popescu, Corina Dănilă, Ovi, Nuami Dinescu, Adrian Enache, Teodora Antonescu, Raluca Arvat, Iulia Zgripcea, Florina Constantinescu, Ioana Voicu și Monica Roșu, vedetele îndrăgite ale postului, fac un salt în timp și ne surprind cu scene desprinse parcă din filmele americane. Nu lipsesc nici costumele de aviator sau accesoriile adaptate modei extraterestre. O parte dintre ținute au fost împrumutate de la Castel Film și au fost prelucrate special pentru patina timpului. Cum era și firesc, vedeta ID-urilor a fost costumul de cosmonaut, purtat atât de gazda concursului de cultură-generală „Câștigă România!”, Virgil Ianțu, cât și de actrița Nuami Dinescu.

 

„La un moment dat, se filma o secvență cu fetele îmbrăcate în rochii de seară, glamour. Ar fi trebuit să mă schimb de hainele de pilot, când am auzit regizorul spunând: <Mai am nevoie de un marţian la scena asta! Cine se îmbracă?>. În clipa aceea am zis… eu!. Îl văzusem pe Virgil Ianțu în costumul de astronaut și era WOW! <Ești mică și o să atârne pe tine>, a zis regizorul. Au adus costumul, m-am îmbrăcat și când au dat cu ochii de mine a fost distractiv…  Singurul regret e că nu am exersat mersul în imponderabilitate… Nouă ne-a plăcut tare, sperăm să vă placă și vouă!”, a povestit Nuami, gazda „Se zice că…”.

 

Salut de campioană

Îmbrăcat într-un costum de cosmonaut și cu casca la subraț, Virgil Ianțu pare un adevărat erou ce pleacă spre o destinație necunoscută. Alături îi este campioana olimpică Monica Roșu, colega sa de la Telejurnalul TVR 2, îmbrăcată într-o salopetă sexy, care îl salută când acesta pune piciorul pe scara „navei spațiale”. „Mă bucur că am asistat la plecarea lui Virgil Ianțu în spațiul cosmic. Salopeta militară mi s-a potrivit perfect și m-am integrat cu personajul”, a povestit prezentatoarea știrilor sportive.

 

Întâlnire cu Lara Croft

„A fost o întreagă poveste la filmări, ne-am amuzat şi ne-am distrat. Am interpretat două personaje, așa că am schimbat ținutele. În prima parte, parcă eram… Lara Croft, cu pistolul la șold și ochelari de soare negri. Mă transform apoi într-o divă misterioasă, cu rochie elegantă și decoltată. A fost o zi lungă de filmare, dar totul a mers perfect până la sfârșit și sper ca telespectatorilor să le placă rezultatul”, a spus Corina Dănilă, gazda „Ieri, azi, mâine”.

 

Ioana Voicu și pantofii „Lady Gaga”

Nu doar hainele s-au remarcat la filmările ID-urilor, ci și încălțămintea, coborâtă parcă de pe altă planetă. Ioana Voicu, coprezentator „Se zice că…”, a jucat rolul unei extraterestre. „Am filmat alături de Virgil Ianțu și de Teodora Antonescu. Noi eram fetele argintii de pe planeta… Venus, am zis eu. Am adus de acasă o pereche de pantofii foarte… alien, la care s-a uitat toată lumea. Mi i-am luat acum cinci ani, când eram fan Lady Gaga și am dat o groază de bani pe ei. I-am purtat o singură dată, la o petrecere tematică. Pantofii sunt argintii, ideali pentru costumul de la filmările ID-urilor. Nu mi-a fost simplu să stau încălțată ore în șir, deoarece nu au călcâi și stai numai pe pernuță. Călcâiul este în aer, iar dacă te lași pe spate, cazi”, a povestit ea.

 

A învățat să tremure la comandă

Marina Almășan, gazda „Femei de 10. Bărbați de 10”, a jucat rolul unui parașutist. „A fost o experiență interesantă și am avut o ținută poznaşă. Mă bucur că în ID-ulmeu sunt alături de Adrian Enache, pe care îl simpatizez și alături de Ovi, cu care am câștigat în 2011 Eurovisionul, când eram hed of delegation. A fost haios la filmări, pentru că trebuia să simulăm că suntem înghețați, într-un loc foarte friguros și mi-am exersat abilitățile de a tremura la comandă”, a povestit Marina Almășan.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending