Connect with us

ALL MEDIA

Discovery reorganizeaza operatiunile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si numeste o noua echipa de conducere

Published

on

 

Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), pentru a-şi consolida poziţia de lider global în domeniul divertismentului factual, prin intermediul tuturor tipurilor de platforme. Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA. 

 

Discovery a făcut investiţii substanţiale în această regiune în ultimii ani, de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018-2024, până la noile sale produse digitale care ajung direct la consumator, cum ar fi Dplay, care oferă programe de divertisment şi sportive în Italia, Norvegia, Suedia şi Danemarca sau parteneriatul cu ProSiebenSat1 din Germania în vederea creării unui serviciu de streaming care pune la dispoziţia publicului cel mai bun conţinut oferit de ambele companii. De asemenea, Discovery a înregistrat progrese semnificative în Europa în ceea ce privește serviciile oferite prin intermediul Eurosport Player.

 

Kasia Kieli va coordona Europa, Orientul Mijlociu și Africa

În noua sa funcţie, Kieli va coordona implementarea unui nou model de operare, axat pe consumator şi produs. Consolidând structura operațiunilor care anterior erau împărțite pe piețe precum Marea Britanie, Ţările Nordice, Europa de Sud şi CEEMEA, noua echipă de conducere se va concentra pe optimizarea afacerilor.

 

Cu peste 17 ani de experiență în cadrul echipei Discovery, Kieli a coordonat anterior operaţiuni în 112 pieţe ale Discovery din regiunea CEEMEA, transformând simpla distribuţie a unor televizuni, în compania internațională de astăzi, care oferă servicii prin intermediul televiziunilor de tip pay-TV, a celor libere la retransmisie şi al platformelor digitale disponibile pe două continente.

 

Jean-Briac Perrette, CEO & PRESIDENT, Discovery Networks International, a declarat: “Kasia a demonstrat că are o viziune excelentă şi o voinţă pe măsură, dublate de o experienţă bogată în managementul uneia dintre cele mai complexe şi mai diverse regiuni din lume. EMEA reprezintă cea mai importantă regiune din punct de vedere al veniturilor. În acelaşi timp, regiunea atrage investiţii considerabile. Nu mă îndoiesc că sub conducerea sa compania va continua să crească.”

 

Kasia Kieli, President & Managing Director, Discovery EMEA, a declarat: “M-am alăturat echipei Discovery în 2000 pentru că iubeam acest brand, credeam în valorile sale şi vedeam ce oportunităţi crea. Acum sunt la fel de entuziasmată precum milioane de telespectatori care urmăresc zi de zi programele noastre, ca să se distreze și să se distreze. După 17 ani, cred în Discovery mai mult ca oricând. Este un moment extraordinar, căci acum le putem oferi fanilor noştri atât de multe modalităţi prin care să interacţioneze cu conţinutul pe care îl îndrăgesc, având la dispoziţie mai multe parteneriate și platforme.”

 

Noua strategia de dezvoltare a companiei se concentrează pe consumator

Ca parte a reorganizării, Kieli a anunţat o nouă echipă de conducere pentru operaţiunile din EMEA. Anunţul include responsabilităţi extinse pentru Marinella Soldi, Victoria Davies şi James Gibbons, care îi vor raporta direct în această nouă structură.

  • Marinella Soldi va prelua funcția de Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Europa de Sud, raportând direct Kasiei Kieli. Soldi va colabora cu echipele locale din Italia, Spania, Franţa şi Portugalia. În plus, Soldi va îndeplini responsabilitățile corespunzătoare funcțiilor Consumer Insights & Product Development și Content Organization for EMEA and Discovery Networks International. În acest rol extins, gândirea sa strategică și stilul de management bazat pe creativitate vor asigura dezvoltarea companiei.
  • Soldi a contribuit la transformarea Discovery Italia dintr-o afacere care oferea numai servicii de televiziune de tip pay-TV într-un jucător ce operează multiple platforme. Având în vedere portofoliul actual, Discovery are o cotă de piață de 7% în Italia, fiind al treilea nume pe lista marilor companii de media la nivel naţional. În acelaşi timp, plănuiește lansarea unui serviciu de streaming digital, prin intermediul Dplay.

 

James Gibbons devine General Manager al operațiunilor din Marea Britanie/ Irlanda, Australia și Noua Zeelandă și Head of Commercial Development EMEA

  • În acest nou rol, Gibbons coordonează operațiunile din Marea Britanie, un centru important pentru Discovery, având un portofoliu alcătuit din 14 branduri care ajung la 26 de milioane de persoane. Gibbons va identifica noi oportunităţi de creştere pentru această piaţă-cheie, adăugând pe lista responsabilităţilor sale şi operaţiunile din Australia şi Noua Zeelandă. Similiarităţile acestor pieţe în materie de cultură, consum, limbă şi strategii de programare au influenţat aceste schimbări. De asemenea, Gibbons devine responsabil pentru dezvoltarea relaţiilor comerciale existente şi pentru cele viitoare, pentru întreaga regiune EMEA.
  • Gibbons s-a alăturat echipei Discovery în urmă cu mai bine de 18 ani, ocupând posturi de management în diverse zone de pe tot globul. Cel mai recent a fost General Manager for Emerging Business şi Head of Product & Business Development pentru regiunea CEEMEA. El a contribuit la realizarea unor parteneriate importante în zone precum Turcia, Africa, Orientul Mijlociu şi Germania, crescând semnificativ prezenţa Discovery în aceste regiuni. De asemenea, a consolidate operaţiunile Discovery în Japonia, în calitate de Președinte Discovery Japonia.
  • Gibbons este succesorul lui Susanna Dinnage care a fost promovată ca Global President, Animal Planet, la începutul acestei luni.

 

Regiunea coordonată de Victoria Davies se va extinde, incluzând Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană

  • Până în prezent, Victoria a fost responsabilă de managementul operaţiunilor pentru întreaga regiune Europa Centrală și de Est ce include birourile din Bucureşti, Sofia, Budapesta, Belgrad şi Praga. Ea a supervizat activitatea companiei în 13 ţări, inclusiv România, Ungaria, Slovenia, Cehia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria.

 

Foto Credit: Discovery

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending