Connect with us

ALL MEDIA

Discovery reorganizeaza operatiunile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si numeste o noua echipa de conducere

Published

on

 

Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), pentru a-şi consolida poziţia de lider global în domeniul divertismentului factual, prin intermediul tuturor tipurilor de platforme. Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA. 

 

Discovery a făcut investiţii substanţiale în această regiune în ultimii ani, de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018-2024, până la noile sale produse digitale care ajung direct la consumator, cum ar fi Dplay, care oferă programe de divertisment şi sportive în Italia, Norvegia, Suedia şi Danemarca sau parteneriatul cu ProSiebenSat1 din Germania în vederea creării unui serviciu de streaming care pune la dispoziţia publicului cel mai bun conţinut oferit de ambele companii. De asemenea, Discovery a înregistrat progrese semnificative în Europa în ceea ce privește serviciile oferite prin intermediul Eurosport Player.

 

Kasia Kieli va coordona Europa, Orientul Mijlociu și Africa

În noua sa funcţie, Kieli va coordona implementarea unui nou model de operare, axat pe consumator şi produs. Consolidând structura operațiunilor care anterior erau împărțite pe piețe precum Marea Britanie, Ţările Nordice, Europa de Sud şi CEEMEA, noua echipă de conducere se va concentra pe optimizarea afacerilor.

 

Cu peste 17 ani de experiență în cadrul echipei Discovery, Kieli a coordonat anterior operaţiuni în 112 pieţe ale Discovery din regiunea CEEMEA, transformând simpla distribuţie a unor televizuni, în compania internațională de astăzi, care oferă servicii prin intermediul televiziunilor de tip pay-TV, a celor libere la retransmisie şi al platformelor digitale disponibile pe două continente.

 

Jean-Briac Perrette, CEO & PRESIDENT, Discovery Networks International, a declarat: “Kasia a demonstrat că are o viziune excelentă şi o voinţă pe măsură, dublate de o experienţă bogată în managementul uneia dintre cele mai complexe şi mai diverse regiuni din lume. EMEA reprezintă cea mai importantă regiune din punct de vedere al veniturilor. În acelaşi timp, regiunea atrage investiţii considerabile. Nu mă îndoiesc că sub conducerea sa compania va continua să crească.”

 

Kasia Kieli, President & Managing Director, Discovery EMEA, a declarat: “M-am alăturat echipei Discovery în 2000 pentru că iubeam acest brand, credeam în valorile sale şi vedeam ce oportunităţi crea. Acum sunt la fel de entuziasmată precum milioane de telespectatori care urmăresc zi de zi programele noastre, ca să se distreze și să se distreze. După 17 ani, cred în Discovery mai mult ca oricând. Este un moment extraordinar, căci acum le putem oferi fanilor noştri atât de multe modalităţi prin care să interacţioneze cu conţinutul pe care îl îndrăgesc, având la dispoziţie mai multe parteneriate și platforme.”

 

Noua strategia de dezvoltare a companiei se concentrează pe consumator

Ca parte a reorganizării, Kieli a anunţat o nouă echipă de conducere pentru operaţiunile din EMEA. Anunţul include responsabilităţi extinse pentru Marinella Soldi, Victoria Davies şi James Gibbons, care îi vor raporta direct în această nouă structură.

  • Marinella Soldi va prelua funcția de Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Europa de Sud, raportând direct Kasiei Kieli. Soldi va colabora cu echipele locale din Italia, Spania, Franţa şi Portugalia. În plus, Soldi va îndeplini responsabilitățile corespunzătoare funcțiilor Consumer Insights & Product Development și Content Organization for EMEA and Discovery Networks International. În acest rol extins, gândirea sa strategică și stilul de management bazat pe creativitate vor asigura dezvoltarea companiei.
  • Soldi a contribuit la transformarea Discovery Italia dintr-o afacere care oferea numai servicii de televiziune de tip pay-TV într-un jucător ce operează multiple platforme. Având în vedere portofoliul actual, Discovery are o cotă de piață de 7% în Italia, fiind al treilea nume pe lista marilor companii de media la nivel naţional. În acelaşi timp, plănuiește lansarea unui serviciu de streaming digital, prin intermediul Dplay.

 

James Gibbons devine General Manager al operațiunilor din Marea Britanie/ Irlanda, Australia și Noua Zeelandă și Head of Commercial Development EMEA

  • În acest nou rol, Gibbons coordonează operațiunile din Marea Britanie, un centru important pentru Discovery, având un portofoliu alcătuit din 14 branduri care ajung la 26 de milioane de persoane. Gibbons va identifica noi oportunităţi de creştere pentru această piaţă-cheie, adăugând pe lista responsabilităţilor sale şi operaţiunile din Australia şi Noua Zeelandă. Similiarităţile acestor pieţe în materie de cultură, consum, limbă şi strategii de programare au influenţat aceste schimbări. De asemenea, Gibbons devine responsabil pentru dezvoltarea relaţiilor comerciale existente şi pentru cele viitoare, pentru întreaga regiune EMEA.
  • Gibbons s-a alăturat echipei Discovery în urmă cu mai bine de 18 ani, ocupând posturi de management în diverse zone de pe tot globul. Cel mai recent a fost General Manager for Emerging Business şi Head of Product & Business Development pentru regiunea CEEMEA. El a contribuit la realizarea unor parteneriate importante în zone precum Turcia, Africa, Orientul Mijlociu şi Germania, crescând semnificativ prezenţa Discovery în aceste regiuni. De asemenea, a consolidate operaţiunile Discovery în Japonia, în calitate de Președinte Discovery Japonia.
  • Gibbons este succesorul lui Susanna Dinnage care a fost promovată ca Global President, Animal Planet, la începutul acestei luni.

 

Regiunea coordonată de Victoria Davies se va extinde, incluzând Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană

  • Până în prezent, Victoria a fost responsabilă de managementul operaţiunilor pentru întreaga regiune Europa Centrală și de Est ce include birourile din Bucureşti, Sofia, Budapesta, Belgrad şi Praga. Ea a supervizat activitatea companiei în 13 ţări, inclusiv România, Ungaria, Slovenia, Cehia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria.

 

Foto Credit: Discovery

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Radio

Ştirile DIGI FM va difuza un nou episod din „Ca să știi, România”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

DIGI FM continuă campania Ca să știi, România, o serie de anchete și analize despre cele mai sensibile probleme pe care le întâmpina românii acum!

Am început cu o radiografie a infrastructurii feroviare din România și am aflat că timp de 28 de ani, autoritătile au neglijat tot ce inseamnă investiții, tot ce înseamnă grijă fată de căile ferate, interes pentru siguranță oamenilor în trenuri. Dovadă stau cele 25 de episoade ale campaniei ,,Ca să știi, România. CFR-Cifrele dezastrului!”.

Cu ce continuăm? Cu o analiză a dosarului „Colectiv”.

Suntem din nou REPETENȚI și victimele noastre rămân ale nimănui, așa că vorbim despre ei, despre ARŞII NIMĂNUI.

Sunt aproape 3 ani de la Colectiv.

Atunci, una dintre marile probleme a fost lipsa secțiilor de mari arși unde să fie transportați răniții. „Avem tot ce ne trebuie”, spunea ministrul Sănătății de atunci, Nicolae Banicioiu. Ne amintim că mulți dintre răniții din tragedia în care au murit 26 de oameni pe loc și alți 33 după, au fost salvați pentru că au fost trimiși în străinătate. Credeți că avem secții de mari arși mai bune decât aveam în octombrie 2015? Nu. Ancheta DIGI FM din campania Ca să știi, România, arată că suntem aproape la fel ca înainte de Colectiv. Poate chiar mai rău.

Aflați cazuri concrete și interviuri în exclusivitate începând de miercuri, 20 iunie, pe site-ul nostru www.digi-fm.ro .

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

 

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

 

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending