HomeALL MEDIADiscovery reorganizeaza operatiunile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si numeste o noua echipa de conducere

Discovery reorganizeaza operatiunile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si numeste o noua echipa de conducere

Discovery Communications reorganizează operaţiunile din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), pentru a-şi consolida poziţia de lider global în domeniul divertismentului factual, prin intermediul tuturor tipurilor de platforme. Ca urmare a acestei decizii, Kasia Kieli a fost numită President & Managing Director, EMEA. 

 

Discovery a făcut investiţii substanţiale în această regiune în ultimii ani, de la achiziţionarea Eurosport şi a drepturilor de difuzare pentru evenimente sportive premium, printre care şi Jocurile Olimpice 2018-2024, până la noile sale produse digitale care ajung direct la consumator, cum ar fi Dplay, care oferă programe de divertisment şi sportive în Italia, Norvegia, Suedia şi Danemarca sau parteneriatul cu ProSiebenSat1 din Germania în vederea creării unui serviciu de streaming care pune la dispoziţia publicului cel mai bun conţinut oferit de ambele companii. De asemenea, Discovery a înregistrat progrese semnificative în Europa în ceea ce privește serviciile oferite prin intermediul Eurosport Player.

 

Kasia Kieli va coordona Europa, Orientul Mijlociu și Africa

În noua sa funcţie, Kieli va coordona implementarea unui nou model de operare, axat pe consumator şi produs. Consolidând structura operațiunilor care anterior erau împărțite pe piețe precum Marea Britanie, Ţările Nordice, Europa de Sud şi CEEMEA, noua echipă de conducere se va concentra pe optimizarea afacerilor.

 

Cu peste 17 ani de experiență în cadrul echipei Discovery, Kieli a coordonat anterior operaţiuni în 112 pieţe ale Discovery din regiunea CEEMEA, transformând simpla distribuţie a unor televizuni, în compania internațională de astăzi, care oferă servicii prin intermediul televiziunilor de tip pay-TV, a celor libere la retransmisie şi al platformelor digitale disponibile pe două continente.

 

Jean-Briac Perrette, CEO & PRESIDENT, Discovery Networks International, a declarat: “Kasia a demonstrat că are o viziune excelentă şi o voinţă pe măsură, dublate de o experienţă bogată în managementul uneia dintre cele mai complexe şi mai diverse regiuni din lume. EMEA reprezintă cea mai importantă regiune din punct de vedere al veniturilor. În acelaşi timp, regiunea atrage investiţii considerabile. Nu mă îndoiesc că sub conducerea sa compania va continua să crească.”

 

Kasia Kieli, President & Managing Director, Discovery EMEA, a declarat: “M-am alăturat echipei Discovery în 2000 pentru că iubeam acest brand, credeam în valorile sale şi vedeam ce oportunităţi crea. Acum sunt la fel de entuziasmată precum milioane de telespectatori care urmăresc zi de zi programele noastre, ca să se distreze și să se distreze. După 17 ani, cred în Discovery mai mult ca oricând. Este un moment extraordinar, căci acum le putem oferi fanilor noştri atât de multe modalităţi prin care să interacţioneze cu conţinutul pe care îl îndrăgesc, având la dispoziţie mai multe parteneriate și platforme.”

 

Noua strategia de dezvoltare a companiei se concentrează pe consumator

Ca parte a reorganizării, Kieli a anunţat o nouă echipă de conducere pentru operaţiunile din EMEA. Anunţul include responsabilităţi extinse pentru Marinella Soldi, Victoria Davies şi James Gibbons, care îi vor raporta direct în această nouă structură.

  • Marinella Soldi va prelua funcția de Chief Strategy Officer EMEA & Managing Director Europa de Sud, raportând direct Kasiei Kieli. Soldi va colabora cu echipele locale din Italia, Spania, Franţa şi Portugalia. În plus, Soldi va îndeplini responsabilitățile corespunzătoare funcțiilor Consumer Insights & Product Development și Content Organization for EMEA and Discovery Networks International. În acest rol extins, gândirea sa strategică și stilul de management bazat pe creativitate vor asigura dezvoltarea companiei.
  • Soldi a contribuit la transformarea Discovery Italia dintr-o afacere care oferea numai servicii de televiziune de tip pay-TV într-un jucător ce operează multiple platforme. Având în vedere portofoliul actual, Discovery are o cotă de piață de 7% în Italia, fiind al treilea nume pe lista marilor companii de media la nivel naţional. În acelaşi timp, plănuiește lansarea unui serviciu de streaming digital, prin intermediul Dplay.

 

James Gibbons devine General Manager al operațiunilor din Marea Britanie/ Irlanda, Australia și Noua Zeelandă și Head of Commercial Development EMEA

  • În acest nou rol, Gibbons coordonează operațiunile din Marea Britanie, un centru important pentru Discovery, având un portofoliu alcătuit din 14 branduri care ajung la 26 de milioane de persoane. Gibbons va identifica noi oportunităţi de creştere pentru această piaţă-cheie, adăugând pe lista responsabilităţilor sale şi operaţiunile din Australia şi Noua Zeelandă. Similiarităţile acestor pieţe în materie de cultură, consum, limbă şi strategii de programare au influenţat aceste schimbări. De asemenea, Gibbons devine responsabil pentru dezvoltarea relaţiilor comerciale existente şi pentru cele viitoare, pentru întreaga regiune EMEA.
  • Gibbons s-a alăturat echipei Discovery în urmă cu mai bine de 18 ani, ocupând posturi de management în diverse zone de pe tot globul. Cel mai recent a fost General Manager for Emerging Business şi Head of Product & Business Development pentru regiunea CEEMEA. El a contribuit la realizarea unor parteneriate importante în zone precum Turcia, Africa, Orientul Mijlociu şi Germania, crescând semnificativ prezenţa Discovery în aceste regiuni. De asemenea, a consolidate operaţiunile Discovery în Japonia, în calitate de Președinte Discovery Japonia.
  • Gibbons este succesorul lui Susanna Dinnage care a fost promovată ca Global President, Animal Planet, la începutul acestei luni.

 

Regiunea coordonată de Victoria Davies se va extinde, incluzând Turcia, Europa de Nord-Est și piețele din regiunea mediterană

  • Până în prezent, Victoria a fost responsabilă de managementul operaţiunilor pentru întreaga regiune Europa Centrală și de Est ce include birourile din Bucureşti, Sofia, Budapesta, Belgrad şi Praga. Ea a supervizat activitatea companiei în 13 ţări, inclusiv România, Ungaria, Slovenia, Cehia, Croaţia, Serbia şi Bulgaria.

 

Foto Credit: Discovery

Lasa un comentariu aici!

Written by

dorin.huntai@radardemedia.ro

Ma puteti contact pe e-mail.

No comments

Lasă un răspuns