Connect with us

Campanie TV

Discovery şi Eurosport, parteneriat pentru Jocurile Olimpice cu operatorii mobili care pot deveni „Oficial mobile broadcasters”

Published

on

 

  • Deţinătorul exclusiv al drepturilor de difuzare TV şi pe toate platformele în 50 de ţări din Europa promite să aducă Jocurile unui public mai numeros, pe mai multe ecrane ca oricând

 

  • Eurosport Player marchează un debut în forţă pentru 2017 – noi parteneriate cu operatori mobili, o creștere record a numărului de abonați şi o nouă echipă de management care va asigura dezvoltarea platformei

 

 

Discovery Communications a anunţat la Barcelona, în cadrul Mobile World Congress, crearea unor noi oportunităţi exclusive de parteneriat pentru Jocurile Olimpice, disponibile pentru operatorii mobili care vor dori să transmită fiecare moment al competiției, dobândind astfel statutul de „Official Mobile Broadcaster” al Jocurilor Olimpice.

 

În calitate de deţinător exclusiv al drepturilor de difuzare TV şi pe toate platformele în 50 de ţări şi teritorii din Europa pentru Jocurile Olimpice din perioada 2018 – 2024, Discovery Communications şi Eurosport își vor folosi propriile canale libere la retransmisie, canale TV cu plată, platforme digitale şi servicii oferite direct consumatorilor, precum şi parteneriatele ample cu alți mari distribuitori de pe teritoriul Europei pentru a aduce Jocurile Olimpice unui public mai numeros, pe mai multe ecrane ca oricând.

 

Statutul de „Official Mobile Broadcaster” va oferi operatorilor de telefonie mobilă oportunitatea unică de a-și asocia brandul cu Inelele Olimpice şi de a furniza abonaților acces la toate competițiile din cadrul Jocurilor Olimpice.

 

Serviciul va fi adaptat pentru fiecare partener în parte, pentru a oferi o interacțiune cât mai mare cu abonații, printr-un canal dedicat care va transmite neîntrerupt cele mai bune momente ale Jocurilor Olimpice, atât în timp real, cât și prin intermediul celor mai recente știri. În plus, serviciul va oferi conținut la cerere în exclusivitate și posibilitatea de a-l valorifica prin intermediul rețelelor de socializare. Toate acestea vor fi disponibile înaintea, în timpul și după Jocurile Olimpice.

 

Jean-Briac Perrette, Președinte şi CEO, Discovery Networks International, a declarat: „De peste 30 de ani, Discovery colaborează cu cei mai buni parteneri pentru a oferi conţinut video premium fiecărui consumator, pe orice platformă. Sportul este deosebit de puternic în mediul mobil, aşa cum o demonstrează creşterea înregistrată de serviciul nostru de streaming online, Eurosport Player. Suntem încântaţi să încheiem noi parteneriate cu operatori mobili prin care să facem Jocurile Olimpice mai accesibile şi mai captivante pentru un public care preferă experiențele pe mobil”.

 

Eurosport Player, platforma de streaming online care este disponibilă și în România, a înregistrat un nou record al numărului de abonaţi în luna ianuarie și continuă să aibă o creștere constantă. Odată cu recentele parteneriate mobile care vor intra în vigoare în următoarele luni, printre care cel cu Telekom în România, TDC în Danemarca şi Telenor în Norvegia, transmisiile sportive memorabile, oricând şi pe orice dispozitiv, devin tot mai accesibile unui număr de utilizatori în creștere.

 

În acelaşi timp, Discovery continuă să investească în creșterea unei echipe de experți și în optimizarea platformei, astfel încât să ofere o experienţă îmbunătățită de utilizare a Eurosport Player şi de vizionare a Jocurilor Olimpice. În urmă cu câteva luni, compania a anunţat un parteneriat cu platforma globală de streaming BAMTech, precum şi numirea lui Ralph Rivera în funcția de Managing Director of Eurosport Digital şi a lui Alex Kaplan în poziția de EVP of Commercial for Eurosport Digital. Rivera vine de la BBC, unde a ocupat timp de şase ani funcţia de Head of Digital şi a coordonat lansarea şi operarea BBC iPlayer, asigurând în premieră transmisia digitală a Jocurilor Olimpice din Londra 2012. Kaplan s-a alăturat companiei de la NBA, unde a fost Senior Vice President of Global Media Distribution.

 

Rivera a declarat: „Strategia Eurosport este să ofere din ce în ce mai multe transmisii sportive premium, adaptate publicului local şi cu caracter exclusiv, iar Eurosport Player aduce fanilor acces nelimitat pe orice ecran. De la fotbalul intern la cel internaţional, de la tenisul de Mare Şlem la renumitele circuite de ciclism, de la principalele evenimente sportive de iarnă până la Jocurile Olimpice de Iarnă, fanii pot alege o experienţă personalizată pentru fiecare meci în parte, de pe fiecare teren, de pe fiecare pistă, în orice moment al competiției.”

 

Foto Credit: Discovery

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Campanie TV

,,Neatza cu Răzvan și Dani” lanseazã campania ,,Te iubesc, Mama!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cea mai simpatică echipă a matinalilor de la ,,Neatza cu Răzvan și Dani” nu ratează nicio ocazie de a sărbători momentele frumoase alături de telespectatori, de aceea în luna femeii au pregătit un concurs surpriză pentru cei din fața micilor ecrane.

,,Te iubesc, Mama!”  este prilejul perfect pentru fiecare concurent să o surprindă pe cea mai specială femeie din viața sa. Între 1 și 8 martie, pe site-ul emisiunii, http://a1.ro/neatza-cu-razvan-si-dani/, se va găsi o secțiune specială destinată acestui concurs, unde telespectatorii se pot înscrie cu o fotografie. Imaginea trebuie să respecte tema ,,Eu și mama” și să fie însoțită de un mesaj de dragoste pentru aceasta.

Pe perioada acestui concurs va fi desemnat zilnic câte un câștigător, căci cele mai inedite și emoționante declarații vor fi premiate chiar de către echipa matinalilor. Premiul constă într-un fotoliu, iar acest dar poate fi oferit de fiecare concurent mamei sale, pentru că în luna femeii momentele speciale încep de la prima oră a dimineții, chiar din platoul matinalilor ,,Neatza cu Răzvan și Dani.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Andreea Țopan, reporterul Observator, despre siguranța din mediul online

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Într-o societate în care tehnologia are un rol imens în influențarea vieții indivizilor, Andreea Țopan, reporterul Observator, a atras atenția asupra reversului medaliei- nesiguranța din mediul online.

Alături de Liviu Arsene, specialist în securitate informatică, cei doi au expus în emisiunea matinală ,,Neatza cu Răzvan și Dani” riscurile conectării nesigure la rețele, dar și metodele de a preveni acest lucru.

În prezent, foarte mulți oameni dețin un aparat care se contectează la internet, însă cei mai mulți nu conștientizează pericolele la care se expun. De exemplu, o simplă conectare la o rețea gratuită de WI-FI poate divulga date personale importante, căci hotspot-ul respectiv ar putea să fie controlat de un hacker. Jumătate dintre utilizatori nu adoptă nicio măsură de precauție în momentul în care folosesc o rețea WI-FI publică și nu cunosc îndeajuns măsurile speciale pe care ar putea să le ia pentru a spori siguranța. Efectele reale ale unei conectări pe o rețea incertă includ accesarea la datele din telefon, din agendă, dar și implicații mai grave precum accesarea la datele contului bancar. Mai mult decât atât, toate gadget-urile care ne ușurează viața ne-o pot și îngreuna, pentru că fiecare deține un senzor GPS care depistează activitatea utilizatorului, iar camerele și microfoanele televizoarelor și calculatoarelor pot înregistra chiar și fără permisiunea individului atunci când sunt controloate de un atacator.

Echipa Observator a realizat un experiment pentru a trage concluzii împreună cu specialiștii asupra siguranței din mediul online. Pe parcursul unei zile întregi reporterul Andreea Țopan a folosit două telefoane pe modul avion, fără să fi introdus sim-ul, dorind să vadă ce se întâmplă în momentul în care nu te conectezi la rețea. Cu toate acestea, internetul a depistat activitatea, iar Liviu Arsene a atras atenția asupra faptului că ,,internetul nu doar că vede, dar și aude ceea ce faci.

Pentru a ne proteja, specialiștii ne recomandă să nu oferim informații personale în momentul în care ne conectăm la o rețea publică, fie cu telefonul, tablet, sau laptopul. Putem instala o soluție de securitate, care depistează aplicațiile nelegitime și putem să căutăm soluții de criptare, de anonimizare, în cazul în care rețeaua este nesecurizată. La fel, utilizarea contului bancar ar trebui să se facă mereu din aplicația băncii respective și nu din versiunea de site, pentru a evita orice fel de pericol.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Ionela Lucan, reporter Observator, vorbește despre violența domestică

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Violența domestică este o problemă socială gravă care afectează atât viața victimei, cât și a celorlalți membri ai familiei. Ionela Lucan, reporterul Observator, a fost invitată în această dimineață la ,,Neatza cu Răzvan și Dani” și alături de un psihoterapeut specializat în acest domeniu, a vorbit despre cauzele fenomenului, dar și despre posibilele modalitățile de soluționare.

Deși 8,5% din români consideră că violența domestică este întâlnită doar în familiile sărace, iar 15,3% din aceștia doar la oamenii needucați, în momentul de față, o femeie din zece este afectată de violența domestică în fiecare an, iar acest abuz nu are legătură directă cu statutul civil, etnia, religia sau trecutul socio-economic. Mai grav este că mai mult de jumătate din români, aproape 60%, tolerează comportamentele violente din familie și chiar le consideră justificate. Din păcate, un număr îngrijorător de femei abuzate nu depun plângere împotriva agresorului, iar teama și procesul greoi prin care se obține un ordin de protecție sunt doar două motive în acest sens. Mandatul de restricție este singurul instrument pe care victima îl are în legislația românească din acest moment, dar până la obținerea și respectarea lui este cale lungă. Durează aproximativ 72 de ore pentru ca ordinul să fie emis, însă ca acest lucru să fie posibil, femeile au nevoie de probe audio, video, de martori, dar și de un certificat medico-legal.

Statisticile arată că, în România, 20% dintre ordinele de protecţie sunt încălcate de agresori, iar judecătorii cred că e nevoie de schimbarea legii. Până atunci, victimele se luptă, de unele singure, cu agresorii și cu procedura greoaie din tribunale. Din anul 2012 au fost eliberate aproximativ 16.000 de astfel de hârtii, dar există și exemple care indică încălcarea lor, din nenumărate motive. Ionela Lucan declară că resursa umană în departamentul de poliție este un aspect de luat în calcul, pentru că în lipsa brățărilor de supraveghere, agenții ar trebui să stea cu ochii permanent pe agresori, situație care este aproape imposibilă.

 

O femeie este bătută la fiecare 30 de secunde, adică aproape 1,2 milioane de românce cunosc violența domestică, iar soluționarea acestui fenomen include atât schimbări în mentalitate, cât și un sprijin concret din partea autorităților. Anca Maftei, psihoterapeutul care a însoțit-o pe Ionela Lucan, a subliniat faptul că există cereri pentru schimbarea legii. Un nou proiect prevede ca femeile agresate să primească un ordin de protecţie pe loc, direct de la Poliţie, iar poliţiştii să poată intra în locuinţa unde are loc abuzul chiar şi fără mandat. Însă până atunci, din nefericire, centrele de protecție sunt singura soluție a femeilor care sunt agresate: ,,Sunt câteva fundații care oferă un spațiu locativ, de siguranță, pentru femeile care se decid să își protejeze copiii.. Chiar și așa, nu sunt suficiente, iar fenomenul devine un aspect extrem de îngrijorător în societatea noastră, care afectează atât persoanele direct implicate, femeile, dar și copiii.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending