Connect with us

AUDIENȚE TV

Divertis mai tare la Antena 1 decat la Pro TV (vezi cifre)

Published

on

 

Grupul Divertis  avea mai mult succes  in formula consacrata la Antena 1, cu Monica Anghel si Daniel Buzdugan. Cifrele de audienta inregistrate la postul PRO TV sunt mai mici decat cele de la Antena 1.

In acest sezon, programul difuzat de Antena 1 s-a plasat mai bine in preferintele telespectatorilor decat Divertis Land of Jokes.

In sezonul de toamna 2010, din cele trei editii de Divertis Land of Jokes difuzate  pana in prezent, doua  au fost  devansate de Antena 1 care a difuzat in ambele cazuri filme – Justitie urbana si Yacuza. Acest lucru demonstreaza ca emisiunea grupului Divertis nu mai reprezinta un competitor puternic pentru Antena 1, putand fi usor surclasata prin contraprogramarea unor filme.

Mai mult decat atat, Divertis Mall si Divertis Mall si prietenii, cele doua emisiuni pe care grupul condus de Toni Grecu le avea la Antena 1 se bucurau de un mai mare succes decat cel pe care il au in prezent showurile Divertis de la PRO TV – Land of Jokes si Serviciul roman de comedie.  O arata datele de audienta inregistrate la nivelul targetului 15-54 urban, in perioada martie-mai 2009 si martie-mai 2010, adica in ultimul sezon de la Antena 1 si, respectiv, cel de-al doilea sezon de la PRO TV. In aceasta perioada, atat Antena 1 cat si PRO TV au difuzat emisiunile Divertis in prime time, ceea ce permite o analiza comparativa a datelor inregistrate la nivelul tagetului amintit.

Astfel, in perioada mentionata, succesul avut de Divertis la Antena 1 se reflecta intr-o cota de piata medie de 19.3% si un numar de 554.000 de telespectatori din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 de ani. La PRO TV numarul telespectatorilor a scazut la 391.000, cu 163.000 mai putin, iar diferenta dintre cota de piata inregistrata la Antena 1 si cea la PRO TV fiind de 29% in favoarea Antenei 1.

Trendul descendent se mentine si la nivelul fiecarei emisiuni in parte, nu doar la media de audienta a celor doua programe difuzate duminica seara. Divertis Mall difuzat de Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.3%, in vreme ce  Divertis Land of Jokes, de la PRO TV, a inregistrat o medie de 6.6 procente, ceea ce implica o diferenta de 136.000 de telespectatori. In ceea ce priveste cota de piata, diferenta dintre Divertis Mall si Divertis Land of Jokes este de 21%.

O situatie similara este si in cazul emisiunilor Divertis Mall si prietenii si Serviciul roman de comedie. In vreme ce programul difuzat de Antena 1 a inregistrat un rating de 7.9% si o cota de piata de 18.4%, PRO TV a obtinut 5.5 procente de rating si un share de 13.8%. La nivelul numarului de telespectatori, scaderea audientei a insemnat o pierdere in medie de 183.000 de telespectatori.

Sursa: GFK România

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Perioada analizată: Antena 1- martie-mai 2009

PRO TV- martie –mai 2010

Target: 15-54 urban

Date prelucrate de departamentul Research Antena 1

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul „Next Star”, lider de audientã la orase si in toata tara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a zecea ediţie a show-ului „Next Star”, care a desemnat-o câştigãtoare pe Andreea Cucu (12 ani), cu un numãr de roast, a fost sâmbãtã seara lider de audienţã la oraşe şi în toatã ţara. 

            Emisiunea prezentatã de Dan Negru a adunat în faţa micilor ecrane 1.288.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toatã ţara, în minutul de maximã audienţã, de la 22:06.

            La nivelul publicului naţional, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audienţelor şi, pe perioada difuzãrii emisiunii (20:00-23:14), a avut o audienţã medie de 4,9 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14,6%, în timp ce urmãtorul clasat, Pro TV, înregistra 3,7 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 10,9%.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 rãmâne lider cu o audienţã medie de 4,5 puncte de rating şi o cotã de piaţã de 14%, urmata de Pro TV, cu  3,3 puncte de rating şi 10,1% cotãde piaţã.

Sâmbãtã seara, Andreea Cucu (12 ani), din localitatea Schitu Duca, județul Iași,  a câștigat cea de-a zecea ediție “Next Star” și s-a calificat în Marea finală a sezonului, programată pe 1 septembrie. Andreea a susținut un număr de roast și a făcut glume pe seama celor trei jurați ai show-ului, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, a prezentatorului Dan Negru, dar și a co-prezentatorului Șerban Copoț.

A câștigat Andreea după ce a râs de toată lumea. Ne-a miștocărit pe toți și, ironia sorții, noi am scos-o câștigătoare! Asta înseamnă că știm de glumă. Bravo, Andreea, ești foarte bună! Felicitări!”, spune Pepe.

La rândul ei, câștigătoarea serii a fost luată prin surprindere de decizia juriului. “Mă simt extrem de bine. Dar nu mă așteptam ca, dintre atâția copii talentați, să fiu chiar eu câștigătoarea. Mă bucur enorm. Nu vă pot descrie cât de mult mă bucur”, spune Andreea.

În ultima ediție “Next Star” dinaintea celor două finale, de popularitate și a Marii Finale, cei mai talentați copii au venit în fața juriului cu momente artistice dintre cele mai diverse: de la dans grecesc, roast și acrodance, la demonstrație de trucuri și un număr cu bețe muzicale.

Gala a avut și o invitată specială, Giorgia Greco (11 ani), din Milano, Italia. Fetița, un exemplu de ambiție, curaj, determinare și perseverență, este campioană națională a Italiei la gimnastică ritmică, în condițiile în care, acum patru ani, și-a pierdut un picior. Giorgia i-a impresionat pe jurați cu momentul ei artistic și cu emoționanta sa poveste de viață. Pentru că visul ei era să urce pe un cal, echipa “Next Star” i-a oferit această posibilitate, chiar în ziua filmării. De asemenea, mica sportiva a primit și un trofeu din partea juriului “Next Star” România.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National

Perioada 18 august 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Next Star, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a noua editie a show-ului „Next Star”, care l-a desemnat castigator pe micul tobosar Nicholas Butacu (10 ani), din Bucuresti, a fost sambata seara lider de audienta la orase si in toata tara.  

Emisiunea prezentata de Dan Negru a adunat in fata micilor ecrane 1.396.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.57.

Asadar, la nivelul publicului national, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (20.00-22.59), o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,2%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 3,8 puncte de rating si o cota de piata de 10,6%.

De asemenea, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 4,3 puncte de rating si o cota de piata de 12,6%, urmata de Antena 3, cu  3,8 puncte de rating si 11,2% cota de piata.

Sambata seara, Nicholas Butacu (10 ani), din București, a câștigat cea de-a noua ediție “Next Star” și s-a calificat pentru marea finală a celui de-al nouălea sezon al show-ului prezentat de Dan Negru, la Antena 1.

Sunt foarte bucuros și nu mă așteptam să câștig, pentru că pe scena au urcat foarte mulți copii talentați. Dar uite că am câștigat”, spune Nicholas, emoționat.

Puștiul i-a impresionat pe cei trei jurați, Pepe, Lidia Buble și Dorian Popa, cu felul în care bate la tobe.

Nicholas a avut un număr fără cusur. A cântat excepțional, de la început până la sfârșit”, spune Dorian Popa.

Momentul lui Nicholas a fost sută la sută gândit de el. Asta am apreciat cel mai mult. Pe lângă faptul că este foarte talentat, e și foarte ingenios și abia aștept să îl văd în marea finală”, adaugă Lidia.

Sâmbăta aceasta, pe scena de la “Next Star” , copii talentați din toată țara, dar și copii care trăiesc alături de părinții lor peste hotare au susținut spectaculoase numere de percuție și umor, teatru de umbre și muzică, dans sportiv, contemporan și dans bollywoodian, dar și un număr cu clovni.

În aceeași ediție, Pepe, care împlinea 39 de ani în ziua filmării, a fost sărbătorit cu tort și cadouri. Juratul a avut parte și de o mare surpriză: fiicele sale, Maria și Rosa, au venit la tati la serviciu, să-i ureze “La mulți ani!”.

Cine sunt copiii care vor intra în concurs în ultima ediție înaintea finalei de Popularitate și a Marii Finale, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 18 august, de la ora 20.00, numai la “Next Star”.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National

Perioada 11 august 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

KANAL D s-a calasat in topul audientelor pe segmentul Late Night!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D, pe locul doi cu “Cash Taxi”, cu cea de-a doua editie difuzata. Aproape un milion de fani au urmarit cu sufletul la gura cea mai antrenanta emisiune a noptii!

Cea de-a doua editie a show-ului “Cash Taxi” difuzata aseara a pozitionat statia Kanal D pe locul doi la nivelul intregii tari, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Catalin Cazacu a fost urmarita in medie, de peste jumatate de milion (524.000) de telespectatori din intreaga tara, pe intreaga durata de difuzare.

Marti, 31 iulie, in intervalul 22:40 – 23:45, Kanal D a intregistrat pe targetul National 2,9 puncte de rating si 9,0% cota de piata, pozitionandu-se astfel pe locul secund in topul televiziunilor din Romania.

Minutul de maxima audienta, atins chiar la debutul editiei (22:30), a adunat in fata micilor ecrane aproape un milion (994.000) de fani ai emisiunii “Cash Taxi”.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,821,01225
 Kanal D2,99,0524
 Romania TV2,98,8514
CASH TAXI Antena 32,78,2481
22:30-23:45Antena 12,67,9460
 Realitatea TV1,34,0234
 Prima TV0,92,7158
 Pro 20,82,3135
 ETNO0,72,3132
 Disney0,72,1121
Sursa: Kantar Media Romania    
Data:31.07.2018    

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending