Connect with us

AUDIENȚE TV

Divertis mai tare la Antena 1 decat la Pro TV (vezi cifre)

Published

on

Grupul Divertis  avea mai mult succes  in formula consacrata la Antena 1, cu Monica Anghel si Daniel Buzdugan. Cifrele de audienta inregistrate la postul PRO TV sunt mai mici decat cele de la Antena 1.

In acest sezon, programul difuzat de Antena 1 s-a plasat mai bine in preferintele telespectatorilor decat Divertis Land of Jokes.

In sezonul de toamna 2010, din cele trei editii de Divertis Land of Jokes difuzate  pana in prezent, doua  au fost  devansate de Antena 1 care a difuzat in ambele cazuri filme – Justitie urbana si Yacuza. Acest lucru demonstreaza ca emisiunea grupului Divertis nu mai reprezinta un competitor puternic pentru Antena 1, putand fi usor surclasata prin contraprogramarea unor filme.

Mai mult decat atat, Divertis Mall si Divertis Mall si prietenii, cele doua emisiuni pe care grupul condus de Toni Grecu le avea la Antena 1 se bucurau de un mai mare succes decat cel pe care il au in prezent showurile Divertis de la PRO TV – Land of Jokes si Serviciul roman de comedie.  O arata datele de audienta inregistrate la nivelul targetului 15-54 urban, in perioada martie-mai 2009 si martie-mai 2010, adica in ultimul sezon de la Antena 1 si, respectiv, cel de-al doilea sezon de la PRO TV. In aceasta perioada, atat Antena 1 cat si PRO TV au difuzat emisiunile Divertis in prime time, ceea ce permite o analiza comparativa a datelor inregistrate la nivelul tagetului amintit.

Astfel, in perioada mentionata, succesul avut de Divertis la Antena 1 se reflecta intr-o cota de piata medie de 19.3% si un numar de 554.000 de telespectatori din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 de ani. La PRO TV numarul telespectatorilor a scazut la 391.000, cu 163.000 mai putin, iar diferenta dintre cota de piata inregistrata la Antena 1 si cea la PRO TV fiind de 29% in favoarea Antenei 1.

Trendul descendent se mentine si la nivelul fiecarei emisiuni in parte, nu doar la media de audienta a celor doua programe difuzate duminica seara. Divertis Mall difuzat de Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.3%, in vreme ce  Divertis Land of Jokes, de la PRO TV, a inregistrat o medie de 6.6 procente, ceea ce implica o diferenta de 136.000 de telespectatori. In ceea ce priveste cota de piata, diferenta dintre Divertis Mall si Divertis Land of Jokes este de 21%.

O situatie similara este si in cazul emisiunilor Divertis Mall si prietenii si Serviciul roman de comedie. In vreme ce programul difuzat de Antena 1 a inregistrat un rating de 7.9% si o cota de piata de 18.4%, PRO TV a obtinut 5.5 procente de rating si un share de 13.8%. La nivelul numarului de telespectatori, scaderea audientei a insemnat o pierdere in medie de 183.000 de telespectatori.

Sursa: GFK România

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Perioada analizată: Antena 1- martie-mai 2009

PRO TV- martie –mai 2010

Target: 15-54 urban

Date prelucrate de departamentul Research Antena 1

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

A doua ediție Românii au talent, lider de audiență!

Published

on

Milioane de zâmbete sau lacrimi de emoție au fost aseară pe chipurile românilor care au urmărit cea de-a doua ediție a show-ului suprem, Românii au talent!

Surprizele au venit vineri atât din partea concurenților, cât și din partea juraților, iar telespectatorii au avut parte de un spectacol complex, în care au trecut rapid prin diverse stări și sentimente, au cunoscut oameni speciali cu povești de viață uluitoare și s-au bucurat de frumusețea talentului autentic.

Cea de-a doua ediție a sezonului 8 Românii au talent a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.6 puncte de rating și 46.8% share, de aproape șase ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D care a obţinut 3.1 puncte de rating și 8.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 3.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:09, peste 4.1 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

 

Aplauze, talent autentic desăvârșit, emoție și energie

Povestea talentului a continuat vineri seară cu un show care a încântat publicul. Concurenții au urcat pe scenă cu încredere și determinare, au prezentat momente în care au crezut foarte mult și au făcut tot posibilul să impresioneze jurații și să treacă în etapa următoare. Andi, Mihaela, Andra și Florin au analizat cu mare atenție fiecare număr, au dansat, s-au transformat și s-au bucurat de fiecare reprezentație. Andi a răspuns rapid provocării de a se costuma în Pantera Roz, Florin, pentru prima dată la Românii au talent, a rămas în picioare aplaudând o concurentă, iar toți jurații, împreună cu Smiley și Pavel Bartoș, i s-au alăturat unei concurente pe scenă și au dansat vals. A fost un spectacol impresionant, o ediție care a adus un amalgam de trăiri și manifestări.

Aseară am urmărit momente de canto, dans, folclor de comunicare, aerial net, belly dance, culturism sau forță, care au creat o atmosferă plină de energie sau de visare în sală. Adrian Mihai – strongman; Antoaneta Neuvirt – canto clasic; Bianca Mihai – solist jazz; Don Con – solist vocal și chitară; Gabriel Vizitiu – contorsionism și dans; Igor și Maria Gheorghiu – aerial act; Mihaela Duma – pian, compoziție proprie; Mirela Louis –  aerial net; Mistah White – rap; Natalia Lukiv și Bogdan Boie – dans sportiv: rumba și tango; Nicolae Lupșor – culturism; Roman Ciuganschi – saxofon; Ronin Terente – doină urbană; Roxana Zorzolan – post-modern rap; Sorin și Nuți Dorobanțu – dans cu păpușă supradimensionată; Suzana Popescu – folclor de comunicare; Vlad Jucan – belly dance; Vlad Zapu și DJ ES.T – hip-hop sunt cei 18 concurenți care au primit aseară 3 sau 4 DA din partea juraților și merg mai departe la Românii au talent.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV41.319.83533.3
Kanal D13.76.61174.1
Antena 34.22.0357.1
Antena 13.51.7302.9
Romania TV3.11.5265.2

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV37.417.31668.2
Kanal D11.65.4517.2
Antena 35.52.6246.3
DigiSport 14.21.9186.3
Antena 14.01.8176.4

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:40
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV46.917.7791.4
Kanal D8.33.1140.3
Antena 16.22.3103.8
DigiSport 14.81.880.3
Antena 32.00.733.3

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Pro TV domină audienţele cu Europa League si Ferma Vedetelor! Vezi aici audiențele serii de joi!

Published

on

Sursa foto: https://it.eurosport.com

Vineri, 22 februarie, Pro TV a condus detaşat în topul audienţelor cu meciul Lazio-FCSB din Europa League, urmat de reality show-ul Ferma Vedetelor, conform datelor furnizate de Kantar Media.

PRO TV a fost lider de audiență pe intervalul analizat în toate targeturile de referință. Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Dragoste și ură”  s-a clasat pe locul doi în target Național si UrbanAntena 1 ocupă locul secund in target comercial cu show-ul „Guess my age – ghicește vârsta”  și filmul „Dragoste fără preaviz”.

Meciul de fotbal din Europa League „Lazio – FCSB” fost urmărit în medie pe minut de 2.525.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:34, a adunat în fața televizoarelor 3.404.200 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>Național All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.310.41861.7
Kanal D13.36.01064.7
Antena 18.13.6645.8
Antena 36.83.0544.0
Romania TV4.42.0350.9

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.39.7938.0
Kanal D11.45.0478.8
Antena 38.03.5334.6
Antena 17.93.5333.3
Romania TV4.31.9178.6

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-24:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV29.210.4465.1
Antena 111.64.2185.7
Kanal D10.23.6161.8
National TV3.21.150.7
Digi 242.91.045.7

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ASIA EXPRESS merge mai departe! Vezi cine a câștigat confruntarea marilor producții din seara de marți!

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Marţi, 20 februarie, cel de-al patrulea episod al emisiunii Asia Express – Drumul Dragonului îşi menține cota de piață peste media înregistrată de Antena 1 în primele luni ale acestui an, conform datelor furnizate de Kantar Media.

KANAL D a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul Naţional şi Urban cu emisiunea „Exatlon România”Pro TV, care a difuzat reality show-ul „Ferma vedetelor” şi meciul de fotbal „Chelsea-Barcelona” din UEFA Champions League, s-a clasat pe primul loc în target comercial. Antena 1 înregistrează audiențe peste media stației şi locul trei în toate targeturile de referință.

Emisiunea „Asia Express – Drumul Dragonului” fost urmărită în medie pe minut de 1.064.000 de telespectatoriMinutul de aur, atins la 20:32, a adunat în fața televizoarelor 1.828.500 de români.

 

PUBLICUL NATIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D22.311.32020.2
Pro TV16.28.21469.8
Antena 111.76.01064.2
Prima TV4.62.3418.1
Antena 34.52.3404.1

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D18.08.8849.8
Pro TV16.98.3798.9
Antena 112.46.1584.0
Antena 36.03.0285.3
Romania TV4.52.2214.1

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:02
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.99.4420.5
Kanal D22.29.1406.2
Antena 117.27.0314.7
Prima TV3.11.357.2
National TV3.01.254.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending