Connect with us

Evenimente

DJ MARCOUS şi invitaţii săi: MC Ben, DJ John Dice, Adriano Deejay şi Mihai Violin vor mixa până în zorii zilei la RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY

Published

on

 

La RADAR DE MEDIA SUMMER PARTY, cel mai mare eveniment media al verii vom avea parte de o seară incendiara alături de DJ Marocus şi invitaţii săi: MC Ben, DJ John Dice, Adriano Deejay şi Mihai Violin.

 

La Blueberry Pool by Ambasad’or petrecerea se anunţă a fi grandioasă alături de cele mai sonore nume din industria muzicală autohtonă!

 

Dj Marocus (Adrian Manuel Neculaes) este unul dintre cei mai cunoscuţi Dj din România care activează în zona de cluburi de pe litoral şi din Bucureşti. Din familie de muzicieni, Dj Marcous este în piaţa încă din 1994 şi a cunoscut ascensiunea prin multă muncă şi implicarea în proiecte de anvergură. La Radar de Media Summer Party, Dj Marcous împreună cu invitaţii săi va electriza seara până în zorii zilei.

 

Evenimentul va fi transmis in direct, detalii aici.

 

MC Ben, cunoscut si sub numele de Ben Copoiu, o mica vedeta a centrului vechi din Bucuresti a ajuns intr-un interval de 10 ani sa isi contruiasca o cariera deosebita din diferite domenii asemanatoare.

Si-a descoperit ”talentul vocal” inca din vremea liceului, unde, impreuna cu o echipa deosebita organizau baluri pentru liceeni. In cadrul balurilor acesta si-a testat abilitatea de a face atmosfera in randul tinerilor, si a mers. In timp el a mai fost maestru de ceremonii in centrul vechi prin diferite locatii dar si la multe evenimente private. El se deosebeste de alti MC prin stilul cuvintelor, pe genul interludiu. Cuvinte simple care prind la masa. Acesta a mai avut si alte colaborari cu Radio 21 (Actual Virgin Radio), Radio Romania, Antena Stars printre altele. Cariera lui nu este limitata doar la a face atmosfera, acesta a terminat dreptul, jurnalismul, teatrul (regie) si este in prezent student in Londra la Anglia Ruskin facultatea de Business and Marketing.

 

 

 

Protopopoiu Ionut aka, John Dice dj si producer, s-a nascut in Bucuresti, in primavara anului 1984.

Pasiunea pentru muzica a inceput inca din copilarie, John Dice debutand la un post de radio online si ulterior un post de radio de cartier.

In anul 1998 a luat primul contact serios cu industria muzicala romaneasca punand bazele unei trupe dance. Incepand cu anul 2004 incepe sa puna muzica si sa organizeze petreceri in hoteluri de top de pe litoralul romanesc.

Din 2012, John Dice incepe sa aiba cereri din partea cluburilor, cluburi in care de-a lungul timpului a activat atat ca invitat cat si ca rezident, locatii de top din Bucuresti, din tara, dar si din strainatate (Grecia, Franta si Cipru). In 2016 pune bazele proiectului musical John Dice –  A New Beginning.  In Mai 2017 impreuna cu Andrei Rizo sub label-ul ARM Production ia nastere prima piesa semnata John Dice – One Love. Printre genurile muzicale abordate mentionam: Deep House, Afro, Tech, Latino Housedar si Tribal.

 

 

 

Ciurcanu Adrian (Adriano Deejay): 

Cariera de DJ am inceput-o in anul 1999 prin partea de  warm-up in Club Megalos din Constanta. Din anul 2005 am avut ocazia sa pun mai prin toate cluburile din Constanta. Colaborarea cu diveriti  DJ m-a ajutat in dezvoltarea personala si profesionala, prin paritciparea la diverse evenimente  axate pe stiluri muzicale diferite – disco, dance, house, underground.

Pe partea de productie  am realizat cateva remix-uri,private edits & private mash-ups,iar la cerere daca e nevoie pot sa le trimit pentru a fi ascultate.

In toata aceasta perioada avut ocazia sa fiu DJ, rezident sau invitat, la mai multe evenimente din cluburi si pub-uri in diverse orase:

  • Club La Muse (Rezident DJ) (Bucuresti)
  • Club Jack”s Pub (Rezident Dj)(Bucuresti)
  • Oxford Club (Rezident Dj) (Constanta)
  • Chaboo Club (Bucuresti)
  • Office Summer Club (Rezident DJ) (Costinesti)
  • Chano Club & Lounge (Rezident DJ) (Roma,Italia)
  • Crema Summer Club (Rezident DJ) (Mamaia)
  • Tao The Club (Ramnicul Valcea)
  • Forge Bar (Rezident DJ) (Londra)
  • Union Jack Studio (Galati)
  • Kastel Club (Bucuresti)
  • Gatto Lounge (Bucuresti)
  • Jezoo Summer Club (Rezident Dj) (Mamaia)
  • S Club (Rezident Dj) (Bucuresti)
  • Dilema Club (Rezident Dj) (Constanta)
  • Vintage Pub (Rezident Dj) (Constanta)
  • + multe alte evenimente organizate in tara si strainatate.

 

Mihai Violin

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Calif s-a lăsat luat la roast în scop caritabil și provoacă și alte branduri să facă la fel

Published

on

 

calif a avut parte de o experiență cu multă sare și piper și astfel a devenit primul brand românesc care s-a lăsat luat la roast nu de oricine, ci de cei mai nemiloși comedianți.

Totul s-a petrecut la începutul acestei veri în • calif-ul din Mega Mall București, acolo unde, încinși de MC-ul Alex Mocanu, comedianții de la ceva mărunt, Sergiu Floroaia, Toma Alexandru, Cristi Popesco, Dar Frînculescu, Sorin Pârcălab și Victor Băra au făcut o glumă mai picantă decât alta pe seama brandului • calif în fața publicului. Cei curioși să afle cât de departe a mers luatul la roast pot vedea aici desfășurarea show-ului:

 

Întregul eveniment „Roast-ul lui • calif” a avut la bază un scop caritabil: susținerea financiară a proiectelor desfășurate de fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuită, dar cei prezenți au fost încurajați să facă o donație, fie pe loc, fie online. Demersul celor de la • calif nu se oprește aici: ei lansează provocarea și către alte branduri de a se lăsa luate la roast și dea ajuta astfel asociațiile care își dedică timpul și energia pentru a transforma lumea în care trăim în una mai bună. Brandurile care acceptă pot contribui la aceeași cauză sau își pot alege orice altă cauză în care cred.

Radu Tănase, co-fondatorul acestui business, a fost prezent pe tot parcursul show-ului și chiar a „încasat” toate glumele cu mult tact, ba a și intrat complet în jocul comedianților și i-a luat și el, la rândul lui, la roast.

„Din research-ul nostru, • calif este primul brand din lume care nu numai că a acceptat, dar a și propus să fie luat la roast. Credem că e important să cunoaștem toate motivele pentru care merită să fim luați la ro(a)st. E bine să aflăm, prin umor, toate motivele care ne pun sau ne-ar putea pune, la un moment dat, într-o postură negativă. Știm că nu putem fi perfecți, însă suntem un brand curajos, asumat, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât ca strategie de business, cât și ca strategie de marketing. De asemenea, credem în puterea exemplului și ne bucurăm că am putut să sprijinim o cauză caritabilă. Așa cum zicea Robin Williams în super filmul Patch Adams, You treat a disease, you win, you lose. You treat a person, I guarantee you, you’ll win, no matter what the outcome. • calif este brandul cu aceeași echipă, aceleași origini, rețete și metode de preparare ca brandul care acum 8 ani a schimbat percepția despre piața de kebab din România. • calif este Calif-ul rebranduit, adaptat din punct de vedere al comunicării, al vizualului și al experienței de consum pentru lumea nouă. Ar mai fi multe de zis despre • calif, dar le vom dezvălui pe parcurs”, a declarat Andrei Nebunoiu, marketing and sales manager• calif.

Inițiativa originală a acestui brand a fost imediat îmbrățișată. „Am apreciat curajul • calif de a se băga în așa ceva. De regulă, companiile se feresc de critici și nu le caută cu lumânarea, cum a făcut-o • calif. În general, roast-urile se fac pe persoană fizică, unde o vedetă, de regulă mai controversată, acceptă să fie „luată la mișto” de comedianți și alte vedete. Totul, în scop caritabil. A fost puțin mai dificil să scriem, având ca țintă o companie, noi fiind mai obișnuiți să „dăm” în oameni, dar chiar și așa, am găsit suficientă „carne” pentru glume. Nu putem spune același lucru și despre dilurile lor”, a declarat mai în glumă, mai în serios Sorin Pârcălab, roaster la cevamărunt.

 

„Scopul asociației noastre este acela de a  oferi terapii  specific compensatorii copiilor și adolescenților din Curtea de Argeș și din zonele limitrofe. În cadrul asociației noastre, un analist comportamental acreditat face evaluările în baza unor teste în urma cărora se implementează  un plan de intervenție personalizat, fiind singura asociație din  Curtea de Argeș care face acest lucru. Roast-ul organizat în scop caritabil a avut un impact imens asupra asociației noastre, fiind singurul eveniment de acest gen organizat până acum în  susținerea scopului și cauzei noastre. Banii primiți au fost folosiți în susținerea terapiilor micuților beneficiari ale căror familii se află în dificultate financiară și pentru cumpărarea materialelor necesare desfășurării terapiilor”, a declarat Andreea Tamaș, reprezentant fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Cei care își doresc să sprijine acest proiect pot dona în contul RO92BTRLRONCRT0398095701, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Curtea de Argeș.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Bogdan Miu și Cătălin Striblea vor prezenta concertele ”Digi FM Apus Acustic”

Published

on

 

Digi FM își așteaptă ascultătorii, miercuri, 25 iulie și 1 august, la concertele acustice organizate sub sloganul ”Digi FM Apus Acustic”, pe terasa Promenada.

Cei mai în vogă artiști români ai momentului vor fi prezenți în concertele prezentate de echipa Matinalului Digi FM, Bogdan Miu și Cătălin Striblea.

În seara de 25 iulie, de la ora 20.00, vor cânta Irina Rimes, Antonia, The Motans, Nicoleta Nucă,  Mark Stam și Dara. Următorul concert, din 1 august, îi va aduce pe scena din Promenada Mall pe Smiley, Feli, Sore, Ana Munteanu, Serendinschi, Amir, Juno, Kale, Dominique, Jean Gavril.

”Digi FM Apus Acustic” este organizat cu sprijinul Global Records , CAT MUSIC  și Hahaha Production . Concertele vor fi transmise în direct și pe UTV, iar accesul pe terasa Promenada Mall va fi gratuit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

18 artişti din 15 de ţări concurează pentru Marele Trofeu al Festivalului Cerbul de Aur

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Cerbul de Aur îşi prezintă concurenţii ediţiei 2018, după ce juriul a deliberat şi a ales interpreţii care vor intra în concurs pentru Marele Trofeu al Festivalului Internaţional. Organizat de Televiziunea Română, Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va fi transmis în direct pe TVR 1 şi TVR Moldova, în perioada 29 august – 2 septembrie.

Ca urmare a numărului mare de candidaţi înscrişi, organizatorii au decis ca la secţiunea interpretare să poată intra în concurs un număr de 18 artişti, faţă de 15, cât era prevăzut iniţial.

După analiza materialelor transmise de cei peste 110 candidaţii înscrişi în selecţie, membrii juriului i-au ales pe cei 18 concurenţi care vor urca pe scena de la Braşov.

Astfel, pentru ediţia aniversară, juriul selecţiei a ales* pentru a urca pe scena prestigiosului Festival 18 interpreţi din 14 ţări şi România. Aceştia sunt:

  1. Inis Neziri (Albania)
  2. Amaliya Margaryan (Armenia)
  3. Kaye Olivier Fabian C (Belgia)
  4. John Karayiannis (Cipru)
  5. Kelly-Joyce Bale (Franţa)
  6. Ryan O’Shaughnessy (Irlanda)
  7. Omer Netzer (Israel)
  8. Damiano Borgi (Italia)
  9. Tiziana Camelin (Italia)
  10. Dinara Kairova (Kazakhstan)
  11. Antonia Gigovska (Macedonia)
  12. Karl William Lund (Marea Britanie)
  13. Lidia Isac (Republica Moldova)
  14. Dora Gaitanovici (România)
  15. Ovidiu Anton (România)
  16. Raluca Blejusca (România)
  17. Sebastian Schmidt (San Marino)
  18. Jorge Gonzalez (Spania)

 

Cei 18 artişti care vor intra în Concursul Cerbul de Aur au fost aleşi de juriul selecţiei, format din Daniel Jinga – dirijor şi compozitor, Liana Stanciu Georgescu – jurnalist de specialitate radio şi tv, Felix Crainicu – realizator Radio România Actualităţi, Andrei Tudor – compozitor, Andreea Archip – jurnalist, Gabriel Scîrlet – regizor muzical TVR şi Smaranda Vornicu Shalit – directorul Festivalului.

Următoarea etapă pentru cei 18 concurenţi este alegerea piesei din repertoriul românesc pe care o vor interpreta pe scena de la Braşov, din lista pusă la dispoziţie de organizatori pe site-ul cerbuldeaur.ro, la secţiunea dedicată.

Concursul Festivalului va debuta joi, 30 august, urmând ca, pe 1 septembrie, să aflăm numele laureaţilor ediţiei din acest an.

Pe lângă Marele Trofeu, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii:

Ø  Premiul I

Ø  Premiul al II-lea

Ø  Premiul al III-lea

Ø  Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti

Ø  Premiul Braşovului

Ø  Premiul Publicului

Ø  Premiul Presei Festivalului

Ø  Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune.

 

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu show-ul România Centenar, un spectacol ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending