Connect with us
Prev1 of 2
 

Oana Cuzino, doctor în științe medicale și cea care ne spune Ce se întâmplă, doctore la PRO TV, a lansat DOC.ro, platforma ce integrează toate informațiile utile de health & lifestyle, pentru un stil de viață sănătos și echilibrat. Platforma funcționează ca o comunitate în care vizitatorii primesc răspunsuri la întrebările lor chiar de la experții DOC, medici primari cu experiență vastă în domeniu. 

„Sunt extrem de fericită că blogul oanacuzino.ro a avut un succes atât de mare și mă bucur enorm că am decis să încep acest proiect în urmă cu cinci ani. În tot acest timp, comunitatea online a crescut, s-a dezvoltat enorm. Pentru a răspunde cât mai eficient nevoilor vizitatorilor, am decis că blogul nu mai era de ajuns. Era nevoie de o platformă complexă, care să poată fi explorată confortabil de toți vizitatorii și care să vină cu răspunsuri concrete de la unii dintre cei mai buni experții și experți din țară,” a declarat Oana Cuzino.

Proiectul pornește de la o comunitate activă pe Facebook de aproape 1 milion de fani și peste 500.000 de vizitatori unici lunari. În prima săptămână după lansarea oficială în mediul online, platforma a înregistrat peste 145.000 de vizitatori unici și un reach de 1.500.000 de persoane pe Facebook.

DOC.ro funcționează ca o platformă deschisă, în care vizitatorii pot găsi o varietate enormă de informații din domeniul health & lifestyle si, mai ales, pot pune întrebări și pot primi răspunsuri cât mai complexe, exclusive și personalizate din partea experților, chiar în secțiunea special dedicată. Astfel, este încurajată comunicarea cât mai complexă între vizitatorii DOC.ro și experți. Echipa DOC.ro este formată din medici și experți din diverse domenii, de la geriatrie și dermatologie, până la cardiologie și chiar oncologie.

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenţia Naţională de Presă, Agerpres a lansat proiectul editorial #UnicInEuropa

Published

on

 

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat vineri, 4 august, proiectul editorial #UnicInEuropa, care îşi propune să promoveze locuri din România ale căror particularităţi le fac să devină inedite, dar şi oameni care, prin inventivitatea lor, au lansat idei unice, au dat viață unor poveşti ce nu mai pot fi auzite niciunde în Europa.

 

Proiectul AGERPRES #UnicInEuropa promovează România, locurile pe care natura a ales să le marcheze cum nu a mai făcut-o nicăieri în altă parte, dar și clădiri, monumente și edificii ale căror poveşti poartă însemnele secolelor trecute, muzee care adăpostesc colecţii de artă unice.

Cu ajutorul reportajelor, imaginilor și al poveștilor unice în Europa, cititorii vor (re)descoperi prin proiectul #UnicInEuropa România, precum și oameni care au ales să ignore clişee, care nu au renunțat la ideile lor, indiferent cât de grea a fost materializarea acestora.

 

Printre materialele ce vor fi publicate în cadrul secțiunii speciale #UnicInEuropa se regăsesc:

Crucea Caraiman, un vis de Cartea Recordurilor sau Vulcanii noroioși – tărâmuri de pe altă lume.

Hashtagul prin care vor putea fi găsite pe Facebook și Twitter materialele jurnalistice este #UnicInEuropa. Proiectul editorial AGERPRES poate fi accesat la linkul: www.agerpres.ro/unicineuropa, urmând ca în fiecare zi de vineri, la ora 11:00, secțiunea să fie actualizată.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending