Connect with us

ALL MEDIA

Două dobrogence în semifinala Miss Universe Romania 2011!

Deşi pe site-ul oficial s-au înscris mai mult de 100 de concurente din zona Dobrogei, doar 20 de tinere au avut curajul să se prezinte la preselecţie. Aspirantele la titlul de cea mai frumoasă fată din ţară, au avut de susţinut 3 probe de concurs: şedinţa foto, mers scenic şi cu siguranţa ce mai dificilă, interviul cu membrii juriului.

“Cu certitudine tinerele noastre gândesc că prezenţa la caravanele zonale este mai puţin importantă şi iau decizia de a se prezenta la ultimele castinguri, derulate la Bucureşti. Ni s-a întâmplat asta şi în anii trecuţi. Vreau să subliniez că participarea la un casting zonal poate fi un paşaport direct pentru finala naţională.

Published

on

 

Deşi pe site-ul oficial s-au înscris mai mult de 100 de concurente din zona Dobrogei, doar 20 de tinere au avut curajul să se prezinte la preselecţie. Aspirantele la titlul de cea mai frumoasă fată din ţară, au avut de susţinut 3 probe de concurs: şedinţa foto, mers scenic şi cu siguranţa ce mai dificilă, interviul cu membrii juriului.

“Cu certitudine tinerele noastre gândesc că prezenţa la caravanele zonale este mai puţin importantă şi iau decizia de a se prezenta la ultimele castinguri, derulate la Bucureşti. Ni s-a întâmplat asta şi în anii trecuţi. Vreau să subliniez că participarea la un casting zonal poate fi un paşaport direct pentru finala naţională.

O dată văzute de membrii juriului, acestea mai au încă o perioadă de timp în care pot corecta anumite defecte cum ar fi: greutatea, tonusul musculaturii, culoarea părului, poate chiar cunoştinţele de limbă engleză. Dacă în semifinală demonstrează că au ţinut cont de sfaturile primite, atunci cu siguranţă ele vor putea intra chiar în cantonamentul premergător spectacolului Miss Universe Romania 2011 ” – a declarat Valentina Ionescu, Director Program Miss Universe România.

În urma preselecţiilor derulate în Constanţa, au fost alese pentru participarea în semifinala de la Bucureşti, două concurente.

“Cele două fete care ne-au convins că trebuie să meargă mai departe în concurs au vârstele de 20, respectiv 22 de ani. Fireşte că în acest moment nu sunt sută la sută pregătite pentru o finală internaţională. Mai sunt mici corecţii de făcut, pe care sunt sigură că le vor rezolva până la semifinală, pentru mai a încă timp. Ne-au impresionat prin dezinvoltură, umor, inteligenţă, spontaneitate. Toate acestea adăugându-se frumuseţii lor.” a spus Luminiţa Iordănescu, Director Artistic al Organizaţiei Miss Universe Romania.

Lista candidatelor care pot reprezenta Dobrogea nu este încă închisă. Acestea se mai pot înscrie înca pe site-ul oficial al competiţiei, www.MissUniverseRomania.com şi se pot prezenta la următoarele preselecţii derulate în ţară.

Caravana Miss Universe Romania 2011 va mai trece prin Iaşi (5, 6 martie – ERA Park), Braşov (12, 13 martie – Eliana Mall), Timişoara (19, 20 martie – Iulis Mall), Râmnicu Vâlcea (26, 27 martie – Club Enigma), Bucureşti (2, 3 aprilie – locaţia va fi anunţată în curând).

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending