Connect with us

ALL MEDIA

Două femei îşi schimbă destinul in noul sezon la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit”

Published

on

 

Cel de-al treilea sezon ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a debutat la Pro Tv pe 16 martie, de la ora 20.30, cu două poveşti emoţionante ale unor femei pentru care tristeţea se va transforma în bucurie.

Monica, o femeie mutilată fizic de fostul soţ, şi Ana-Maria, o studentă care s-a săturat să fie ”răţuşca cea urâtă” a familiei, se vor întâlni cu Victor Slav şi echipa de specialişti pentru transformări care le vor schimba viaţa pentru totdeauna.

Monica este o femeie din Tulcea care la cei 29 de ani ai săi nu mai poate zâmbi. Fostul soţ este cel care i-a răpit acest drept, aruncând-o în prăpastia unor complexe adânci. Monica le-a povestit celor de la ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” că s-a căsătorit din dragoste cu cel care credea că este bărbatul ideal, au avut împreună o fetiţă, dar viaţa ei alături de acesta a fost un adevarat coşmar.

Fostul soţ obişnuia să bea foarte mult şi o bătea. Semnele bătăilor se observa şi acum pe chipul femeii şi îi provoacă o suferinţă enormă: nasul deformat, cicatricea de pe buza de jos şi dantura stricată sunt semne dureroase care îi amintesc de zilele negre pe care le-a trăit. Victor Slav a stat de vorbă cu Monica şi a aflat cât de dureros este pentru ea să se privească în oglindă, cât de neatrăgătoare se vede, cât de neîndreptăţită se simte.

Deşi a divorţat de primul soţ şi a găsit pe cineva care să o înţeleagă şi să o iubescă aşa cum e ea acum, nu se poate să nu plângă din cauza neşansei sale. I se umplu ochii de lacrimi, iar sufletul îi este sfâşiat când fetiţa sa de 10 ani îi spune adesea că şi-ar da frumuseţea ei ca să nu-şi mai vadă mama plângând. Monica spune că îşi câştigă existenţa ca pictor iconar, o meserie frumoasă, dar care nu îi aduce suficienţi bani pentru a-şi rezolva măcar problema dinţilor. Vestea bună că va intra în familia ”Frumuseţe pe muchie de cuţit” a făcut-o să spere că schimbarea mult visată o va ajuta să uite trecutul întunecat, pentru a începe o nouă viaţă.

Cea de-a doua tânără pe care telespectatorii Pro Tv o vor cunoaşte marţi seară în prima ediţie din acest sezon este Ana-Maria, o tânără de 22 de ani care vine de la malul mării în speranţa că frumuseţea redată de medicii specialişti va şterge durerea şi jignirile pe care le îndură din cauza aspectului fizic. Ana-Maria este o fată timidă, sensibilă, care a suferit încă de mică din cauza jignirilor şi a respingerilor celor din jur. O doare faptul că oamenii nu au judecat-o după cum gândeşte, ci după felul în care arată.

Când se priveşte în oglindă suferă din cauza nasului mare, sânilor mici, a urechilor mari şi a danturii urâte. S-a săturat ca ori de câte ori zâmbeşte să fie poreclită ”vampirul”. Ana-Maria i-a povestit lui Victor Slav că îşi aduce aminte că a primit un pumn de la un coleg care i-a spus: “nici nu meriţi să trăieşti, la cât de urâtă eşti.” Pe lângă astfel de experienţe traumatizante, Ana-Maria povesteşte că a trăit în umbra surorilor ei mai mari, mult mai frumoase decât ea, întotdeauna admirate, iubite, în vreme ce ea era tot timpul jignită şi marginalizată.

Singura ei alinare era bunicul ei, pe care însă l-a pierdut în lupta cu cancerul nemilos. A fost dezamăgită de prietenul ei, care a părăsit-o pentru o fostă prietenă. Se simte singură, suferă, iar familia sa este îngrijorată de starea în care se află. Îşi doreşte această schimbare pentru a nu mai fi “răţuşca cea urâtă” a familiei, ăşi doreşte să fie iubită şi să iubească, să se simtă admirată.

Când a ajuns la Bucureşti a povestit celor din echipă că a fost de-a dreptul inspirată de Mara, o tânără pe care a urmărit-o în sezonul trecut al emisiunii transformându-se din ”răţuşca cea urâtă” într-o femeie atrăgătoare. Ana-Maria o va cunoaşte pe toată şederea sa la Bucureşti pe Mara, cu care va împărtăşi bucuria transformării.

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. cristina

    27 martie 2010 at 21:34

    buna seara vreau sa particip si eu la emisiunea dumneavoastra am foarte multe defecte nu stiu cum sa iau legatura cu dumneavoastra va rog frumos contactatima va multumesc nr meu de tel 0756758848

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending