Connect with us

ALL MEDIA

Driftul de Noapte de la Radio 21 a dat startul Jocurilor Olimpice de Noapte (galerie foto)

Published

on

 

DJ-ii Escu şi Andrei, realizatorii emisiunii « Driftul de noapte » duc umorul, ingeniozitatea şi  demenţa pe culmile maxime la Radio 21. Escu este binecunoscut pentru spiritul lui organizatoric, aşa că Driftul de noapte nu e niciodată în derivă şi toate acţiunile lor au un plan bine pus la punct. Cel puţin la început….

Cel mai recent demers al lui Escu şi Andrei este organizarea Jocurilor Olimpice de noapte!

« Cum primul sport trebuia să fie unul care să ne solicite condiţia fizică la maxim şi să pună la încercare articulaţiile, eu şi cu Escu am ales sportul numit „şah”. După un moment de gândire profundă, ne-am dat seama că sportul minţii ne dezavantajează clar şi am zis:”Hai să jucăm dame.”

Pe o tablă de şah făcută din coli de hârtie lipite cu scoci şi desenată cu marker-ul am aşezat 16 paharele de shot-uri în care am preparat niste băuturi „malefice, 16 combinaţii nebune de „cocktail molotov”. Ideea era ca fiecare să guste un cocktail preparat de celălalt şi să identifice ingredientele”, a explicat Andrei.

„Trebuia să ai 10 ani de experienţă ca degustător ca sa poţi simţi ceva, mai ales că trebuia să desluşeşti gustul de borş cu zahăr pudră, ceai de castraveţi plus piper măcinat, zeamă de murături plus boia, ulei plus bicarbonat de sodiu, etc”, a povestit Escu, puţin traumatizat după agresarea papilelor lui gustative.

Pedepsele pe care şi le-au dat unul altuia au fost pe măsura, spre deliciul ascultătorilor Radio 21. Astfel, Andrei a încercat să  tragă un prezervativ pe cap, dar acesta s-a rupt şi a rămas cu el aşa până la sfârşitul emisiunii, Escu şi-a făcut freza cu spumă de ras, Escu i-a aplicat lui Andrei o mască de fatţă din pastă de dinţi plus doi castraveţi pe ochi. Unul dintre cele mai extreme gesturi a fost acela că Escu i-a tăiat lui Andrei un crac de la blugi.

“M-am consolat repede, valsând cu gagica gonflabilă pe nume “SISI” pe care am făcut-o amândoi din baloane colorate. Ea mi-a alungat toată supărarea şi toate gusturile de toate felurile din gură, asta până s-a spart şi am rămas fără parteneră de dans”, a declarat amuzat Andrei.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending