Connect with us

ALL MEDIA

Duminica se lasă cu concursuri: Super Bingo Metropolis, revine la Antena 1 cu Ţociu şi Palade

Published

on

 

Maestrii comediei, Romica Tociu si Cornel Palade, revin la Antena 1 cu show-ul concurs, „Super Bingo Metropolis”, fostul „Tele-Euro Bingo”! Dupa ce sezonul trecut au facut ceva audienta cu emisunea „Bancher sau Somer”, Tociu si Palade promit ca ii vor imbogatii pe romani .

Convinsi de succesul din trecut, bosii de la Antena 1 au aprobat concursul in grila de toamna.

In trecut emisiunea a adus audiente record la Antena 1, dar motivul suspendari a fost legislatia CNA-ului care a interzis concursurile la televizor.

Tociu a declarat aseara in cadrul emisiunii „Un show Pacatos”,  ca acest concurs este unul cat se poate de serios, cu o echipa de avocati ce vor supraveghea desfasurarea concursului . Tociu mai spunea ca doar platoul emisiunii a costat 500.000 de mii de euro. Premiile totalizate intr-o emisiune sunt in valoare de 1,5 milioane de euro .

Super Bingo Metropolis este difuzata in fiecare duminica seara la ora 22 pe postul Antena 1,  pe acelasi segment orar fiind difuzate programele : 100% Adevarat de la OTV, Divertis de la Pro Tv si Restaurarea de la TVR 1.

Alaturi de Tociu si Palade din echipa de prezentare va mai face parte prezentatoare de stiri Raluca Lazarut si moderatorul de radio Escu (Radio 21).

Informatii despre bilete:

Costul unui bilet este de 1.6 lei. La 3 bilete cumprate, adica un carton cu 3 bilete al patrulea este gratiut (talon surpriza).

Cartoanele de joc conţin 15 (cincisprezece) numere diferite între ele, de la 1 la 90 inclusiv, distribuite pe trei linii orizontale, a câte cinci numere fiecare. Cartoanele se grupează în topuri. Cartonul de joc este unic determinat prin seria topului, un număr de serie, numărul de ordine al cartonului în cadrul topului, elementele de siguranţă.

Distribuţia (vânzarea) cartoanelor de joc se face prin punctele de distributie in conditiile legii, precum si prin reţeaua proprie de agenti de vanzari, potrivit prevederilor Regulamentul de Ordine Interioara

Colectarea cartoanelor de joc si a taloanelor gratuite se va face de catre agentii de vanzare, in punctele de distributie, in urnele speciale ale Organizatorului. Agentii de vanzare vor preda cartoanele/taloane gratuite in punctul de lucru judetean de care apartin.

Dupa inchiderea vanzarilor, prin grija Organizatorului, taloanele / cartoanele necastigatoare colectate, vor fi transportate, in conditii de siguranta, la locul de desfasurare a partidei/locul transmisiei televizate.

La Jocul “SUPER BINGO METROPOLIS” se participă valabil numai cu cartoane puse în vânzare de organizator. Cartoanele respectiv, taloanele gratuite achizitionate dau dreptul jucătorului să participe numai la partida din data imprimată pe carton respectiv talonul gratuit.

Lasa un comentariu aici!

5 Comments

5 Comments

  1. bolica jeanina gabriela

    4 aprilie 2017 at 23:27

    Vreau si eu

  2. vasy

    3 februarie 2010 at 15:15

    ba ma lasati cu asemenea tampenii ,prima oara cand a esit biletele erau la pret de 1,60 acuma lea bagat la 10lei si idioti cumpara mai mult si mai mult se face ala bogat dela casa biletelor care le face plateste angajati pune 3.4 pela tel sa vb. poate la da si un pont si asa castiga Romanu defap au castigat tot ei si da ponturi din bani oaminilo ,daca sant oamenii,ca cumpara bilete.Doamne mare te gradina…………….

  3. marina ros

    25 ianuarie 2010 at 16:49

    eu am trimis la 100% adevarat 2 sms-uri si teapa… Aveti grija la BINGO acum 5 ani arcuncau biletele la gunoi sau le dadea foc….
    🙂 succeseee….

  4. cocos

    28 septembrie 2009 at 17:27

    Parerea mea? Niste HOTI. Din pacate s-a nascut o noua GENERATIE DE PROSTI, care pe deasupra mai traiesc si intr-o perioada in care visele se vand cel mai bine. (a se intelege SARACIE CU LUSTRU).S-a uitat deja vechiul BINGO la care biletele erau aruncate pe sub poduri si arse prin diferite locuri.CUMPARATI FRAIERILOR.Imbogatiti pe smecheri .Mica voastra bruma de bani PTR. BURGHEZIA ROSIE.:)) . Va meritati soarta.

  5. alex

    23 septembrie 2009 at 16:39

    unde se vand biletele in bucuresti ?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending