HomeALL MEDIA10 Decembrie. Revista Presei Media – ONG-urile se reunesc sa ceara CNA-ului lege pentru demnitatea femeilor. Victor Ciutacu explica de ce a plecat de la Antena 3

10 Decembrie. Revista Presei Media – ONG-urile se reunesc sa ceara CNA-ului lege pentru demnitatea femeilor. Victor Ciutacu explica de ce a plecat de la Antena 3

ONG-urile se unesc si cer CNA-ului lege pentru demnitatea femeilor

Mai multe organizaţii neguvernamentale solicită CNA, într-o scrisoare deschisă, să susţină introducerea în Legea 504/2002, dar şi în Codul de Reglementare a Conţinutului Audiovizual, a unor prevederi ce ţin de demnitatea umană a femeilor, se arată într-un comunicat transmis Radar de Media.

Un grup de 25 organizaţii neguvernamentale a trimis, luni, Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) o scrisoare deschisă prin care solicită să ia măsuri pentru tratarea cu responsabilitate în audiovizual a cazurilor de violenţă asupra femeilor.

 

 

Victor Ciutacu explica plecarea de la Antena 3

Una dintre cele mai importante si in acelasi timp socante mutari din televiziune, dupa cum spune chiar el a reprezentat plecarea jurnalistului Victor Ciutacu de la Antena 3 la Romania TV.

victor_ciutacu 1

Victor Ciutacu si-a explicat motivele pentru care a plecat de la emisiunea realizata la Antena 3 la Romania TV unde prezinta talk show-ul “Tonomatul lui Ciutacu”

 

Rosia Montana, sursa importanta de venituri pentru televiziunile autohtone.Vezi cati bani a alocat RMGC!

Afacerea “Rosia Montana” a adus in buzunarele televiziunilor, politicienilor si a multor oameni de afaceri sume incredibile. O investigatie Rise Project prezinta detaliat cati bani a alocat Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) televiziunilor din Romania pentru spoturile difuzate.

3-rosia-montana-mfax

Toate televiziunile importante au incasat sume importante de bani de la RMGC . Prima pozitie a clasamentului este ocupata de postul Romania TV , detinut de Sebastian Ghita cu aproape 1.5 milioane de lei primiti de la Rosia Montana Gold Corporation.

 

 

PREDICTII. Cum va arata piata de publicitate in 2014

Publicitatea va incepe sa cunoasca in urmatorii zece ani cea mai puternica perioada de dezvoltare sustinuta, cu o estimare de crestere globala de la 3.6% in 2013 la 5.3% in 2014. In felul acesta, cresterea isi va continua traiectul pana la 5.8% in 2015 si 2016, principalul propulsor fiind tehnologia mobila, conform noului set de predictii ZenithOptimedia.

publicitate

Citand aceeasi sursa, cresterea consumului global in anul ce vine se va naste din imbunatatirea stabila a pietei de publicitate europene, precum si din cele trei evenimente ce au loc la patru ani: Jocurile Olimpice, Cupa Mondiala la Fotbal, precum si alegerile din Statele Unite.

Lasa un comentariu aici!

Written by

mihai.stanciu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns