Connect with us
 

 

Românii au fost din nou pe frecvenţa sunetului de calitate în semifinala Vocea României! Cei opt concurenţi rămaşi în competiţie s-au pregătit intens, antrenorii le-au ales cele mai bune melodii, iar aseară s-au duelat pentru un loc în marea finală.

Publicul şi-a votat favoriţii şi a decis ca în lupta pentru trofeul Vocea României şi premiul în valoare de 100.000 de euro să intre Michel Kotcha şi Tobi Ibitoye din echipa Smiley, Cristina Bălan din echipa Tudor şi Tomi Weissbuch din echipa Moga. Din păcate, echipa Loredana nu va avea niciun reprezentant în finală, însă antrenoarea va susţine vocea şi va fi alături de cei patru concurenţi.

Surprizele s-au ţinut lanţ în etapa duelurilor încrucişate. Smiley a cântat aseară împreună cu DOC şi Motzu cea mai nouă piesă a lor, Pierdut buletin, Loredana a creat o adevărată poveste pe scenă în momentul în care a interpretat alături de trupa Agurida melodia A ta mireasă, care se găseşte pe noul album al artistei, Imaginarium, iar Tudor a cântat alături de Vama melodia Declar pierdut ţară şi a adus foarte multă emoţie pe scena de la Vocea României. Invitaţi speciali au fost aseară şi Angelo Simonică şi Nicole Cherry, care au cântat piesa Pot eu să te urăsc?.

Trupa PRO Dance a pus în scenă, ca de fiecare dată, coregrafii de excepţie şi a fost alături atât de concurenţi, cât şi de antrenori. Pavel Bartoş a fost la înălţime şi a adus distracţia și emoțiile din această etapă a competiției tuturor românilor, iar V Reporter-ul, Oana Tache, a venit cu informaţii noi din culise.

Loredana VOCEA ROMANIEI

Loredana
VOCEA ROMANIEI

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 23:52, la nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:28, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 1.8 milioane de români.

Semifinala Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.8 puncte de rating și 26% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1, care a obţinut 4.6 puncte de rating și 12.2% share.

Tudor Chirila si VAMA VOCEA ROMANIEI

Tudor Chirila si VAMA
VOCEA ROMANIEI

Emoţie, tensiune şi lupta pentru un loc în marea finală!

Smiley a fost antrenorul al cărui nume a fost extras aseară de Pavel Bartoş şi, care a fost nevoit să aleagă primul duel al serii. El l-a trimis în luptă din echipa sa pe Michel Kotcha, care a cântat melodia Who’s loving you şi l-a ales din echipa Loredanei pe Antonio Fabrizi, care a interpretat melodia Senza parole

Tomi Weissbuch

Tomi Weissbuch

A fost un duel foarte puternic, echilibrat, cu două voci excepţionale, care au impresionat. Antrenorii s-au bucurat de ambele momente, iar Smiley a spus: “Aceşti doi oameni frumoşi au venit să ne dăruiască bucuria lor de a cânta. Vă mulţumesc că aţi venit la Vocea României!”. Loredana a completat cu zâmbetul pe buze: “Sunt foarte mândră că am putut să lucrez cu tine, Antonio, şi să te cunosc, Michel. Cred că este cel mai puternic duel din seara asta.”. În final publicul a decis cine merge mai departe, iar primul finalist, ales în urma voturile telespectatorilor, este Michel Kotcha.

Tobi Ibitoye

Tobi Ibitoye

 

[nextpage title=”continuare pe urmatoarea pagina!”]

 

Loredana a fost cea care a ales cel de-al doilea duel. Antrenoarea a decis ca Mihai Rait să se lupte pentru un loc în marea finală cu Cristina Bălan din echipa Tudor. O voce pop şi una rock, care au transmis emoţie, sensibilitate, dar şi voie bună şi culoare.

Mihai Rait a interpretat melodia Can’t take my eyes off you, iar Loredana i-a spus: “Ai avut emoţii, Mişule! Total diferite momentele.”. Tudor a fost impresionat de momentul Cristinei, a avut lacrimi în ochi în timp ce concurenta interpreta melodia Jesus Christ Superstar şi a spus: “Mi-aş dori pentru ce a mai rămas din show-ul ăsta, care e un răspuns la o radiografie socială, să încetăm să discriminăm. Ar trebui să conteze doar vocea! Până la urmă, publicul judecă.”. Cele mai multe voturi le-a primit Cristina Bălan, care merge în finală..

Nicole Cherry si Angelo Simonica

Nicole Cherry si Angelo Simonica

Pentru cel de-al treilea duel Tudor a ales-o pe Tincuţa Fernea să intre în bătălie cu Tomi Weissbuch din echipa Moga. Cei doi au creat două momente fresh, au cântat foarte frumos şi au demonstrat că viitorul sună bine. Tincuţa a interpretat melodia The winner takes it all, iar Tomi melodia Preocupat cu gura ta. La finalul celor două momente, Moga a spus, mândru de concurentul său: “Tomi e Vocea! Aţi cântat amândoi foarte bine!”, iar Tudor a completat: “Tincuţa, ai fost profesionistă şi ai cântat foarte bine. Cred că te-ai maturizat în zilele astea. Să decidă publicul!”. Cele mai multe voturi le-a primit Tomi Weissbuch, care este cel de-al treilea finalist, cu care ne vom reîntâlni vinerea viitoare.

Cristina Balan

Cristina Balan

Ultimul duel a fost unul de excepţie, care a smuls ropote de aplauze şi a fost format din Alex Florea, care a cântat melodia Atât de singur şi Tobi Ibitoye, care a interpretat piesa Make it rain. Cei doi au creat momente spectaculoase, pline de energie şi vibraţie, care i-au impresionat pe antrenori, iar seara semifinalei Vocea României s-a încheiat în forţă. Încântat de concurentul său, Moga a spus: “Alex, cel mai mult mă bucur că ai cântat într-un mare fel şi că tragi cu dinţii să câştigi. Îmi place vocea ta. Eu cred ca trebuie să fii Vocea României anul ăsta!”. Smiley a comentat ambele momente de pe scenă: “Alex, interpretarea ta a fost a ta. Ai fost foarte bun, eşti un rocker adevărat! Te aplaud! Tobi, pentru mine eşti deja un artist. Momentul din seara asta a fost perfect. M-ai spart!”. Publicul a ales şi de data aceasta, iar cel de-al patrulea finalist este Tobi Ibitoye.

Michel Kotcha

Michel Kotcha

Aseară, telespectatorii au avut parte de un spectacol desăvârşit, cu emoţii, tensiune şi momente impresionante, în care doar vocea a contat! În urma duelurilor încrucişate, în premieră la Vocea României, un antrenor va intra în finală fără concurent, iar echipa Loredana este cea care nu va avea niciun reprezentat.

Vinerea viitoare, de la 20:30, cea mai aşteptată etapă a competiţiei, finala Vocea României, vine cu surprize de proporţii şi voci extraordinare. Telespectatorii sunt invitaţi să-şi susţină şi să-şi voteze favoritul prin sms sau apel la numărul 1200 pentru a-l transforma în câştigătorul celui de-al cincilea sezon al celei mai bune competiţii a vocilor.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Utilizatorii le pot da calificative concurenților pe întreaga durată a show-ului, iar rezultatele sunt afișate în timp real pe ecran. Aceștia vor acumula astfel puncte în aplicație pentru a câștiga marele premiu, un super smartphone.

Smiley si DOC

Smiley si DOC

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

Cei care doresc să-și demonstreze calitățile vocale și să impresioneze antrenorii, se pot înscrie pentru cel de-al șaselea sezon Vocea României pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, iar mai apoi să-și demonstreze talentul în cadrul preselecțiilor prezente în mai multe orașe din România.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending