Connect with us

 

Românii au fost din nou pe frecvenţa sunetului de calitate în semifinala Vocea României! Cei opt concurenţi rămaşi în competiţie s-au pregătit intens, antrenorii le-au ales cele mai bune melodii, iar aseară s-au duelat pentru un loc în marea finală.

Publicul şi-a votat favoriţii şi a decis ca în lupta pentru trofeul Vocea României şi premiul în valoare de 100.000 de euro să intre Michel Kotcha şi Tobi Ibitoye din echipa Smiley, Cristina Bălan din echipa Tudor şi Tomi Weissbuch din echipa Moga. Din păcate, echipa Loredana nu va avea niciun reprezentant în finală, însă antrenoarea va susţine vocea şi va fi alături de cei patru concurenţi.

Surprizele s-au ţinut lanţ în etapa duelurilor încrucişate. Smiley a cântat aseară împreună cu DOC şi Motzu cea mai nouă piesă a lor, Pierdut buletin, Loredana a creat o adevărată poveste pe scenă în momentul în care a interpretat alături de trupa Agurida melodia A ta mireasă, care se găseşte pe noul album al artistei, Imaginarium, iar Tudor a cântat alături de Vama melodia Declar pierdut ţară şi a adus foarte multă emoţie pe scena de la Vocea României. Invitaţi speciali au fost aseară şi Angelo Simonică şi Nicole Cherry, care au cântat piesa Pot eu să te urăsc?.

Trupa PRO Dance a pus în scenă, ca de fiecare dată, coregrafii de excepţie şi a fost alături atât de concurenţi, cât şi de antrenori. Pavel Bartoş a fost la înălţime şi a adus distracţia și emoțiile din această etapă a competiției tuturor românilor, iar V Reporter-ul, Oana Tache, a venit cu informaţii noi din culise.

Loredana VOCEA ROMANIEI

Loredana
VOCEA ROMANIEI

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 23:52, la nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 21:28, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor aproape 1.8 milioane de români.

Semifinala Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 9.8 puncte de rating și 26% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de două ori mai mult față de postul de televiziune clasat pe locul doi, Antena 1, care a obţinut 4.6 puncte de rating și 12.2% share.

Tudor Chirila si VAMA VOCEA ROMANIEI

Tudor Chirila si VAMA
VOCEA ROMANIEI

Emoţie, tensiune şi lupta pentru un loc în marea finală!

Smiley a fost antrenorul al cărui nume a fost extras aseară de Pavel Bartoş şi, care a fost nevoit să aleagă primul duel al serii. El l-a trimis în luptă din echipa sa pe Michel Kotcha, care a cântat melodia Who’s loving you şi l-a ales din echipa Loredanei pe Antonio Fabrizi, care a interpretat melodia Senza parole

Tomi Weissbuch

Tomi Weissbuch

A fost un duel foarte puternic, echilibrat, cu două voci excepţionale, care au impresionat. Antrenorii s-au bucurat de ambele momente, iar Smiley a spus: “Aceşti doi oameni frumoşi au venit să ne dăruiască bucuria lor de a cânta. Vă mulţumesc că aţi venit la Vocea României!”. Loredana a completat cu zâmbetul pe buze: “Sunt foarte mândră că am putut să lucrez cu tine, Antonio, şi să te cunosc, Michel. Cred că este cel mai puternic duel din seara asta.”. În final publicul a decis cine merge mai departe, iar primul finalist, ales în urma voturile telespectatorilor, este Michel Kotcha.

Tobi Ibitoye

Tobi Ibitoye

 

[nextpage title=”continuare pe urmatoarea pagina!”]

 

Loredana a fost cea care a ales cel de-al doilea duel. Antrenoarea a decis ca Mihai Rait să se lupte pentru un loc în marea finală cu Cristina Bălan din echipa Tudor. O voce pop şi una rock, care au transmis emoţie, sensibilitate, dar şi voie bună şi culoare.

Mihai Rait a interpretat melodia Can’t take my eyes off you, iar Loredana i-a spus: “Ai avut emoţii, Mişule! Total diferite momentele.”. Tudor a fost impresionat de momentul Cristinei, a avut lacrimi în ochi în timp ce concurenta interpreta melodia Jesus Christ Superstar şi a spus: “Mi-aş dori pentru ce a mai rămas din show-ul ăsta, care e un răspuns la o radiografie socială, să încetăm să discriminăm. Ar trebui să conteze doar vocea! Până la urmă, publicul judecă.”. Cele mai multe voturi le-a primit Cristina Bălan, care merge în finală..

Nicole Cherry si Angelo Simonica

Nicole Cherry si Angelo Simonica

Pentru cel de-al treilea duel Tudor a ales-o pe Tincuţa Fernea să intre în bătălie cu Tomi Weissbuch din echipa Moga. Cei doi au creat două momente fresh, au cântat foarte frumos şi au demonstrat că viitorul sună bine. Tincuţa a interpretat melodia The winner takes it all, iar Tomi melodia Preocupat cu gura ta. La finalul celor două momente, Moga a spus, mândru de concurentul său: “Tomi e Vocea! Aţi cântat amândoi foarte bine!”, iar Tudor a completat: “Tincuţa, ai fost profesionistă şi ai cântat foarte bine. Cred că te-ai maturizat în zilele astea. Să decidă publicul!”. Cele mai multe voturi le-a primit Tomi Weissbuch, care este cel de-al treilea finalist, cu care ne vom reîntâlni vinerea viitoare.

Cristina Balan

Cristina Balan

Ultimul duel a fost unul de excepţie, care a smuls ropote de aplauze şi a fost format din Alex Florea, care a cântat melodia Atât de singur şi Tobi Ibitoye, care a interpretat piesa Make it rain. Cei doi au creat momente spectaculoase, pline de energie şi vibraţie, care i-au impresionat pe antrenori, iar seara semifinalei Vocea României s-a încheiat în forţă. Încântat de concurentul său, Moga a spus: “Alex, cel mai mult mă bucur că ai cântat într-un mare fel şi că tragi cu dinţii să câştigi. Îmi place vocea ta. Eu cred ca trebuie să fii Vocea României anul ăsta!”. Smiley a comentat ambele momente de pe scenă: “Alex, interpretarea ta a fost a ta. Ai fost foarte bun, eşti un rocker adevărat! Te aplaud! Tobi, pentru mine eşti deja un artist. Momentul din seara asta a fost perfect. M-ai spart!”. Publicul a ales şi de data aceasta, iar cel de-al patrulea finalist este Tobi Ibitoye.

Michel Kotcha

Michel Kotcha

Aseară, telespectatorii au avut parte de un spectacol desăvârşit, cu emoţii, tensiune şi momente impresionante, în care doar vocea a contat! În urma duelurilor încrucişate, în premieră la Vocea României, un antrenor va intra în finală fără concurent, iar echipa Loredana este cea care nu va avea niciun reprezentat.

Vinerea viitoare, de la 20:30, cea mai aşteptată etapă a competiţiei, finala Vocea României, vine cu surprize de proporţii şi voci extraordinare. Telespectatorii sunt invitaţi să-şi susţină şi să-şi voteze favoritul prin sms sau apel la numărul 1200 pentru a-l transforma în câştigătorul celui de-al cincilea sezon al celei mai bune competiţii a vocilor.

Pentru experiența completă Vocea României, descărcați aplicația PRO TV, gratuit, din App Store și Google Play. Utilizatorii le pot da calificative concurenților pe întreaga durată a show-ului, iar rezultatele sunt afișate în timp real pe ecran. Aceștia vor acumula astfel puncte în aplicație pentru a câștiga marele premiu, un super smartphone.

Smiley si DOC

Smiley si DOC

Cele mai importante momente din timpul emisiunii pot fi vizionate pe site-ul oficial al show-ului, vocearomaniei.protv.ro sau integral pe voyo.ro.

Cei care doresc să-și demonstreze calitățile vocale și să impresioneze antrenorii, se pot înscrie pentru cel de-al șaselea sezon Vocea României pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, iar mai apoi să-și demonstreze talentul în cadrul preselecțiilor prezente în mai multe orașe din România.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending