Connect with us

DIGITAL

eJobs vorbește despre #RezoluțiiHappy în cea mai nouă campanie de brand

Published

on

 

eJobs Group, compania care deține cea mai mare platformă de recrutare online din România, pornește o nouă campanie de brand sub sloganul #RezolutiiHappy, prin care își propune să dea voce rezoluțiilor de început de an ale românilor.

Campania #RezoluțiiHappy invită oamenii să își definească obiectivele pentru 2017, stabilindu-și propria listă de rezoluții sau alegând dintr-o serie de rezoluții amuzante și creative propuse de eJobs. Ideea campaniei a pornit de la un studiu realizat la începutul anului 2017 de către compania americană Statistic Brain Research, care indică faptul că peste 50% dintre intervievați renunțau la rezoluțiile lor după cel mult 6 luni. Astfel, eJobs mută clasicele rezoluții de început de an într-un registru distractiv și îi provoacă pe oameni să schimbe ceva în fiecare zi pentru a-și transforma rezoluțiile în realitate.

“Mi-ar plăcea să îi facem pe oameni mai conștienți de importanța fericirii lor la locul de muncă. Este, până la urmă, locul în care petreci o bună parte din zi. Ar fi bine să fii happy și la job, nu doar în timpul liber. În plus, cei mai mulți dintre noi ori nu ne stabilim rezoluții la început de an, ori ne ținem de ceea ce ne-am propus doar în primele câteva luni din an. De aceea, nu doar că îi ajutăm pe români să-și stabilească rezoluții – avem inclusiv propuneri inedite și amuzante din care să se inspire -, ci îi și motivăm să se țină de ele”, explică Laura Chiculiță, chief marketing officer, eJobs Group.

Campania #RezolutiiHappy face parte dintr-o inițiativă strategică prin care eJobs vizează creșterea nivelului de fericire a românilor la job. Prima campanie din acest amplu demers a debutat în toamna anului trecut cu un sondaj care a măsurat cât de fericiți sunt românii la job. Peste 123.000 de români, atât angajați, cât și antreprenori, directori de companii sau bloggeri din toată țara au răspuns în perioada octombrie-noiembrie la întrebările sondajului, iar 61% dintre aceștia s-au declarat #HappyLaJob.

“Rezoluțiile sunt modul, deja tradițional, prin care fiecare dintre noi își setează la început de an obiective și ambiții noi. Dacă sunt realiste sau aspirationale contează mai puțin, importantă fiind măsura în care reușim să le îndeplinim. Conceptul de #RezoluțiiHappy este primul pas din 2017 pentru creșterea nivelului de fericire în România, o continuare a demersului strategic #HappyLaJob lansat alături de eJobs. Campania #RezolutiiHappy transmite cu umor, prin intermediul unei platforme creative și optimiste, construită după cele mai bune practici de digital user experience, că micile alegeri sincere și asumate pe care le facem ne pot conduce spre o viață trăită cu zâmbet și pasiune. Și spre un job din ce în ce mai aproape de obiectivele și potențialul nostru”, explică Ioana Barbu, chief marketing officer, 4ideas Digital Agency.  

Campania #RezolutiiHappy a fost realizată cu sprijinul 4Ideas Digital Agency și include un microsite dedicat – ejobs.ro/rezolutiihappy, unde utilizatorii își pot genera #RezoluțiiHappy. Campania se desfășoară în perioada ianuarie – februarie 2017 și include componente de digital, direct marketing, ATL, print și radio.

 

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Loading...
Click to comment

Lasă un răspuns

DIGITAL

Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

Published

on

Foto Credit: IAA ROMANIA

IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XV-a ediție a Romanian EFFIE Awards.

Înscrierile în competiția Effie 2018 se vor putea face până în data de 21 mai 2018, cu trei deadlineuri diferite: early bird deadline, on time deadline şi last chance deadline.

Pentru a celebra eforturile de comunicare și rezultatele excepționale obținute indiferent de media folosite, Comitetul de Organizare a inclus noi categorii în competiție și a redefinit o parte din categoriile deja existente. Astfel, competiţia Romanian Effie Awards 2018 este acum structurată în 15 categorii de bazǎ reprezentând diferite zone de piaţǎ şi 16 categorii speciale.

Categoriile nou introduse sunt din secţiunea categoriilor speciale şi încurajeazǎ conţinutul original creat de branduri, dar şi folosirea tehnologiei în dezvoltarea campaniilor de comunicare: Branded Content, Branded Utility, Data-Driven/Programmatic, Media Idea care preia locul categoriei de anul trecut de Media Innovation oferind o definiţie mai amplǎ şi Business to Business, care se reîntoarce în festival.

 “Effie rǎmâne pentru industria de comunicare din România una dintre cele mai relevante competiţii, o validare incontestabilǎ cǎ marketing-ul de calitate aduce rezultate în business. Pentru 2018 Comitetul de Organizare şi-a propus în primul rând sǎ aducǎ încǎ şi mai multǎ prestanţǎ fiecǎrui premiu acordat, rafinând atât structura, cât şi definiţia categoriilor. Ne-am dorit o evoluţie a acestora în linie cu standardele internaţionale Effie, dar şi cu dezvoltarea industriei, încurajând astfel zone precum content şi digital.

 Claritatea şi rigoarea procesului de evaluare au fost alte douǎ subiecte cheie, aici Comitetul lucrând la un sistem mai eficient de informare a participanţilor, a juraţilor şi a moderatorilor cu privire la regulile categoriilor şi la standardele internaţionale de evaluare.“, declarǎ Mihai Trandafir, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2018 şi Managing Director UM România.

Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 1 ianuarie 2017 – 31 decembrie 2017, respectiv 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2017 pentru Sustained Success, care premiazǎ eforturile susţinute ale brandurilor pe cel puţin trei ani. Entry Kit-ul şi toate informaţiile legate de înscriere se gǎsesc pe site-ul competiţiei: www.effie.ro.

Comitetul de Organizare Effie 2018 este format din: Bogdan Nițu – Managing Director, Webstyler, Dana Nae Popa –  Managing Director, pastel, Irina Pencea – Managing Partner, Jazz Communications, Laura Barbu – Director Brand and Marketing Communication, Vodafone, Oana Petroff – CEO Mediacom, Raluca Mihalcea – Senior Brand Manager, Rompetrol, Roxana Baias – Marketing Director – Residential Segment, Telekom România, Ștefan Chirițescu – Head of Strategy, Kubis Interactive, Ștefan Teodorescu – Head of Strategy and Innovation, Ursus Breweries şi Victor Stroe – Head of Strategy and Associate Director, Leo Burnett România.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Elena Alexandra Apostoleanu (INNA) are un mesaj pentru tine!

Published

on

Bună,

Sunt Elena Alexandra Apostoleanu – sau INNA, așa cum poate mă cunoști de câțiva ani. N-o să țin secret: înainte să trimit acest mesaj, am încercat foarte multe variante. Am scris, am șters și-apoi am luat-o de la capăt. Dar mi-am făcut curaj pentru câteva mărturisiri.

Înainte de primele concerte mari, mă copleșea emoția. Am învățat s-o stăpânesc cu un singur gând: în sala aceea uriașă, odată cu primele acorduri, și eu, și cei din fața mea vom trăi împreună aceeași emoție: bucuria de a te lăsa purtat de muzică.

Primesc zilnic sute de mesaje. De multe ori, oamenii îmi scriu că le-ar plăcea să aibă o viață de artist. Le spun mereu că orice am alege să facem în viață, ne bucurăm la fel de acel sentiment de împlinire, atunci când punem pasiune în munca noastră.

Acasă, cu ai mei, sau printre prietenii de-o viață, am rămas mereu Alexandra. Bucuriile care ne aduc împreună sunt aceleași dintotdeauna: o seară de povești care încep cu ”îți aduci aminte când…”, un film pe care ne place să-l revedem, senzația unică a unei Coca-Cola Zero Zahăr.

Ca Alexandra sau ca INNA, am învățat un lucru important: oricât de diferite ar fi viețile noastre, sunt #zerodiferențe între mine și tine, când vine vorba de lucrurile simple, care contează cu adevărat.

 

Iar de astăzi, voi fi aici, să mă asigur că nu vei uita de ele! J

 

Cu drag,

 

Elena Alexandra Apostoleanu

– also known as-

 

AMBASADOR COCA-COLA ZERO ZAHĂR. ZERO CALORII

#ZERODIFERENTE

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Facebook vine cu noi schimbari: informatiile locale vor avea mai multa vizibilitate!

Published

on

Facebook va pune accentul pe informaţiile locale difuzate în fluxul de ştiri al utilizatorilor, modificare operată iniţial în SUA, apoi în alte ţări, pentru a limita dezinformarea, transmite AFP, citat de Mediafax. 

„Informaţiile locale contribuie la crearea unei comunităţi, pe internet şi în viaţa reală”, a scris cofondatorul Facebook Mark Zuckerberg, pe contul său, aceasta fiind o nouă încercare de a răspunde criticilor la adresa reţelei de socializare.

Aceste informaţii pot face ca „timpul petrecut pe Facebook să fie unul de calitate”, a adăugat tânărul miliardar, care, la începutul anului, a promis o serie de măsuri pentru limitarea dezinformării şi îmbunătăţirea conţinutului ce circulă pe reţeaua care are aproximativ două miliarde de utilizatori.

„Începând de astăzi (luni, n.r.), vă vom prezenta mai multe publicaţii din oraşul vostru, fie el mare sau mic”, a precizat Zuckerberg, adăugând că schimbarea va fi operată în SUA, după care va fi aplicată „în mai multe ţări, anul acesta”.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending