HomeDIGITALeJobs vorbește despre #RezoluțiiHappy în cea mai nouă campanie de brand

eJobs vorbește despre #RezoluțiiHappy în cea mai nouă campanie de brand

 

eJobs Group, compania care deține cea mai mare platformă de recrutare online din România, pornește o nouă campanie de brand sub sloganul #RezolutiiHappy, prin care își propune să dea voce rezoluțiilor de început de an ale românilor.

Campania #RezoluțiiHappy invită oamenii să își definească obiectivele pentru 2017, stabilindu-și propria listă de rezoluții sau alegând dintr-o serie de rezoluții amuzante și creative propuse de eJobs. Ideea campaniei a pornit de la un studiu realizat la începutul anului 2017 de către compania americană Statistic Brain Research, care indică faptul că peste 50% dintre intervievați renunțau la rezoluțiile lor după cel mult 6 luni. Astfel, eJobs mută clasicele rezoluții de început de an într-un registru distractiv și îi provoacă pe oameni să schimbe ceva în fiecare zi pentru a-și transforma rezoluțiile în realitate.

“Mi-ar plăcea să îi facem pe oameni mai conștienți de importanța fericirii lor la locul de muncă. Este, până la urmă, locul în care petreci o bună parte din zi. Ar fi bine să fii happy și la job, nu doar în timpul liber. În plus, cei mai mulți dintre noi ori nu ne stabilim rezoluții la început de an, ori ne ținem de ceea ce ne-am propus doar în primele câteva luni din an. De aceea, nu doar că îi ajutăm pe români să-și stabilească rezoluții – avem inclusiv propuneri inedite și amuzante din care să se inspire -, ci îi și motivăm să se țină de ele”, explică Laura Chiculiță, chief marketing officer, eJobs Group.

Campania #RezolutiiHappy face parte dintr-o inițiativă strategică prin care eJobs vizează creșterea nivelului de fericire a românilor la job. Prima campanie din acest amplu demers a debutat în toamna anului trecut cu un sondaj care a măsurat cât de fericiți sunt românii la job. Peste 123.000 de români, atât angajați, cât și antreprenori, directori de companii sau bloggeri din toată țara au răspuns în perioada octombrie-noiembrie la întrebările sondajului, iar 61% dintre aceștia s-au declarat #HappyLaJob.

“Rezoluțiile sunt modul, deja tradițional, prin care fiecare dintre noi își setează la început de an obiective și ambiții noi. Dacă sunt realiste sau aspirationale contează mai puțin, importantă fiind măsura în care reușim să le îndeplinim. Conceptul de #RezoluțiiHappy este primul pas din 2017 pentru creșterea nivelului de fericire în România, o continuare a demersului strategic #HappyLaJob lansat alături de eJobs. Campania #RezolutiiHappy transmite cu umor, prin intermediul unei platforme creative și optimiste, construită după cele mai bune practici de digital user experience, că micile alegeri sincere și asumate pe care le facem ne pot conduce spre o viață trăită cu zâmbet și pasiune. Și spre un job din ce în ce mai aproape de obiectivele și potențialul nostru”, explică Ioana Barbu, chief marketing officer, 4ideas Digital Agency.  

Campania #RezolutiiHappy a fost realizată cu sprijinul 4Ideas Digital Agency și include un microsite dedicat – ejobs.ro/rezolutiihappy, unde utilizatorii își pot genera #RezoluțiiHappy. Campania se desfășoară în perioada ianuarie – februarie 2017 și include componente de digital, direct marketing, ATL, print și radio.

 

Lasa un comentariu aici!

Written by

mihai.stirbu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

No comments

Lasă un răspuns