Connect with us

ALL MEDIA

Elan Schwartzenberg: „Nu am fost citat de nimeni în legătură cu Realitatea Media şi nu mă ascund”

Published

on

 

Omul de afaceri Elan Schwartzenberg spune că nu a fost citat de nimeni în legătură cu Realitatea Media şi că nu se ascunde, precizând că toate operaţiunile comerciale pe care le-a făcut au la bază acte şi justificări legale, informeaza Mediafax.

Elan Schwartzenberg

„Nu sunt vinovat de nicio faptă penală, orice operaţiuni comerciale am făcut au la bază acte şi justificări legale. De asemenea, ca să mai spulberăm un mit, nu mă ascund, nu am fost citat de nimeni, iar când voi fi mă voi prezenta”, a declarat Elan Schwartzenberg, pentru Q Magazine, prezentându-şi totodată un punct de vedere în care analizează situaţia juridică a dosarului deschis de DNA în care sunt vizate infracţiuni economice şi falsuri pentru preluarea controlului Realitatea Media în timpul insolvenţei.

Schwartzenberg a spus că „insolvenţa Realitatea Media a fost decisă în noiembrie 2011 în ideea de a o salva de la faliment şi, implicit, televiziunea Realitatea TV”. „Planul iniţial a fost iremediabil compromis în luna iunie 2012, când, prin fraudă, cuplul Cozmin Guşă – Maricel Păcuraru a preluat atât controlul procedurii, în calitate de (falşi) creditori majoritari, cât şi controlul acţionariatului Realitatea Media. O firmă care nu aparţine cuplului Guşă – Păcuraru, ci societăţii PSV Company (în insolvenţă), respectiv, GMG Media (în insolvenţă, de asemenea), a fost trecută pe tabelul creanţei, printr-o rectificare ilegală a acestui tabel, cu o creanţă în valoare (fictivă) de 112 milioane de lei; în realitate, această creanţă este de doar 12 milioane de lei; această valoare a fost irevocabil stabilită, recent, de Curtea de Apel Bucureşti”, a spus Elan Schwartzenberg.

El mai spune că, în ciuda acestor lucuri, timp de mai mult de un an de zile, „Guşă a controlat efectiv procedura, atât prin numirea administratorilor judiciari şi a comitetului creditorilor, cât şi prin determinarea hotărârilor judecătorului sindic Mariana Moncea, care, de fiecare dată când dl Guşă pierde la Curtea de Apel, inventează alte şi alte «soluţii»”.

„În plus, printr-o echipă de avocaţi – instrumente ale domnului Guşă, alte două entităţi juridice sunt creditori în procedura cu sume care să îi permită dlui Guşă să controleze procedura, deşi aceste entităţi nu mai există juridic din anul 2010 – este vorba de Asociaţia PAS din Petrom şi Sindicatul salariaţilor din Petrom; printr-un fals grosolan la Registrul Comerţului, societatea Blue Link Comunicazzione a fost înlocuită de Strategies Research International (SRI), care în Cipru este doar trustee-ul societăţii Blue link Comunicazzione. Deşi în Cipru este pe rol un proces penal pentru deturnarea frauduloasă de către firma dlor Cozmin Guşă şi Maricel Păcuraru a calităţii de trustee, în România această firmă a fost înregistrată în Registrul Comerţului ca acţionar al Realităţii Media”, spune Schwartzenberg.

El mai spune că „vânzarea mărcilor Realitatea Media a fost aprobată de comitetul creditorilor şi s-a derulat, după un regulament elaborat de administratorul judiciar şi aprobat în condiţiile legii de creditori”, „Contractul a fost menit să asigure integritatea acestor mărci şi, implicit, viabilitatea televiziunii Realitatea TV în eventualitatea eşuării societăţii Realitatea Media în faliment; valabilitatea acestui contract a fost irevocabil constatată de Curtea de Apel Bucureşti, în iunie 2013; faptul că, la trei zile după pronunţarea acestei decizii, dna judecător Moncea a suspendat efectele acestui contract, nu fac decât să întărească argumentele de mai sus din care rezultă influenţa determinantă şi continuă a dlui Guşă asupra acestui judecător (şi, bineînţeles, responsabilitatea sa penală); în orice caz, efectele acestui contract sunt doar suspendate, fără ca, în sine, contractul să fie vreodată invalidat”, a spus Elan Schwartzenberg.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Competiția de fotografie Next Image va avea loc în Europa Centrală și de Est și țările nordice

Published

on

 

Huawei, lider în tehnologie și inovație la nivel global, lansează competiția de fotografie Next Image Mobile Photography Contest, oferindu-le posibilitatea tuturor pasionaților de fotografie cu smartphone-ul să își împărtășească viziunea asupra lumii moderne cu ajutorul propriului limbaj și al sistemului avansat de cameră care pune în lumină fotografia inteligentă. Fotografiile pot fi înscrise în competiție în perioada 09 iulie 2018 -20 august 2018.

Pasionații de fotografie își pot înscrie cadrele pe platforma dedicată competiției – http://campaign.consumer.huawei.com/ro/, în șase categorii care au ca scop explorarea limitelor expresiei vizuale: Faces, Good Night, Hello, Life!, Check-In, Nature și Story Board. Fotografiile înscrise vor fi prezentate într-o galerie online și vor face subiectul unui vot public, până pe data de 28 august 2018. În săptămâna următoare, membrii juriului internațional vor alege câștigătorii din rândul primelor 50 cele mai votate fotografii din fiecare categorie. Juriul este format din:

  • Yanmin Wang – Președinte Huawei Consumer Business Group Huawei Europa Centrală și de Est și țările nordice
  • Dominic Bracco – Fotograf oficial National Geographic
  • Alex Lambrechts – Fotograf certificat Leica
  • Tomasz Lazar – Laureat World Press Photo
  • Bobby Anwar – Fotograf danez
  • Gal Gadot – Actriță, imaginea seriei Huawei P20

 

Primele 50 de fotografii din clasamentul Europei Centrale și de Est și țărilor nordice vor fi, de asemenea, înscrise în competiția globală Next Image.

„Am considerat întotdeauna camerele drept o caracteristică principală a smartphone-urilor noastre și ne bucurăm să vedem că, odată cu cea mai nouă tehnologie disponibilă, oamenii pot surprinde imagini la o calitate superioară. Iar odată cu lansarea competiției Next Image sperăm să oferim șansa acestei noi generații de fotografi să își găsească inspirația”, a declarat Zachary Jianglinchao, Country Manager Huawei Romania.

„Smartphone-urile fac posibil un nou tip de fotografie, unul care ne permite să fim mai spontani și creativi, mult mai confortabil pentru persoana aflată în spatele camerei. Cred cu tărie că telefoanele care îmbină viziunea fiecăruia dintre noi cu o cameră avansată pot fi folosite ca mediu de exprimare artistic, ajutându-ne să schimbăm modul în care vedem lumea. Această competiție ne oferă ocazia să interacționăm cu tot ceea ce ne înconjoară și să explorăm limitele creativității noastre”, a declarat Vlad Eftenie, ambasadorul competiției Next Image în România.

Premiul pentru câștigătorii fiecărei categorii va consta în câte un Matebook X, publicarea fotografiei în revista National Geographic și suma de 2,000 euro. Ocupanții locurilor doi și trei vor primi câte un smartphone Huawei P20 Pro, respectiv un Huawei P20. Nu în ultimul rând, juriul va acorda un titlu Grand Prix, al cărui premiu va consta într-un Matebook X, publicarea fotografiei câștigătoare în revista National Geographic, suma de 10,000 euro și șansa de a participa, în luna septembrie, în Italia, la o expediție fotografică de 10 zile, organizată de National Geographic.

Odată cu introducerea primei camere duale pe un smartphone, pentru modelul P9, Huawei a stabilit un nou standard în industria camerelor prezente pe dispozitivele mobile. Acum, aproape trei ani mai târziu, compania face același lucru cu lansarea Huawei P20 Pro, primul smartphone care folosește un sistem triplu de lentile, alături de un sistem avansat de inteligență artificială (AI) care îmbunătățește calitatea imaginilor și sparge barierele fotografiei. Combinând datele primite de la toți cei trei senzori, P20 Pro oferă o calitate fără precedent a imaginilor în condiții de lumină scăzută sau contrast ridicat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman in grilele UPC si FOCUS SAT si dupa iesirea din “must carry”

Published

on

 

Posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV vor continua sa fie distribuite neintrerupt, in retelele UPC si pe platforma DTH Focus Sat, in baza parteneriatului stabil si de lunga durata pe care Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. il au cu UPC Romania SRL si cu Focus Sat Romania SRL.

In luna iunie 2018 trustul INTACT a anuntat iesirea posturilor sale tv din “must carry” si incheierea unui parteneriat cu grupul RCS& RDS pentru acordarea dreptului de retransmitere a programelor tv.

Canalele Tv Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si Zu Tv vor mai putea fi receptionate in curand doar in retelele distribuitorilor care doresc incheierea unui contract de retransmisie.

In acest moment, astfel de contracte sunt semnate cu societatile RCS & RDS, UPC, Focus Sat, Orange si alte societati de distributie cu acoperire locala si regionala. De asemenea, exista discutii cu ceilalati distribuitori de programe tv cu scopul incheierii contractelor de distributie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor

Published

on

 

Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp).

Tranzactia include editiile print (cu o medie de vanzari de 20.000 exemplare zilnic) si online (cu 3.5 milioane unici lunar) si asigura transferul echipei.

„Ma bucur ca am reusit sa castigam loialitatea unei audiente de sport semnificative si sa cream un brand foarte puternic – Gazeta Sporturilor. In acest moment, intrucat strategia noastra este sa ne concentram pe business-ul nostru principal de televiziune, radio si digital, am considerat ca Ringier este cel mai bun loc pentru a pastra calitatea gsp, a ii asigura dezvoltarea si a integra echipa. Sunt multumita ca am ajuns la un acord benefic pentru toate partile implicate si le doresc tuturor mult succes.”, a explicat Camelia Voiculescu, Presedinte Intact Media Group.

“Ne vom asigura ca GSP.ro isi va consolida pozitia de leader pe piata portalurilor de sport din Romania”, spune Robin Lingg, Membru al Boardului Executiv al Ringier AG.”Vom extrage toate sinergiile rezultate din punerea laolalta a operatiunilor de media ale Ringier, a expertizei digitale a Sportal Media Group si a continutului de inalta calitate al Gazetei, pentru a atinge impresionante noi standarde”.

Tranzactia va fi finalizata dupa aprobarea din partea Consiliului Concurentei.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending