Connect with us

Digital

Studiu EY România: Companiile de media şi divertisment mai au o singură şansă – inovaţia

Published

on

Foto Credit: EY Romania
Reclame

Companiile din industria de media şi divertisment (M&E) pun procesul de inovare continuă în centrul tuturor activităţilor lor, se arată în studiul EY Sustaining digital leadership!.

Modelele digitale au început să fie implementate în toate procesele de business – de la dezvoltarea de produse şi distribuţie, la relaţia cu consumatorul şi de la lanţurile de aprovizionare, la modelele de profit şi de management al riscului. Unul din efectele acestei transformări în curs este faptul că 70% dintre companiile identificate în studiu drept lideri digitali sunt dispuse să accepte pierderi de venituri pe termen scurt pentru a favoriza dezvoltarea digitală pe termen lung.

Companiile de media şi divertisment se află în faţa unor oportunităţi fără precedent care le pot ajuta să ofere servicii dedicate audienţelor conectate digital de astăzi, fie prin media adresate direct către consumator (D2C), fie prin cele business-to-business (B2B). În acelaşi timp, companiile trebuie să facă faţă şi provocărilor – de la schimbările rapide în comportamentul clienţilor, la tehnologiile cu evoluţie rapidă din zona mobilităţii inteligente, a reţelelor sociale, din cloud computing şi big data analytics.

Domeniul emergent reprezentat de big data, care este esenţial pentru noile companii multi-platformă de media şi divertisment, orientate către client, oferă un exemplu relevant atât în ceea ce priveşte paşii importanţi de urmat cât şi provocările dure care se menţin – chiar şi pentru liderii digitali.

“Vocea” clientului determină schimbări tehnologice radicale

Studiul arată că 85% dintre liderii digitali doresc să construiască relaţii directe cu clienţii. Concluziile studiului subliniază faptul  că acest tip de relaţii reprezintă fundamentul pentru o nouă „intimitate radicală”, bazată pe un profil de 360 de grade al comportamentului şi dorinţelor clienţilor atunci când accesează tehnologiile mobile, reţelele sociale, când sunt on-line, la domiciliu, în săli de spectacol sau la locul de muncă.

Pagini: 1 2 3

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Special TV6 ore ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show6 ore ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni7 ore ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden7 ore ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Showo zi ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar4 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TV5 zile ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?6 zile ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Show6 zile ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBAL6 zile ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Reality Show6 zile ago

După 3 ani, s-au împăcat la Survivor România All Stars! Gimnasta Ana Porgras și controversatul Zanni s-au luat în brațe în show-ul de la PRO TV

Facebook

Advertisement

IN Trending