Connect with us

ALL MEDIA

Elena Udrea cântă la frunză în prima ediţie ,,Land of Jokes” din noul sezon (galerie foto)

Published

on

 

Pentru că oricine visează la o ţară a distracţiei, pusă mereu pe şotii, în care locuitorii se îndeletnicesc cu scheciuri şi sunt recompensaţi cu hohote de râs, ,,Land of Jokes” îşi redeschide porţile din 10 octombrie, la Pro Tv. De ziua naţională a ţării glumelor, locuitorii vor sărbători prin mult umor, rubrici noi, întâlniri cu personaje istorice şi nu numai şi un chef de şagă nemaintalnit! ,,Avem surprize plăcute şi noutăţi interesante. Avem inspiraţie proaspătă care, asortată cu talentul tumultuos al interpreţilor noştri şi savoarea unică a momentelor, vor pune noul sezon „Land of Jokes” ca pe un deşert în faţa amatorilor de glume cu miez”, promite Cristian Gretcu la început de sezon.

Astfel, mult aşteptatul Nemurici revine din negurile istoriei pentru a rescrie cu cerneală cauzatoare de râs pagini întregi din istoria românilor. Ioan Gyuri Pascu, cel care dă viaţă acestui călător neobosit va ajunge şi în acest sezon acolo unde este mai mare nevoie de el, în momente cruciale ale istoriei românilor, pentru că fără Nemurici cartea de istorie ar fi mult mai tristă. ,,Am filmat pentru acest sezon întâmplări care ne poartă de la războaiele daco-romane până la insurecţia armată de la 23 august, iar printre ele ne vom întâlni şi cu Iancu de Hunedoara sau Ovidiu la Tomis, de exemplu”, dezvăluie Gyuri.

În avanpremiera mult aşteptatului show ”Romanii au talent” de la Pro Tv, ,,Land of Jokes” lansează şi o rubrică noua, „Politicienii au talent”, în care mai marii lumii politice îşi vor etala talentele: ,,Va fi platformă de lansare a noilor talente ale politicienilor. Boc îşi va demonstra talentul în ,,cositul” miniştrilor, doamna Udrea va ”croseta” fonduri europene, iar domnul Băsescu îi va ,,calari” pe toti”, povesteşte Silviu Petcu.

Viaţa mondenă a Bucureştiului decupata prin personajele colorate care se perinda prin ,,Hard Joke Cafe” va fi şi ea prezentă în noul sezon de la Pro Tv, astfel că Ela Prodan, Cătălin Mireuta sau Bogdan Cotlet vor continuă cu umor aventurile picante din mondenul autohton: ”Personajele siliconate şi bronzate din barul ,,Hard Joke Cafe” sunt şi ele gata să întâmpine noul sezon şi la fel şi echipa de la stiri”, mai spune Petcu.

Personajele politice care au smuls hohote de râs telespectatorilor în interpretarea lui Cristi Gretcu, a lui Florin Constantin sau a Paulei Chirilă sunt şi ele pregătite să îşi reia activitatea în ţara glumelor. ”Pe primul loc vor rămâne personajele politice: stâlpii guvernării, domnul Boc şi doamna Udrea, aceşti „Adam şi Eva” ai noii „schimbari la fata” a României, vor pregăti crearea „noului om politic romanesc”: cinstit, modest şi patriot, deocamdată total necunoscut la noi. Vor fi vegheaţi îndeaproape atât de „carmaciul” bărcii fără direcţie, domnul Băsescu, cât şi de „cainii democratiei”, liderii opoziţiei, domnii Ponta şi Antonescu, care se vor opri din lătrat doar dacă vor avea un os de ros”, mărturiseşte cu haz Silviu Petcu. În fine, în ţara glumelor şi muzica şi versurile satirice vor avea o altă voce, care se numeşte Florentina Ciuna şi care din această toamnă are şi ea paşaport pentru ”Land of Jokes”.

În prima ediţie din această toamnă, politicienii vor fi supuşi unor noi teste în ţara glumelor: ei trebuie să îşi demonstreze talentele ascunse într-un concurs de zile mari. Elena Udrea (Ela Prodan) este cea care sparge gheaţa la ”Politicienii au talent”: ea vine să promoveze brandul de ţară şi va cântă la … frunză. Juriul alcătuit din ”greii” politicii româneşti, Ion Iliescu (Cristian Gretcu) şi Emil Constantinescu (Doru Antonesi), şi diva ziarelor de scandal, Bianca lui Bote (Paula Chirilă), vor da verdictul duminică seară, la Pro Tv.

Tot în prima ediţie Nemuriciul (Ioan Gyuri Pascu) se întoarce şi el în ”Land of Jokes” cu întâmplări spumoase şi va încerca să scoată la iveală ”adevarul despre 23 august 1944”. El se va întâlni cu hitleristii (Cristian Gretcu şi Silviu Petcu) şi va încerca să pună bazele primului guvern comunist. Glumele se ţin lanţ şi în ”Hard Joke Cafe”, mai ales că barmanul Lulu (Cătălin Mireuta) este plecat în Noua Zeelandă, unde devine activist Greenpeace şi are funcţia de babysitter la o creşă de… balene.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending