Connect with us

ALL MEDIA

Elena Udrea da in judecata trustul lui Voiculescu

Published

on

 
Elena Udrea reactioneaza dur pe blogul sau dupa ce in presa a aparut o informatie conform careia secretarul executiv al PD-L ar fi aruncat dosarul cu datele unui copil autist pe care a promis ca-l va ajuta.

Astfel, Antena 1 si Jurnalul National sustin ca la cateva zile dupa ce Elena Udrea a primit dosarul unui copil autist din colegiul in care aceasta candideaza, actele au fost gasite aruncate intr-un parc.
Bunica baiatului a mers la urmatoarea intalnire pe care Udrea o avea cu alegatorii si i-a cerut explicatii acesteia. „I-am facut fotografii, stiu despre ce este vorba”, i-a raspuns candidata PD-L. Suparata, bunica baiatului autist a spus povestea presei.
Dupa publicarea stirii, Elena Udrea a decis sa dea in judecata trustul Intact si a sesizat CNA-ul pentru ca nu i s-a cerut punctul de vedere in aceasta poveste.
„Acum este prima data in istoria mea de persoana publica, aflata in topul celor mai atacate astfel de persoane, cand am decis sa dau in judecata Trustul PSD-PC, pentru mizeria pe care o difuzeaza pe ambele canale de televiziune, Antena 1 ai Antena 3, precum si pe prima pagina a ziarului pe care il detine.

Nu numai atat, am formulat sesizare catre CNA si am cerut sanctionarea lor pentru nerespectarea art. 71 din Codul Audiovizualului, deoarece nu mi-au cerut punctul de vedere legat de subiectul prezentat”, scrie Udrea pe blogul sau.
Blonda democrat-liberala povesteste ca a fost abordata de bunica copilului autist in strada, in timpul campaniei si ca a apelat la o fundatie pentru a-l ajuta.
„Am rugat Fundatia cu care lucrez in astfel de situatii sa incerce sa o ajute si a doua zi doamna a si fost sunata de voluntarii fundatiei. La intalnirea care a avut loc imediat, i s-a oferit un ajutor lunar in cuantum de 3.000.000 lei initial si apoi de 5.000.000 lei, atunci cand dansa a precizat ca suma de care are nevoie este de 2.000 de euro„, sustine Udrea pe blogul sau.

In ciuda ajutorului pe care i l-a oferit, bunica acestuia a amenintat-o pe Elena Udrea ca daca nu va primi cei 2.000 de euro va merge la OTV, la PSD si la ziare „pentru ca este campanie electorala si ar trebui sa tin cont de asta si deja s-a programat la televizor, la Dan Diaconescu”, mai sustine Udrea.


„Amara ironie a soartei, aceasta Fundatie a sponsorizat la propunerea mea, printre nenumarate cazuri de tineri ori persoane cu probleme sociale ori medicale, mobilarea si materialele necesare atelierului de creatie lumanari si al celui de calculatoare ale Scolii nr.11 din Drumul Taberei, acolo unde sunt foarte multi copii autisti.
Dupa cum personal sau impreuna cu familia, am sponsorizat premii la concursul „Vreau sa fiu vedeta” al Antenei 1 ori am luat in intretinere copii talentati care au trecut pe la acest concurs. Cu atat mai mare mi se pare magaria celor de la Trustul Intact„, mai scrie Elena Udrea pe blogul sau.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

1 Comment

1 Comment

  1. Harry Potter Products

    13 noiembrie 2010 at 15:32

    You are right, some people have diffrent outlooks on the subject but i do agree.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending