HomeAUDIENȚE TVAnalizeElif şi Prizoniera dragostei, telenovele care aduc audienţe de top la Happy Channel

Elif şi Prizoniera dragostei, telenovele care aduc audienţe de top la Happy Channel

Happy Channel a fost, din nou lider de audienţă cu programele sale, dar şi pe intervale orare importante, ceea ce demonstrează că devine, la scurt timp de la lansare, se impune printre primele opţiuni de vizionare ale publicului feminin.

Astfel, luni, Happy Channel este lider de audienţă în Prime-Time, între orele 19,00 – 23,00, la nivelul nişei care se adresează femeilor, cu o cota de piaţă de 3,6%. În acest interval orar, telespectatoarele au putut urmări emisiunea “Dreptul la fericire”, precum şi telenovelele care au devenit deja un fenomen în România, “Prizonieră dragostei” şi “Elif”.

De altfel, “Prizoniera dragostei” a fost luni lider de audienţă pe nişa din care face parte, cu o cota de piaţă de 6,7%, în timp ce următoarea televiziune clasată, Acasă TV, a avut o cota de piaţă de două ori mai mică.

Şi “Elif”, la doar câteva zile de la lansare, a urcat Happy Channel pe primul loc în clasamentul posturilor dedicate femeilor, înregistrând o cota de piaţă de 4,4%.

ÎN ceea ce priveşte clasamentul tuturor televiziunilor, Happy Channel a fost din nou pe locul al patrulea pe timpul difuzării telenovelei Prizoniera dragostei şi pe locul al cincilea pe intervalul lui Elif.

Happy a fost şi lider de audienţă în Late fringe (interval orar 23,00 – 02,00), când este difuzată şi emisiunea Happy Day, cu Chriss, Vlad şi Rapha, precum şi în Day Time ( 10,00 – 16,00).

Cu astfel de performanţe de audienţă, Happy Channel demonstrează că este un post în ascensiune, aflata în topul preferinţelor femeilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
happy channel audiente tv

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

loading...

Lasa un comentariu aici!

Written by

roxana.voicu@radardemedia.ro

Ma puteti contacta pe e-mail!

Latest comment
  • MINCIUNI GOGONATE MAI LASA NE CU ABURELI DE BUFTEA SI CU MIZERIILE MARCA HAPIPI,,,,,,

Lasă un răspuns