Connect with us

ALL MEDIA

Ellie White: „Îmi doresc să devin o artistă internațională”

Published

on

 

Elena, fosta membră a trupei DJ Project s-a confesat, în exclusivitate pentru U TV, într-un interviu în care a vorbit despre schimbarea numelui de scenă, industria muzicală din România și multe alte lucruri interesante, pe care vă invit să le descoperiți în rândurile de mai jos:

De ce ți-ai schimbat numele de scenă?

Mi s-a părut normal ca începând un proiect nou, să încep și cu un nume nou. Am ales „Ellie White” pentru că  este numele meu asociat cu puritatea unui nou început.  Oricum apropiații îmi spuneau de ceva vreme „Ellie” … așa că a fost destul de ușoară trecerea.

De ce ai ales o carieră solo în loc să continui cu DJ Project?

Am ales o carieră solo pentru că am considerat că este momentul potrivit pentru a face ceea ce îmi doresc eu și să îmi pun mai mult amprenta pe muzica românească și muzica internațională. Vreau să-mi îndeplinesc visul, acela de a deveni o artistă internațională.

O să mai colaborezi vreodată cu DJ Project?

Totul este posibil, însă nu aș vrea să mă pronunț încă. Timpul va decide dacă vom mai lucra împreună.

Ce părere ai despre controversa cântatului live versus playback?

Eu îmi doresc să cânt live tot timpul și sunt de acord cu publicul care vrea să asculte un artist interpretând piesele live. Pe de altă parte, artistul este  pus de nenumărate ori în situația de a cânta pe o sonorizare  total neprofesională, iar publicul nu înțelege că, în afară de voce bună sau foarte bună, ai nevoie și de aparatură cel puțin decentă, pe care să poți cânta. Totuși, este bine să ajungi la un nivel unde îți poți permite să refuzi anumite concerte, pentru că locația nu se ridică la un nivel decent al echipamentelor de sonorizare.
Nu pot să mă pronunț însă despre cei care nu pot cânta live. Pentru ei, clar nu se aplică ceea ce am spus mai sus.

Cum vezi tu industria muzicală din România?

Industria muzicală din România a avansat foarte mult și este într-o continuă creștere.  Producători și artiști din România au ajuns în topuri internaționale,  producători români lucrează cu case de discuri și artiști internaționali, suntem într-o continuă creștere.

Totuși, ca artist român este destul de dificil să răzbești fără să ai parte de o echipă bună în jurul tău, casa de discuri este importantă, producătorii cu care lucrezi, managerul…
Pe de altă parte, mai există și șansa pe care, mai nou, ți-o oferă internetul. Rețelele de socializare sunt o foarte bună zonă de lansare pentru artiștii aflați la început de drum. Uneori, ceea ce trebuie pentru a te face auzit  este să încarci o piesă pe YouTube sau pe Facebook și poți beneficia de un start foarte bun.

Care e primul lucru pe care îl faci dimineața? Ce vicii ai?

Mai nou, diminețile mele încep cu o plimbare în parc, cu cățelușa mea, Daisy, care și-a făcut un obicei din a mă trezi foarte devreme.  Apoi, îmi place să alerg puțin sau să fac niște exerciții fizice. Singurul viciu care pot să spun că îl am este ocazionala cană de cafea.

Ce compromis ai fi dispusă să faci pentru un milion de euro?

Nu sunt un fan al compromisurilor, deci nu cred că vreo sumă de bani m-ar face  să maăschimb, iar banii nu sunt o prioritate în acest moment. Deocamdată sunt foarte sigură pe mine și încrezătoare în forțele proprii și sper ca, la un moment dat, să pot face și singură 1 milion de dolari, încât nu văd de ce aș face vreun compromis pentru ei.

Este dificilă viața de artist?

Viața de artist este foarte frumoasă atunci când faci ceea ce îți place. Asta îmi doresc să fac și este lucrul cel mai de preț pentru mine, chiar simt că muzica este viața mea. Și dacă, uneori, este mai dificil cu drumurile din România pe care trebuie să le parcurgi până la concerte sau cu micile impedimente care se ivesc în viața oricărui artist, odată ce ajungi la un spectacol și te întâlnești cu fanii,  totul se schimbă.

Ca artistă, ce ți-ai dori cel mai mult și cel mai mult?

Bineînțeles că îmi doresc ce mi-am dorit dintotdeauna, de când am început să cânt: să devin o artistă internațională . Este visul meu și cred ca o să mi-l îndeplinesc.

Următorul tău single va fi tot în limba română?

Următorul single va fi în limba engleză și ne pregătim deja de filmarea unui nou videoclip, ședința foto…

Când vei lansa clipul piesei “Love Again”?

Cred că luna februarie va fi cea cu noroc.

Dacă ai câștiga săptămâna aceasta marele premiu de la LOTO, ce ai face cu banii? Ți-ai mai continua cariera de artistă?

Nimic nu m-ar face să renunț la cariera mea, nu fac asta pentru bani.  Totuși, dacă aș câștiga la loto, ceea ce e puțin probabil,  aș încerca să-i ajut pe cei mai puțin norocoși. Este un vis de-al meu să ajut copiii, bătrânii și animalele.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending