Connect with us

Industria de Comunicare

EU, CU MINE ŞI IA – Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

Published

on

Avantajele ce ar putea fi obţinute prin integrarea inteligenţei artificiale (IA) şi automatizării în diverse industrii vor deveni reale doar în cazul în care companiile vor acorda atenţie atât tehnologiei, cât şi comunicării. Aceasta este tema centrală din noul raport de cercetare publicat de agenţia de comunicare Grayling, care reuneşte opinii ale unor experţi în IA. 

 

Eu, cu mine şi IA combină perspectivele mai multor experţi internaţionali, lideri ai industriei, spirite inovatoare, oameni de ştiinţă, membri ai comunităţii academice, comentatori sau persoane cu influenţă în domeniu, cu contribuţiile unor specialişti Grayling în managementul reputaţiei şi Public Affairs. Aceste opinii au fost compilate într-o revistă digitală, ca parte a iniţiativei Grayling “Advantage Series”, un program de cercetare care abordează câteva dintre marile provocări în materie de reputaţie, reglementare şi comunicare cu care se confruntă în prezent organizaţiile.

 

“IA transformă modul în care lucrăm, trăim şi interacţionăm cu diverse companii, organizaţii din sectorul public, dar şi între noi, deschizând nenumărate oportunităţi, însă în egală măsură generând şi riscuri. Deşi nu susţinem că suntem experţi în domeniul IA, este misiunea noastră să înţelegem atât avantajele potenţiale care pot rezulta din comunicarea eficientă a unor astfel de progrese, cât şi riscurile aferente. Această publicaţie îşi propune să impulsioneze şi să contribuie la dezbaterea pe care IA a generat-o în domeniile în care operează clienţii noştri”, a declarat Jon Meakin, Global Head of Strategic Services, Grayling, care a supervizat raportul.

 

Eu, cu mine şi IA se împarte în trei capitole:

 

Cum lucrăm: Transformări posibile pe care IA le-ar putea produce în diverse domenii; modalităţi în care comunicarea acestor idei generează oportunităţi şi riscuri legate de reputaţie; ce rezistenţă va declanşa în anumite sectoare adoptarea acestei tehnologii; şi cum s-ar putea depăşi această situaţie.

  • Deci… vom fi cu toţii înlocuiţi de roboţi? Steve Abrams de la IBM Watson defineşte câteva dintre schimbările care se produc la ora actuală şi care ne vor influenţa viitorul.
  • Automatizarea şi forţa de muncă: de fapt care este adevărata provocare? Bob Doyle de la Asociaţia pentru Dezvoltarea Automatizării cântăreşte impactul pe care revoluţia IA îl va avea asupra forţei de muncă.
  • Progrese în domeniul roboticii ocupaţionale – promisiuni şi temeri legate de siguranţa activităţii desfăşurate de factorul uman. John Howard de la Institutul Naţional pentru Siguranţă şi Sănătate Ocupaţională din SUA spune că, pe viitor, va fi necesar un nou cadru legislativ pentru a-i proteja pe oamenii care lucrează alături de roboţi.
  • Atenţie! Se apropie o criză. Rebecca Gudgeon de la Grayling analizează inovaţiile tehnologice din trecut pentru a desprinde lecţii referitoare la managementul riscurilor reputaţionale care ar putea să apară pe măsură ce companiile vor adopta IA.

 

Cum trăim: Modul în care aplicarea Inteligenţei Artificiale va schimba interacţiunea umană, dar şi cea cu branduri, corporaţii şi instituţii publice, zi de zi; instrumente utilizate; implicaţii pentru profesioniştii în marketing şi comunicare, cât şi pentru organizaţiile de media.

  • Mereu în mişcare! Andrew Gray, de la Uber ATG, despre viitorul vehiculelor autonome.
  • Drumul care se deschide. Vicky El-Kassir, de la Grayling, analizează implicaţiile asupra marketingului auto în era maşinilor fără şofer.
  • Ultima frontieră? Inginer de software şi inovator, Ian Webster foloseşte IA ca să localizeze şi să monitorizeze asteroizii.
  • Viaţa (artificială) imită arta. Stephanie Dinkins, artistă din New York, abordează aspectele rasiale şi alte implicaţii socio-demografice ale progreselor din domeniul IA.
  • Cine schimbă regulile jocului. theScore, o aplicaţie în domeniul sportului, foloseşte roboţi ca să creeze o nouă experienţă pentru utilizatori. Riaz Lanai explică.
  • AI şi media. Eric Taub, colaborator pe teme de tehnologie la New York Times, discută despre implicaţiile utilizării tot mai frecvente a IA în media.

 

Cum guvernăm: Este puţin probabil ca Inteligenţa Artificială să înlocuiască politicienii în carne şi oase, însă adoptarea ei pe scară largă în diverse domenii va depinde de voinţa politică. Ce implicaţii are vechea tensiune dintre inovaţie şi reglementare pentru IA, pentru managerii companiilor, pentru oamenii şi industriile pe care promite (sau ameninţă) să le transforme? Şi pot cu adevărat guvernele să preia iniţiativa în aceste cazuri?

  • Ascensiunea roboţilor. Vivien Zuzok, din echipa de strategie a Grayling de la Bruxelles, discută despre modul cum intenţionează UE să îşi adapteze jocul legislativ pentru a ţine pasul cu IA.
  • La dispoziţia dv. Deşi companiile din domeniul tehnologiei sunt cele care dau tonul la ora actuală, Kathryn Ager de la Grayling este de părere că una dintre zonele cu potenţialul cel mai ridicat pentru IA este cea a serviciilor publice.

 

Raportul Eu, cu mine şi IA poate fi accesat aici:

http://www.grayling.com/ro/me_myself_and_i
 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Comunicare

Oxygen a fost selectată agenția de comunicare corporate a Moncler în România

Published

on

Agenția independentă de comunicare Oxygen a fost desemnată, în urma unui proces complex de selecție, să ofere la nivel local consultanță strategică de comunicare, servicii de relații publice și relații cu presa pentru compania de modă de lux Moncler.

“Ne onorează faptul că Oxygen a fost selectată de către Moncler, o companie de renume mondial în domeniul modei de lux, ca agenție care să o reprezinte în România”, a declarat Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare, cu birouri la București și Cluj-Napoca. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Oxygen – prima agenție națională de comunicare ce își deschide birou la Cluj-Napoca

Published

on

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției.

Companiile medii și mari din Cluj-Napoca vor beneficia atât de consultanță strategică la nivel local, cât și de expertiza unei echipe multidisciplinare care implementează proiecte de comunicare complexe la nivel național.

Oxygen deține know-how extins în industria de comunicare, lucrând, de-a lungul anilor, cu branduri și companii locale și internaționale, din domenii precum IT&C, real estate, retail, industrie, construcții, servicii financiare, FMCG, industria hotelieră și multe altele.

Filiala locală va gestiona proiecte pentru clienții din Cluj-Napoca și zona de Nord-Vest a țării, oferind servicii de marketing și consultanță în comunicare, precum managementul reputației, publicitate, comunicare internă, employer branding, social media și digital marketing, comunicare B2B, relații publice, CSR, organizare evenimente, influencer marketing și producție video. Pe plan local, Oxygen colaborează cu o serie de clienți importanți, printre care Banca Transilvania și HipMenu.

“Anul acesta, agenția noastră împlinește 10 ani de activitate, timp în care ne-am dezvoltat în mod constant, atât în ceea ce privește expertiza și portofoliul de clienți, cât și din punct de vedere al echipei. Pentru a fi mai aproape de clienții noștri, am decis să deschidem filiala Oxygen la Cluj-Napoca, centru de business care, la ora actuală, are o dezvoltare extrem de dinamică. Dorim să fim parte din acest proces, să contribuim cu toată experiența noastră națională și know-how-ul local, pentru a fi alături de companiile clujene și din zona de Nord-Vest a țării, care își doresc să implementeze campanii inovatoare de comunicare”, spune Tereza Tranakas, fondator și Managing Partner al agenției Oxygen.

Coordonatoarea filialei locale, Ruxandra Marin, originară din Cluj-Napoca, și-a început cariera în comunicare în urmă cu 15 ani, în cadrul Orange România. Înainte de a se alătura echipei Oxygen, Ruxandra a gestionat activitatea de comunicare pentru clienți din diverse industrii, în cadrul agenției Civitas Global Ketchum.

Oxygen este o agenție integrată de comunicare și are o echipă de peste 50 de profesioniști. Premiată încă de la începutul activității pentru campaniile sale, agenția deține un portofoliu vast de clienți, precum: Olympus Dairy, TotalSoft, Nestlé, Moncler, Luxoft, AD Pharma, Heineken, Banca Transilvania, Betano, Skoda, Garanti Bank, FOREVER 21, Volvo, Huawei, World Class, Intesa Sanpaolo Bank, Grand Entertainment, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Acqua Panna, San Pellegrino, Asirom VIG, SPLAT Professional, Batiste, Dr. Hart, Manpower Group și multi alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published

on

Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.

 

McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.

 

Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

 

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending