Connect with us

Industria de Comunicare

EU, CU MINE ŞI IA – Noua cercetare Grayling care identifică riscuri şi oportunităţi de comunicare generate de progresele din domeniul tehnologiei inteligenţei artificiale

Published

on

Avantajele ce ar putea fi obţinute prin integrarea inteligenţei artificiale (IA) şi automatizării în diverse industrii vor deveni reale doar în cazul în care companiile vor acorda atenţie atât tehnologiei, cât şi comunicării. Aceasta este tema centrală din noul raport de cercetare publicat de agenţia de comunicare Grayling, care reuneşte opinii ale unor experţi în IA. 

 

Eu, cu mine şi IA combină perspectivele mai multor experţi internaţionali, lideri ai industriei, spirite inovatoare, oameni de ştiinţă, membri ai comunităţii academice, comentatori sau persoane cu influenţă în domeniu, cu contribuţiile unor specialişti Grayling în managementul reputaţiei şi Public Affairs. Aceste opinii au fost compilate într-o revistă digitală, ca parte a iniţiativei Grayling “Advantage Series”, un program de cercetare care abordează câteva dintre marile provocări în materie de reputaţie, reglementare şi comunicare cu care se confruntă în prezent organizaţiile.

 

“IA transformă modul în care lucrăm, trăim şi interacţionăm cu diverse companii, organizaţii din sectorul public, dar şi între noi, deschizând nenumărate oportunităţi, însă în egală măsură generând şi riscuri. Deşi nu susţinem că suntem experţi în domeniul IA, este misiunea noastră să înţelegem atât avantajele potenţiale care pot rezulta din comunicarea eficientă a unor astfel de progrese, cât şi riscurile aferente. Această publicaţie îşi propune să impulsioneze şi să contribuie la dezbaterea pe care IA a generat-o în domeniile în care operează clienţii noştri”, a declarat Jon Meakin, Global Head of Strategic Services, Grayling, care a supervizat raportul.

 

Eu, cu mine şi IA se împarte în trei capitole:

 

Cum lucrăm: Transformări posibile pe care IA le-ar putea produce în diverse domenii; modalităţi în care comunicarea acestor idei generează oportunităţi şi riscuri legate de reputaţie; ce rezistenţă va declanşa în anumite sectoare adoptarea acestei tehnologii; şi cum s-ar putea depăşi această situaţie.

  • Deci… vom fi cu toţii înlocuiţi de roboţi? Steve Abrams de la IBM Watson defineşte câteva dintre schimbările care se produc la ora actuală şi care ne vor influenţa viitorul.
  • Automatizarea şi forţa de muncă: de fapt care este adevărata provocare? Bob Doyle de la Asociaţia pentru Dezvoltarea Automatizării cântăreşte impactul pe care revoluţia IA îl va avea asupra forţei de muncă.
  • Progrese în domeniul roboticii ocupaţionale – promisiuni şi temeri legate de siguranţa activităţii desfăşurate de factorul uman. John Howard de la Institutul Naţional pentru Siguranţă şi Sănătate Ocupaţională din SUA spune că, pe viitor, va fi necesar un nou cadru legislativ pentru a-i proteja pe oamenii care lucrează alături de roboţi.
  • Atenţie! Se apropie o criză. Rebecca Gudgeon de la Grayling analizează inovaţiile tehnologice din trecut pentru a desprinde lecţii referitoare la managementul riscurilor reputaţionale care ar putea să apară pe măsură ce companiile vor adopta IA.

 

Cum trăim: Modul în care aplicarea Inteligenţei Artificiale va schimba interacţiunea umană, dar şi cea cu branduri, corporaţii şi instituţii publice, zi de zi; instrumente utilizate; implicaţii pentru profesioniştii în marketing şi comunicare, cât şi pentru organizaţiile de media.

  • Mereu în mişcare! Andrew Gray, de la Uber ATG, despre viitorul vehiculelor autonome.
  • Drumul care se deschide. Vicky El-Kassir, de la Grayling, analizează implicaţiile asupra marketingului auto în era maşinilor fără şofer.
  • Ultima frontieră? Inginer de software şi inovator, Ian Webster foloseşte IA ca să localizeze şi să monitorizeze asteroizii.
  • Viaţa (artificială) imită arta. Stephanie Dinkins, artistă din New York, abordează aspectele rasiale şi alte implicaţii socio-demografice ale progreselor din domeniul IA.
  • Cine schimbă regulile jocului. theScore, o aplicaţie în domeniul sportului, foloseşte roboţi ca să creeze o nouă experienţă pentru utilizatori. Riaz Lanai explică.
  • AI şi media. Eric Taub, colaborator pe teme de tehnologie la New York Times, discută despre implicaţiile utilizării tot mai frecvente a IA în media.

 

Cum guvernăm: Este puţin probabil ca Inteligenţa Artificială să înlocuiască politicienii în carne şi oase, însă adoptarea ei pe scară largă în diverse domenii va depinde de voinţa politică. Ce implicaţii are vechea tensiune dintre inovaţie şi reglementare pentru IA, pentru managerii companiilor, pentru oamenii şi industriile pe care promite (sau ameninţă) să le transforme? Şi pot cu adevărat guvernele să preia iniţiativa în aceste cazuri?

  • Ascensiunea roboţilor. Vivien Zuzok, din echipa de strategie a Grayling de la Bruxelles, discută despre modul cum intenţionează UE să îşi adapteze jocul legislativ pentru a ţine pasul cu IA.
  • La dispoziţia dv. Deşi companiile din domeniul tehnologiei sunt cele care dau tonul la ora actuală, Kathryn Ager de la Grayling este de părere că una dintre zonele cu potenţialul cel mai ridicat pentru IA este cea a serviciilor publice.

 

Raportul Eu, cu mine şi IA poate fi accesat aici:

http://www.grayling.com/ro/me_myself_and_i
 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Industria de Comunicare

Un alt om de comunicare de la Antena 1, Adela Marinescu se alătura agenţiei FABRICA DE PR

Published

on

Cu o vastă experiență în PR și comunicare, Adela Marinescu se alătură echipei Fabrica de PR, urmând să se implice în proiectele agenției.

 

”Cândva, nu cu foarte mult timp în urmă, mi s-a pus o întrebare. Simplă în aparență. Care sunt cele mai importante trei aspecte care îmi plac și mai ales în care mă regăsesc, din meseria de PR? Mi-au venit în minte proiecte, concepte, evenimente și multe experiențe trăite în televiziune. Dar am realizat că, dincolo de toate acestea, de fiecare dată a fost, este și va fi vorba despre o legătură creată cu persoana din fața mea. Pentru mine PR-ul înseamnă în primul rând să ascult povești și experiențe de viață, să mă las inspirată de ceea ce descopăr și apoi… să scriu despre asta. Și atunci am știut că acesta este cel mai firesc și personal mod de a defini un domeniu în care eu cred că oamenii sunt cei mai importanți. Cei cu care lucrezi, dar mai ales cei alături de care creezi. Așa că, la fel de firesc mi se pare să fiu alături de Alina și de Cami în acest nou capitol din istoria noastră comună, care ne-a oferit multe și neașteptate ocazii de redescoperire profesională, dar și personală, împreună. Cu siguranță, ele se vor transforma în la fel de multe povești frumoase la Fabrica de PR”.

 

Background

A lucrat în 1999 ca reporter la Mediafax și din 1999 până în 2000 ca asistent de emisie la emisiunea ”Bună dimineața, ProTv e al tău!”, la ProTV. Din 2001 până în 2008 a fost copywriter și PR Officer la ACASĂ TV, iar din 2008 până în 2014, PR Manager la ProTV International, ProFM, Music FM și MTV. Din noiembrie 2016 până în august 2017 a ocupat funcția de Senior PR la Antena 1.

A absolvit în 2002 cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Media, iar în 2015 pe cele ale Facultății de Psihologie, la Universitatea Titu Maiorescu.

 

În 2015 și 2016 a participat la Conferința internațională ”Education and Creativity for a Knowledge Based Society”, organizată de Universitatea Titu Maiorescu împreună cu Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice, cu articolele ”Analysis of the Psychosomatics Manifestations of Organizational Stress” și ”Psychotraumatic Factors at Work: Working Environment, Unemplyment and Mobbing”, coordonate de conf.univ. dr. Petru Craiovan.

Din 2017 a devenit psihoterapeut în supervizare, având formare în Hipnoză Clinică, Relaxare și Terapie Ericksoniană.

 

Foto Credit: FABRICA DE PR

START VOT FINALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Miruna Macsoda devine Client Service Director pentru Rusu+Borțun

Published

on

Începând din luna august, departamentul de Client Service al Rusu+Borțun este condus de Miruna Macsoda, care s-a alăturat agenției în primul trimestru al anului, inițial în poziția de Account Director și Strategic Planner. Din poziția de Client Service Director, implicarea Mirunei este una cu miză majoră în agenție, dincolo de rolul de coordonare a departamentului de Client Service – componenta de strategie va fi integrată în toate proiectele încă din primul moment, pentru ca fiecare brief de proiect stabilit sau proactiv să beneficieze de expertiza ei.

 

Nevoie de oameni capabili, perseverenți și cu zvâcul potrivit există mereu, însă nu întotdeauna suntem în poziția să îi recunoaștem în momentul potrivit și să îi integrăm într-un sistem care e deja up& running. Întâlnirea cu Miruna a venit în momentul potrivit, acest lucru a fost vizibil încă din primele zile de colaborare și a fost dovedit încontinuu din acel punct încoace, prin rezultate de creștere a competenței și coeziunii echipei de CS, prin proiecte noi și clienți câștigați și printr-un sentiment de bine cu care este înconjurat totul. Rolul Mirunei se completează de minune cu cel al lui Bob, ei doi venind să consolideze și să ducă mai departe efortul și rezultatele agenției din ultimii ani – formula în care activăm în acest moment este foarte puternică și mă bucur că suntem așa norocoși.„, a declarat Adriana Lungu, Director Executiv Rusu+Borțun. 

 

Miruna are background de marketing într-un business de consultanță și în agențiile Mercury360, FCB Bucharest și DDB Bucharest, în cadrul cărora a avut pe rând responsabilități de client service și strategic planning, coordonând proiecte naționale și regionale pentru clienți din diferite industrii, câștigând volume noi de business de la clienți deja contractați, clienți noi sau premii pentru campaniile realizate, dar și construind echipe puternice în cadrul acestui proces.

 

Lucrurile s-au întâmplat natural de când am venit aici și simt că am găsit un loc care mi se potrivește. Mă simt norocoasă că am ocazia să lucrez numai cu oameni deștepți și că am partener de echipă un director de creație talentat, cu care sunt pe aceeași lungime de undă. Rusu+Borțun e o agenție specială și la fel sunt și clienții ei. Așa că mi-am propus să-mi păstrez zvâcul cât mai mult timp de acum înainte ca să ajut ca lucrurile să fie într-o evoluție continuă și sănătoasă. Avem deja 5 clienți noi, majoritatea multi-brand, de când lucrăm împreună, așa că începutul este foarte bun.”, a declarat Miruna Macsoda, Client Service Director & Strategic Planner Rusu+Borțun.

 

Rusu+Borțun este prezentă pe piață din 2008 și are următorul portofoliu de clienți: NEPI (Mega Mall, Promenada, City Park Constanța, Shopping City Timișoara, Ploiești Shopping City, Shopping City Sibiu, Shopping City Deva, Brăila Mall, Shopping City Galați, Vulcan Value Centre, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Târgu JiuSeverin Shopping Center, Aurora Shopping Mall), Patru Mâini, Caroli Foods, Alexandrion, Europa FM, Virgin Radio Romania, Equatorial, Deutsche Bank, The Coffee Shop, Raiffeisen Bank, Sports Hub, Synevo, Țiriac Energy, BCR, Alexander Hughes, Oro Toro, Cărturești, Vitas, Apollo111, Bucharest English Theater, Inventure, Florăria Iris.

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Comunicare

Noua agenţie Fabrica de PR comunică pentru casa de muzică Global

Published

on

Fabrica de PR va comunica cea mai mare platformă de artişti şi influenceri de pe piaţa din România, dar şi din Europa Centrală şi de Est, Global.

 

Cu peste 70 de artiști, producători muzicali și online influencers, Global este în acest moment cel mai important jucător de pe piaţa de entertainment, cumulând servicii de records label, talent management, booking & events, publishing, producţie și organizare de evenimente, influencers management.

 

După succesul uluitor înregistrat de INNA, cel mai cunoscut artist roman pe plan internațional, care în acest moment are 12 milioane de fani pe Facebook, 3 milioane de subscriberi pe Youtube, aproape 2 milioane de followerși pe Instagram şi un total de aproape 2 miliarde de vizualizări pe Youtube, Global a dezvoltat sub umbrela sa cei mai de succes artişti și influenceri ai momentului, printre care: Antonia, Carla’s Dreams, Delia, The Motans, Nicoleta Nuca, Vanotek, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Laura Giurcanu, BRomania, Gina Pistol, Like One, Mihai Bendeac, Selly, Cristi Munteanu, Vlad Munteanu, Ilie’s Vlogs etc. În mai puțin de un an de zile, Global a devenit cea mai mare companie de online influencers din Europa Centrală şi de Est.

 

În acest moment, Global este o platformă prezentă atât în zona de TV și radio, cât și în digital, outdoor, events și care însumează cifre greu de egalat:

  • 34 milioane fani pe Facebook
  • 13 milioane followersi pe Instagram
  • 3,5 miliarde de view-uri pe Youtube
  • 14 milioane subscriberi Youtube
  • 1 miliard view-uri pe Facebook

 

Anamaria Hâncu – Label Manager & PR Global Records: „Fabrica de PR se alatură misiunii Global de a promova entertainment de cea mai bună calitate, prin intermediul artiștilor și influencerilor pe care îi reprezentăm. Alina și Camelia sunt, cu siguranță, două profesioniste în PR și suntem convinși că împreună vom comunica local și global artiști și proiecte autentice românești și nu numai.”

 

Fabrica de PR este o agenție de comunicare dezvoltată de Camelia Cavadia și Alina Sin, ambele cu o vastă experiență în PR de televiziune și star system.   

 

Camelia Cavadia

A lucrat în ProTV din decembrie 1995, până în mai 2014. S-a ocupat de promovarea tuturor programelor și vedetelor postului și a ocupat funcția de PR Manager ProTV. Din 1 iulie 2014, până în iulie 2017, a deținut aceeași poziție în cadrul televiziunii Antena 1.

În mai 2015, a publicat la editura Trei primul său roman, „Vina”, desemnat „cel mai bun roman de debut” al anului 2015, la cea de-a XXIX-a ediție a Festivalului Internațional de la Chambéry, Franța. În iunie 2016, Camelia Cavadia a publicat la aceeași editură, Trei, cel de-al doilea roman al său, „Măștile fricii”, lansat ulterior și în Anglia, la invitația Grupului de voluntari „Romanians love books”.

 

Alina Sin

A intrat în televiziune în 2004, la postul public, unde a lucrat ca PR Executive pentru TVR Cultural. Din decembrie 2005 până în mai 2014 a fost Senior PR Coordinator la Pro TV.

S-a ocupat de proiecte MediaPro Music in primul an, apoi de vedete și emisiuni Pro TV, precum MasterChef, Las Fierbinți, Happy Hour/La Măruță, Serviciul Român de Comedie, Spitalul de demență etc. Din 1 iulie 2014 până în iulie 2017, a fost Senior PR la Antena 1, ocupându-se de importante producții ale postului: Chefi la cuțite, X Factor, Observator, Neatza cu Răzvan și Dani etc.

                                                                                                                                                                                              

Foto Credit: Mihai Stetcu

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Abonează-te la RADAR!

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending