Connect with us

ALL MEDIA

Eurosport va difuză un serial despre viaţa schioarei Lindsey Vonn, cea mai de succes din toate timpurile!

Published

on

Eurosport anunță astăzi că va colabora cu Lindsey Vonn, cea mai de succes schioare de coborâre a tuturor timpurilor, pentru a lansa o serie de programe cu un conținut cuprinzător, ce va oferi fanilor acces exclusiv la viața și la cariera legendei sporturilor de iarnă, atât pe pârtie cât și în afara ei.

Emisiunea „Chasing History” („Pentru un loc în istorie”), ce va debuta în februarie 2017, va dezvălui culisele vieții lui Lindsey Vonn în urmărirea obiectivului carierei ei de a bate recordul de victorii în Cupa Mondială, și este parte a programului Eurosport de prefațare a transmisiunilor de la Jocurile Olimpice de iarnă PyeongChang 2018.



 

 

Lindsey Vonn, originară din Vail, Colorado, SUA, este considerată cea mai de succes schioare de coborâre din toate timpurile, până în prezent fiind câștigătoare a 76 de curse de Cupă Mondială, într-o carieră ce se întinde pe durata a 16 ani. Campioana olimpică la coborâre din 2010 va permite accesul camerelor de filmare Eurosport în viața ei. Fanii vor avea ocazia să vadă cum se relaxează departe de pârtiile de concurs, acasă alături de familie și de prieteni, vor afla care sunt pasiunile ei și vor avea oportunitatea de a descoperi starea mentală a unui sportiv de elită ce se luptă pentru a intra în istoria sportului.

ASPEN, CO - NOVEMBER 26: Lindsey Vonn of the US Women's Ski Team addresses the media during a press conference ahead of the Aspen Winternational Audo FIS Alpine Ski World Cup on November 26, 2015 in Aspen, Colorado. (Photo by Doug Pensinger/Getty Images)

ASPEN, CO – NOVEMBER 26: Lindsey Vonn of the US Women’s Ski Team addresses the media during a press conference ahead of the Aspen Winternational Audo FIS Alpine Ski World Cup on November 26, 2015 in Aspen, Colorado. (Photo by Doug Pensinger/Getty Images)

 

Serialul va purta fanii într-o călătorie de descoperire a momentelor de glorie dar și a momentelor de cădere ale ei și va prezenta și marile încercări cărora Lindsey Vonn va trebui să le facă față în drumul ei către Jocurile Olimpice. Cu mai puțin de 500 de zile rămase până la startul Jocurilor Olimpice de iarnă 2018, serialul „Chasing History” („Pentru un loc în istorie”) are o mare importanță în strategia Eurosport de pregătire a publicului pentru Olimpiadă prin prezentarea poveștilor de viață ale oamenilor ce sunt sportivii care se străduiesc să câștige aurul olimpic la PyeongChang.

Serialul va fi difuzat pe toate canalele și pe toate platformele Eurosport, inclusiv pe Eurosport Player, serviciul pe bază de abonament al Eurosport ce oferă fanilor posibilitatea de a se bucura de transmisiuni în direct și la cerere.

Conținut adițional exclusiv va fi disponibil și prin intermediul unei aplicații dedicate, ce va fi lansată înainte de emisiune.

 

Lindsey Vonn: „Sunt încântată că mi s-a oferit această oportunitate de a-mi prezenta propria poveste la Eurosport, prin intermediul emisiunii „Chasing History” („Pentru un loc în istorie”). În ce mă privește, următoarele 18 luni vor fi unele dintre cele mai incitante din întreaga mea carieră și nici nu puteam să găsesc un partener mai adecvat pentru acest proiect decât Eurosport, indiscutabil „Gazda sporturilor de iarnă”. Eurosport mi-a fost alături de-a lungul întregii mele cariere și acum a sosit timpul să-mi dezvălui viața personală.
Serialul „Chasing History” („Pentru un loc în istorie”) va purta fanii într-o călătorie de-a lungul căreia eu sper să trăiesc momente fantastice, dar ei vor putea să descopere și încercările de zi cu zi  la care este supus un sportiv de performanță. Ar trebui să fie foarte distractiv!”

 

Peter Hutton, CEO Eurosport: „Eurosport este nespus de încântat să lucreze cu Lindsey, o adevărată super- vedetă mondială. De-a lungul carierei sale, Lindsey s-a dovedit a fi nu doar un deschizător de drumuri ce s-a transformat într-o vedetă mondială, ci și un model de urmat pentru milioane de oameni din întreaga lume. Prin intermediul tuturor platformelor Eurosport, fanii vor descoperi culisele pregătirii unui sportiv de talie mondială, momentele de triumf, momentele de cădere, și încercările la care trebuie să facă față în lupta „Pentru un loc în istorie”.
Această nouă lansare a unui program este ilustrarea perfectă a noului Eurosport ce creează conținut propriu unic, complementar la inegalabilele transmisiuni de sport în direct, Eurosport prezentând toate Campionatele Mondiale și toate etapele de Cupe Mondiale din această iarnă.”

 

În iunie 2015, Discovery Communications și Comitetul Internațional Olimpic au încheiat un acord care oferă Eurosport drepturile de televiziune și de transmisiuni multi-platformă exclusive în 50 de țări și teritorii din Europa pentru următoarele patru ediții ale Jocurilor Olimpice (PyeongChang 2018, Tokyo 2020, Beijing 2022 și Jocurile Olimpice din2024).

 

Foto Credit: Eurosport

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Internship

Global lansează primul program de internship din domeniul entertainment-ului și talent management-ului

Published

on

Timp de trei luni, tinerii au acces în culisele entertainment-ului. Pe 19 iunie Global Entertainment, cea mai mare platformă de artiști și influenceri din România, dă startul înscrierilor în programul de internship dedicat tinerilor care vor să descopere provocările, profesionalismul, creativitatea și dinamica de lucru din domeniul entertainment-ului.

Acest program de internship plătit reprezintă ocazia perfectă pentru cei care vor să-și lărgească aria de cunoștințe din domeniul industriei muzicale, advertising, media, entertainment, talent management, producție audio-video și administrarea drepturilor de autor. Internship-ul urmează să se desfășoare din trei în trei luni și își propune să aducă în atenția tinerilor tendințele tehnologice importante pentru succesul în era digitală și trendurile acestor industrii caracterizate de o continuă schimbare.

În program se pot înscrie toate persoanele de peste 18 ani, indiferent de studii sau specializări, acestea urmând să aleagă unul dintre modulele propuse în cadrul lui. O singură cerință este obligatorie: să fie entuziaste, pentru că entuziasmul este ingredientul principal din spatele hiturilor, al campaniilor de succes, al conținutului care devine viral și al producțiilor revoluționare din domeniul audiovizualului.

Prin intermediul acestui internship, Global pune la dispoziția tinerilor interesați trei module: Creativity & Content Creation, Marketing & Sales și Legal & Business Affairs. Candidații trebuie să opteze pentru unul dintre cele trei module și să parcurgă un proces de selecție care se va desfășura atât online, cât și offline. Pe parcursul acestui proces, accentul va fi pus pe întrebările experențiale la care participanții vor răspunde. Candidații selectați își vor desfășura activitatea la sediul Global împreună cu un mentor dedicat în funcție de modulul ales.

„Artiștii și influencerii Global sunt o prezență de top în toate mediile relevante, indiferent dacă vorbim despre muzică, evenimente, online, televiziune, radio sau advertising. Totul este despre oameni, ideile lor și entuziasmul cu care le pun în aplicare, de aceea suntem într-o permanentă căutare de talente. Prin acest program de internship, primul de acest fel pe piața din România, le oferim tinerilor șansa să-și perfecționeze aptitudinile într-un business extrem de dinamic, care stabilește trendurile în materie de muzică, entertainment, evenimente și influencer marketing”, a declarat Olga Juverdeanu, General Manager Global.

Înscrierile se pot face aici: internship.weglobal.ro.

Platforma Global, formată din Global Records, casa de discuri, Global Booking, agenție de impresariat, Global Events, agenția de evenimente și Global Talent, agenție de talente, reprezintă artiști de top precum INNA, Delia, Antonia, Carla’s Dreams, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Nicoleta Nucă, Vanotek și influenceri de referință precum BRomania, Laura Giurcanu, Alina Ceușan, Carmen Grebenișan, Laura Mușuroaea, Selly, Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și mulți alții.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Posturile de televiziune din cadrul Intact Media Group anunță ieșirea din must-carry

Published

on

Intact Media Group –  Antena Group (Antena 1, Antena Stars, Happy Channel și ZuTV) și Antena 3 – cel mai puternic grup de media cu capital integral românesc  a luat decizia de a ieși din must-carry (lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le aibă în grilă).

Intact Media Group anunță că la data de 15.06.2018 a semnat un contract de retransmisie cu RCS&RDS pentru difuzarea canalelor sale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Postul de televiziune Digi Film îşi schimbă denumirea în FILM NOW

Published

on

Foto Credit: DIGI TV

Din 18 iunie, Digi Film, canalul de filme al RCS & RDS, va avea o nouă identitate. După șapte ani sub același brand, el își asumă acum un nume care întrupează valorile spectacol, culoare, aventură, într-o lume în care totul se întâmplă acum: aventură, acum; emoţie, acum; film, acum.

Astfel, Digi Film devine Film Now, un canal TV care aduce publicului abonat mai mult spectacol, mai multă emoţie, mai mult dinamism într-o selecție de filme de calitate, 24 de ore din 24, neîntrerupte de pauze de publicitate.

Digi Film a pornit în februarie 2011, din dorința companiei RCS & RDS de a completa oferta modestă a canalelor de film prezente în România. De atunci, Digi Film a adus publicului producţii de vârf din cele mai diverse genuri cinematografice, de la cele mai noi titluri la filmele de cult ale fiecărui gen. Difuzând încă de la lansare titluri premiate, multe cu succes colosal la box office, Digi Film a devenit rapid unul dintre preferatele  telespectatorilor Digi și ale cinefililor.

„Dacă ar fi să ne definim printr-o idee, probabil am vorbi despre acţiune sau adrenalină. Dar am promovat întotdeauna o combinaţie între fiorul adrenalinei  şi senzaţia de confort şi relaxare a comediilor bune, şi am completat tabloul cu cea mai diversă paletă de genuri: thriller, science-fiction, istoric, horror, film romantic, animaţie, dramă etc. În luna iulie, filme ca “Ice Age”, “Paddington 2”, “Doctor Strange”, “Arrival”, “Escape Plan”, “Den of Thieves”, “Bastille Day” și multe altele vor face parte din oferta Film Now,” precizează Bogdan Chiriţoiu, manager canale tematice.

Digi Film / Film Now are ca target principal spectatorul urban între 18 și 65 de ani. Grila 24/24 urmărește structura demografică și tiparul ocupării forţei de muncă, precum și tiparul de consum al telespectatorilor români, oferind filme de aventură, acţiune, comedie sau familie în timpul zilelor de lucru, animaţii și filme pentru copii în dimineţile zilelor de weekend și în perioadele de sărbători, filme cu cast puternic și renume în zilele de weekend. În prime time sunt programate cele mai intense filme de acţiune, aventuri sau thriller, cele mai tari comedii, cele mai incitante drame psihologice sau de suspans. Noaptea se difuzează preponderent filme de acţiune, thriller sau horror, pentru amatorii de senzaţii tari.

Digi Film / Film Now colaborează cu cele mai puternice companii de distribuţie de film din întreaga lume, de la marile studiouri (Warner, Disney, NBC etc.) la companii independente din România sau din străinătate, pentru a asigura telespectatorilor săi acces la o selecţie pentru toate gusturile și exigenţele

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending