Connect with us

AUDIENȚE TV

Exatlon „rupe” toate audientele! Kanal D, lider de audienta in Prime Time!

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Kanal D isi mentine suprematia in topul audientelor din Romania, statia fiind aseara, cu “Exatlon”, timp de trei ore, in Prime Time, lider absolut de audienta.

Cu aproape doua milioane (1.996.000) de fani in fata micilor ecrane, in fiecare minut al difuzarii, cea mai iubita competitie sportiva televizata din tara a plasat Kanal D pe primul loc, pe toate segmentele de public monitorizate.

Aseara, in intervalul 20:13 – 23:06, Kanal D a inregistrat 11,2% rating si 22,3% cota de piata, pe targetul National, 9,1% rating si 22,4% cota de piata, pe targetul Comercial, si 9,5% rating si 19,5% cota de piata, pe targetul All Urban.

Minutul de aur a fost atins la 21:24, in momentul in care aproape doua milioane si jumatate (2.463.000) de romani urmareau cu sufletul la gura duelul extraordinar intre Giani Kirita si Alex Moraru.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D11,222,31996
 Pro TV7,715,31372
 Antena 15,911,71054
EXATLONRomania TV2,75,4484
20:13-23:06Antena 32,44,8435
TVR 21,93,9348
National TV1,63,1278
Pro Cinema1,42,8249
TVR 11,22,4214
Prima TV1,12,2198
Source: Kantar Media Romania
Date: 07.03.2018

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,122,4405
 Pro TV8,119,9360
 Antena 15,613,7247
EXATLONPro Cinema1,53,766
20:13-23:06National TV1,23,053
 TVR 21,12,850
 Prima TV0,82,036
 Antena 30,71,832
 Paramount0,71,731
 TVR 10,61,628
Source: Kantar Media Romania
Date: 07.03.2018

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D9,519,5916
 Pro TV7,515,3720
 Antena 15,411,1524
EXATLONAntena 33,06,1285
20:13-23:06Romania TV2,65,3248
 TVR 21,83,8178
 Pro Cinema1,53,1145
 National TV1,42,8133
 Prima TV1,02,197
 TVR 11,02,095
Source: Kantar Media Romania
Date: 07.03.2018

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit” a încheiat în forță primul sezon: Ultimul episod, lider detașat de audiență pe toate categoriile de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Emoțiile și suspansul au atins cote maxime, miercuri seara, la Antena 1, în ultimul episod din primul sezon “Fructul oprit”, serial produs de Ruxandra Ion.

Așteptat cu nerăbdare de fanii producției, finalul acestui sezon a adus în fața telespectatorilor momente neașteptate, două mirese, dar și o dezvăluire importantă pe care Ioan a îndrăznit în cele din urmă să i-o facă lui Tudor, mărturisire care a schimbat complet viețile membrilor familiei Caragea.

“Fructul oprit”, prima dramă psihologică reatizată în peisajul serialelor autohtone, a încheiat miercuri seara în forță primul sezon, episodul cu numărul 23 clasându-se ca lider de piață pe toate categoriile de public. În intervalul orar de difuzare, 19:59-23:04, serialul a condus detașat topul audiențelor.  La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.5 puncte de rating și 24.1% cotă de piață, în timp ce locul al doilea a fost ocupat de TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 17.4% cotă de piață.

Pe segmentul urban, “Fructul oprit” a fost lider cu o medie de 7.4 puncte de rating și 18.8% cotă de piață, urmat în top de postul TVR1, care a avut  o medie de 5.7 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, iar pe poziția a treia s-a clasat Pro Tv, cu o medie de 4.9 puncte de rating și 12.4% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării serialul a fost lider, cu o audiență medie de 8.4 puncte de rating și 21.1% cotă de piață, PRO Tv ocupând poziția a doua cu o medie de 5.1 puncte de rating și 12.8% cotă de piață. Aproape 2.300.000 de telespectatori la nivel national au urmărit, miercuri seara, finalul primului sezon “Fructul oprit”, în minutul de maximă audiență 22:58.

În plus, pe target-ul cuprins între 25 și 34 de ani, mediul urban, “Fructul oprit” este lider de audiență pe tot sezonul. Astfel, Antena 1 a fost lider cu o medie de 7.7 puncte de rating și 22.6% cotă de piață, iar pe poziția a doua s-a aflat Pro Tv, cu o medie de 7.2 puncte de rating și 21% cotă de piață.

Pentru a treia seară consecutiv, Antena 1 a fost lider de audiență în Prime Time pe toate categoriile de public. În intervalul orar 19:00-23:00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 22.3% cotă de piață, în timp ce pe poziția a doua s-a clasat TVR1, cu o medie de 5.4 puncte de rating și 18.5% cotă de piață. La orașe, Antena  1 a fost lider cu o medie de 6.5 puncte de rating și 17.4% cotă de piață, urmat în top de TVR 1, care a înregistrat o medie de 5.7 puncte de rating și 15.2% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 19.4% cotă de piață, iar Pro TV a avut o medie de 5 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.

Ultimul episod din primul sezon al serialului “Fructul oprit” a schimbat radical viețile membrilor familiei Caragea, după ce Tudor (interpretat de Adrian Titieni) a descoperit trădarea Soniei (Michaela Prosan) și a lui Alex (Petru Păun). Cu puțin timp înainte de nunta Anei (Cristina Ciobănașu), Ioan (Vlad Gherman) i-a mărturisit acestuia adevărul. “I-am văzut pe vapor…”, i-a spus el lui Tudor. “Pe cine ai văzut pe vapor, Ioane? Alex cu cine?”, a vrut el să afle tot. “Cu doamna Sonia”, i-a mărturisit Ioan, distrus de durere.

Dezvăluirile cutremurătoare și-au lăsat puternic amprenta asupra tuturor, iar adevărul a umbrit fericirea Anei. “Știu tot, mi-a spus Ioan tot! De ce, Alex? De ce? De ce ți-ai bătut tu joc de familia asta? De Ana, de mine! Acum, te-ai îmbrăcat în costum de ginere ca să ce? Să te căsătorești cu fata mea? Ai fost copilul meu! De ce? Spune-mi!, a răbufnit Tudor Caragea, devastat de cele aflate.  În timp ce le cerea socoteală Soniei și lui Alex, în cameră a întrat Dan Lăzărescu (Doru Ana). Câteva secunde mai târziu, s-au auzit focurile de armă. Primul sezon a ajuns la sfârșit, dar povestea producției de la Antena 1 nu se încheie aici. “Fructul oprit“, serialul produs de Ruxandra Ion, le pregătește telespectatorilor un nou sezon care va aduce în fața publicului numeroase surprize.

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National; target-ul 25-34 ani Urban

Perioada 20 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 pe primele poziţii în topul audienţelor cu transmisiunile meciurilor de la Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018

Published

on

Credit foto: Getty Images / TVR
 

După primele 7 zile, 20 de partide din faza grupelor Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 s-au încheiat. Toate partidele de până acum, transmise de TVR 1 şi TVR HD în direct şi în exclusivitate, au fost urmărite de numeroşi telespectatori, fani ai fotbalului sau doar pasionaţi de spectacolul sportiv de clasă mondială.

Mai mult de jumătate dintre meciurile de până acum, din faza grupelor, au plasat TVR 1 în poziţia de lider de audienţă (12) la nivel naţional, restul aducând principalul post al televiziunii publice între primele trei clasate pe intervalul de difuzare a transmisiunilor CM. Minim 3 partide de fotbal pe zi au transmis în direct TVR 1 şi TVR HD până acum, unele partide fiind desfăşurate şi difuzate în timpul zilei. Chiar şi în aceste condiţii, fotbalul a fost de mare interes pentru telespectatori.

Confruntările dintre naţionalele de fotbal prezente la Mondial devin mai palpitante în runda a doua a grupelor deoarece se decid echipele care se califică în optimi din fiecare grupă a CM. Până în acest moment este clar: ţara gazdă, Rusia şi Uruguay sunt calificate în optimile competiţiei fotbalistice desfăşurate în acest an în Rusia.

Luând în calcul numărul de telespectatori care au vizionat meciurile la nivel naţional, clasamentul audienţelor înregistrate de TVR 1 cu primele 20 de partide de la Campionatul Mondial FIFA Rusia 2018 arată astfel:

Locul 1: Brazilia – Elveţia (17 iunie, ora 21.00) – 1.640.000 de telespectatori (9,2 rating* şi 16,5% cotă de piaţă**) – lider de audienţă

Locul 2: Portugalia-Spania (15 iunie, ora 21.00) – 1.577.000 de telespectatori (8,8% rating şi 21,3% share) – lider de audienţă

Locul 3: Germania – Mexic (17 iunie, ora 18.00) – 1.266.000 de telespectatori (rating mediu 7,1% şi 21% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 4: Rusia – Egipt (19 iunie, ora 21.00) – 1.220.000 (6,8% rating şi 14% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 5: Tunisia – Anglia (18 iunie, ora 21.00) – 1.191.000 (6,6 rating şi 14,8% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 6: Iran – Spania (20 iunie, ora 21.00) – 1.188.000 (6,6% rating şi 15,4% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 7: Croaţia – Nigeria (16 iunie, ora 22.00) – 1.114.000 de telespectatori (6,2% rating şi 17% cotă de piaţă) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 8: Argentina – Islanda (16 iunie, ora 16.00) – 1.079.000 (6% rating şi 22,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 9: Costa Rica – Serbia (17 iunie, ora 15.00) – 974.000 (rating 5,4% şi 17,3% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 10: Peru – Danemarca (16 iunie, ora 19.00) – 946.000 (5,3% rating şi 15,6% share) – lider de audienţă

Locul 11: Belgia – Panama (18 iunie, ora 18.00) – 926.000 (5,2% rating şi 17.2% share) – lider de audienţă

Locul 12: Rusia – Arabia Saudită (14 iunie, ora 18.00) – 847.000 (4,7% rating şi 15,9% share) – poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 13: Polonia – Senegal (19 iunie, ora 18.00) – 792.000 (4,4 rating şi 17,4% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 14: Uruguay – Arabia Saudită (20 iunie, ora 18.00) – 712.000 (4% rating şi 14,3% cotă de piaţă) – poziţia a treia în topul audienţelor

Locul 15: Franţa – Australia (16 iunie, ora 13.00) – 703.000 (3,9% rating mediu şi 17,6% share) – lider de audienţă

Locul 16: Portugalia – Maroc (20 iunie, ora 15.00) – 703.000 (3,9% rating şi 16,7% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 17: Suedia – Coreea de Sud (18 iunie, ora 15.00) – 696.000 (3,9% rating şi 16,5% cotă de piaţă) – lider de audienţă

Locul 18: Maroc – Iran (15 iunie, ora 18.00) – 696.000 (rating 3,9% şi cotă de piaţă 13,9%), poziţia a doua în topul audienţelor

Locul 19: Egipt – Uruguay (15 iunie, ora 15.00) – 689.000 (audienţă 3,8% şi share 17,1%) – lider de audienţă

Locul 20: Columbia – Japonia (19 iunie, ora 15.00) – 599.000 (3,3% rating şi 16,5% share) – lider de audienţă.

 

În următoarele zile, TVR 1 şi TVR HD transmit tot meciuri din faza grupelor. Programul lor:

21 iunie, ora 15:00 – Franţa – Peru (Ekaterinburg) 

21 iunie, ora 18:00 – Danemarca – Australia (Samara) 

21 iunie, ora 21:00 – Argentina – Croaţia (Novgorod) 

22 iunie, ora 15:00 – Brazilia – Costa Rica (Sankt Petersburg) 

22 iunie, ora 18:00 – Nigeria – Islanda (Volgograd) 

22 iunie, ora 21:00 – Serbia – Elveţia (Kalinigrad)

23 iunie, ora 15:00 – Belgia – Tunisia (Moscova, Spartak)

23 iunie, ora 18:00 – Germania – Suedia (Soci)

23 iunie, ora 21:00 – Coreea de Sud – Mexic (Rostov)

24 iunie, ora 15:00 – Anglia – Panama (Novgorod)

24 iunie, ora 18:00 – Japonia – Senegal (Ekaterinburg)

24 iunie, ora 21:00 – Polonia – Columbia (Kazan) 

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de partide la Campionatul Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre suprema competiţie mondială se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite, lider detașat de audienţã pe toate categoriile de public: numele semifinaliștilor a fost dezvăluit

Published

on

Credit foto: ANTENA 1
 

Seara de marți a fost una cu emoții intense pentru cei 10 bucătari care s-au luptat pentru un loc în semifinala sezonului 5 Chefi la cuțite.

Pe ultima sută de metri, concurenții și-au jucat cartea cea mai importantă, iar ultima confruntare pe echipe a fost și cea mai dificilă pentru ei. După un duel în care ștrumfii jedi și echipa verde au vrut să demonstreze că pot condimenta competiția cu talentul culinar, verdictul a fulminat cu o veste neașteptată pe chef Sorin Bontea, care și-a pierdut un om de bază din trupă. Liviu Morărescu a părăsit competiția în aplauzele tuturor, lăsând un mare gol în echipa sa: “Este imposibil! Eu îl vedeam în finală, mă așteptam săștig cu el. Îmi explodează capul de nervi.”, a afirmat chef Bontea.

„Chefi la cuțite s-a clasat ca lider de piață pe toate categoriile de public și cu ediția de marți seară. În intervalul orar în care a fost difuzată emisiunea, 20.00-23.01, show-ul a condus detașat topul audiențelor. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 26,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 5,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață. La orașe emisiunea a fost lider cu o medie de 8,4 puncte de rating și 20,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 4,9 puncte de rating și 12 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,5 puncte de rating și 19,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,4 puncte de rating și 13,9 % cota de piață. Aproape 2.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau aseară lupta culinară pentru calificarea în semifinală, în minutul de maximă audiență de la 22:42.

Din nou, Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time, pe toate categoriile de public. Astfel, în intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 5.2 puncte de rating și 17,6% cotă de piață. La orașe, postul de televiziune a fost lider cu o medie de 7.3 puncte de rating și 18,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după TVR1, cu 5,1 puncte de rating și 13,1 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 5,1 puncte de rating și 14,2% cota de piață.

Tema ultimului battle a provocat echipele să pregătească un meniu de eveniment cu 5 startere, calde și reci, care să le impresioneze papilele gustative invitaților speciali- trupa de dans COBO. Poate că cele mai mari emoții au fost marți seară pentru chef Florin Dumitrescu, pentru că acesta a lucrat cu numai doi oameni, însă cu toate acestea ștrumfii jedi au fost primii care au terminat de gătit, în presiunea unei probe contracronometru. Deși chef Sorin Bontea a încercat să-și țină oamenii uniți și să evite duelul, farfuria ce a reușit să impresioneze definitiv jurații a fost cea pregătită de bucătarii lui chef Cătălin Scărlătescu. Aceștia au câștigat detașat ultima confruntare pe echipe, cu un total de 8 voturi, motiv pentru care s-au calificat în semifinală, dar nu înainte de a se dezlănțui de fericire în platou.

Cu presiunea finalei care bate la ușă, proba individuală de aseară i-a provocat pe bucătarii cu tunici verzi și albastre să gătească o mâncare “ca la mama acasă”. Dacă tema impusă a fost pentru unii motiv să gătească cu suflet, avându-i în gând pe cei dragi, pentru concurenții care stăpânesc mai bine fine dining-ul s-a dovedi a fi un ultim test solicitant. Jurizarea farfuriilor a fost o misiune grea pentru Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu, care în ciuda rivalităților au căzut de acord asupra unui aspect: că toți bucătarii din proba duelului ar merita un loc în semifinală. Cu toate acestea, seara a adus dezamăgirea în echipa verde, întrucât Liviu Morărescu a obținut cel mai mic punctaj și a ratat șansa de a continua experiența Chefi la cuțite. Nivelul competiției a ajuns atât de ridicat încât farfuria cu 9 puncte nu s-a calificat, în ciuda faptului că a fost savuroasă. Vestea a venit ca un șoc pentru toată lumea, inclusiv pentru Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu: “Nu îmi vine să cred. I-a plecat un om lui Bontea, e ca și cum mi-a plecat mie. E prima dată în viața mea când îmi pare rău, după Florian Lazăr, că cineva pleacă!”, afirma chef Cătălin.

Săptămâna viitoare, luni, 25 iunie, Antena 1 difuzează de la 20.00 semifinala, iar marți, 26 iunie, marea finală a show-ului „Chefi la cuțite”, atunci când doar un singur bucătar va ridica trofeul sezonului de poveste

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 iunie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending