RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.
În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.
PUBLICUL COMERCIAL 18-49 -TTV=17,3% RATING
PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu o medie de 3,4% rating şi o cotă de piaţă de 19,7% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a obţinut locul 2 cu 2,2% rating şi 12,8% share. Kanal D, locul 3 cu un total de 1,3% rating şi 7,6% share, iar locul 4 intregistrează cifre la jumătate, mai exact, Antena 3 – 0,5% rating şi 2,9% share. Ultimele două locuri prezentate sunt ocupate de postul de ştiri România TV şi Antena Stars.
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE 2016, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
CIFRE PENTRU PUBLICUL DIN MEDIUL URBAN – PE URMATOAREA PAGINA!
[nextpage]
RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.
În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.
PUBLICUL URBAN GENERAL – TTV=23,5% RATING
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE 2016, PUBLICUL URBAN GENERAL
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
CIFRE CALCULATE PENTRU PUBLICUL NATIONAL – PE URMATOAREA PAGINA!
[nextpage]
RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.
În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.
PUBLICUL NATIONAL – TTV=2,7% RATING
AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE 2016, PUBLICUL NATIONAL
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
sper ca veti reveni la postarea de audiente zilnice pentru anumite intervale orare. topul televiziunilor se schimba foarte putin de la o zi la alta. in schimb pe anumite intervale existau schimbari zilnice.
Antena Stars in top, wow! (are programe interesante, dar Antena Stars & RomaniaTV sunt OTV-ul zilelor noastre… si se mai zice ca lumea si-a schimbat preferintele…