Connect with us
 

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

 

PUBLICUL COMERCIAL 18-49 -TTV=17,3% RATING

PRO TV  a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu o medie de 3,4% rating şi o cotă de piaţă de 19,7% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a obţinut locul 2 cu 2,2% rating şi 12,8% share. Kanal D, locul 3 cu un total de 1,3% rating şi 7,6% share, iar locul 4 intregistrează cifre la jumătate, mai exact, Antena 3 – 0,5% rating şi 2,9% share. Ultimele două locuri prezentate sunt ocupate de postul de ştiri România TV şi Antena Stars. 

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE 2016, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 11 ianuarie 2016 - toate segmentele de public (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

CIFRE PENTRU PUBLICUL DIN MEDIUL URBAN – PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.

 

PUBLICUL URBAN GENERAL – TTV=23,5% RATING

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE 2016, PUBLICUL URBAN GENERAL

Audiente TV 11 ianuarie 2016 - toate segmentele de public (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

CIFRE CALCULATE PENTRU PUBLICUL NATIONAL – PE URMATOAREA PAGINA!

 

[nextpage]

 

RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.

 

PUBLICUL NATIONAL – TTV=2,7% RATING

 

AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE  2016, PUBLICUL NATIONAL  

Audiente TV 11 ianuarie 2016 - toate segmentele de public (3)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Lasa un comentariu aici!

2 Comments

2 Comments

  1. Florin

    14 ianuarie 2016 at 15:55

    sper ca veti reveni la postarea de audiente zilnice pentru anumite intervale orare. topul televiziunilor se schimba foarte putin de la o zi la alta. in schimb pe anumite intervale existau schimbari zilnice.

  2. rrr

    12 ianuarie 2016 at 19:22

    Antena Stars in top, wow! (are programe interesante, dar Antena Stars & RomaniaTV sunt OTV-ul zilelor noastre… si se mai zice ca lumea si-a schimbat preferintele…

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Reportajul prezentat la România, te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, la România, te iubesc!, telespectatorii au văzut pe larg poveștile cutremurătoare ale femeilor plecate să îngrijească bătrânii din Italia, într-un reportaj realizat de Rareș Năstase, corespondent special Știrile PRO TV.

Depresia acută cu care se confruntă acestea după ce trec prin abuzuri, adaptarea la noul mediu și pierderea statutului social pe care îl aveau în țară, a primit de la specialiști denumirea Sindromul Italia și din păcate adună din ce în ce mai multe victime.

România, te iubesc! a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a reușit să obțină la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 3.7 puncte de rating și 18.9% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2,  ANTENA 1, care a obținut 1.9 puncte de rating și 9.4% share.

Duminica viitoare, Paula Herlo le va arăta telespectatorilor ce se întâmplă în industria textilă din țara nostră. Giganții din industria de modă precum Prada, Hugo Boss, Viviene Westwood, Max Mara sunt doar câteva dintre brandurile de lux care își cos colecțiile în fabricile românești. Cu toate acestea, este o industrie aflată în pericol deoarece marii investitori din străinătate preferă să își mute producțiile către alte țări pentru că oferă prețuri mult mai mici și timpi de livrare mai buni. Cum s-a ajuns aici, dar și care e istoria acestei industrii rămâne de văzut, duminică, la PRO TV.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: 1.2 milioane de români au urmărit aseară show-ul Ninja Warrior România!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Români din toate colțurile țării au sfidat limitele aseară, în cea de-a treia ediție Ninja Warrior România. 10 dintre ei au reușit să supraviețuiască celui mai provocator traseu cu obstacole din lume și acum ocupă un loc în semifinale.

Bogdan Pascal, Rareș Paraschivu, Bogdan Boboc, Victor Drăgoi, Viorel Pălici, Doru Moiș, Szilard Deak, Emanuel Gavriluț, Ionuț Trandafir și Andrei Covrig sunt cei care merg mai departe și vor încerca să pună mâna pe marele premiu în valoare de 100.000 de euro, dar și pe titlul de Ninja Warrior.

Duminică seară, show-ul Ninja Warrior România a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. Emisiunea a înregistrat 6.7 puncte de rating și 18.2% share în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe locul secund, KANAL D avea 5.2 puncte de rating și 14.4% share. La nivel național, peste 1.2 milioane de români au urmărit competiția, iar în minutul de aur de la ora 20:44, peste 1.7 milioane de telespectatori trăiau alături de concurenți emoțiile competiției.

Alți 45 de războinici se pregătesc să sfideze limitele în ediția din această săptămână, însă doar 10 dintre aceștia vor ocupa un loc în semifinalele Ninja Warrior România.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

„Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Show-ul „Te cunosc de undeva!”, care le-a desemnat știgătoare pe Raluka și Ana Baniciu cu o transformare în Romică Țociu și Cornel Palade, a fost sâmbătă seara lider de audiență la orașe și în toată țara.

Cea de-a treia gală a sezonului a adunat în fața micilor ecrane 1.395.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 21.12.

            Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat pe primul loc și a obținut sambătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (20.00 – 23.10), o audiență medie de 6,6 puncte de rating și o cotă de piață de 18,2%, în timp ce următorul clasat, Pro TV, înregistra 4,5 puncte de rating și o cotă de piață de 12,4%.

            Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată țara, unde Antena 1 rămane lider cu o audiență medie de 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 15,6 %, urmată de Kanal D, cu 5,7 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%.

Concurenții celui de-al 13-lea sezon al show-ului “Te cunosc de undeva!”, prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan, și-au pregătit cu multă atenție transformările pe care le-au avut de realizat sambata aceasta. Alexandra Velniciuc a fost extrem de sexy și provocatoare în rolul celebrei J.Lo, provocând “victime” în rândul colegilor ei de sex masculin, iar  Romică Țociu a cântat “Rise Up” și și-a etalat cu mândrie pletele demne de invidiat pe care le-a avut pentru transformarea sa în Jaba.

Lui Mihai Trăistariu i-a fost teamă să se dezbrace la bustul gol pentru rolul său, Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub, însă a făcut-o, Jean de la Craiova a cântat în travesti și a însuflețit atmosfera precum Viorica de la Clejani, iar Alin Gheorghișan a interpretat o piesă de top, “Kisses Back”, în rolul lui Matthew Koma. Barbara Isasi, solista trupei Mandiga, a fost cântăreața britanică originară din Kovovo, Rita Ora, Connect-R ne-a întors pe toți în timp, în anii ’60, cu transformarea sa în Howard Kaylan, solistul trupei The Turtles, pe când Carmen Rădulescu a încercat primul său travesti, unul foarte dificil, căci a trebuit să-l imite pe juratul Aurelian Temișan, cu recenta sa piesă, “Cântă toată mahalaua”. Dacă rolul în travesti care i-a picat la ruletă nu a avantajat-o deloc pe Carmen, nu același lucru s-a întâmplat cu Ana Baniciu și Raluka. Și asta pentru că transformarea lor în cuplul umoristic Romică Țociu și Cornel Palade a fost desemnată, la finalul galei, cea mai bună transformare a serii.

Gala de sâmbăta aceasta a avut și un moment special, plin de emoție, căci pe scena de la “Te cunosc de undeva!” au urcat, cu ajutorul transformărilor, trei prieteni, trei artiști excepționali: Gheorghe Dinică, Ștefan Iordache și Nelu Ploieșteanu. Dacă juratul Cristi Iacob a intrat pentru câteva minute în rolul lui Gheorghe Dinică, iar Raluka în cel al lui Ștefan Iordache, celebrul interpret de muzică lăutărească Nelu Ploieșteanu și-a jucat propriul rol pe scena de la “Te cunosc de undeva!”.

Ca de fiecare dată, momentele coregrafice ale show-ului au fost susținute de Furnix Team, extraordinara trupă de balet condusă de Furnica. Iar imaginile și întâmplările de culise le-au fost arătate telespectatorilor de Gianina Corondan care, de altfel, în încheierea ediției, a ales cine vor fi protagoniștii momentului special de sâmbăta viitoare: prezentatorii show-ului, Alina Pușcaș și Cosmin Seleși. Cine sunt personajele pe care le vor imita Alina și Cosmin, telespectatorii Antenei 1 vor afla sâmbătă, 29 septembrie, de la ora 20.00, într-o nouă ediție a show-ului “Te cunosc de undeva!”.

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

Analiza este facuta pe target-urile All Urban si National                     

Perioada 22 septembrie 2018                       

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending