vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVEXCLUSIV Audienţe TV 11 ianuarie 2016 – Publicul comercial, urban şi naţional

    EXCLUSIV Audienţe TV 11 ianuarie 2016 – Publicul comercial, urban şi naţional

     

    RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

    În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă. 

     

    PUBLICUL COMERCIAL 18-49 -TTV=17,3% RATING

    PRO TV  a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu o medie de 3,4% rating şi o cotă de piaţă de 19,7% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a obţinut locul 2 cu 2,2% rating şi 12,8% share. Kanal D, locul 3 cu un total de 1,3% rating şi 7,6% share, iar locul 4 intregistrează cifre la jumătate, mai exact, Antena 3 – 0,5% rating şi 2,9% share. Ultimele două locuri prezentate sunt ocupate de postul de ştiri România TV şi Antena Stars. 

     

    AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE 2016, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

    Audiente TV 11 ianuarie 2016 - toate segmentele de public (1)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

    CIFRE PENTRU PUBLICUL DIN MEDIUL URBAN – PE URMATOAREA PAGINA!

     

    [nextpage]

     

    RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

    În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.

     

    PUBLICUL URBAN GENERAL – TTV=23,5% RATING

     

    AUDIENTE TV RADAR DE MEDIACIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE 2016, PUBLICUL URBAN GENERAL

    Audiente TV 11 ianuarie 2016 - toate segmentele de public (2)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

    CIFRE CALCULATE PENTRU PUBLICUL NATIONAL – PE URMATOAREA PAGINA!

     

    [nextpage]

     

    RADAR DE MEDIA vă prezintă în exclusivitate cifrele de audienţă înregistrate, luni, 11 ianuarie 2016, pe toate segmentele de public: comercial 18-49 din mediul urban, urban general şi naţional.

    În top sunt prezentate primele 6 posturi de televiziune, care au înregistrat cele mai mari cifre de audienţă.

     

    PUBLICUL NATIONAL – TTV=2,7% RATING

     

    AUDIENTE TV RADAR DE MEDIA: CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 11 IANUARIE  2016, PUBLICUL NATIONAL  

    Audiente TV 11 ianuarie 2016 - toate segmentele de public (3)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Grafice: RADAR DE MEDIA

     

    Arina Voicu - Redactor

    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!

    Arina Voicu - Redactorhttp://www.radardemedia.ro
    Ma puteti contacta pe e-mail sau Facebook!
    ARTICOLE SIMILARE

    2 COMENTARII

    1. sper ca veti reveni la postarea de audiente zilnice pentru anumite intervale orare. topul televiziunilor se schimba foarte putin de la o zi la alta. in schimb pe anumite intervale existau schimbari zilnice.

    2. Antena Stars in top, wow! (are programe interesante, dar Antena Stars & RomaniaTV sunt OTV-ul zilelor noastre… si se mai zice ca lumea si-a schimbat preferintele…

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente