Connect with us

Radio

Exclusiv la DigiFM- Solistul Carla’s Dreams: “România e o țară mai frumoasă decât o consideră românii”

Published

on

 

Solistul Carla’s Dreams a fost invitatul lui Cătălin Striblea la emisiunea “Oameni de Colecție”, emisiune de interviuri unice, difuzate LIVE pe pagina de facebook DigiFMRadio și în fiecare duminică, on air, la DigiFM. Artistul a vorbit despre muzică, părinți și România. Peste 20.000 de mii de oameni au stat mai bine de o oră cu pagina de facebook deschisă pe interviul nostru, ascultând dulcele accent moldovenesc, într-o discuție deschisă despre viața acestuia.

Cătălin Striblea i-a reamintit lui Sergiu despre episodul din Rusia când, în cadrul unei emisiuni, el a precizat, destul de apăsat că vorbește limba română.

 

“Asta este convingerea mea. Este un subiect extrem de delicat pentru mine. Eu am ajuns la concluzia asta. Nu este o poziție pe care am adoptat-o ca o axiomă la 10 ani. Este un rezultat al unor discuții și al unor studii făcute de mine în grupul de prieteni. Cumva e un rezultat al unui efort. Nu un adevăr dictat. Sunt moldovean și vorbesc românește.”, a spus artistul.

Matinalul DigiFM a fost curios să afle dacă Sergiu este perfecționist.

 

“Încerc să fiu, dar sunt doi vectori care se bat cap în cap. Pe de o parte, perfecționismul are handicapul de a omorâ creativitatea în primul ei zvâc. Nu știu dacă pentru un om care încearcă să creeze, calitatea de profesionist este un compliment. Pentru că asta înseamnă cizelare. Cizelarea este un proces tehnic, nu creativ. În momentul în care intervine rațiunea se termină creativitatea.”, a declarat el.

Carla’s Dreams a vorbit și despre ce înseamnă să fii artist – “Vreau să clarificăm un lucru. Există oameni în radio care fac radio, dar nu sunt oameni de radio. Așa sunt și eu. Fac muzică, dar nu sunt muzician. Nu sunt artist în sensul profesionist al cuvântului. Eu nu am studii, așa că mă consider și sunt, tehnic vorbind, un amator și vreau să rămân la statutul ăsta pentru că nu vreau să corespund anumitor standardizări. Nu mă deranjează standardizările unui artist, doar că nu sunt despre mine.”, a spus Sergiu.

 

El a vorbit și despre cei 7 ani de acasă, pe care îi compară cu o bicicletă – “7 ani de acasă e bicicleta pe care mergi pe cărarea ta mai departe. După asta, ți-o mai repari, schimbi roțile și poți să îți iei și mașină, dar primii câțiva kilometri îi faci cu bicicleta aceea.”

Sergiu a dezvăluit și una dintre regulile cele mai importante din proiectul Carla’s Dreams – fără droguri de niciun fel. “Nu prea beau, poate din plictiseală. Înainte era mai interesant. Am o viață destul de plictisitoare în sensul ăsta. Încerc să meditez.”

Evident, Cătălin Striblea a atins și subiectul proiectului Carla’s Dreams și viteza lansărilor pieselor.

 

“Noi nu avem un material atât de complex, poate o dată sau de două ori pe an, când avem o piesă pe care o asculți de două ori. În rest, nu avem un material atât de complex încât să spui că îți trebuie o lună ca să îl înțelegi. Nu este material didactic. Vorbim despre muzică făcută de niște băieți pictați. Nu ne luăm prea în serios în sensul ăsta. Nu vrem să facem greșeala asta și nu vrem să faceți nici voi asta. Facem o muzică simplă, nu ne putem compara cu oamenii care fac o muzică serioasă. În ceea ce privește volumul, noi anul ăsta am făcut niște bani în România. Am avut concerte și am fost plătiți. Întrebarea este dacă investești înapoi banii ăștia într-un produs pe care îl oferi gratuit pentru public. Trebuie să fie o parte pe care o faci pe care să o întorci gratis. Nu poți să faci bani din tot.”, a explicat Sergiu.

 

Cătălin Striblea a vrut să știe unde se vede artistul peste 10 ani.

“Habar n-am. Încerc să nu îmi planific chiar atât de departe. Încerc să planific niște pietre de fundament, în sens de cum o să fiu, ce o să fac și cam care o să fie nivelul meu de probleme nerezolvate. Dar ce anume o să fac exact nu știu și sper să nici nu aflu. Cred că este o tristețe să știi unde o să fii peste 10 ani. Nu vi se pare o povară? Imaginează-ți că știi ce o să faci peste 10 ani. E aceeași pușcărie, doar că ideologică.”, a spus el.

Carla’s Dreams a mărturisit că are momente de fericire, dar nu pe scenă. Acolo sunt doar momente de exaltare.

“Fericirea e când îți speli mâinile de vopsea, ca și cum ai fost la lucru și când vezi în lavoar cum se scurge vopseaua ca o murdărie și tu rămâi curat, după care te ștergi, ești un pic proaspăt. Eu sunt fericit după o zi de lucru.”, a completat el.

 

A recunoscut și că este o persoană singuratică și că are un soi de milă pentru persoanele care nu pot sta sau fi singure. În ceea ce privește regretele, el nu are, cel puțin nu mari.

Despre principii, el spune că “nu sunt pentru a nu le schimba toată viața. Trebuie să înveți să le schimbi atunci când ești prost. E o chestie absolut naturală să fii prost. Ai fost prost, ai adoptat un principiu, ai întâlnit pe cineva care ți-a demonstrat că ești prost, că nu ai un principiu bun, schimbă-l, fă upgrade la software-ul tău intern. Nu e nicio rușine în asta. ”

 

Sergiu a mărturisit că a avut ocazia și marea fericire de a trece printr-o iubire foarte mare și foarte traumatizantă. “Suferința din dragoste e cea mai plăcută suferință. Și le urez tuturor să o simtă cât mai des, în orice circumstanță. E una dintre aromele cele mai rare și cele mai plăcute în timpul ăsta scurt cât suntem aici.”. De asemenea, el crede că prietenia distruge o relație. “Iubita o iubești, prietenul îl prietenești.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle ce îi place artistului în România. “România e o țară mai frumoasă decât o consideră românii. Ar trebui să vă mutați toți în altă parte pentru vreo 2-3 ani, apoi să veniți înapoi și să apreciați ce aveți. Noi suntem majoritatea cetățeni români. Am redobândit cetățenia. Noi am făcut ceva pentru asta. Noi nu am devenit români pentru că mama și tata s-au iubit când erau studenți. E o prostie să te mândrești cu ce ești. Mă mândresc că sunt român sau mă mândresc că sunt moldovean, pentru că nu ai făcut nimic pentru asta. Meritul ăsta nu îți aparține. Poți să fii demn pentru ce reprezinți sau să reprezinți cu demnitate ce îți pare ție valoros în statul tău. Unii dintre noi au dreptul să se mândrească pentru că au făcut ceva pentru asta. Sunt multe de schimbat în România. Mă iertați, dar nu sunteți perfecți.”, a spus el.

 

Sergiu a recunoscut că a exclus din viața lui tot ce înseamnă social media, de aproape un an. “Nu intru pe Instagram, nu intru pe Facebook, nu mă interesează, nu îmi pasă. Pentru cei mai tineri, să știți că la o utilizare mai îndelungată o să aveți o retenție a atenției de maximum 3-5 secunde, ceea ce o să vă facă să fiți mai nervoși. Nu mai scroll-uiți.”, a încheiat el.

 

Foto Credit: DIGI FM

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Cu o audiență în creștere, Dance FM își extinde acoperirea în Cluj-Napoca și Târgu Mureș

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Mai mult de 73.000 de iubitori de muzică dance-electronic ascultă zilnic Dance FM, potrivit studiului de audiență radio desfășurat în perioada aprilie – august 2018 (valul de vară).

Acestora li se vor adăuga în curând fanii genului din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, după ce Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a aprobat în ședința de ieri, 11 septembrie, transferul frecvențelor Music FM din cele două orașe către postul de radio Dance FM.

„Este o veste excelentă pentru noi și pentru ascultătorii noștri. Creșterea Dance FM a fost constantă, datorită poziționării speciale a postului – avem mixuri live și transmitem podcasturile celor mai apreciați DJ din lume – și fidelității celor care ne ascultă. Foarte mulți dintre ascultători ne accesează de pe dancefm.ro. Decizia de a intra și pe alte frecvențe, în alte orașe, s-a produs, deci, la momentul potrivit. Ne așteptăm ca notorietatea Dance FM în Cluj Napoca și Târgul Mureș să atingă aceleași cote ca în București”, a spus Marius Onuc, managerul postului.

În prezent, postul pregătește un „refresh” de imagine care va pune accentul pe interacțiunile directe cu publicul, în special prin intermediul unor evenimente. Mix-urile ascultate de acasă sau din mașină se vor muta cu tot cu ascultători la petreceri.

Majoritatea fanilor Dance FM, respectiv peste 90% dintre ei, fac parte din publicul comercial și sunt foarte activi pe social media. Ei sunt cei care au așezat Dance FM pe locul 6 în topul celor mai ascultate radiouri din România, înaintea unor posturi generaliste cu tradiție sau cu o acoperire mai mare.

Postul de radio Dance FM emite din 2011 și este parte a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, Film Now (pay-tv), posturile de documentare Digi World, Digi Life și Digi Animal World, posturile muzicale UTV, Music Channel, Hit Music și Hora TV, posturile de radio Pro FM, Digi FM, Music FM și Dance FM.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Dupa o vacanta lunga, Lucian Mandruta revine pe frecventele DigiFM!

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Proaspat venit din vacanta, Lucian Mindruta se pregateste sa ne zica din nou tot ce are pe suflet, sa vorbeasca cu fiecare dintre ascultatorii noastri si sa analizeze impreuna cele mai importante stiri ale zilei, la DigiFM. Incepand de maine, marti 11 septembrie, in fiecare zi, in timpul saptamanii, de la 16.00 la 18.00.

Avem chiar un mesaj de la el, pe care ne grabim sa vi-l transmitem:

„V-ati obisnuit cu mine sincer si am sa continui asa. Cu regret am aflat ca trebuie sa ma intorc la serviciu. Am incercat toate tertipurile: adeverinta medicala, rugaminti, ba chiar si amenintari. N-a mers. Cu regret enorm ca s-a incheiat vacanta, ma intorc la slujba. Maine, fir-ar sa fie!”

Noi il asteptam cu drag si promitem sa il facem sa se simta ca-n vacanta, in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16.00 la 18.00, la DigiFM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending