Facebook for Work începe lansarea oficială după 20 de luni de testare sub numele Workplace, încercând să aducă experienţa reţelei de socializare la locul de muncă, informeaza Mediafax.
Compania oferă companiilor posibilitatea de a pune bazele unei reţele de socializare doar între angajaţi. În perioada de testare, peste 1.000 de companii au beneficiat de funcţiile Facebook pentru locul de muncă, ajutând astfel la îmbunătăţirea produsului finit. Workplace devine astfel un concurent pentru Slack, Yammer, Chatter, Hipchat şi multe altele, scrie Go4it.
Avantajul Workplace faţă de alternative este familiaritatea. Fiecare companie îşi poate crea propriul mini-Facebook, care vine cu un flux de ştiri, acces la grupuri, posibilitatea de a ataşa clipuri video, fotografii şi pictograme emoji în mesaje, acces la funcţia Livestream, butoane de reacţii, comentarii, traduceri automate şi posibilitatea de a comunica live prin intermediul apelurilor audio sau video.
Acestea din urmă sunt realizate folosind aplicaţia secundară Chat, care este practic alternativa pentru corporaţii la Facebook Messenger. Spre diferenţă de serviciile alternative pentru interacţiune la locul de muncă, Workplace doreşte să aducă în sistem toţi angajaţii, nu doar pe cei din funcţii de birou. Astfel, angajaţii care lucrează mai mult pe teren vor putea fi în contact strâns cu cei de la sediu şi nu vor trebui să înveţe să folosească aplicaţii noi.