Connect with us

Marketing

Fanta a creat cel mai cool birou al verii: Fantastic Office, unde șase tineri din România vor forma, în fiecare lună echipe de marketing

Published

on

Pentru prima dată în România, Fanta dă ocazia tinerilor pasionați de design, comunicare și social media, să-și valorifice potențialul creativ și să participe activ la strategia de marketing, alături de super vloggerii momentului. În această vară, Fantastic Office se va transforma în cel mai cool birou al verii, plin de jocuri și provocări, unde tinerii vor da viață celor mai trăsnite idei fantastice.

 

Timp de șase luni, Tequila (Bianca Adam), Anca Broască și Selly (Andrei Șelaru), împreună cu șase tineri creativi, vor face marketing la un alt nivel în Fantastic Office, primul birou interactiv plin de jocuri și cu multe provocări antrenante, gândit special pentru ei. Și pentru că vorbim despre design, copywriting, vlogging și social media, un loc în super echipa de Fantastic marketing are toate ingredientele ca să devină cel mai râvnit job al verii.

 

Fantastic Office este un proiect de pionierat, reprezintă un hub de creație dedicat tinerilor, un spațiu propice creativității, în care ei să dea tonul noilor campanii de marketing pentru Fanta. Tocmai în asta constă inovația: prin acest proiect, am adus însuși consumatorul în poziția în care poate să își contureze  brandul preferat în functie de viziunea proprie”, a declarat Daria Gonta, Brand Manager Flavors, Romania & Moldova.

 

În fiecare lună, mentorii Tequila, Anca Broască și Selly vor lansa cele mai trăsnite provocări prin care vor testa la maximum imaginația și originalitatea tinerilor creativi. Îi vor selecta pe cei mai buni dintre ei care vor avea ocazia să-și pună ideile în practică și să se distreze alături de vloggeri lor favoriți.

 

După ce am văzut spotul în care Teen Marketing Officer conduce Fanta, ne-am gândit cum ar fi să se întâmple pe bune? Așa că am deschis Fantastic Office. Am transformat vloggerii în agenție de recrutare și am construit cea mai creativă echipă. Nu e ușor să dai brandul pe mâna altcuiva, dar ne bucurăm că totul a ieșit foarte bine”, a declarat Andrei Mihăilescu, Copywriter McCann.

 

Primii participanți selectați au avut deja parte de o super experinață în Fantastic Office, între 29-30 aprilie, unde, împreună cu vloggerii și sub îndrumarea graphic designerilor, au dat frâu liber celor mai creative idei fantastice.

 

„A fost greu să alegem primii câștigători pentru că am văzut foarte multe idei bune. Ideea Fantastic Office este foarte tare! Participanții trebuie să-și consume creativitatea, să își pună mintea la contribuție, lucru care uneori poate deveni epuizant. Însă, aici totul este super-fun, nu ai cum să ai bad vibes.”, spune Tequila după primul weekend în Fantastic Office.

 

Pentru a se înscrie în competiție, tinerii își pot încărca desenele, gif-urile sau vlogurile pe site-ul fantasticoffice.ro.

Campania va fi comunicată printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media și platformele influencerilor parteneri în Fantastic Office.

 

Echipa de proiect:

 

Echipa Coca-Cola România

Miruna Smeureanu – Marketing Director Coca-Cola Romania, Daria Gonta – Brand Manager Flavors, Romania & Moldova; Alina Ionescu – Marketing Activation Manager Flavors, Coca-Cola România, Laura Savu – Social Media Manager.

 

McCann PR: comunicare și implementare

Lavinia Chican – Senior Partner, Simon Simon – Creative Manager, Mihaela Dumitrașcu – PR Manager, Irina Nazat – Acount Executiv, Simona Ionești – Digital & Influencers Specialist, Mădălina Mihăilescu – Digital & Content Specialist, Alina Huiban – Events Manager & Media Relations, George Liloiu – Graphic Designer.

 

McCann:

Laura Aldea – Group Account Director, Mădălina Stoica – Senior Account Executive,

Bianca Troncea – Strategic Planner, Cătălin Dobre – Chief Creative Officer, Jonay Sosa – Group Creative Director, Andrei Mihăilescu – Copywriter, Radu Rebei – Art Director.

 

MRM:

Andreea Sofrone – Account Director, Alexandra Gheorghiu – Account Manager, Lorena Ciobanu – Account Manager, Cătălina Popescu – Account Executive, Ioana Ichim – Copywriter

Maria Cocaila – Copywriter, Răzvan Bănica – web designer, Bianca Urdea – Web Designer, Dany Manea – Senior Programmer.

 

UM:

Cornel Tiron– Account Director, Dana Chitrușcă – Media Manager, Mari Glinischi – Media Planner, Ramona Radu – Content Manager, Cristi Ene – Digital Planner.

 

Pentru protejarea ansamblului ”Calea Eroilor”, Operele lui Constantin Brâncuşi nu mai pot fi atinse

Lasa un comentariu aici!

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Marketing

Syscom Digital pariază pe marketing experiențial şi derulează în România proiecte în premieră

Published

on

În ultimii ani, odată cu dezvoltarea ariei de servicii digitale, marketingul tradițional offline prinde noi forme.

 

Marketerii ştiu că cea mai bună metodă de a vinde un produs este să stabileşti o conexiune emoțională cu consumatorii, iar pentru asta trebuie să le oferi experiențe autentice. Marketingul experiențial este o modalitate eficientă şi spectaculoasă de a-i implica pe consumatori, oferindu-le posibilitatea de a interacționa cu brandul într-un mod distractiv. Creăm contexte experimentale şi dezvoltăm tehnici pentru a genera diferențiere pentru mărcile clienților noştri, furnizând totodată plusvaloare pentru consumatori.”, declară Maia Novolan, managing director la Syscom Digital, agenție de marketing interactiv, mobile, online şi componente digitale, care derulează de peste 8 ani proiecte complexe de consumer interaction.

 

Conform statisticilor, 98% dintre consumatori sunt mai determinați să cumpere un produs după o activare experiențială, 87% dintre ei îl cumpără, iar 70% dintre cumparatori devin clienți şi a doua oară.

 

Din perspectiva mecanicilor de marketing, integrarea elementelor digitale în zona de offline este un proces ceva mai complex decât includerea unui link, hashtag sau cod QR pe elemente din mediul offline, cum ar fi afişajul la raft sau panourile publicitare. “Marketingul experiențial creează avantaje competitive şi experiențe de brand complexe cu mai multe touchpoint-uri. Tehnologia redefineşte spațiul, timpul şi obiceiurile consumatorilor. Aici, experiența noastră în digital ne ajută pentru că, punând la mijloc device-uri şi alte tool-uri digitale, knowledge, platforme sociale sau alte canale adiacente (outdoor digital, SMS, NFC), transpunem consumatorii într-un mod inovator din online in offline şi invers, prin diverse concepte creative şi experiențe fizice, mai interesante pentru ei si mai eficiente pentru marketeri.”, explică Maia Novolan.

 

Prin noua sa divizie, înființată în urmă cu doi ani, Syscom Digital a derulat proiecte de brand engagement în premieră în România.

 

Un astfel de proiect este şi campania națională Coca-Cola “Brățara Oficială a verii”, premiată recent cu locul I la festivalul Webstock 2017, secțiunea Innovation (http://www.2017.webstock.ro/awards.php), proiect implementat de către Syscom Digital, care a avut doar componente mobile de suport. A fost practic prima campanie națională de mare anvergură derulată exclusiv prin intermediul tool-urilor mobile, întregul mecanism de campanie bazându-se pe o platforma mobilă deservita de două aplicații (end-user CokeScan şi enterprise), un website, o flotă de tablete şi telefoanele mobile ale participanților. Aplicația CokeScan oferea utilizatorilor, pe de o parte, posibilitatea de înscriere în campanie prin simpla scanare a codului de bare unic tipărit pe zona specială a etichetei (brățara), iar pe de altă parte, accesul la o selecție a celor mai relevante articole despre muzică, artişti şi cool stuff.

 

Aplicația a fost disponibilă gratuit în AppStore şi Magazin Play, ocupând săptămani la rând locul 1 în topul aplicațiilor gratuite. Platforma generală a campaniei a inclus şi aplicația enterprise CokePrize. Prin intermediul acesteia, echipa Syscom Digital a realizat, prin simpla scanare a brățărilor câştigătoare, redempția digitalizată şi punerea în posesie instant a peste de 250.000 de premii, prin instalarea unei rețele de tablete conectate în timp real la baza de date centrală în toate restaurantele McDonald’s, la Festivalul Untold şi la Festivalul Neversea. Sistemul a oferit avantajul de a livra în timp real organizatorului campaniei date relevante de trafic şi de stoc management. “Din punct de vedere tehnic a fost cea mai complexă campanie promoțională derulată vreodată în România, provocările implementării debutând chiar cu generarea a zeci de milioane de coduri de bare unice, corelate cu alte coduri unice aflate in capac.”, povesteşte Maia Novolan, liderul echipei de implementare.

 

În zona de retail şi evenimente, pe componenta de brand engagement, Syscom Digital dezvoltă concepte creative și mecanici de interacțiune cu consumatorii, cu focus pe rezultate (vânzări) pentru a-i aduce pe consumatori din mediul online și a finaliza experiența (achiziția) în magazine. Agenția dezvoltă proiectele in-house, utilizând device-uri digitale speciale – ecrane touch de dimensiuni mari, totemuri digitale, vitrine interactive, flote de tablete cu aplicații mobile standard sau de realitate augmentată, mecanisme cu componentă Kinect, proiecții interactive, experiențe video 360.

 

Din recuzita proprie a agenției fac parte și infochioșcuri special concepute pentru afișajul dinamic cu conținut personalizat; totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement; proiecții interactive ce permit utilizatorilor să interacționeze în timp real cu o imagine proiectată; ochelari VR care aduc în prim plan senzațiile puternice plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor; caruseluri foto 360° care oferă experiențe vizuale în offline cu finalitate în online, dar şi drone pentru activări de marketing „la înălțime”.

 

Syscom Digital a gestionat până acum proiecte digitale de tip Experiential Marketing inclusiv la evenimente indoor și outdoor, la conferințe, în magazine şi în galerii comerciale (www.proiectedigitalespeciale.ro).

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

4 secrete ale unei campanii de SMS marketing de succes

Published

on

Statisticile arată că 8,5 trilioane de mesaje SMS sunt trimise, în medie, în fiecare an la nivel global. Zilnic, se trimit de 22 de ori mai multe SMS-uri decât tweet-uri și de 14 ori mai multe decât mesaje pe Facebook.

 
Având toate aceste statistici, nu este de mirare că echipele de marketing găsesc publicitatea prin SMS ca o armă puternică pentru a duce campaniile către succes. În multe industrii, SMS marketing-ul este principală metodă de marketing direct.
În urma mai multor studii de piață pe care le-a desfășurat de-a lungul timpului, specialistul în SMS Marketing, Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro, ne oferă câteva sfaturi extrem de utile pentru a desfășura o campanie eficientă:

 

 

1.    Simplu și Scurt
“Regula Simplu și Scurt ar putea fi cea mai importantă dintre toate și te poate conduce la rezultate uimitoare. Majoritatea companiilor de telefonie mobilă limitează mesajele la 160 de caractere, este foarte important ca mesajul tău să se încadreze în această limită sau cel puțin prima parte a mesajului să transmită esența campaniei tale. Un mesaj de exemplu ar fi: La următoarea comandă aveți reducere 40%. Oferta expiră în două zile. Intră pe smsadvert.ro. Acest mesaj poate face minuni deoarece este drept la țintă, conține instrucțiuni simple și te anunță că oferta expiră curând, ceea ce îndreaptă clientul către o acțiune imediată. Este important întototodată ca într-o campanie de SMS marketing să incluzi o ofertă de care să fii sigur că ar putea fi pe placul celor mai mulți destinatari”, explică specialistul.

2.    Alege momentul potrivit
“Întodeauna campaniile care au un termen limită de expirare, preferabil ca acesta să fie de maxim 2-3 zile, beneficiază de un succes mai mare decât cele care conțin oferte pe perioade nelimitate. De asemenea, s-a dovedit în timp ca fiind mai eficiente campaniile desfășurate în jurul orei 10 dimineață. Campaniile desfășurate în weekend au un impact mai mic de regulă. Aceste reguli se aplică în majoritatea campaniilor de SMS marketing, dar nu se aplică în toate cazurile. Testează ore și zile diferite, apoi evaluează rezultatele pentru a te asigura că desfășori campaniile tale la momentul potrivit”, explică specialistul de la www.smsadvert.ro.

3.    Segmentarea clienților
“Foarte multă lume, dintre cei care s-au abonat deja la notificări, se plânge de mesajele de marketing pe care le primesc și le consideră adesea nefolositoare. Încearcă să trimiți întodeauna mesaje utile pentru clienții tăi, mesajele trebuie să fie personalizate în funcție de nevoile lor. Creează liste diferite de contacte în funcție de vârstă, interese, acțiuni înregistrate în site-ul sau aplicația ta. Având în vedere că majoritatea persoanelor folosesc deja un smartphone, asigură-te că măsori impactul campaniilor și astfel te apropii de nevoile fiecărui client”, declară Cosmin Campian de la www.smsadvert.ro.

4.    Scurtează link-urile
“Link-urile din campaniile tale pot fi foarte lungi și nu se încadrează în cele 160 de caractere disponibile într-un mesaj. Folosește servicii precum Goo.gl sau Bit.ly pentru a scurta link-urile. Un alt avantaj pe care ți-l oferă link-urile scurte este acela de a monitoriza mai ușor click-urile din mesajele SMS trimise de ține, astfel vei putea vedea care este impactul campaniei tale de SMS marketing”, conchide specialistul în marketing de la www.smsadvert.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Marketing

Ce aduce in plus Marketing Automation si care sunt miturile din jurul acestui proces

Published

on

Stii de ce tot mai multi marketeri aleg sa aplice solutia de automatizare de marketing in businessurile lor?

Pentru ca nu vorbim doar despre un soft inteligent cu ajutorul caruia poti trimite campanii de email sau colecta date despre useri, ci despre o solutie inovatoare care poate sa masoare actiunile de marketing / fluxul de lucru si sa automatizeze tot procesul unui intreg departament, ceea ce duce la  optimizarea si eficientizarea proceselor de marketing – de la campanii de email marketing pana la continut dinamic pe website. Totul printr-un soft inteligent, customizat pe nevoile companiei.

 

Care sunt ”responsabilitatile” unui soft de marketing automation?

Pornind de la personalizarea continutului de site si terminand cu cresterea ratei de conversie, un soft de marketing automation aduce numai beneficii companiei care il achizitioneaza. Sa o luam cu inceputul. Softurile de marketing automation pot fi conectate cu CRM-urile existente (sau nu). Nu este un musto do, este o optiune care poate fi implementata. Mai departe, de la campaniile de marketing online, segmentarea bazei de date,  optimizarea procesului de vanzare, automatizarea proceselor de marketing si pana la analiza comportamentala a potentialilor clienti, totul poate fi obtinut cu ajutorul marketing automation.

 

Ce spun marketerii din Romania?

 

In Romania solutiile de marketing automation sunt abia la inceput! Exista cativa mari provideri internationali si cateva proiecte dezvoltate pe piata autohtona. Totusi, automatizarea de marketing in Romania este inca un concept nou, despre care toti vorbesc, dar foarte putini au pareri avizate. Marile companii, care folosesc deja softuri de marketing automation, sustin ca este un produs intuitiv si inteligent, mai mult decat necesar oricarui departament de marketing.

 

Marketing automation functioneaza doar in cazul companiilor mari?

 

Cu siguranta nu. Orice companie, mica sau mijlocie, care isi doreste o optimizare a costurilor si o eficientizare a proceselor de marketing, ar putea conta pe marketing automation. Daca intr-o companie mare resursele umane sunt generoase, intr-o companie mica timpul alocat de fiecare angajat unui proiect ar trebui sa poata fi cuantificat (de preferat pe plus). Ei bine, cu ajutorul softurilor de marketing automation se pot crea procese automate pentru fiecare pas, fiecare actiune de marketing, campanie, analiza de site, etc. Altfel spus, cu ajutorul acestui soft economisesti resurse si primesti solutii adiacente unui customer relationship.

 

3 mituri despre procesele de automatizare din marketing

Acum ti-e clar: cu ajutorul marketing automation poti genera noi lead-uri folosindu-te de Social Media, de website-ul companiei sau de emailurile trimise catre clienti si potentiali clienti. Practic toate procesele de marketing se automatizeaza si urmeaza un sir de actiuni programate in functie target, de mediul in care sunt abordate contactele din baza de date sau de obiectivul campaniei. Evident, este nevoie de un proces de implementare pentru ca totul sa mearga ca pe roate. Totusi, pentru a evita ca pe viitor sa cazi in capcana miturilor legate de marketing automation, citeste mai jos care sunt cele mai des intalnite confuzii pe care companiile le fac atunci cand vorbesc despre marketing automation:

O data si gata?

Unul dintre cele mai populare mituri este acela ca solutiile de marketing automation ar fi utile pentru o campanie/o situatie si…cam atat. La fel cum nu ne cumparam abonamente de transport in comun pentru o singura calatorie, nu putem achizitiona un soft de marketing automation pentru o singura campanie.

Pana si campaniile de testare A/B au nevoie de timp pentru a putea fi implementate, pentru a se corela in intregime cu targetul si pentru a putea colecta rezultate demne de o analiza. La fel si cu soft-urile de marketing automation. Nu se intampla totul peste noapte, cu siguranta, dar nici nu vorbim despre soft-uri de unica folosinta.

 

Se potrivesc doar campaniilor de email marketing?

Complet neadevarat. Marketing automation poate fi integrat pe aproape toate canalele de comunicare online. Vorbim aici despre social media, landing pages, campanii de lead-generation, activitati de management activities si multe altele. Este adevarat ca rezultatele campaniilor de email ar putea aduce cele mai relevante date pentru analiza si ca performanta unui soft de marketing automation poate fi masurata mai bine intr-o campanie de email marketing, insa aceasta este doar o completare, nicidecum un maxim de potential.

 

Automatizarea inseamna robotizare?

Cand auzim de procese automate, mintea ne zboara spre roboti si excludem partea umana. Acest mit a speriat marketerii la inceputurile conceptului de marketing automation. Totusi, ce se omite este faptul ca un soft de marketing automation pune lucrurile in miscare doar atunci cand o minte umana da comenzile. Marketing automation nu are ca obiectiv inlocuirea departamentelor de marketing, ci completarea solutiilor de eficientizare a tuturor proceselor care sprijina dezvoltarea unui business.

 

Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing&Product Manager InboxTarget): „Marketing Automation este un fel de revolutie industriala din secolul 19 in acest domeniu. Doar ca are loc mult mai rapid si permite celor care il utilizeaza primii sa castige teren in fata competitiei!”

 

Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online&Real-Estate Entrepreneur): „In 2017 marketingul inseamna foarte multa persuasiune si tehnologie. Daca emotiile si triggerele care fac un consumator sa achizitioneze un produs sau un serviciu au ramas neschimbate, tehnologia a evoluat cu viteza luminii. Niciodata nu a fost mai usor sa automatizezi activitatile de generare de lead-uri, follow-up si transformarea lead-urilor in clienti, insa necesita de cele mai multe ori nu neaparat resurse financiare suplimentare, cat un nou mod de a gandi”.

 

Mikey Has (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor): „Nu multe domenii se pot lăuda cu o creștere atât de rapidă ca cel al coținutului video online. Trăim vremuri interesante în care obiceiul de consum al oamenilor se muta pe internet, iar dacă ești pregătit să îl întâmpini, câștigurile pot fi considerabile. Asta facem noi la Viral Studios. Cu 500mp de studio, peste 10 influenceri în portofoliu si diverse proiecte de acaparare a nișelor, satisfacem nevoia de consum a românilor și nu numai. Și când te gândești că totul a pornit dintr-o joacă J”.

 

 

Teoria e usoara, practica ne omoara

Implementarea unei solutii de marketing automation difera de la un domeniu la altul. Poti afla pe larg tot ce presupune un proces de marketing automation si cum poate fi implementat cu succes venind la cea de-a 9a editie a Conferintei „Marketing in Direct”, care va avea loc pe 26 Septembrie 2017 la Clubul Diplomatic Bucuresti.

 

Conferinta cu tema “Seductia Influentatorilor versus Marketingul automatizat” te asteapta cu recomandarile unor Influenceri & Strategi consacrati: Mikey Haș (Vloggerul nr 1 din Romania & Antreprenor), Radu Moraru (Nasul.tv & Antreprenor), Serban Huidu (owner Cronica Carcotasilor & Co-owner cronicipebune.ro), Marius Calugaru Blogatu.Ro (Blogger, YouTuber, pasionat de tehnologie-online-marketing), Adrian Niculescu (Copywriter, Business Coach, Trainer, Speaker, Online&Real-Estate Entrepreneur), Alex Rada (Consultant Automatizare Marketing & Product Manager InboxTarget), Adina Necula (Beauty Specialist & Founder LadyLike), Dana Sota (Beauty & Wellness Consultant), Geanina Staicu-Avram (The best Food blogger JamilaCuisine.ro) si Mihaela Tatu (Trainer Tehnica si Arta Comunicarii). Moderatorul editiei va fi Laura Dragomir (Speaker si Trainer Managementul Comunicarii & Public Speaking).

 

Partenerii evenimentului: Budureasca, Profi, Siveco, Serousi, Diamond by Adesgo, Dormeo, Boromir, Sanovita, LaDorna, Herbagen, Just Master Activities (Touch), Redd’s, Sprinter Promotion, Intercontinental, Angels Distributions, Gett’s, Rental Media, MultiversArts, ProfiPrint, Happy Cinema, Giotto, ProfiPrint, Piramida, Gerlinea, Marketing Romania, Listafirme.ro, ClausWeb, Tailor Events, Nikon, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, Sapte Seri, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, Chic-Elite.ro, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, CalendarEvenimente.ro, Rabbit Media.

 

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending