Connect with us

Marketing

Fanta a creat cel mai cool birou al verii: Fantastic Office, unde șase tineri din România vor forma, în fiecare lună echipe de marketing

Published

on

 

Pentru prima dată în România, Fanta dă ocazia tinerilor pasionați de design, comunicare și social media, să-și valorifice potențialul creativ și să participe activ la strategia de marketing, alături de super vloggerii momentului. În această vară, Fantastic Office se va transforma în cel mai cool birou al verii, plin de jocuri și provocări, unde tinerii vor da viață celor mai trăsnite idei fantastice.

 

Timp de șase luni, Tequila (Bianca Adam), Anca Broască și Selly (Andrei Șelaru), împreună cu șase tineri creativi, vor face marketing la un alt nivel în Fantastic Office, primul birou interactiv plin de jocuri și cu multe provocări antrenante, gândit special pentru ei. Și pentru că vorbim despre design, copywriting, vlogging și social media, un loc în super echipa de Fantastic marketing are toate ingredientele ca să devină cel mai râvnit job al verii.

 

Fantastic Office este un proiect de pionierat, reprezintă un hub de creație dedicat tinerilor, un spațiu propice creativității, în care ei să dea tonul noilor campanii de marketing pentru Fanta. Tocmai în asta constă inovația: prin acest proiect, am adus însuși consumatorul în poziția în care poate să își contureze  brandul preferat în functie de viziunea proprie”, a declarat Daria Gonta, Brand Manager Flavors, Romania & Moldova.

 

În fiecare lună, mentorii Tequila, Anca Broască și Selly vor lansa cele mai trăsnite provocări prin care vor testa la maximum imaginația și originalitatea tinerilor creativi. Îi vor selecta pe cei mai buni dintre ei care vor avea ocazia să-și pună ideile în practică și să se distreze alături de vloggeri lor favoriți.

 

După ce am văzut spotul în care Teen Marketing Officer conduce Fanta, ne-am gândit cum ar fi să se întâmple pe bune? Așa că am deschis Fantastic Office. Am transformat vloggerii în agenție de recrutare și am construit cea mai creativă echipă. Nu e ușor să dai brandul pe mâna altcuiva, dar ne bucurăm că totul a ieșit foarte bine”, a declarat Andrei Mihăilescu, Copywriter McCann.

 

Primii participanți selectați au avut deja parte de o super experinață în Fantastic Office, între 29-30 aprilie, unde, împreună cu vloggerii și sub îndrumarea graphic designerilor, au dat frâu liber celor mai creative idei fantastice.

 

„A fost greu să alegem primii câștigători pentru că am văzut foarte multe idei bune. Ideea Fantastic Office este foarte tare! Participanții trebuie să-și consume creativitatea, să își pună mintea la contribuție, lucru care uneori poate deveni epuizant. Însă, aici totul este super-fun, nu ai cum să ai bad vibes.”, spune Tequila după primul weekend în Fantastic Office.

 

Pentru a se înscrie în competiție, tinerii își pot încărca desenele, gif-urile sau vlogurile pe site-ul fantasticoffice.ro.

Campania va fi comunicată printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media și platformele influencerilor parteneri în Fantastic Office.

 

Echipa de proiect:

 

Echipa Coca-Cola România

Miruna Smeureanu – Marketing Director Coca-Cola Romania, Daria Gonta – Brand Manager Flavors, Romania & Moldova; Alina Ionescu – Marketing Activation Manager Flavors, Coca-Cola România, Laura Savu – Social Media Manager.

 

McCann PR: comunicare și implementare

Lavinia Chican – Senior Partner, Simon Simon – Creative Manager, Mihaela Dumitrașcu – PR Manager, Irina Nazat – Acount Executiv, Simona Ionești – Digital & Influencers Specialist, Mădălina Mihăilescu – Digital & Content Specialist, Alina Huiban – Events Manager & Media Relations, George Liloiu – Graphic Designer.

 

McCann:

Laura Aldea – Group Account Director, Mădălina Stoica – Senior Account Executive,

Bianca Troncea – Strategic Planner, Cătălin Dobre – Chief Creative Officer, Jonay Sosa – Group Creative Director, Andrei Mihăilescu – Copywriter, Radu Rebei – Art Director.

 

MRM:

Andreea Sofrone – Account Director, Alexandra Gheorghiu – Account Manager, Lorena Ciobanu – Account Manager, Cătălina Popescu – Account Executive, Ioana Ichim – Copywriter

Maria Cocaila – Copywriter, Răzvan Bănica – web designer, Bianca Urdea – Web Designer, Dany Manea – Senior Programmer.

 

UM:

Cornel Tiron– Account Director, Dana Chitrușcă – Media Manager, Mari Glinischi – Media Planner, Ramona Radu – Content Manager, Cristi Ene – Digital Planner.

 

Pentru protejarea ansamblului ”Calea Eroilor”, Operele lui Constantin Brâncuşi nu mai pot fi atinse

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Conferința Marketing în Direct: Azi ‚doer’. Mâine ‚thinker’

Published

on

 

Această e definiția noului marketer. Altfel, care va fi diferența între ‚roboţi’ și oameni? Fiindcă un studiu Gartner arată că în anul 2020, 85% dintre interacțiunile cu clienții nu vor mai fi gestionate de oameni: inteligența artificială și comunicarea digitală vor juca un rol esențial în acest sens.

Deja multe companii au implementat bot-uri de chat pentru a rezolva cerințe minime ale clienților. „Roboţii” devin mai ‚destepţi’ pe zi ce trece (/pe bit decodat). Tehnologiile cognitive pe care ‚învăţarea’ lor se bazează includ machine learning, rețele neuronale de învățare profundă, sisteme bazate pe reguli, procesarea limbajului natural și automatizarea proceselor.

Să nu care cumva să crezi că nu faci parte din ‚peisaj’: dacă într-o zi nu ai știut ce film să vizionezi pe Netflix, fii convins/a că un algoritm AI (Artificial Intelligence) de recomandare ți-a influențat decizia. De pe magazinele online sigur ai cumpărat printr-un algoritm de asociere. Iar dacă ai comandat un taxi printr-o aplicație, atunci află că un algoritm AI de localizare a fost folosit pentru a-ți trimite cea mai apropiată mașină.

Azi roboții software pot emite facturi, scrie mailuri, deschide atașamentele, completa formulare electronice, introduce date, scoate rapoarte și îndeplini multe alte sarcini, pe care până mai ieri le făceai tu. Așa cum interpretezi un mesaj din caractere tipografice, imagini, obiecte, scene și activități, un robot reușește același lucru prin vizualizarea computerizată. Ca și tine, el poate recunoaște un discurs, îl poate transcrie automat, ba chiar vorbi în locul tău (pentru că te știe pe ‚dinafară’) – ceea ce înseamnă procesare / generare de limbaje naturale. Cum reușește? Utilizând baze de date cu cunoștințe și reguli pentru a-și automatiza procesele de deducție. La ora actuală cea mai complexă formă de machine learning este învățarea profundă (deep learning) și implică rețele neuronale cu multe straturi de variabile abstracte, imposibil de interpretat de către oameni.

Mihai Vînătoru, Managing Partner & Head of SEO @ DWF – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Mă bucur că o conferință de digital marketing are curajul să abordeze o temă atât de actuală și de tehnică în același timp (inteligența artificială). La nivel SEO ne ‚confruntăm’ de ceva timp cu algoritmii Google de inteligență artificială, care fac mult mai dificilă activitatea de optimizare a site-urilor. Aceste provocări ‚imping’ însă industria către inovație, motiv pentru care este important să discutăm despre ele și să le înțelegem.”

 

Andreea Moisa, Managing Director & Fondator Beans United – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Automatizarea acțiunilor de marketing a fost un prim pas spre o comunicare personalizată. Pe măsură ce se dezvoltă capacitatea de a interpreta și a învăţa din datele colectate, marketerii vor putea să treacă de la presupuneri și ipoteze la campanii inteligente.”

 

Horia Neagu, Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” declară: „Astăzi ‚maşinile inteligente’ se găsesc printre noi, se integrează tot mai mult în viața noastră de zi cu zi, deseori chiar fără ca noi să realizăm. Când traducem un text cu Google Translate, îi hrănim sistemul de ‚traducere neurală’, care încearcă să ‚inţeleagă’ vorbirea umană și să adapteze traducerea în funcție de context. Începând cu anul acesta, Gmail încearcă să descopere email-urile al căror conținut indică urgență, pentru a-i aminti utilizatorului să răspundă. Aproape 400.000 români folosesc activ Instagram. Nu toți știu, însă, că rețeaua analizează emoji-urile folosite pentru a înțelege sentimentele din spatele textului ori că Instagram studiază relația dintre imagini și hashtags, în încercarea de a plasa utilizatorul într-o categorie demografică utilă pentru marketing. Peste 250.000 români folosesc Uber, mulți considerând că, spre deosebire de mulți taximetriști, aplicația nu ‚se uită la om’ când face prețul unei curse. Probabil mulți ar fi surprinși să afle că, de fapt, Uber studiază istoricul curselor trecute pentru a estima valoarea pe care fiecare pasager este dispus să o plătească, manipulând suma finală la nivel individual. Google, Amazon, Facebook, Instagram, Apple, Uber… De fiecare dată când folosim o aplicație pe telefon sau vizităm un site în browser, contribuim la procesul de ‚învăţare’ al unui robot. Fiecare dintre noi este, de fapt, un ‚profesor’ care le predă roboților materia ‚gândire umană’. Putem doar să sperăm că ne vom dovedi profesori responsabili.” 

Conferința „Marketing în Direct”, ajunsă la ediția a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic București, prin vocile specialiștilor: Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp), Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).

Moderator este jurnalistul şi trainerul Luana Ibacka. Iar invitaţii speciali ai cocktail-ului care închide ediţia, care a împlinit primul deceniu, sunt cântăreaţa Jezebel şi pianistul Alexandru Burcă.

Parteneri: Brandweb, Profi, Seroussi, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Pegas, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti, Piramida, Flormar, Papioane.ro, Touch Antibacterial, SANA, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Pegas, Nikon, SEOMark, Marketing Romania, Marveii888, Claus Web, Trendy Sound, BlitzTV, Agerpres, Romania Libera, Capital, BIZ, Curierul National, NewsWeek, Forbes, Sapte Seri, Imedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, ManagerExpress.ro, National FM, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, Cariereonline.ro, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media, Romania Pozitiva.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Sky is the limit? NO limit când vorbim despre Inteligența Artificială în Marketing

Published

on

 

Este clar deja că inteligența artificială va conduce industria marketingului în direcții considerate Science Fiction acum câțiva ani. Deși guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atenționat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masivă a tehnologiei în viața noastră, omenirea a decis, practic, că e mai indicat (sau comod?) să se focuseze pe beneficii. 

Termenul AI (Artificial Intelligence) a apărut în 1966, în industria computerizată rolul acestor ‘agenti artificiali’ fiind de a maximiza indicatorii de performanță. Acest lucru ni se întâmplă în fiecare zi, în ultimul secol: telefoanele mobile țin minte pentru noi zilele de naștere ale celor dragi, emailul ne anunță când avem întâlniri, mașina ne semnalizează prin senzori că trebuie să realimentăm cu combustibil și ține minte canalele radio care ne plac. Nici marketingul nu s-a lăsat mai prejos. Tehnologia i-a servit de minune interesele. Customizarea, targetarea, evaluarea – demult nu mai sunt niște taskuri dificile, dimpotrivă! Dând ‘mâna’ cu inteligența artificială, s-a creat ceea ce numim astăzi marketing automation. Căci tehnologia sprijină atingerea obiectivelor de marketing prin automatizare. Folosind varii platforme specialiștii pot targeta consumatorii cu mesaje automatizate atât pe email, cât și pe rețelele de socializare sau pe chaturile website-urilor. Atât imaginea companiei, cât și vânzările acesteia sunt avantajate, singurele bariere în adoptarea strategiilor de marketing automatizat fiind lipsa unei strategii în sine, lipsa conținutului potrivit pe website, a unui buget sau chiar a specialiștilor capabili să implementeze corect astfel de campanii.

Însă care sunt algortimii în marketing automation?

Experienţe online customizate

De ce toate platformele, aplicațiile și conținuturile sunt personalizate? Chiar dacă – aparent – suntem diferiți, ne încadram în șabloane. Iar ‚roboţilor’ nu le-a fost greu să își dea seama de acest lucru. E ca și cu zodiile – sunt doar 12. Suntem diferiți, însă atât de ‚la fel’… Astfel că pe platformele de e-Commerce, de exemplu, astăzi algoritmii sunt perfect capabili să îl facă pe utilizator să se simtă special: știe unde stă, ce îi place, ce-a comandat și previzionează ce-ar putea cumpăra.

Conținut generat de inteligența artificială

Momentan o folosim la facturare, când generăm rapoarte financiare, inventare, rezumate etc. Dar să nu uităm că în tot acest timp inteligența artificială și-a antrenat neuronii (scuze, algoritmii) să îi dea utilizatorului întocmai ce i se cere, intuindu-i așteptările. Algoritmii deep learning recunosc comportamentul uman cu precizie: campaniile cu bannere selectate de acești algoritmi sunt mai eficiente decât cele cu bannere selectate pe baza performanțelor anterioare. Rată de conversie crește cu peste 35% iar traficul pe site cu peste 30%. Dovedit practic!

Recunoașterea automată a fețelor

Ați intrat pe Google Images? Veți observa cât de precis funcționează în a afișa imagini și oameni pe baza cuvintelor cheie utilizate. Toate aplicațiile similare au devenit tot mai performante, astăzi vorbind de o rată de identificare aproape perfectă: 99%. Facebook, Pinterest și Amazon utilizează deja tehnologiile care identifică oameni și obiecte din diferite materiale foto-video. Din perspectivă de marketing, acest avantaj duce la o sincronizare perfectă între conținutul pe care un utilizator îl vede online și vizitele în magazinul offline, trimițându-i acestuia oferte personalizate și mesaje de bun venit în timp real. Din alte perspective…nu ne pronunțăm.

Alături de celălalt gigant, Google, Facebook este platforma care ne uimește regulat cu noi și noi modificari de algoritmi. Poate acum am înțeles de ce…mai ales că și-a deschis recent un Centru internațional de cercetare în domeniul Inteligenței Artificiale la Paris. Potrivit lui Mark Zuckerberg, acest institut va dezvolta o nouă generație, mult mai intuitivă, de servicii de internet, care va facilita utilizatorilor acces la informațiile care li se potrivesc și mai bine. Practic vorbim de-o viață alternativă în rețeaua socială iar pentru aceasta ‚roboţii’ Facebook se pregătesc intens să ne înțeleagă comportamentul și să ne anticipeze mișcările…ce nu se știe încă este dacă ne vor înțelege și sufletul… Însă ne-am surprins singuri deja: dacă acum 15 ani ne era teamă că internetul ne va urmări fiecare mișcare și că nu vom mai fi liberi, azi de bună voie ne expunem viața în online, aproape fără niciun fel de perdea.

Dragoş Smeu, General Manager și Trainer Mavericks – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” spune: „Am ajuns în viitor. Am ajuns într-o perioadă în care colegii noștri de birou sunt software-uri și alte motoare de căutare care ne ajută să ne creștem productivitatea cu x10 față de acum 20 de ani. Multe procese se simplifică, multe joburi dispar, dar și mai multe specializări și nevoie de specialiști apar în piața muncii. În tot acest taifun tehnologic suntem și noi, specialiștii în marketing online care trebuie să facem față la 2 valuri concomitente: să ținem pasul cu publicul țintă și comportamentul publicului țintă în relație cu tehnologia ȘI să ne adaptăm la multitudinea de platforme și software-uri de automatizări de marketing care ne pot crește productivitatea și rezultatele campaniilor de marketing online.”

Doina Vîlceanu, Business Development Manager ContentSpeed – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” declară: „Marketingul este îmbinarea perfectă între intuiție și analiză. Trebuie să ‚simti’ piața, însă cifrele concrete stau la baza oricărei decizii de business. Odată cu era digitală, marketingul a devenit cu adevărat cuantificabil. Avem atât de multe intrumente cu ajutorul cărora putem măsura orice, important e să poți ‚naviga’ prin această multitudine covârșitoare de informații și să extragi esența și concluziile relevante.

Patricia Bertea, Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Inovația în marketing a devenit din ce în ce mai necesară odată cu dezvoltarea domeniului Digital. Ceea ce vedem azi în România este o tentativă discretă de a ne adapta la trendurile occidentale în materie de adoptarea tehnologiei și utilizarea acesteia în activități de marketing. Da, Artificial Intelligence este noul trend. Da, Artificial Intelligence poate rezolva mult mai rapid și cu costuri mult mai mici, situații legate de automatizarea proceselor, rapoarte, analize și altele. Dar Artificial Intelligence nu ar putea totuși să înlocuiască omul de marketing, cel care are experiență și o viziune completă, cel care pe baza informațiilor extrase prin AI, găsește strategia cea mai potrivită pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing.”

Conferinţa „Marketing în Direct”, ajunsă la ediţia a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucureşti, prin vocile specialiştilor: Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer la Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp), Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).

Parteneri: Brandweb, Sanovita, Redd’s, Sprinter Promotion, Gerlinea, Angels Distributions, Green Sugar, Piramida, SEOMark, ProfiPrint, Marketing Romania, ListaFirme.ro, ClausWeb, Pegas, Nikon, Marketing Romania, Marveii888, Claus Web, BlitzTV, SEOMark, Agerpres, Romania Libera, Sapte Seri, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, PRCafe, OrdineaZilei.ro, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, JurnaluldeAfaceri.ro, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, Rabbit Media, Romania Pozitiva, Brand4Brands, The Makers.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Omni – platformă de marketing de precizie cu scalabilitate largă în creație, media și CRM

Published

on

 

Liderul global în marketing și comunicare corporativă, Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), anunță lansarea Omni, o platformă de marketing bazată pe targetarea de precizie creată pentru a identifica și defini experiențe de consum personalizate, scalabile pentru disciplinele creative, media, CRM, precum și pentru alte arii de expertiză Omnicom.

Omni furnizează date despre consumator care pot fi colectate, urmărite dinamic și împărtășite în toate practicile de marketing. Omni transformă modul în care echipele Omnicom lucrează, colaborează și aduc plus valoare, de la generarea de statistici, până la construirea audienței, planificarea canalelor, implementarea creativă și distribuirea mesajelor. Pentru că fiecare consumator are o interacțiune diferită cu brandurile, datele colectate sunt măsurate și optimizate în permanență.

Nucleul Omni este cel mai cuprinzător grafic de identitate a consumatorului din întreaga industrie – o bază de date a consumatorilor conectați, construită în baza mai multor surse incluzând Neustar, LiveRamp, Experian și multe altele. Graficul de identitate corelează comportamentele consumatorilor secundă cu secundă pentru a descoperi modul în care oamenii dezvoltă conexiuni, interacționează și tranzacționează cu brandurile; mixând seturi de date printr-o metodologie care respectă reglementările regionale și politicile de confidențialitate.

Comportamentele de consum sunt cartografiate într-un grafic la fel de cuprinzător, care oferă o imagine precisă a calității, valorii și disponibilității variabilelor de date din piață. Acest plan ramificat este activat printr-un flux de lucru și un motor de conținut care le permite echipelor agenției Omnicom să livreze în mod eficient mesaje personalizate consumatorilor.

„Când am lansat Annalect, cu șapte ani în urmă, ne-am dedicat transformării efectelor datelor și analizelor asupra mass-media. Cu Omni, extindem tot ceea ce am învățat, pentru a transforma întregul proces de marketing”, a declarat Daryl Simm, CEO al Omnicom Media Group. „Omni coagulează talentul nostru într-o viziune unică asupra consumatorului și contribuie la crearea celor mai bune idei integrate care să aducă succes clienților noștri.”

Directorul executiv al Omnicom Digital, Jonathan Nelson, a adăugat: „Până acum, ideea personalizării în masă a fost mai degrabă un deziderat decât o realitate. Omni schimbă asta. Vorbim despre marketingul de precizie scalabil, în acțiune. Noua platformă poate aduce plus valoare tuturor clienților Omnicom pe multiple paliere.”

Suntem extrem de încântați că vom putea folosi și noi, în biroul din România, acest instrument ce permite scanarea în detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaîntalnită până acum în industrie. Vom contribui la cartografierea globală prin adăugarea în platformă a tuturor informațiilor disponibile despre consumatorii din România și, astfel, vom putea să granulăm targetarea și din perspectiva locală.”, a declarat Liana Mihai, CEO OMD România.
Dezvoltat și găzduit de Annalect, în parteneriat cu OPMG (Omnicom Precision Marketing Group), Omni este un demers ce continuă strategia de neutralitate a grupului, la nivel de data management. Acest lucru asigură agilitatea și flexibilitatea de a identifica în permanență vânzătorii și furnizorii de aplicații potrivite într-un ecosistem de date și tehnologii în continuă schimbare. În plus, Omni este conceput să se integreze cu furnizorii de cloud marketing, permițând clienților să fructifice datele pe care le dețin.

Lansarea Omni vine după câteva luni de implementare a platformei în anumite proiecte selectate  de creație, media și CRM. Implementarea Omni va continua în toate agențiile de top ale Omnicom.

 

DESPRE OMNICOM GROUP INC.
Omnicom Group (www.omnicomgroup.com) este o companie globală de top marketing și comunicare corporativă. Rețeua Omnicom și numeroase firme specializate oferă publicitate, strategie media (planificare și cumpărare), marketing digital și interactiv, marketing direct și promoțional, relații publice și alte servicii de comunicare specializate ce deservesc 5.000 de clienți din peste 100 de țări.

DESPRE GRUPUL OMNICOM MEDIA
Omnicom Media Group (OMG) este divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), lider mondial în publicitate, marketing și comunicare corporativă, care oferă servicii către peste 5.000 de clienți din peste 100 de țări. Omnicom Media Group include agențiile de media full-service Hearts & Science, OMD și PHD; platforma de date și analiză Annalect; Resolution Performance Media; și o serie de companii de comunicare media și specializate.

DESPRE OMD

OMD este o companie internațională de marketing și comunicare, cea mai mare și mai premiată din lume. Recunoscută la nivel global pentru serviciile inovative şi amprenta creativă, precum şi pentru viziunea strategică integratoare, OMD asigură o gamă largă de servicii la nivel global: strategie de comunicare, planificare media, cumpărare spaţiu media, execuţie digitală, generare de conţinut, entertainment marketing, sponsorizări şi brand analytics. OMD lucrează pentru companii de top la nivel Mondial: Renault, PepsiCo, Liberty Global și The Walt Disney Company.

OMD a primit de-a lungul timpului numeroase premii și distincții, inclusiv titlul de “Media Network of the Year” la Cannes Lions 2017, titlul de “cea mai creativă și inovativă agenție din lume” pentru 11 ani consecutiv în clasamentul Gunn Report for Media 2016, distincția de “Agency Network of the Year” în cadrul Festival of Media Global în 2015 și 2016 și s-a aflat în topul indexului eficienței realizat de Effie timp de cinci ani consecutiv. În anul 2018 OMD a primit distincția de „Most Medaled Media Network” la Cannes Lions Festival of Creativity.

OMD este parte a Omnicom Media Group, divizia serviciilor de media a Omnicom Group Inc.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending