Marketing
Fanta a creat cel mai cool birou al verii: Fantastic Office, unde șase tineri din România vor forma, în fiecare lună echipe de marketing

Published
11 luni agoon

Pentru prima dată în România, Fanta dă ocazia tinerilor pasionați de design, comunicare și social media, să-și valorifice potențialul creativ și să participe activ la strategia de marketing, alături de super vloggerii momentului. În această vară, Fantastic Office se va transforma în cel mai cool birou al verii, plin de jocuri și provocări, unde tinerii vor da viață celor mai trăsnite idei fantastice.
Timp de șase luni, Tequila (Bianca Adam), Anca Broască și Selly (Andrei Șelaru), împreună cu șase tineri creativi, vor face marketing la un alt nivel în Fantastic Office, primul birou interactiv plin de jocuri și cu multe provocări antrenante, gândit special pentru ei. Și pentru că vorbim despre design, copywriting, vlogging și social media, un loc în super echipa de Fantastic marketing are toate ingredientele ca să devină cel mai râvnit job al verii.
“Fantastic Office este un proiect de pionierat, reprezintă un hub de creație dedicat tinerilor, un spațiu propice creativității, în care ei să dea tonul noilor campanii de marketing pentru Fanta. Tocmai în asta constă inovația: prin acest proiect, am adus însuși consumatorul în poziția în care poate să își contureze brandul preferat în functie de viziunea proprie”, a declarat Daria Gonta, Brand Manager Flavors, Romania & Moldova.
În fiecare lună, mentorii Tequila, Anca Broască și Selly vor lansa cele mai trăsnite provocări prin care vor testa la maximum imaginația și originalitatea tinerilor creativi. Îi vor selecta pe cei mai buni dintre ei care vor avea ocazia să-și pună ideile în practică și să se distreze alături de vloggeri lor favoriți.
„După ce am văzut spotul în care Teen Marketing Officer conduce Fanta, ne-am gândit cum ar fi să se întâmple pe bune? Așa că am deschis Fantastic Office. Am transformat vloggerii în agenție de recrutare și am construit cea mai creativă echipă. Nu e ușor să dai brandul pe mâna altcuiva, dar ne bucurăm că totul a ieșit foarte bine”, a declarat Andrei Mihăilescu, Copywriter McCann.
Primii participanți selectați au avut deja parte de o super experinață în Fantastic Office, între 29-30 aprilie, unde, împreună cu vloggerii și sub îndrumarea graphic designerilor, au dat frâu liber celor mai creative idei fantastice.
„A fost greu să alegem primii câștigători pentru că am văzut foarte multe idei bune. Ideea Fantastic Office este foarte tare! Participanții trebuie să-și consume creativitatea, să își pună mintea la contribuție, lucru care uneori poate deveni epuizant. Însă, aici totul este super-fun, nu ai cum să ai bad vibes.”, spune Tequila după primul weekend în Fantastic Office.
Pentru a se înscrie în competiție, tinerii își pot încărca desenele, gif-urile sau vlogurile pe site-ul fantasticoffice.ro.
Campania va fi comunicată printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media și platformele influencerilor parteneri în Fantastic Office.
Echipa de proiect:
Echipa Coca-Cola România:
Miruna Smeureanu – Marketing Director Coca-Cola Romania, Daria Gonta – Brand Manager Flavors, Romania & Moldova; Alina Ionescu – Marketing Activation Manager Flavors, Coca-Cola România, Laura Savu – Social Media Manager.
McCann PR: comunicare și implementare
Lavinia Chican – Senior Partner, Simon Simon – Creative Manager, Mihaela Dumitrașcu – PR Manager, Irina Nazat – Acount Executiv, Simona Ionești – Digital & Influencers Specialist, Mădălina Mihăilescu – Digital & Content Specialist, Alina Huiban – Events Manager & Media Relations, George Liloiu – Graphic Designer.
McCann:
Laura Aldea – Group Account Director, Mădălina Stoica – Senior Account Executive,
Bianca Troncea – Strategic Planner, Cătălin Dobre – Chief Creative Officer, Jonay Sosa – Group Creative Director, Andrei Mihăilescu – Copywriter, Radu Rebei – Art Director.
MRM:
Andreea Sofrone – Account Director, Alexandra Gheorghiu – Account Manager, Lorena Ciobanu – Account Manager, Cătălina Popescu – Account Executive, Ioana Ichim – Copywriter
Maria Cocaila – Copywriter, Răzvan Bănica – web designer, Bianca Urdea – Web Designer, Dany Manea – Senior Programmer.
UM:
Cornel Tiron– Account Director, Dana Chitrușcă – Media Manager, Mari Glinischi – Media Planner, Ramona Radu – Content Manager, Cristi Ene – Digital Planner.
Pentru protejarea ansamblului ”Calea Eroilor”, Operele lui Constantin Brâncuşi nu mai pot fi atinse
Lasa un comentariu aici!
Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

You may like
McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției
Catalin Cazacu, „vulturul” de la Exatlon, de la copilul rebel la antreprenor de succes
AUDIENTE TV: Milioane de români martori la vânătoarea de strigoi din Las Fierbinți!
Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?
Golin este singura agenție din România finalistă în același timp la festivalurile IAB MIXX Awards Europe & SABRE Awards EMEA
PROGRAM TV KANAL D: 16-22 aprilie 2018
EXATLON. Dezvaluirile tatalui lui Stefan despre fiul sau devenit celebru: „Era un copil foarte afectuos si cuminte”
Ozana Barabancea și Gelu Voicu străbat satele Moldovei, în căutare de fete frumoase și talente, la “Ie, Românie”
iCEE.fest: Giganți globali si experți în Internet si tehnologie din toată lumea revin în România
ANTENA 1: Nicoleta Nucă și Alex Florea și-au pierdut locurile între Cei 4
Centrade Cheil a creat primul bot lansat de un retailer in Romania
Program special de Paşte la PRO TV!
PROGRAM TV PRO CINEMA: 2-8 aprilie 2018
Romanii au talent a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public! Cifre, aici!
Paula Chirilă învață să meargă cu căruța, iar Dan Helciug cântă la caval, la “Ie, Românie”
PROGRAM TV ANTENA 1: 30 martie – 5 aprilie 2018
Show-ul culinar CHEFI LA CUŢITE va difuzat în grila Antena 1 în zilele de luni şi marţi!
Cursa spre marea finală Asia Express se lasă cu accidentări: Liviu Vârciu și Vica Blochina, cu picioarele julite până la sânge
Analiză piese participante EUROVISION Portugalia 2018 – partea I
Antonia, vizitată de mama sa la filmările ”The Four – Cei 4”
Misiune imposibilã la ,,Asia Express”: Vedetele, nevoite sã transporte un bloc de gheatã prin cãldurã toropitoare
Weekend de top pentru KANAL D. Statia a fost lider de audienta, sambata si duminica!
Investiția în email marketing indiferent de cifra de afaceri – o alegere inspirată?
IAA România semnează Carta Diversității
La ce apeleazã Michaela Prosan, Sonia din “Fructul oprit”, ca sã iasã din rutinã
AUDIENTE TV: EXATLON a fost lider de audienta pe doua segemente de public!
Macanache prezintă ”The Four – Cei 4”, la Antena 1
Probele din Cambogdia le dau mari bătai de cap vedetelor ,,Asia Express”: ,,Sunt anumite lucruri pe care nici fizic, nici psihic nu le putem face”
Serialul italian Elisa di Rivombrosa revine in grila PRIMA TV cu sezonul trei
Cum arăta Petru Păun înainte să înceapă filmările pentru “Fructul oprit”
TVR 2 îşi lansează grila de primăvară!
PROGRAM TV PRO X: 12-18 martie 2018
DIGITAL
McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Published
1 zi agoon
24 aprilie 2018
Desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, McCann PR România lansează oficial divizia Experiential Marketing – o nouă componentă în expertiza 360° a agenției. Este al doilea proiect major inițiat în cadrul agenției în ultimul an, după GREATEENS – inițiativă menită să descopere, să cureze și să promoveze următorul val de influenceri.
„McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.
Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va oferi suport în fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.
”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR – Coordonator Divizie.
Lasa un comentariu aici!
DIGITAL
Cine au fost premianții Galei Premiilor De Excelență IAA 2018?

Published
1 săptămână agoon
18 aprilie 2018
În prezența a peste 150 de profesioniști ai industriei de advertising și comunicare, pe 17 aprilie 2018, a avut loc cea de-a VIII-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România, unde au fost acordate 11 premii, recompensând excelența în marketingul și comunicarea autohtonă. Evenimentul a fost precedat de Ziua Publicității, conferința dedicată tinerilor la început de drum in Marcom.
“Ne bucurăm că am avut încă o dată ocazia de a pune în lumina reflectoarelor oamenii care clădesc și susțin cele mai înalte standarde ale industriei Marcom-ului. De cele mai multe ori în cadrul festivalurilor sunt premiate proiectele, campaniile, însă noi am decis să punem accent pe oameni, căci ei sunt motorul schimbării. La 25 de ani de IAA în România, ne dorim să încurajăm comunitatea să facă pasul spre o nouă etapă, ne dorim să transformăm România în Hub Global al Creativității. Ca atare, ediția Premiilor de Excelență IAA 2018 a chemat pe scenă acei profesioniști, care, prin pasiunea și prin efortul lor, contribuie deja, la evidențierea României pe harta globală a creativității” a declarat Maria Predoiu, președinte IAA România.
Ediția a VIII-a a Premiilor de Excelență este una specială întrucât are loc la ceas aniversar – IAA România celebrează 25 de ani de activitate – și a avut următoarea structură:
6 Premii de Excelență unde nominalizările au fost deschise publicului larg, 4 Premii de Excelență Speciale acordate de: Boardul IAA, Senatul IAA, IAA Young Professionals și Premiul Romania 100 – dedicat aniversării centenarului Marii Uniri și Premiul Personalitatea Anului în Marcom ce a fost decernată la finalul evenimentului, prin votul celor aflați în sală.
Premiul de Excelență IAA pentru promovarea „Romaniei ca Hub Global Creativ” a mers catre Dragoș Stanca pentru standardele profesionale înalte prin care a transformat ICEE Fest în cel mai cunoscut festival de tehnologie din Europa de Est.
Premiul pentru Educație în Marcom a revenit în acest an lui Alexandru Negrea pentru cursurile și întâlnirile Social Smarts – prin care transmite conținut profesionist și consistent tuturor tinerilor dornici de profesionalizare în social media.
Premiul pentru Inspirație prin valori a fost oferit lui Marius Cristea și Ioanei Dogaru – IQads – pentru curajul de a lansa o competiție creativă locală – Fibra – singurul festival de creativitate în publicitate din România.
Premiul pentru Dialog Constructiv cu Autoritățile a fost acordat Oanei Cociașu – președinte RAC – pentru demersurile constante de îmbunătățire a cadrului de autoreglementare al industriei de marketing și comunicare și pentru parteneriatul funcțional cu CNA.
Premiul Creativity 4 Better avut-o învingătoare pe Melania Medeleanu – pentru campania Magic Home – pentru un efort national de solidaritate cu familiile copiilor bolnavi de cancer și pentru ambiția de a implica societatea în materializarea fizică a Magic Home – lânga cel mai mare spital oncologic pentru copii.
Lasa un comentariu aici!
Marketing
Investiția în email marketing indiferent de cifra de afaceri – o alegere inspirată?

Published
1 lună agoon
14 martie 2018
Cei care deja au avut în vedere diverșii pași de îndeplinit pentru a-și face cunoscută afacerea știu cât poate fi de dificil întregul proces implicat.
Cunoașterea domeniului de publicitate, de promovare cu tot ce presupune acesta nu este tocmai o calitate ce o dețin cei care decid să își ducă business-ul la următorul nivel. Însăși convingerea unui potențial client de a se înscrie la Newsletter-ul trimis în ajutorul său reprezintă o provocare reală.
Sunt atât de multe aspecte de îndeplinit, iar în acest sens, fără ajutorul unui profesionist în domeniu, care cunoaște îndeaproape și are experiență în email marketing, este destul de dificilă obținerea unor rezultate satisfăcătoare.
În astfel de situații, există posibilitatea de a apela la agenții care se ocupă exclusiv cu promovarea, cu optimizarea site-urilor, a magazinelor online etc. E-Advertising este una dintre companiile de profil care răspunde cu succes provocărilor de acest fel, însă cu profesionalism, cu simțul răspunderii și după un plan bine stabilit de la bun început. Pentru că prea puțini sunt cei care reușesc personal să obțină rezultate în urma muncii depuse în implementarea unor strategii de e-mail marketing, iată care sunt mențiunile și sfaturile pe care reprezentanții E-Advertising le oferă celor care doresc să observe o schimbare în acest sens.
De ce merită investiția în email marketing și ce rezultate ar trebui să ofere?
De multe ori se întâmplă ca mail-urile trimise de diverse companii să nu fie citite sau nici măcar deschise de către cei ce le primesc. Cu atât mai rare sunt situațiile în care abonații se arată interesați de acestea, când răspund la îndemnul de a face o schimbare, de a cumpăra un produs.
Spre exemplu, prin abonarea la Newsletter poate fi păstrată o comunicare cât mai apropiată cu un potențial client, acesta poate fi astfel informat cu privire la diverse categorii de servicii sau produse față de care a manifestat la un moment dat interes. Tot prin intermediul acestora se pot construi relații, se pot realiza vânzări prompte.
Mulți din cei care se află la început de drum nu iau în considerare investițiile în email marketing, fiind de părere că efortul depus, resursele și timpul nu vor aduce rezultate, sau cel puțin nu într-un stagiu de dezvoltare incipient al business-ului.
Vânzările cresc exponențial
Acest aspect nu este dictat de cât de veche sau nouă este o afacere, ci de modul în care aceasta își promovează serviciile și produsele. Expunerea acestora atrage după sine rezultate, constând în timp în vânzări crescute chiar exponențial. Prin email marketing se urmărește întocmai acest lucru, astfel ca procesul de cumpărare să fie unul cât mai firesc. Șansele ca potențiali clienți să comande sunt cu atât mai mari cu cât aceștia primesc mail-uri cu conținut folositor, referitor la un produs de interes.
Crește valoarea medie a vânzărilor
Iată o modalitate deosebit de eficientă de a vinde servicii și produse din game variate, prin care va crește totodată și valoarea medie a comenzilor – email marketing-ul. Acesta include numeroase strategii prin care o afacere de mici proporții se poate dezvolta și crește considerabil într-o perioadă de timp cu mult mai scurtă decât cea estimată inițial.
Se obțin vânzări repetate
Cei care plasează comenzi în mod repetat sunt clienți valoroși pentru afacere. Mai mult ca sigur și alții vor afla despre produse și servicii de la aceștia, ceea ce înseamnă că rezultatul va consta în vânzări repetate. Email marketing-ul este necesar pentru a menține treaz interesul clienților curenți, pentru a-i fideliza pe aceștia – ceea ce este cu mult mai rentabil decât aducerea unui client nou. Cu toate acestea, și acest ultim aspect trebuie îndeplinit, numai așa se poate evolua. Menținerea unei baze de clienți existenți, alături de aplicarea strategiilor diverse specifice reprezintă o modalitate excelentă de a obține rezultate optime.
Iată numai câteva dintre motivele pentru care investiția în email marketing este rentabilă, recomandată și profitabilă. Cei care doresc să afle mai multe detalii cu privire la avantajele pe care le aduce găsește pe e-advertising.co informații complete.
Lasa un comentariu aici!

Gabriela Cristea va prezenta o nouă emisiune la Antena Stars: ”Sunt foarte fericită, liniștită și pregătită să o iau de la capăt”

Viviana Sposub, noua prezentatoare a rubricii meteo Observator

Diseară, în “Fructul oprit”. Sonia decide să-i spună adevărul lui Tudor: “M-am ÎNDRĂGOSTIT!”

Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA

EXATLON. Valentin Chis, o calatorie impresionanta, de la vicecampion national de tir la coregraf si dansator de succes

Florin Călinescu intră în pielea unor mari președinți de stat pentru marile gale live Românii au talent!

Vrei să începi o poveste frumoasă? Intră pe AgențiaDeCasting.ro!

AUDIENŢE TV: PRO TV a fost lider de audienţa cu serialul Las Fierbinţi!

Ilinca Obadescu: “Din vacante colectionez momente, nu suveniruri!”

Un cuplu româno-portughez dorește să cumpere un pian pentru fiul lor, cu banii de la “Guess My Age – Ghicește vârsta”

Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA

Seara de top pentru Kanal D! Dezvaluirile facute de Diana Belbita, la “WOWBiz”, lider de audienta

PRO TV: Strategiile concurenților sunt date peste cap la Ferma vedetelor

AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu ediția aniversară de ziua lui chef Bontea

Ce face Vlad Gherman în pauzele de la filmările pentru “Fructul oprit”

Mica bucătăreasă de 9 ani la Chefi la cuțite: își dorește să fie cercetător la NASA și să obțină cuțitul juraților

Mirela Vaida a plecat la Londra după ce a aflat că va juca rolul Donnei în musicalul ”Mamma Mia”

Viata in pasi de dans a lui Alex de la „Exatlon”, demna de un scenariu de film

McCann PR se extinde cu o divizie nouă – Experiential Marketing – care completează expertiza 360° a agenției

Primii 10 semifinaliști sunt pregătiți să facă spectacol vinerea aceasta, în prima gală live Românii au talent!

Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA

EUROVISION 2018: The Humans urcă pe scena ESPreParty din Madrid

Trupa La Familia va susţine la Arenele Romane concertul “Poveste de cartier”

,,Rampage: Scăpaţi de sub control” a pus stăpânire pe box office-ul românesc

The Motans pregătește super concerte, în turneul „My Gorgeous Drama Queens”

Vertical Entertainment prezintă „Sub soarele nopţii” din 20 aprilie la cinema

Carla’s Dreams revin cu piesa “Poetic și murdar”

Eurovision 2018: The Humans susţin un recital în Israel

Albinuţa Maya se întoarce pe marile ecrane din 6 aprilie

MCulture lanseaza cel de-al optulea single: “Striga cu mine”
Abonează-te la RADAR!
PREMIILE RADAR DE MEDIA


START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară
A început votare Premiilor RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară, procesul de votare este deschis în perioada 1 februarie...


Etapa propunere nominalizări – PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018
START PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 In perioada 1-31 ianuarie, cititorii pot propune nominalizari pentru cele 16 categorii participante. ...


GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017: Fotografii de la panoul oficial
Cel mai mare eveniment media al anului!


CASTIGATORII PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2017
Aseara au fost decernate PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 in prezenta a peste 800 de invitati la Ambasad’or Events. ...
Trending
- Evenimente10 ore ago
Astazi de la ora 19: RADAR DE MEDIA transmite in direct evenimentul SPRING FASHION GALA
- Analize3 zile ago
AUDIENTE TV: Exatlon a fost lider de audienta doua zile consecutiv la KANAL D. Iata cum arata clasamentul final!
- Reality Show3 zile ago
PRO TV: Lacrimi și emoție la ultimele eliminări de la Mă însoară mama!
- Emisiuni2 zile ago
Sevi şi Francesca sunt câştigãtoarele celei de-a noua ediţii “iUmor”
- AUDIENȚE TV1 zi ago
Seara de top pentru Kanal D! Dezvaluirile facute de Diana Belbita, la “WOWBiz”, lider de audienta
- Reality Show1 zi ago
PRO TV: Strategiile concurenților sunt date peste cap la Ferma vedetelor
- AUDIENȚE TV1 zi ago
AUDIENTE TV: Chefi la cuțite, lider de piață cu ediția aniversară de ziua lui chef Bontea
- AUDIENȚE TV3 zile ago
Reportajul despre sistemul sanitar de la România te iubesc! a fost pe primul loc în topul audiențelor