Marti, 13 februarie, premiera “FERMA VEDETELOR” s-a impus ca leader absolut de audienta, conform datelor furnizate de Kantar Media. Emisiunea prezentata de Monica Barladeanu si Nea Rata a debutat cu succes in fata superproductiilor „Exatlon Romania” pe Kanal D si „Asia Express” pe Antena 1.
Total >> | Total | ||||||
Units >> | Rtg(000) | ||||||
Total | Title | Channel | Start Time | End Time | National | Urban | 18-49 Urban |
FERMA VEDETELOR | Pro TV | 19:59 | 21:26 | 1884 | 893 | 421 | |
EXATLON ROMANIA | Kanal D | 20:05 | 23:01 | 1802 | 772 | 350 | |
ASIA EXPRESS | Antena 1 | 19:59 | 23:00 | 1058 | 570 | 310 |
Drumul prin de peripetii catre inima Fagarasului si primele aventuri ale vedetelor puse din greu la incercare de viata la ferma au fost urmarite in medie pe minut de 1.884.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 20:31, a adunat in fata televizoarelor 2.460.800 de români.
PUBLICUL NAŢIONAL
Target>> | National All | ||
Interval>> | 19:59-21:26 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 19.5 | 10.5 | 1884.4 |
Kanal D | 18.9 | 10.2 | 1822.4 |
Antena 1 | 10.1 | 5.5 | 975.0 |
Antena 3 | 4.6 | 2.5 | 444.3 |
Romania TV | 4.3 | 2.3 | 417.1 |
PUBLICUL URBAN
Target>> | Urban All | ||
Interval>> | 19:59-21:26 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 17.9 | 9.2 | 892.5 |
Kanal D | 15.6 | 8.1 | 779.5 |
Antena 1 | 9.9 | 5.1 | 492.0 |
Antena 3 | 5.7 | 2.9 | 284.6 |
Romania TV | 4.9 | 2.6 | 247.0 |
PUBLICUL COMERCIAL
Target>> | 18-49 Urban | ||
Interval>> | 19:59-21:26 | ||
Channels | Share | Rtg% | Rtg(000) |
Pro TV | 22.8 | 9.4 | 421.1 |
Kanal D | 19.5 | 8.1 | 360.1 |
Antena 1 | 14.1 | 5.8 | 261.1 |
Digi 24 | 3.6 | 1.5 | 67.2 |
National TV | 3.1 | 1.3 | 57.0 |
Sursa datelor: Kantar Media / Copyright: ARMA
Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.