Connect with us

Evenimente

Festivalul Internaţional al Orchestrelor Radio, 23-29 septembrie, Sala Radio Bucuresti

Published

on

Radio România a anunţat marţi, într-o conferinţă de presă desfăşurată pe scena Studioului de Concerte “Mihail Jora”organizarea, în perioada 23 – 29 septembrie 2012,a primei ediţii a Festivalului Internaţional al Orchestrelor Radio.

La conferinţa de presă au participat directorul artistic al Festivalului, renumitul pianist şi dirijor, Christian Zacharias, preşedintele director general al Radio România, András István Demeter, primarul general al Municipiului Bucureşti, prof. dr. Sorin Oprescu, preşedintele director general al Televiziunii Române, Alexandru Lăzescu, precum şi reprezentanţi ai sponsorilor Festivalului – Enel România şi Dacia Groupe Renault.

“Acest Festival reprezintă o provocare artistică ieşită din comun. Sub auspiciile Radio România se regăsesc o multitudine de valori şi oameni care se dedică, zi de zi, muzicii. Aceste valori şi aceşti oameni sunt puşi în evidenţă de stagiunea Formaţiilor Muzicale Radio România, iar interconectarea acestora cu publicul cărora li se adresează se realizează prin intermediul eterului de către Radio România Muzical.

Prin acest Festival dorim să ne înscriem în circuitul de comunicare dintre valorile europene. Avem un precedent, Festivalul “George Enescu”. Acest precedent a creat un orizont de aşteptare, un public meloman rafinat şi educat. Acest public are nevoie şi merită alte oferte şi alte provocări. Radio România este instituţia care, în acord cu misiunea sa de a crea şi promova valoarea, vine în întâmpinarea acestui orizont de aşteptare al publicului”a declarat în cadrul evenimentului András István Demeter, preşedintele director general al Radio România.

De asemenea, preşedintele director general al Radio România a ţinut să mulţumească în mod special Ministerului Culturii şi Patrimoniului Cultural şi Artexim, pentru deschiderea şi sprijinul faţă de realizarea acest proiect, precum şi pentru parteneriatul solid în organizarea Festivalului “George Enescu”. Totodată, András István Demeter a mulţumit partenerului tradiţional al Radio România, Televiziunea Română, precum şi tuturor sponsorilor Festivalului Internaţional al Orchestrelor Radio, prin intermediul reprezentanţilor Enel România şi Dacia Groupe Renault, prezenţi la conferinţa de presă.

Directorul artistic al Festivalului, Christian Zacharias a mărturisit presei că:“În această primă ediţie a Festivalului voi participa în mai multe ipostaze: ca şef de orchestră, pianist, muzician de muzică de cameră dar şi ca om care vorbeşte despre muzică şi se implică în realizarea şi ascultarea ei. E o şansă a acestui Festival să aibe un organizator ca Radio România şi un partener ca Televiziunea Română. În opinia mea, aceste două instituţii transportă idei. Ori ideea unui festival nu este doar a aceea de a oferi concerte ci de a deschide căi de acces către muzică pentru un public cât mai numeros.”

Prezent la această întâlnire cu presa, primarul general al Capitalei şi-a reiterat sprijinul pentru proiectul propus de Radio România şi aprecierea faţă de obiectivul pe care organizatorii Festivalului şi l-au propus – de promovare a valorilor culturale autentice. “Sprijin această iniţiativă Radio România pentru că bucureştenii sunt consumatori de cultură, de muzică serioasă. Orice lucru bine organizat trebuie sprijinit material pentru a putea intra în normalitate.”,a declarat Sorin Oprescu.

Nu în ultimul rând, Alexandru Lăzescu, preşedintele director general al Televiziunii Române, a ţinut să puncteze faptul că:“Sunt puţine lucruri în care România excelează şi unul dintre acestea este muzica. Este bine ca aceste lucruri care contează să fie cunoscute. Televiziunea Română este privilegiată să fie partener alături de prietenii şi colegii de la Radio România. Vom face tot ce ne stă în putinţă pentru ca acest Festival să se vadă şi să se audă cât mai bine. Sunt convins că acest Festival va fi o reuşită şi se va înscrie între manifestările importante care definesc viaţa culturală românească.”

Festivalul se va desfăşura în anii de pauză ai Festivalului „George Enescu”, fiind o completare la programul cultural naţional, oferind iubitorilor de muzică şi de artă posibilitatea de a viziona şi asculta valori culturale mondiale ale momentului pe scenele cele mai importante din Bucureşti.

Ca şi în cazul recentelor ediţii ale Festivalului şi Concursului Internaţional „George Enescu”, acest nou eveniment se va desfăşura sub înaltul patronaj al Preşedintelui României.

Producătorul Festivalului este Societatea Română de Radiodifuziune în colaborare cu ARTEXIM şi Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional care, prin organizarea Festivalului şi Concursului Internaţional „George Enescu”, au dovedit că au resursele necesare pentru coordonarea unui asemenea eveniment internaţional.

Co-producătorii evenimentului sunt Primăria Municipiului Bucureşti şi Societatea Română de Televiziune.

Programul de mediatizare internă şi internaţională va fi realizat în colaborare cu Societatea Română de Televiziune, Realitatea TV, Jurnalul Naţional şipartenerii media externi (Euronews, Mezzo, Rfi).

Partenerii principali: ENEL şiSPECTACULAR.

DACIA – maşina oficială a Festivalului.

TAROM – transportator oficial al Festivalului.

Sponsori: Romaqua, „La Mama – Cafepedia”, Julius Meinl, Lenovo, Radisson SAS.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Evenimente

Cerbul de Aur 2018: încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare

Published

on

Foto Credit: TVR

Pregătirile pentru Festivalul Cerbul de Aur, ediţia 2018, au intrat în linie dreaptă: astăzi, 20 iunie, încep înscrierile pentru Concursul internaţional de interpretare.

Artiştii care doresc să participe la concurs se pot înscrie până în data de 11 iulie a.c., pe site-ul oficial al evenimentului, cerbuldeaur.ro, unde este publicat şi Regulamentul Festivalului Concurs.  

La finalul perioadei de înscrieri, juriul selecţiei va decide artiştii care vor intra în competiţie. În acest an, pe scena din Piaţa Sfatului vor urca şi se vor duela muzical pentru Marele Trofeu cel mult 15 concurenţi. Dar premiile vor fi mai multe!

La 50 de ani de la prima ediţie, Cerbul de Aur 2018 va avea o desfăşurare de gală, cu numeroase premii, a căror valoare totală este de 65 de mii de euro. Pe lângă Marele Trofeu al Festivalului Internaţional Cerbul de Aur, în valoare de 25 de mii de euro, la această ediţie aniversară, concurenţii pot câştiga alte opt premii:

  • Premiul I
  • Premiul al II-lea
  • Premiul al III-lea
  • Premiul pentru cea mai bună interpretare a unei piese româneşti;
  • Premiul Braşovului;
  • Premiul Publicului
  • Premiul Presei Festivalului
  • Premiul Societăţilor Publice de Radio şi de Televiziune

 

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur va avea loc în perioada 29 august – 2 septembrie a.c., în Piaţa Sfatului din Braşov. În an aniversar, dedicat Centenarului României şi semicentenarului festivalului, TVR propune un format special al evenimentului, cu o Gală Aniversară, două zile de concurs, o Gală a Festivalului şi evenimente adiacente.

Festivalul se va încheia cu o Gală Centenară, un spectacol folcloric ce va reuni muzica populară tradiţională românească şi prelucrări de actualitate ale acestui gen muzical.

Evenimentul va fi transmis în direct şi în exclusivitate de Televiziunea Română.

 

Despre Festivalul Internaţional Cerbul de Aur:

Festivalul Internaţional Cerbul de Aur a debutat în anul 1968 şi a avut 17 ediţii, ultima dintre acestea fiind organizată în anul 2009. Evenimentul a devenit cel mai mare festival internaţional de muzicã organizat în România  şi, în mod tradiţional, la Brașov.

De-a lungul anilor, acest prestigios festival a găzduit apariţii sau recitaluri ale unor vedete precum Diana Ross, Amália Rodrigues, Julio Iglesias, Dalida, Sheryl Crow, Tom Jones, Juliette Greco, Vaya con Dios, Coolio, Barbara, Christina Aguilera, Cliff Richard, Kenny Rogers, Ricky Martin, Kelly Family, Patricia Kaas, Gilbert Becaud, Josephine Baker, Toto Cutugno, Enrico Macias, Boy George, James Brown, Kenny Rogers, Ray Charles, UB 40, Scorpions, Pink, Sheryl Crow şi mulţi alţii.

Prin calitatea actelor artistice prezentate, „Cerbul de Aur” este nu doar un brand de prestigiu al TVR, ci şi unul naţional, spectacolele organizate în cadrul festivalului adunând de un număr impresionant de spectatori şi telespectatori din întreaga ţară.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Park4Fly ofera parcare in siguranta cu preturi mici la doar trei minute de Aeroportul Otopeni!

Published

on

Pentru cei care cauta parcare langa aeroport Henri Coanda, firma Park4Fly, situata in apropierea aeroportului, pune la dispozitie peste 150 de locuri de parcare la doar 800 de metri de aeroport.

Parcarea se face atat pe termen lung, cat si pe termen scurt, iar tariful in lei este calculat in functie de numarul zilelor de parcare. Firma ofera un simulator de preturi pe pagina online unde pot fi calculate sumele necesare pentru o anumita perioada. Rezervarea se poate face telefonic, 24/7 si plata pentru parcare poate fi facuta cash sau cu cardul.

Pentru calatoriile in interes personal sau cele de afaceri, din ce in ce mai multi oameni prefera sa evite aglomeratia din mijloacele de transport in comun sau orele petrecute in taxi spre aeroport si sa-si aduca masina personala care sa stea in siguranta in parcare pe toata durata calatoriei. De aceea, au aparut numeroase parcari langa aeroport, fiecare incercand sa atraga cat mai multi clienti prin oferte personalizate.

Parte a grupului WLC AUTO care ofera servicii auto integrate, rent a car, parcare, asistenta rutiera si service auto, firma Park4FLY este o companie care se bucura de o crestere si o recunoastere rapida in domeniu, oferind clientilor servicii personalizate, incluse in tariful de parcare, fara costuri suplimentare: transferul rapid al clientilor de la/catre Aeroport Otopeni Non-Stop, monitorizare video 24/7 cu acces permanent gratuit al clientilor, dar si agent de paza. Clientii se pot conecta prin internet oricand la sistemul de monitorizare video pentru a verifica starea in care se afla autoturismul din parcare, acest serviciu fiind gratuit.

Transferul catre aeroport se face individual, pentru fiecare client in parte, durand maxim 10 minunte din momentul parcarii pana la sosirea la aeroport. La intoarcere, clientii sunt asteptati de reprezentanti ai firmei pentru a fi condusi catre parcare cat mai rapid, ajungand la masina personala in cel mai scurt timp. Astfel, nici caratul bagajelor sau conditiile meteorologice nefavorabile, dar nici ora la care ajunge avionul nu trebuie sa reprezinte o sursa de ingrijorare pentru cei care apeleaza la serviciile parcarii.

Pentru servicii de parcare pe termen lung la aeroport Bucuresti, firma isi indeamna clientii sa-i contacteze reprezentantii pentru oferte personalizate si preturi avantajoase la perioadele de peste 30 de zile si nu numai.

Preturile sunt exprimate in lei/zi, iar rezervarile din timp beneficiaza de discounturi si oferte atractive. Totodata, clientii fideli ai firmei beneficiaza permanent de preturi speciale, pentru a apela de fiecare data la serviciile parcarii.

Firma mizeaza pe promptitudine, siguranta si disponibilitate, raspunzand solicitarilor  din partea clientilor si oferind suport 24/7, prin telefon, e-mail sau live chat.

Parcare moderna, cu pachet de beneficii de top si preturi imbatabile in zona, Park4Fly ofera siguranta si confort, clientii bucurandu-se de o experienta placuta si profesionalism. In plus, daca cei care apeleaza le serviciile firmei vor sa-si gaseasca masina proaspat curata la intoarcere exista si posibilitatea ca aceasta sa fie curatata la preturi speciale.  Pentru o rezervare accesati site-ul https://park4fly.ro/ !

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Sute de alergători iau startul sâmbăta viitoare la Crosul IT-iștilor

Published

on

Sute de IT-iști se vor alinia, pe 23 iunie, la startul cursei Crosul IT-iștilor powered by Infodesign.

Sub sloganul ”Log out, shut down, go run!”, cea de-a cincea ediție a evenimentului se desfășoară în Parcul Tineretului și se adresează, în special, IT-iștilor pentru care participarea este gratuită, dar și celor care sunt amatori de mișcare.

Putem spune deja că acest cros a devenit o tradiție. De la an la an, observăm un număr din ce în ce mai mare de IT-iști care se înscriu la evenimentul nostru. Acest lucru ne bucură și ne motivează să continuăm demersurile de promovare a sportului ca factor care contribuie la îmbunătățirea calității vieții. Este ceea ce încercăm să facem de 25 de ani, de când Infodesign și-a început activitatea”, a declarat Ileana Ionescu, director executiv Infodesign.

Evenimentul va începe la ora 8.00 cu ridicarea kiturilor de participare, continuând cu încălzirea asigurată și în acest an de antrenorul Claudiu Porof, urmând ca startul să se dea la ora 10.00. Concurenții vor putea opta pentru cursa Hobby 3km, respectiv cursa Expert 6km.

24 de persoane vor fi premiate pentru rapiditate, iar alte 10 persoane vor putea câștiga premii surpriză.

Detalii privind programul și regulamentul crosului se găsesc pe site-ul www.infodesign.ro. Înscrierile se mai pot face până pe data de 20 iunie.

Proiectul este organizat de Infodesign, în colaborare cu F-Secure România.

Evenimentul este susținut de Radar de Media, iar un aport considerabil în susținerea crosului îl au și partenerii: Orange, GoPro, Mojo Sailing, Isostar, Nutrislim, The Cage,  Redis Nutriție, Anvervura, Genesis, Marvo, Discovery Arena, Buff, Cabina WTF, Rakuten Kobo, Ingram, 7card, Redbull, Answear.ro, Aqua Carpatica, Tucano, Saturo, Relax Life și Bronec.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending