Connect with us

 

Aseară s-a încheiat un sezon memorabil Vocea României, un spectacol grandios, plin de culoare, lumină, muzică de cea mai bună calitate şi voce la superlativ! Concurenţii au început timizi şi plini de emoţii drumul spre cel mai râvnit trofeu muzical din România, însă doar cei mai buni au trăit extazul victoriei.

Fiecare antrenor şi-a trimis în live-uri cele mai bune voci. După o călătorie epuizantă şi patru show-uri fabuloase, pline de emoţie, pasiune şi dramatism, alegerile antrenorilor alături de votul decisiv al celor de acasă au făcut ca patru voci de excepţie să ajungă în finală.

Cristina Bălan a cucerit publicul aseară şi a ieşit învingătoare. Astfel, Tudor aduce trofeul în echipa sa, pentru cel de-al doilea an consecutiv. În urma voturilor telespectatorilor, Tomi Weissbuch din echipa Moga a fost pe locul doi, Tobi Ibitoye din echipa Smiley pe locul trei, iar Michel Kotcha, tot din echipa Smiley, pe locul patru. Ca în fiecare ediție, emisiunea a fost atent ghidată de Pavel Bartoș, care a adus distracția în casele românilor, iar V Reporter-ul, Oana Tache, a adus informații proaspete din camera magenta.

Loredana & friends

Loredana & friends

Pe lângă momentele senzaţionale prezentate de concurenţi pe scena vocilor, în finală am avut parte şi de trei surprize. Celebra trupă rock, Viţa de vie, a venit la Vocea României cu un moment emoţionant şi o melodie cu un mesaj puternic, Praf de stele. Loredana a spus încă o dată Te iubesc, de data aceasta împreună cu foştii concurenţi din echipa sa, Cristina Vasopol, Florentina Ciună, Antonio Fabrizi şi Iulian Selea, dar şi cu copiii de la Atelierul de muzică şi voce. Tiberiu Albu şi colegii săi din trupa Fameless au venit să susţină concurenţii, să salute antrenorii şi să încânte publicul cu o melodie interpretată în forţă, For the love of God.

finalistii Vocea Romaniei si Pavel Bartos

finalistii Vocea Romaniei si Pavel Bartos

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 24:35, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:59, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor 2.1 milioane de români.

Finala Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.5 puncte de rating și 30% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu X FACTOR, care a obţinut 5.1 puncte de rating și 13.3% share.

Andra si Tomi Weissbuch

Andra si Tomi Weissbuch

 

4 voci senzaţionale, spectacol desăvârşit şi decizia finală!

Cei patru finalişti au adus pe scena vocilor 11 momente extraordinare, care au emoţionat şi impresionat atât antrenorii, cât şi publicul. A fost o seară magică, cu bucurie, emoţie, prietenie, optimism şi reprezentaţii uimitoare, care au primit aplauze şi laude. Concurenţii au cântat câte trei melodii, una singuri, una cu antrenorul lor şi încă una alături de un invitat surpriză, reuşind să transmită pasiune, determinare şi emoţie.

 

DETALII PE URMATOARE PAGINA!

 

[nextpage]

 

Tobi Ibitoye a deschis seara de gală cu un moment puternic, perfect pentru începutul show-ului. El a cântat melodia Feeling good şi a adus foarte multă energie pe scenă. A continuat spectacolul cu un duet de excepţie, cu Alina Eremia, iar împreună, cei doi au interpretat plini de emoţie piesa Jealous. Seara s-a încheiat pentru Tobi alături de Smiley şi colegul său de echipă, Michel. Cei trei au cântat cu bucurie pe chipuri piesa Acasă şi au reuşit să aducă multă culoare şi voie bună. 

Michel Kotcha a dovedit încă o dată că are o voce specială. Concurentul a început show-ul cu melodia Unchained melody, iar interpretarea sa l-a copleşit pe Smiley şi i-a emoţionat pe ceilalţi trei antrenori. Pentru cel de-al doilea moment, Dan Bittman i s-a alăturat pe scenă lui Michel şi împreună au cântat piesa Şi îngerii au demonii lor, care i-a pus perfect în valoare timbrul lui Michel.

Antrenorii Vocea Romaniei

Antrenorii
Vocea Romaniei

În finalul emisiunii, Smiley a declarat încântat de acest sezon Vocea României: „Sunt tare mândru de performanțele pe care le-au obținut Tobi și Michel. Pentru mine, ambii sunt câștigători. Sunt două voci extraordinare, alături de care mi-a făcut plăcere să lucrez. Mă bucur că au ales să facă parte din echipa Smiley. Îi felicit din toată inima. I-am văzut evoluând de la o ediție la alta, depășindu-și limitele și căpătând tot mai multă încredere în ei. Au reușit să facă spectacol pe scenă, să ajungă în inimile oamenilor și asta a contat cel mai mult.”.

Tomi Weissbuch, ocupantul locului doi, a început finala cu un duet formidabil. Andra a venit pe scena de la Vocea României în marea finală şi a cântat împreună cu Tomi melodia România, reuşind să creeze un moment  emoţionant, îndelung aplaudat. Cel de-al doilea duet al serii pentru Tomi a fost cel cu antrenorul său, Moga. Cei doi s-au dezlănţuit pe scenă când au interpretat melodia Wonderwall. Plin de curaj şi determinare, Tomi a cântat în final melodia Fix you.

La finalul unui sezon surprinzător, plin de muzică bună și momente senzaționale, Moga a declarat: “A fost o seară minunată și un spectacol extraordinar. Este fantastic cât de mult au evoluat concurenții și cât de multe au învățat. Fiecare în parte a demonstrat altceva.”

Michel Kotcha si Dan Bittman

Michel Kotcha si Dan Bittman

Câştigătoarea marelui trofeu Vocea României, Cristina Bălan, a adus aseară pe scenă trei momente fabuloase. Concurenta a interpretat melodia Vama Veche împreună cu antrenorul său, Tudor. Momentul a fost unul incredibil, apreciat de public. Singură, Cristina a cântat impecabil şi a transmis foarte bine emoția piesei This is my life. Pentru cel de-al treilea moment din finală, Corul Regal i s-a alăturat pe scenă şi, împreună, au interpretat celebra melodie, The show must go on, reuşind să-i cucerească pe cei de acasă, care i-au dat voturile lor.

Tobi Ibitoye si Alina Eremia

Tobi Ibitoye si Alina Eremia

La finalul show-ului, Tudor a declarat: “Mulțumesc PRO TV că în acest show mi-a dat o mare ocazie de a le arăta oamenilor cine sunt eu, mi-a dat posibilitatea să fiu onest.”, iar Loredana a completat: “În seara asta, presiunea finalei ne-a făcut să dăm din noi tot ce e mai bun! Vă iubesc!”.

Cel de-al cincilea sezon Vocea României s-a încheiat aseară în forţă. Telespectatorii au avut parte de un show memorabil, invitaţi extraordinari şi voci incredibile, care au impresionat şi au bucurat.

Cei care doresc să-și demonstreze calitățile vocale și să impresioneze antrenorii se pot înscrie pentru cel de-al șaselea sezon Vocea României pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, iar mai apoi să-și demonstreze talentul în cadrul preselecțiilor desfășurate în mai multe orașe din România.

Cristina Balan VOCEA ROMANIEI PRO TV

Cristina Balan
VOCEA ROMANIEI PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Ivia

    19 decembrie 2015 at 21:15

    Eu NU sunt de acord că a câştigat Vocea României şi 100.000 de euro Cristina Bălan. Nu este corect nici măcar să participe la asemenea concursuri cântăreţii cu experienţă, clar că ceilalţi concurenţi necunoscuţi sunt dezavantajaţi. Cristina Bălan a cântat ani întregi în trupa Impact, ea a fost o voce a României, ca şi alţii cu experienţă şi apariţii publice. Nu avea rost să se înscrie, mai ales că nu arată prea bine, are dantura foarte ieşită în afară şi nici nu a cântat bine. Pro TV îşi bate joc de noi, nu mai am încredere în acest post de televiziune care aduce aminte de anii comunismului. Vocea României înseamnă şi imaginea României, un cântăreţ trebuie să fie şi frumos, nu să ţi se facă rău dacă te uiţi la televizor şi îl vezi. Mai bine câştiga Tomi Weissbuch. Măi, cântăreţilor consacraţi (mai ales cei care nu arătaţi bine), staţi acasă sau unde vreţi voi, dar NU mai concuraţi, nici la Vocea României, nici la X Factor. Lăsaţi-i şi pe alţii să se afirme, să câştige faimă şi bani, că voi v-aţi strâns destule atâţia ani.

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending