Connect with us
 

 

Aseară s-a încheiat un sezon memorabil Vocea României, un spectacol grandios, plin de culoare, lumină, muzică de cea mai bună calitate şi voce la superlativ! Concurenţii au început timizi şi plini de emoţii drumul spre cel mai râvnit trofeu muzical din România, însă doar cei mai buni au trăit extazul victoriei.

Fiecare antrenor şi-a trimis în live-uri cele mai bune voci. După o călătorie epuizantă şi patru show-uri fabuloase, pline de emoţie, pasiune şi dramatism, alegerile antrenorilor alături de votul decisiv al celor de acasă au făcut ca patru voci de excepţie să ajungă în finală.

Cristina Bălan a cucerit publicul aseară şi a ieşit învingătoare. Astfel, Tudor aduce trofeul în echipa sa, pentru cel de-al doilea an consecutiv. În urma voturilor telespectatorilor, Tomi Weissbuch din echipa Moga a fost pe locul doi, Tobi Ibitoye din echipa Smiley pe locul trei, iar Michel Kotcha, tot din echipa Smiley, pe locul patru. Ca în fiecare ediție, emisiunea a fost atent ghidată de Pavel Bartoș, care a adus distracția în casele românilor, iar V Reporter-ul, Oana Tache, a adus informații proaspete din camera magenta.

Loredana & friends

Loredana & friends

Pe lângă momentele senzaţionale prezentate de concurenţi pe scena vocilor, în finală am avut parte şi de trei surprize. Celebra trupă rock, Viţa de vie, a venit la Vocea României cu un moment emoţionant şi o melodie cu un mesaj puternic, Praf de stele. Loredana a spus încă o dată Te iubesc, de data aceasta împreună cu foştii concurenţi din echipa sa, Cristina Vasopol, Florentina Ciună, Antonio Fabrizi şi Iulian Selea, dar şi cu copiii de la Atelierul de muzică şi voce. Tiberiu Albu şi colegii săi din trupa Fameless au venit să susţină concurenţii, să salute antrenorii şi să încânte publicul cu o melodie interpretată în forţă, For the love of God.

finalistii Vocea Romaniei si Pavel Bartos

finalistii Vocea Romaniei si Pavel Bartos

CE AUDIENTA A INREGISTRAT SHOW-UL?

Pe întreaga durată de difuzare, 20:29 – 24:35, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:59, cea mai bună competiție a vocilor a adus în faţa televizoarelor 2.1 milioane de români.

Finala Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11.5 puncte de rating și 30% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1 cu X FACTOR, care a obţinut 5.1 puncte de rating și 13.3% share.

Andra si Tomi Weissbuch

Andra si Tomi Weissbuch

 

4 voci senzaţionale, spectacol desăvârşit şi decizia finală!

Cei patru finalişti au adus pe scena vocilor 11 momente extraordinare, care au emoţionat şi impresionat atât antrenorii, cât şi publicul. A fost o seară magică, cu bucurie, emoţie, prietenie, optimism şi reprezentaţii uimitoare, care au primit aplauze şi laude. Concurenţii au cântat câte trei melodii, una singuri, una cu antrenorul lor şi încă una alături de un invitat surpriză, reuşind să transmită pasiune, determinare şi emoţie.

 

DETALII PE URMATOARE PAGINA!

 

[nextpage]

 

Tobi Ibitoye a deschis seara de gală cu un moment puternic, perfect pentru începutul show-ului. El a cântat melodia Feeling good şi a adus foarte multă energie pe scenă. A continuat spectacolul cu un duet de excepţie, cu Alina Eremia, iar împreună, cei doi au interpretat plini de emoţie piesa Jealous. Seara s-a încheiat pentru Tobi alături de Smiley şi colegul său de echipă, Michel. Cei trei au cântat cu bucurie pe chipuri piesa Acasă şi au reuşit să aducă multă culoare şi voie bună. 

Michel Kotcha a dovedit încă o dată că are o voce specială. Concurentul a început show-ul cu melodia Unchained melody, iar interpretarea sa l-a copleşit pe Smiley şi i-a emoţionat pe ceilalţi trei antrenori. Pentru cel de-al doilea moment, Dan Bittman i s-a alăturat pe scenă lui Michel şi împreună au cântat piesa Şi îngerii au demonii lor, care i-a pus perfect în valoare timbrul lui Michel.

Antrenorii Vocea Romaniei

Antrenorii
Vocea Romaniei

În finalul emisiunii, Smiley a declarat încântat de acest sezon Vocea României: „Sunt tare mândru de performanțele pe care le-au obținut Tobi și Michel. Pentru mine, ambii sunt câștigători. Sunt două voci extraordinare, alături de care mi-a făcut plăcere să lucrez. Mă bucur că au ales să facă parte din echipa Smiley. Îi felicit din toată inima. I-am văzut evoluând de la o ediție la alta, depășindu-și limitele și căpătând tot mai multă încredere în ei. Au reușit să facă spectacol pe scenă, să ajungă în inimile oamenilor și asta a contat cel mai mult.”.

Tomi Weissbuch, ocupantul locului doi, a început finala cu un duet formidabil. Andra a venit pe scena de la Vocea României în marea finală şi a cântat împreună cu Tomi melodia România, reuşind să creeze un moment  emoţionant, îndelung aplaudat. Cel de-al doilea duet al serii pentru Tomi a fost cel cu antrenorul său, Moga. Cei doi s-au dezlănţuit pe scenă când au interpretat melodia Wonderwall. Plin de curaj şi determinare, Tomi a cântat în final melodia Fix you.

La finalul unui sezon surprinzător, plin de muzică bună și momente senzaționale, Moga a declarat: “A fost o seară minunată și un spectacol extraordinar. Este fantastic cât de mult au evoluat concurenții și cât de multe au învățat. Fiecare în parte a demonstrat altceva.”

Michel Kotcha si Dan Bittman

Michel Kotcha si Dan Bittman

Câştigătoarea marelui trofeu Vocea României, Cristina Bălan, a adus aseară pe scenă trei momente fabuloase. Concurenta a interpretat melodia Vama Veche împreună cu antrenorul său, Tudor. Momentul a fost unul incredibil, apreciat de public. Singură, Cristina a cântat impecabil şi a transmis foarte bine emoția piesei This is my life. Pentru cel de-al treilea moment din finală, Corul Regal i s-a alăturat pe scenă şi, împreună, au interpretat celebra melodie, The show must go on, reuşind să-i cucerească pe cei de acasă, care i-au dat voturile lor.

Tobi Ibitoye si Alina Eremia

Tobi Ibitoye si Alina Eremia

La finalul show-ului, Tudor a declarat: “Mulțumesc PRO TV că în acest show mi-a dat o mare ocazie de a le arăta oamenilor cine sunt eu, mi-a dat posibilitatea să fiu onest.”, iar Loredana a completat: “În seara asta, presiunea finalei ne-a făcut să dăm din noi tot ce e mai bun! Vă iubesc!”.

Cel de-al cincilea sezon Vocea României s-a încheiat aseară în forţă. Telespectatorii au avut parte de un show memorabil, invitaţi extraordinari şi voci incredibile, care au impresionat şi au bucurat.

Cei care doresc să-și demonstreze calitățile vocale și să impresioneze antrenorii se pot înscrie pentru cel de-al șaselea sezon Vocea României pe site-ul vocearomaniei.protv.ro, iar mai apoi să-și demonstreze talentul în cadrul preselecțiilor desfășurate în mai multe orașe din România.

Cristina Balan VOCEA ROMANIEI PRO TV

Cristina Balan
VOCEA ROMANIEI PRO TV

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. Ivia

    19 decembrie 2015 at 21:15

    Eu NU sunt de acord că a câştigat Vocea României şi 100.000 de euro Cristina Bălan. Nu este corect nici măcar să participe la asemenea concursuri cântăreţii cu experienţă, clar că ceilalţi concurenţi necunoscuţi sunt dezavantajaţi. Cristina Bălan a cântat ani întregi în trupa Impact, ea a fost o voce a României, ca şi alţii cu experienţă şi apariţii publice. Nu avea rost să se înscrie, mai ales că nu arată prea bine, are dantura foarte ieşită în afară şi nici nu a cântat bine. Pro TV îşi bate joc de noi, nu mai am încredere în acest post de televiziune care aduce aminte de anii comunismului. Vocea României înseamnă şi imaginea României, un cântăreţ trebuie să fie şi frumos, nu să ţi se facă rău dacă te uiţi la televizor şi îl vezi. Mai bine câştiga Tomi Weissbuch. Măi, cântăreţilor consacraţi (mai ales cei care nu arătaţi bine), staţi acasă sau unde vreţi voi, dar NU mai concuraţi, nici la Vocea României, nici la X Factor. Lăsaţi-i şi pe alţii să se afirme, să câştige faimă şi bani, că voi v-aţi strâns destule atâţia ani.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENŢE TV: Finala de la Moscova dintre Franţa şi Croaţia, cel mai vizionat meci de la mondiale!

Published

on

 

A fost cel mai urmărit minut al finalei Campionatului Mondial de Fotbal FIFA Rusia 2018, când TVR 1 înregistra o audienţă mai mare decât toate posturile TV la un loc din România. Franţa – Croaţia a fost, de departe, cel mai vizionat meci din cadrul competiţiei.

Finala Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 a adunat, aşa cum era de aşteptat, cel mai mare număr de microbişti în faţa micilor ecrane. Partida dintre Franţa şi Croaţia (scor final cu 4-2), disputată pe 15 iulie, de la ora 18.00, pe Luzhniki Stadium din Moscova, a adus din nou principalului post al Televiziunii Române poziţia de lider incontestabil de audienţă. TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR 2 şi TVR HD.

În medie, 2.690.000 milioane de români au stat cu ochii pe televizor duminică seara, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 18.00-19.53, un rating mediu de 15%* şi o cotă medie de piaţă** de 43,3% la nivel naţional. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Campionatului Mondial de Fotbal a avut 1.734.000 de telespectatori (rating mediu 18%, share mediu 48,2%). Cifra de 773.000 reprezintă targetul comercial (17,6% rating mediu, respectiv 56,1% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Franţei al doilea titlu mondial s-a înregistrat spre finalul partidei (19.45), când 3.497.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 19,5%, share 50,7% la nivel naţional). La acel moment, TVR 1 depăşea cu peste 230.000 de telespectatori suma audienţei înregistrate de toate celelalte posturi TV monitorizate din România. În mediul urban, cel mai urmărit minut a fost şi ultimul al Campionatului Mondial, la 19.53, când Croaţia încă lupta sperând modificarea scorului pe tabela de marcaj: 2.185.000 de telespectatori (rating 22,7%, share 55,7%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv şi pentru publicul comercial, ora 19.51 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 966.000 de persoane (rating 21,9%, share 62,6%).

Festivitatea de premiere a campioanei lumii la fotbal a fost, de asemenea, între preferinţele telespectatorilor duminică seară. Şi pe intervalul difuzării acesteia (20.19-20.43), TVR 1 a fost pe primul loc în audienţe, pe toate categoriile de public. La nivel naţional, aproape 2 milioane de români (1.912.000) au vrut să trăiască bucuria victoriei alături de cei mai buni fotbalişti ai lumii – rating mediu 10,7%, share mediu 27,7%. Dintre aceştia, 1.176.000 reprezintă targetul urban (12,2% rating şi 30,6% cotă de piaţă).

Şi finala mică a CM FIFA Rusia 2018, partida dintre reprezentativele Belgiei şi Angliei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.074.000 de români au urmărit, sâmbătă după-amiază, victoria Belgiei în faţa Anglei pe Sankt Petersburg Stadium, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 6% şi un share mediu de 22,1% la nivel naţional. În medie, 702.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 7,3%, share mediu 25,3%), 281.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (rating mediu 6,4% şi cotă medie de piaţă de 30,4%).

 

Microbişti sau nu, românii au fost, în această lună, martorii spectacolului fotbalistic al anului. În clasamentul celor mai bune 10 programe TV din perioada desfăşurării Campionatului Mondial FIFA Rusia 2018 (14 iunie – 15 iulie), 8 poziţii sunt ocupate de partide de fotbal şi ediţii de Studio Mondial, difuzate de TVR 1. Top 5, la nivel naţional, este exclusiv al TVR 1, cu 5 meciuri de la CM FIFA Rusia 2018:

  1. Franţa – Croaţia (15 iulie, ora 18.00) – 2.690.000 de telespectatori
  2. Croaţia – Anglia (11 iulie, ora 21.00) – 2.291.000 de telespectatori
  3. Franţa – Belgia (10 iulie, ora 21.00) – 2.164.000 de telespectatori
  4. Rusia – Croaţia (7 iulie, ora 21.00) – 1.962.000 de telespectatori
  5. Columbia – Anglia (3 iulie, ora 21.00) – 1.892.000 de telespectatori.

 

TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. De mai bine de 50 de ani, începând cu ediţia CM 1966 din Anglia, TVR este televiziunea care difuzează în exclusivitate cel mai mare eveniment fotbalistic al planetei. Campionatul Mondial din Rusia, primul găzduit de Europa de Est, reprezintă ediţia cu numărul 21 a turneului de fotbal.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Foto Credit: FIFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Prima semifinală – cel mai vizionat meci de până acum la CM FIFA Rusia

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 punctează din nou în audienţe. Partida Franţa – Belgia a pus TVR 1 pe prima poziţie în topul audienţelor zilei de 10 iulie, pe toate categoriile de public. Cel mai vizionat meci al CM de până acum a înregistrat peste 3 milioane de telespectatori în minutul de aur şi o medie de peste 2 milioane de telespectatori la nivel naţional. A doua semifinală: Croaţia-Anglia este în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, 11 iulie, de la 21.00

Cel mai urmărit meci de la Campionatul Mondial de Fotbal de până acum este semifinala Franţa – Belgia, disputată pe 10 iulie şi transmisă de TVR 1 şi TVR HD începând cu ora 21.00. TVR 1 şi-a adjudecat poziţia de lider incontestabil de audienţă şi cu această partidă, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.

Cu o miză imensă, meciul dintre Franţa – Belgia a adunat, în medie, în faţa micilor ecrane la TVR 1, 2.164.000 de telespectatori la nivel naţional, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 12,1% şi unei cote de piaţă** de 25,8%. Pe publicul urban, unu din trei televizoare a fost deschis pe TVR 1 la partida finalizată cu 1-0, care a însemnat calificarea Naţionalei Franţei în finala de duminică: mai exact 1.137.000 de telespectatori din oraşe au fost cu sufletul alături de reprezentativele Belgiei şi Franţei (rating 13,7% şi cotă de piaţă 29,8%). Dintre aceştia, 595.000 reprezintă publicul comercial, unde TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 13,5% şi o cotă medie de piaţă de 35,9%.

La 22.52, chiar pe finalul partidei care decidea prima finalistă a Campionatului Mondial de Fotbal, 3.072.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1. La nivelul publicului comercial, pe unul din două televizoare se urmărea TVR 1 în minutul menţionat – o medie de 854.000 de telespectatori (rating 19,4% şi share 50,7%).

 

Cu cine va juca Franţa finala CM FIFA Rusia 2018? Aflăm azi, în direct la TVR 1 şi TVR HD

O nouă pagină se va scrie şi în această seară, cu a doua semifinală de cinci stele – meciul dintre Croaţia şi Anglia. Telespectatorii vor putea viziona şi această partidă în direct la TVR 1 şi TVR HD azi, începând cu ora 21.00, de pe Luzhniki Stadium, din Moscova. Vor comenta Emil Hossu Longin şi Florin Mihoc.

Anglia luptă din nou pentru intrarea în finală. După trofeul din ’66, englezii au ratat ultimul act în ’90, cu o generaţie de excepţie. 1990 a fost Mondialul ultimei perfomanţe majore a naţionalei Angliei la un turneu final. Cu poate cea mai bună generaţie din istorie şi condusă de pe bancă de carismaticul Bobby Robson, britanicii s-au oprit în semifinale, învinşi la penalty-uri de germani. După 28 de ani, englezii revin în semifinalele unui campionat mondial şi pot depăşi performanţa de atunci.

De cealaltă parte, începând din 1998, Croaţia a lipsit doar de la Mondialul sud-african, în 2010, adunând cinci calificări şi un loc trei, chiar la debut.

Croaţia a dat cea mai mare lovitură chiar la primul mondial la care a participat. În 1998, trupa antrenată de Miroslav Blazevic a ajuns până în semifinale şi a câştigat apoi finala mică, împotriva Olandei. A fost performanţa de vârf a unei generaţii fenomenale rupte din fosta Iugoslavie şi în care excelau Prosinecki, Boban sau Suker. La 20 de ani distanţă, Modric, Rakitic sau Perisic revin în semifinale şi pot să doboare acea performanţă uluitoare de la Mondialul francez.

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului Mondial de Fotbal – FIFA Rusia 2018. Cele mai noi informaţii despre „cea mai frumoasă poveste a celui mai frumos sport” se găsesc pe stiri.tvr.ro, în secţiunea dedicată http://stiri.tvr.ro/cm2018.html.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE: Nea Mărin a început cu dreptul cel de-al șaselea sezon de ”Poftiți pe la noi!”. Vezi aici care au fost cele mai urmărite programe tv ale serii.

Published

on

Marlena si Nea Marin Sursa foto: PRO TV
 

Duminică, 8 iulie, Antena 1 a lansat cel de-al șaselea sezon de „Poftiți pe la noi” care a înregistrat audiențe bune, obținând locul doi în target național, urban și comercial conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeAllUrban18-49 Urban
ROATA NOROCULUIKanal D19:5622:041194458143
POFTITI PE LA NOI: POFTITI LA NEA MARINAntena 119:5922:171166549271
Film – DOMNUL SI DOAMNA SMITHPro TV19:5922:211089665399
OCHII DIN UMBRAKanal D22:0524:001067319114
BAIETI DE ORASAntena 122:1723:19862468291
Film – MINCIUNI ADEVARATEPro TV22:2125:27681437289

PRO TV s-a clasat pe primul loc în target urban și comercial în intervalul 20:00-22:17 cu filmul de acțiune ”DOMNUL SI DOAMNA SMITH”. Kanal D a obșinut primul loc în target naţional și locul trei în target urban și comercial cu game show-ul „Roata Norocului”Topul audiențelor în target comercial este completat de Prima TV și TVR 1.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul reality show-ului „Poftiți pe la noi: Poftiți la Nea Mărin”, duminică 8 iulie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D14.86.61190.7
Antena 114.56.51166.1
Pro TV13.46.01083.8
Romania TV8.83.9707.4
Prima TV5.62.5454.4


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV15.56.9662.4
Antena 112.95.7548.8
Kanal D10.54.7449.4
Romania TV8.23.6349.5
Antena 37.23.2307.8


PUBLICUL COMERCIAL

Targets >>18-49 Urban
Timebands >>20:00-22:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV25.19.0396.1
Antena 117.26.2271.4
Kanal D8.83.2139.3
Prima TV6.52.3102.5
TVR 13.61.357.5

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending