Connect with us

MasterChef a debutat aseară cu o probă inedită: concurenții au gătit alături de Florin Busuioc, Deea Ibacka, Ruby, Dorian și Pacha Man. Competiția culinară a fost urmărită de peste 1.3 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare, între 20:30 – 22:36. Minutul de aur, de la 21:04, a înregistrat peste 1.7 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, MasterChef a fost lider de audiență, obținând 9.6 puncte de rating și 23.1% share, în timp ce postul de pe locul doi, Antena 1 a înregistrat 7.2 puncte de rating și 17.4% share. 

Participantii testului sub presiune MASTERCHEF

Participantii testului sub presiune
MASTERCHEF

Cum au gatit vedetele pentru Masterchef?

Ediția de aseară a debutat cu o nouă probă cutia misterelor. Cei 10 concurenți rămași în competiția pentru marele titlu culinar au fost grupați în echipe de câte 2 persoane. Sub cutia misterelor, echipele au descoperit pozele invitaților surpriză ai acestei probe.

Echipele astfel formate au fost: Ana Maria, Tudor și Deea Ibacka; Claudia, Florin și Florin Busuioc; Anuța, Claudia și Ruby; Andrei, Iulian și Dorian Popa; Adriana, Liviu și Pacha Man.

Echipele au avut de pregătit un meniu complet: aperitiv, fel principal și desert. Două dintre preparate au fost gătite de către cei trei membri ai echipei, cel de al treilea preparat fiind gătit integral de vedeta echipei. Dacă Florin Busuioc a realizat un piept de porc în stil asiatic caramelizat, cu crevete în teriyaki, Deea Ibacka a ales să gătească terină de fructe de mare cu crustă de ou și parmezan, sos pesto și icre roșii.

Dorian Popa a gătit un preparat care avea la bază creveți și somon, în timp ce Ruby a pregătit noodles cu pui, aromatizat cu grapefruit, fistic, ardei în 3 culori, dovlecel și praz. Dintre preparatele gătite de Florin Busuioc, Deea Ibacka, Ruby, Dorian și Pacha Man, vita cu praz pregătită de cel din urmă a primit cele mai multe aprecieri din partea Chefilor.

Echipa care a impresionat prin aspectul preparatelor a fost cea formată din Adriana și Liviu, care au gătit alături de Pacha Man. Alături de aceștia, echipa formată din Claudia și Florin, ajutați de Florin Busuioc, a fost chemată de Chefi la jurizarea gustului. Chef Patrizia, Chef Foa și Chef Adrian Hădean au declarat câștigătoare cea de-a doua echipă, Claudia și Florin, care a impresionat prin unicitate, dar și prin gustul redat.

[nextpage title=”detalii pe urmatoarea pagina!”]

La cea de a doua probă au participat doar 8 concurenți, Claudia și Florin având imunitate. În cadrul probei de creativitate, concurenții au avut la dispoziție un coș plin de ingrediente care puteau fi utilizate atât la prepararea unui fel principal, cât și la antreuri sau deserturi. A lipsit însă un singur ingredient: vinul! Concurenții au avut de ales sortimentul de vin care a reprezentat și elementul central al probei, acesta trebuind să se îmbine perfect cu preparatul.

Claudia și Florin au avut avantajul de a schimba sortimentul de vin ales de doi dintre concurenți din crama MasterChef. Liviu și Andrei au fost cei vizați, vinurile alese fiind schimbate la polul opus: dacă opțiunea inițială a fost vinul dulce, alb, vinul cu care au avut de gătit a fost cel sec, roșu. Ingredientele puse la dispoziție concurenților le permiteau acestora să gătească minim 30 de preparate diferite.

Totuși, Chef Foa a remarcat că numărul ideilor privind preparatele alese este mult mai mic, majoritatea concurenților optând pentru a găti, ca garnitură, pere în vin. Liviu, Anuța, Andrei, Claudiu și Tudor au reușit totuși să depășească momentele tensionate și să cucerească papilele gustative ale Chefilor cu preparatele lor. În schimb, Ana Maria, Iulian și Adriana au fost desemnați să participe la testul sub presiune, alături de un invitat surpriză!

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

Chef Răzvan Exarhu a fost invitatul surpriză al testului sub presiune MasterChef.

Acesta a gătit un preparat, simplu în aparență, dar destul de amplu în ceea ce privește tehnicile de preparare: biban cu conopidă în trei feluri și pesto de pătrunjel. Adriana, Ana Maria și Iulian au avut la dispoziție monitoare pe care au putut urmări pas cu pas modul de gătire propus de invitat. Deși au avut acest avantaj, sincronizarea cu pașii executați de Chef Răzvan Exarhu nu a fost tocmai ușor de realizat.

Niciunul dintre cei trei concurenți nu a reușit să respecte întocmai preparatul pregătit de Răzvan Exarhu. Iulian a fost cel care a greșit cel mai mult în ceea ce privește elementele care compuneau farfuria, fiind singurul care a omis să pună pe farfuria prezentată Chefilor unul dintre ingredientele principale ale dish-ului.

Iulian a părăsit competiția MasterChef! Doar 9 concurenți au mai rămas în lupta pentru marele titlu MasterChef și premiul de 50.000 de euro!

În această săptămână, competiția MasterChef continuă cu noi probe spectaculoase, miercuri, de la 20:30, numai la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. adffm

    18 noiembrie 2015 at 00:05

    Aceeleasi fete plimbate prin emisiuni, promovate,fara sens de dragul audientei. In rest o invetie pe paine. Nimic pe bune 100%

Lasă un răspuns

Analize

Roland Garros 2018 – Audiențe record pe toate platformele Eurosport

• Eurosport înregistrează cele mai bune audiențe pentru Roland Garros din ultimii treisprezece ani în Europa: 56.9 millioane de telespectatori au urmărit transmisiunile Eurosport
• Finala Simona Halep – Sloane Stephens în top patru audiențe all-time pentru Eurosport România

Published

on

Foto Credit: Eurosport

Eurosport a prezentat cifrele de audiență pentru canalele sale TV și platformele digitale în urma transmisiunilor de la Roland Garros și declară ediția din acest an ca fiind cea mai de succes din ultimii treisprezece ani.

Peste 56,9 milioane de fani de pe întregul continent au avut ocazia să urmărească Openul Franței în direct la Eurosport, audiențele din acest an înregistrând o creștere de 11% față de ediția din 2017. Platformele digitale Eurosport au înregistrat peste 29 de milioane de vizionări video pe parcursul evenimentului, ceea ce a reprezentat o creștere de 23% pentru canalele de social-media ale Eurosport: Facebook, YouTube și Instagram.

Finala feminină dintre Simona Halep și Sloane Stephens a fost cea mai vizionata din 2005 până în prezent. O medie de aproximativ 3,7 milioane de telespectatori din toată Europa au urmărit programele Eurosport pentru a vedea prima victorie românească într-o finală feminină de la Roland Garros din ultimii 40 de ani.

La nivel european*, o medie de 4,5 milioane de telespectatori au urmărit duminică, 10 iunie, finala dintre Rafael Nadal și Dominic Thiem. Cifrele de audiență au transformat acest eveniment în cea mai urmarită finală masculină de la Roland Garros din anul 2005 încoace.

În medie 1,3 milioane de telespectatori pe zi au urmărit duelurile de pe zgura pariziană de-a lungul celor 15 zile ale Openului Franței, ceea ce a făcut ca ediția din acest an a Roland Garros să fie cea mai vizionată din 2005 până în prezent. S-a înregistrat o creștere de 17% față de 2017 și + 35% față de anul 2016. România a contribuit semnificativ la această performanță, înregistrând o creștere +30% a cotei de piață în comparație cu 2017 (target all, urban). Tot în comparație cu 2017, finala feminină a adus o creștere de +27% în materie de reach (000), target Urban all, respectiv +36% bărbați 18-49.

Respectându-și angajamentul de a oferi fanilor cele mai bune analize prezentate de cei mai cunoscuți experți din domeniu, audiențele emisiunilor dedicate turneului au înregistrat și ele creșteri cu două cifre. Emisiunea Game, Schett & Mats moderată de câștigătorul a șapte turnee de Mare Șlem, Mats Wilander și Barbara Schett – a crescut cu 15% față de 2017* și cu 43% față de 2016. La nivel local, emisiunea Matchball Becker de pe canalul Eurosport Germania, moderată de Boris Becker, a înregistrat o creștere cu 40% mai mulți telespectatori anul acesta, comparativ cu douăsprezece luni în urmă.

De asemenea, de-a lungul transmisiunilor de la Roland Garros, milioane de telespectatori au putut urmări și analizele unor experți celebri precum: Kim Clijsters, Chris Evert, John McEnroe, Patrick Mouratoglou, Henri Leconte (Eurosport Franța), Marion Bartoli (Eurosport Franța), Conchita Martinez (Eurosport Spania), Alex Corretja (Eurosport Spania), Anna Chakvetadze (Eurosport Rusia) sau Greg Rusedski (Eurosport UK).

Clipurile video publicate în perioada turneului de tenis au înregistrat nu mai puțin de 29 de milioane de vizionări pe canalele de social-media ale Eurosport (Facebook, YouTube și Instagram). Peste 1,5 milioane de persoane au interacționat cu conținutul Eurosport de pe Facebook, Twitter, YouTube și Instagram, față de 2017.

 

Recordurile Eurosport ale ediției 2018 a Roland Garros:

 

  • Cea mai mare audiență a Roland Garros din 2005;
  • Ce mai mare audiență din istoria Eurosport Spania în urma transmisiunii finalei de simplu masculin;
  • Transmisiunea semifinalei dintre Marco Cecchinato și Dominic Thiem a adus canalului Eurosport Italia o audiență care ocupă locul patru în topul transmisiunilor all time;
  • Finala feminină de la Roland Garros 2018, a patra transmisiune all time conform audiențelor pentru Eurosport România; creștere de +37% a cotei de piață vs. 2017 (vs. Jelena Ostapenko) și +4% vs. 2014 (vs. Maria Sharapova)
  • Audiențe cu 15% mai mari pentru emisiunea Game, Schett & Mats față de anul 2017 (pan-Euro);
  • Emisiunea Avantage Leconte, moderată de către fostul tenismen Henri Leconte a înregistrat creșteri de 71% a audienței față de 2017 și 56% față de 2016 (Eurosport Franța);
  • Emisiunea Matchball Becker audiențe cu 40% mai mari față de 2017

 

 

* Pe baza cifrelor din 11 piețe cheie – Germania, Polonia, România, Marea Britanie, Olanda, Suedia, Danemarca, Norvegia, Italia, Spania și Franța

** Cifrele de audiență nu includ platformele digitale Eurosport Player sau Eurosport.com

Surse: TNS Gallup Denmark, TNS Gallup Norway, AGF, Stichting KijkOnderzoek, Nielsen Audience Measurement Polska, ARMADATA, KANTAR Media Spain, MMS, BARB, AUDITEL, Mediametrie, TNS Gallup Media/TechEdge, AdvantEdge, All Individuals 3+, All TV Homes, Audience = 9h-25h, Reach = All day. National universe in all markets. Evolution based on the sum of measured countries. Date: 11/06/2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Victorie totală pentru ”Chefi la cuțite”! Vezi aici clasamentele de audiență de ieri seară.

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni, 11 iunie, Antena 1 înregistrează o victorie detașată în toate targeturile de referință cu înfruntarea concureților cooking show-ului „Chefi la cuțite””. Ediţia de aseară care a adus eliminarea blondei Antoanela Alexandera plasat stația pe primul loc, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
CHEFI LA CUTITEAntena 120:3823:371475808395
LAS FIERBINTIPro TV20:3021:351194583297
Film – GARDA DE CORPPro TV21:3523:27879424259
ASK VE MAVIKanal D19:5822:35821429110

Antena 1 s-a clasat pe primul loc  în intervalul 20:38-23:37 cu „Chefi la cuțite”. Pro TV nu reușește să menţină interesul audienţei cu sitcom-ul „Las Fierbinti” și filmul de acțiune ”Garda de corp”. Kanal D se menține pe locul trei cu serialul turcesc ”Dragoste și ură”.

 

Topul posturilor TV în funcţie de audienţă în intervalul emisiunii „Chefi la cuțite”, ieri 11 iunie:

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.58.01439.9
Pro TV15.15.91060.7
Kanal D10.94.3766.7
Antena 37.02.7489.6
Romania TV6.32.5441.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 120.38.2789.8
Pro TV13.35.4516.1
Kanal D9.84.0382.2
Antena 39.13.7353.3
Romania TV5.22.1201.8

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:38-23:37
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 126.78.7384.0
Pro TV20.06.5288.5
Kanal D7.42.4106.5
Realitatea TV4.51.565.4
Antena 33.81.254.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENȚE. ”Romania-Finlanda” a dat piept cu ”Chefi la cuțite”! Vezi aici cine a câștigat lupta audiențelor ieri seară!

Published

on

Sursa foto: Echipa națională de fotbal a României @NationalaRomanieiOfficial

Marți, 05 mai, Pro TV a difuzat meciul amical de fotbal ”Romania-Finlanda”, cu audiențe care au plasat stația pe primul loc in clasamente, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
ROMANIA-FINLANDAPro TV20:3622:2518111015454
CHEFI LA CUTITEAntena 120:0023:051321779396
Film – COMANDOPro TV22:3224:191126602334
ASK VE MAVIKanal D19:5822:36827449153

PRO TV s-a clasat pe primul loc în toate targeturile de referință cu meciul amical de fotbal „Romania-Finlanda”Antena 1 este pe locul doi cu „Chefi la cuțite” care înregistrează audiențe foarte bune mai ales în targetul comercial. Serialul turcesc ”Dragoste și ură” se bucură de un public fidel care menține Kanal D in topuri chiar și în serile foarte competitive.

Topul posturilor TV românești în intervalul de Prime Time 20:00-23:00, ieri 05 mai.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.58.61533.2
Antena 118.47.31313.7
Kanal D11.54.6818.3
Antena 35.62.2398.7
Romania TV4.61.8330.5


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV21.38.9860.9
Antena 119.18.0773.6
Kanal D10.84.5437.3
Antena 36.92.9279.6
Romania TV3.91.6156.3


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:00-23:00
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV27.29.0401.5
Antena 126.68.8392.6
Kanal D10.33.4151.6
Prima TV3.61.253.3
Antena 32.10.731.4

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending