Connect with us
 

 

Marea finala „Te cunosc de undeva!”, care l-a desemnat drept castigator al celui de-al optulea sezon pe Florin Ristei, cu o excelenta transformare in Prince, a fost sambata seara lider de audienta la nivelul publicului din mediul urban.

 

Ce audienta a inregistrat show-ul?

Finala transformarilor spectaculoase a adunat in fata micilor ecrane 1.721.000 de telespectatori din toata tara, in minutul de maxima audienta de la 21.08.

Antena 1 a fost sambata seara cel mai urmarit post de televiziune, la nivelul publicului de la orase, si a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (19.59 – 23.16) o audienta medie de 9,2 puncte de rating si 18,6% cota de piata, urmata fiind de Pro TV, cu 8,9 puncte de rating si 18 % cota de piata.

FINALA TE CUNOSC DE UNDEVA - ANTENA 1 2015 (6) FINALA TE CUNOSC DE UNDEVA - ANTENA 1 2015 (9)
„Speram la momentul asta de trei sezoane! (rade) Chiar daca este doar un titlu simbolic, sunt convins ca fiecare dintre noi dorea sa castige (rade). Mi-am dorit atat de tare sa castig, incat am reusit ca sezonul asta sa duc la bun sfarsit si sa fiu multumit de toate transformarile pe care le-am avut de facut. Pentru mine, a fost cel mai puternic sezon de pana acum si sunt mandru ca l-am castigat!

„Te cunosc de undeva!” este un show minunat, in care oamenii descopera la tine ce nu pot vedea intr-un concert obisnuit. Te vad in afara zonei tale de confort, pot constata ca esti versatil si ca te descurci cam cu orice personaj ti-ar cadea… De la cine am primit primele felicitari? De la mama, clar (rade). Ii place emisiunea la nebunie si, bineinteles, a calculat fiecare punct cu emotie”, spune Florin Ristei, castigatorul finalei „Te cunosc de undeva”.

Alaturi de Florin Ristei, in finala „Te cunosc de undeva!”, s-au intrecut Cezar Ouatu, cu o transformare in Bruno Mars, Serban Copot, cu o alta in PSY, Tania Popa, care a intrat in joc cu rolul Jennifer Lopez, si Nadir, care s-a transformat in Justin Timberlake.

Colegii lor, nefinaliștii Carmen Simionescu, Margherita și Viorica din Clejani, Andreea Antonescu și Adrian Enache, au cântat la rândul lor in seara finalei și, ulterior, alături de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Andrei Aradits și Aurelian Temișan, l-au desemnat pe marele câștigător al celui de-al optulea sezon.
FLORIN RISTEI - TE CNOSC DE UNDEVA, ANTENA 1

 

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. JUKAN

    28 decembrie 2015 at 12:03

    DE CE NU DA TI AUDIENTELE COMPLET PRO TV A AVUT CE CONTEAZA COMERCIAL SI NATIONAL NU PENSIONARII DE LA ORASE SI ACOLO AU FOST APROAPE

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

Spectacolul “România Centenar” încheie Festivalul Internațional Cerbul de Aur cu audiențe de top! Vezi aici audiențele serii.

Published

on

Iuliana Tudor Sursa foto: TVR
 

Duminică, 2 septembrie, spectacolul “România Centenar” a încheiat  Festivalului internațional „Cerbul de Aur” continuând seria audiențelor bune, plasând TVR1 pe locul trei în targetul național. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale ca de obicei într-o zi de duminică cu filme blockbuster pe Pro TV, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau „X Factor” de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
EXATLON ROMANIAKanal D19:4823:141079427161
Film: DEZASTRUL DIN SAN ANDREASPro TV19:5922:161056612391
X-FACTORAntena 120:0022:48702387176
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3024:0863033667
Film: 3 ZILE DE COSMARPro TV22:1624:51596336214
OCHII DIN UMBRAKanal D23:1425:04580276108
Film: RECUPERATORIIAntena 122:4825:0324915398

Pro TV a fost lider de piață în urban și comercial cu filmul de actiune „DEZASTRUL DIN SAN ANDREAS” urmat de „3 ZILE DE COSMAR”. Kanal D s-a clasat pe primul loc in target național cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul secund din intervalul 20:30-23:52 în target comercial cu talent show-ul  „X Factor”. TVR1 și-a adjudecat locul trei cu ultima seară festivă a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din LIGA I „FCSB – FC Botosani”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-24:08), duminică 2 septembrie.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Kanal D15.55.81034.7
Pro TV13.45.0891.8
TVR 19.13.4608.4
Antena 18.63.2570.6
Romania TV6.42.4427.3

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV13.95.2500.0
Kanal D11.54.3414.3
Antena 18.93.4322.4
TVR 18.93.4322.3
DigiSport 16.72.5240.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-24:08
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.77.3322.0
Antena 111.43.7162.0
Kanal D11.23.6159.4
DigiSport 17.92.5112.3
TVR 14.51.564.3

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” strălucește și în a doua seară pe micile ecrane! Vezi aici topurile de audiență de ieri

Published

on

Sursa foto: TVR
 

Joi, 30 august, cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe bune, plasând TVR1 pe locul patru în toate targeturile de referință. Seara a fost foarte disputată între televiziunile comerciale cu meciuri de fotbal contând pentru calificările în grupele Europa League, în paralel cu producții spectaculoase precum Exatlon Romania” pe Kanal D sau filmul de acțiune de pe Antena 1.

Total>>Total
Unit>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Fotbal: FCSB – RAPID WIENPro TV21:3023:2120531117532
EXATLON ROMANIAKanal D19:5723:121224552229
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:1821:221180543230
Film: CAPCANA PENTRU PARINTIAntena 120:0022:38485259136
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:3023:5233423053

Pro TV a fost lider de piață detașat cu redifuzarea sitcom-ului „Las Fierbinți” urmat de meciul de fotbal „FCSB – RAPID WIEN”. Kanal D s-a clasat pe locul secund cu „Exatlon Romania”Antena 1 a obținut locul trei în toate targeturile analizate din intervalul 20:30-23:52 cu filmului de acțiune  „Capcană pentru părinți”. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu cea de-a doua seară a Festivalului internațional „Cerbul de Aur”. Topul audiențelor în target comercial este completat de Digisport 1 cu meciul de fotbal din calificarile grupelor Europa League „CFR CLUJ – DUDELANGE”.

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:30-23:52), joi 30 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.91602.4
Kanal D16.46.31122.8
Antena 16.42.5440.1
TVR 14.81.8328.3
Antena 34.31.6295.6

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV23.48.8845.5
Kanal D14.05.2504.3
Antena 16.32.4227.8
TVR 16.22.3224.8
DigiSport 14.71.8170.7

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:52
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV30.29.1403.9
Kanal D16.34.9218.4
Antena 19.02.7120.4
TVR 13.91.252.2
DigiSport 13.91.252.1

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

„Cerbul de Aur” revine în forță pe micile ecrane și în topurile de audiență! Vezi aici care au fost marii caștigători ai serii.

Published

on

 

Miercuri, 29 august, relansarea Festivalului internațional „Cerbul de Aur” a obținut audiențe notabile, obținând locul patru în toate targeturile de referință în condiții de concurență acerbă, în paralel cu lansarea noilor sezoane de Exatlon” pe Kanal D și „Fructul oprit” pe Antena 1.

Total >>Total
Units >>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
LAS FIERBINTI (redifuzare)Pro TV20:2721:301251560263
EXATLON ROMANIA (II)Kanal D19:3022:401241562209
FRUCTUL OPRIT (II)Antena 119:5923:021152649353
Film – SPIOANAPro TV21:3023:56817426268
CASH TAXIKanal D22:4123:57415226101
FESTIVALUL INTERNATIONAL CERBUL DE AURTVR 120:2925:1738223758
XTRA NIGHT SHOWAntena 123:0225:00378219132

Antena 1 a fost lider de piață cu primul episod al noului sezon din „Fructul oprit”. Pro TV s-a clasat pe locul doi în toate targeturile analizate în intervalul de 20:29-25:17 cu serialul de comedie „Las Fierbinți” (redifuzare) și a filmului de acțiune  „Spioana”. Kanal D s-a clasat pe locul trei cu lansarea celui de-al doilea sezon „Exatlon Romania” urmat de quiz-ul „Cash taxi” cu audiențe modeste. TVR1 și-a adjudecat locul patru cu rezultate bune pentru maratonul live al festivalului internațional „Cerbul de Aur”.

 

Topul audiențelor posturilor TV în intervalul „Cerbul de Aur” (20:29-25:17), miercuri 29 august.

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.04.5804.9
Pro TV13.84.4792.6
Kanal D13.54.3776.4
TVR 16.72.1382.1
Antena 35.11.6295.1


PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 114.14.7452.4
Pro TV12.64.2404.9
Kanal D11.63.9372.5
TVR 17.42.5237.1
Antena 35.81.9185.9


PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-25:17
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 119.75.7252.9
Pro TV18.85.5241.0
Kanal D11.73.4149.9
TVR 14.51.358.0
Antena 32.70.834.9

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Trending